Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

2 Jeremy naprostý souhlas s reakcí na Kennyho neznalost, pohled na ženy aj. Ale musím také napsat, že Hyundai udělal v poslední 5ti letech obrovský krok v kvalitě a výrobě vozů, zdaleka už to není jen korejská sr..ka, navíc jejich výrobní linky a proces řízení kvality výrobku je na špičkové úrovni, postupně se pouštějí do zakomponovávání kvalitnějších plastů v interiéru a opouštějí tradiční šeď. I ty motory jsou na celkem slušné úrovni, navíc vozy Hyundai jsou k mání za velmi zajímavý peníz. Ale chtěl jsem něco k saabu, výše zmiňované verze patří skutečně k velmi povedeným strojům, kdysi dávno, když jsem byl kupovat své první auto v Německu měl jsem možnost koupit starého golfa za cca 2000DM a vedle něj nabízel chlapík kompletní sadu nářadí ze SAABA za 1000DM, nevím jak je to teď, ale tehdy každý majitel saaba dostal k vozu také sadu nářadí, která je skutečně nezničitelná. Docela zklamáním jsou pro mě poslední modely saabu, kdy se z převážné části jedná o převlečený opel, dost mě zklamalo i provedení 95aero, pravda , je to 2roky co jsem ho testoval, ale zklamání jsem si celkem zapamatoval. :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To spojení s Opelem fakt asi nebyla dobrá cesta. První série 9-5 jsou vyloženě šmejdy - až cca od roku 2002 to začíná být slušné auto. Staré Saaby jsou prostě pořád lepší, to se nedá svítit. Bohužel. Na druhou stranu i z těch nových já osobně pořád to "něco" cítím.

Nicméně kvalitativně jsou na tom ty novoty podobně jako ostatní srovnatelná auta - Volva, BMW, Mercedesy, lepší řady VW. Před deseti lety na tom ale byly Saaby líp než ostatní.

Podle mě se na tom ve fabrice projevilo řízení výrobních nákladů zaváděné novým majitelem - prostě logická snaha vydělat. Na našem trhu zase to, že tu tyhle auta prodávali léta nějací maďaři bez elementárních byznys znalostí a bez citu k těm autům. Prodalo se jich zoufale málo. Nyní je Saab pod Opel Srba, který jak sám název napovídá, se na ně taky dvakrát moc nesoustředí. Naštěstí je tu mraky nadšenců i servisů, kteří trpí stejnou diagnózou, takže podpora existuje. :-)

 

Netroufal bych si prohlašovat, že jsou to nejlepší auta na světě, ale u mě to vyhrála na celé čáře.

 

http://www.saab-autobazar.cz/

http://www.saabtuning.cz

http://www.saabinfo.net/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš podobné jako s jaguarem, někdo ho chválí, můj kolega měl xtypa a nebyl s ním spokojený tak ho vyměnil za stypa a nadává ještě víc, už tehdy jsem mu říkal, kupuješ mondeo za více peněz, ale on že je fanda atd. no a byl v servisu dost často. Pro mě byl jagu taky srdcovka, ale co jsem s těma jeho víc najezdil tak říkám, že fakt jagu hřeší až moc na značku a historii. Navíc při běžném okouknutí a ohmatání karoserie, je slicování některých dílů vyloženě prů.er spáry mezi maskou a kapotou, kapotou a blatníkem, spáry kolem předních světel klidně i 2cm to je fakt humus, to i ti korejci jsou na tom 100 x lépe. V jaguaru by měli také zapřemýšlet nad interierem a palubkou, ty jsou tak 10let pozadu. Ale asi u každého auta najdeš něco, takže nejlepší auto je to co si nekoupíš, proto navštivte naši půjčovnu......... :lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 here jsem na tom podobně, jako ty. Náš má rok a 4měsíce a en en je jeho nejoblíbenější slovo. Než s manželkou někam vyjedem a musíme ještě něco naskládat třeba do kufru, tak malého dáme za volant, no a on troubí tahá za páčky točí volantem prostě vyvádí, no celá matka. :lol: :lol: :lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Jeremy naprostý souhlas s reakcí na Kennyho neznalost, pohled na ženy aj.  Ale musím také napsat, že Hyundai udělal v poslední 5ti letech obrovský krok v kvalitě a výrobě vozů, zdaleka už to není jen korejská sr..ka, navíc jejich výrobní linky a proces řízení kvality výrobku je na špičkové úrovni, postupně se pouštějí do zakomponovávání kvalitnějších plastů v interiéru a opouštějí tradiční šeď.  I ty motory jsou na celkem slušné úrovni, navíc vozy Hyundai jsou k mání za velmi zajímavý peníz.     Ale chtěl jsem něco k saabu, výše zmiňované verze patří skutečně k velmi povedeným strojům, kdysi dávno, když jsem byl kupovat své první auto v Německu měl jsem  možnost koupit starého golfa za cca 2000DM a vedle něj nabízel chlapík kompletní sadu nářadí ze SAABA za 1000DM, nevím jak je to teď, ale tehdy každý majitel saaba dostal k vozu také sadu nářadí, která je skutečně nezničitelná.    Docela zklamáním jsou pro mě poslední modely saabu, kdy se z převážné části jedná o převlečený opel, dost mě zklamalo i provedení 95aero, pravda , je to 2roky co jsem ho testoval, ale zklamání jsem si celkem zapamatoval. :rolleyes:

Ale mnovace, skok - neskok, prostě je to pořád Hyundai, který trpí nedostatkem své vlastní invence. Designově se není skoro o čem bavit, jako příklad uvedu třeba Hyundai Coupé, vždyť to je přímo strašný auto. To auto nemá žádnou vlastní image a to je pro mě hlavní důvod ho nemít.

Třeba i S-type nebo X-type mají svůj chrakter i když to nejsou bůhvíjak dobrá auta. A to co má třeba Defender se jen tak těžko hledá.

Pravda je, že Sonata v plný výbavě nepřesáhna asi ani 900tis., možná jo, ale já to nehledal. Ale vždyť je to skoro 1mil. a zo to se dá koupit skoro cokoliv ikdyž ne třeba nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další korejská sračka?

http://chevrolet.bsauto.cz/chevrolet-capti...iva/captiva.php

Kdo se v tom má dnes vyznat ...

Auto je pro mě nutnost, žrout peněz, nervů ... už ho ani neumývám. Jó hodinky, ty leštím pořád!

Já vždycky projel autem myčkou na začátku léta, abych umyl sůl po zimě. To i já se o hodinky starám mnohem líp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Lukáš - ale třeba někdo nehledá "dostatek invence". Já chci, aby vše fungovalo ;) jak má. A splňuje-li pro mne užitnou hodnotu, tak OK. Jako jsou milovníci hodinek a naopak spotřebitelé, kterým stačí třeba dobře vyrobené Casio, tak jsou spotřebitelé aut (asi většina) a pak něco jako labužníci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Lukáš - ale třeba někdo nehledá "dostatek invence". Já chci, aby vše fungovalo ;) jak má. A splňuje-li pro mne užitnou hodnotu, tak OK. Jako jsou milovníci hodinek a naopak spotřebitelé, kterým stačí třeba dobře vyrobené Casio, tak jsou spotřebitelé aut (asi většina) a pak něco jako labužníci :)

To máš pravdu X-Bobe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím tahle Honda, za rok už snad bude něco lepšího.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Probírají se tu motorky, o autech je řeč pořád a ve všech topicích, takže takové ty žvásty o kvalitních autech můžeme soustřeďovat zde. Myslím si, že se tu 100% najde pár opravdových milovníků krásných aut a pár drsných driverů :) mnovace napiš nějaký veselý zážitek :)

 

Takže JJ psal, že jezdí starým Volvem 480 ES K6, no tech chlap má vážně vkus, protože já jezdím 480 S a přestože se jedná o auto z roku 95 (poslední model) jeho výbava je víc než skvělá: palubní počítač, vyhřívané sedačky + zrcátka, nezávislé topení atd. A hlavně vždy když ho řídím, tak z toho mám radost, což se třeba o Octávce říct nedá.

 

Kdo tu má ještě Volvo nebo Saaba??? Anebo jiný pekáč? :)

Saab 9000 turbo. Rok výroby 1986. Je to koráb silnic, který na dálnici nechává daleko za sebou všechny ty škodovky, oply, audiny, fordy a podobné herky. Žere jako drak a v Praze se s ním špatně parkuje, ale ta masa švédské oceli s prvotřídním motorem má prostě něco do sebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mondeo má podvozek na špičce své třídy (pominu BMW3)... a na Continental SportContact je spolehnutí.

 

okreska v mém chápání je třeba Velká Bíteš-ZR nebo ZR-Jihlava a tak, žádné silničky čtvrté třídy co se jezdí na trojku :-)

 

Takže zatím mám zkušenost, že na rovince mi sice nějaký nabušený vůz s výkonnější strojovnou poodjede, ale do zatáček to holt pouštím tak nějak s menšími zábranami :-). Ve srovnání s motorkou si prostě člověk stále připadá, že jede tak nějak usedle, stabilně a poooomaluuu :-)

 

Ale to je minulost, dnes se fakt držím na uzdě a na okresce ustálená ručička na 100, výjimečně na pár sekund 120...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukáši, seděl jsi v tom vůbec??? Na rozdíl od jakékoliv německé značky je to opravdu kvalitní, bezúdržbové a bezporuchové. A ten luxus a pohodlí uvnitř je prostě úžasný.

Kenny v novém modelu jsem neseděl. Já jsem psal, že vím jak je to dobré auto a za dost slušnou cenu, ale prostě je to korejec. Pro mě je to stejné jako si koupit čínské hodinky. Proč si se vlastně rozhodl pro Hyundai???

BTW: O kvalitě Mercedesu nejsem přesvědčen, ale co se týče BMW tam pochyb nemám. Hlavně kvalita podvozku a motorů je zcela nesrovnatelná.

A z čeho usuzuješ, že u BMW jseš bez pochyb??? Mě měnili po půllroce u nového BMW 320 převodovku, a auto mě stálo týden v servisu. Prý to mělo hodně nových trojek, prostě seriová závada. S Mercedesem jsem zase zažil lahůdky s elektrikou. Kvalita motorů je určitě nesrovnatelná, ale musí jim fungovat elektronika, ......a převodovka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...