Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník dlubix
Odesláno

...tak ode dneška i tímto. Střídá to moji již trochu přestárlou 406ku.

Návštěvník dlubix
Odesláno

..no tak gratulace..zůstal jsi věrný značce.. :)

I dvoulitrovymu benzínu :-)

Odesláno

Tak od nafty se vracím zase k benzínu, z Německa jsme se přemístili do Japonska, a tak bych se vás chtěl zeptat, co byste mi řekli na tuhle Corollu. :) Případně jestli nemáte zkušenosti s Auto Bečka. Nebo ještě jinak, kam byste mi dporučovali s autem zajet, než bych ho koupil? Kdyby tu byl nějakej machr přes auta, co by mi dokázal říct přesně, co všechno je nebo neni špatně, taky se vůbec nebránim. :)

Návštěvník dlubix
Odesláno

..no tak super volba..hlavně spousta ušetřených starostí..jaké je srovnání spotřeby..?

To zatím nevím. Papírově by to mělo být trochu méně. Počítám tak 8, 5 - 9L průměr.

Návštěvník dlubix
Odesláno

6,5L to u mě asi nebude. Kombajn plus můj styl jízdy... nejlépe tak 8L,podle toho, co píšeš ty.

S tou spolehlivostí je to jasný, no.... Na druhou stranu sr@t se může všechno. Je to taky důvod, proč jsem vybral poměrně jednoduchou motorizaci, když už jsem se rozhodl zůstat u značky.

Odesláno

Tak co, chlapi, koukal jsem na zimáky a mám 5-6mm, ale jel bych je pátou sezónu... Fulda Kristall Supremo.

Porušil bych v jednom bodu pravidlo 4x4 (4mm, 4 roky, 4 kola, 4 měsíce).

Nakolik je ten věk podstatný z hlediska materiálu a nakolik je to marketing gumáren?

Díky.

Odesláno

Tak co, chlapi, koukal jsem na zimáky a mám 5-6mm, ale jel bych je pátou sezónu... Fulda Kristall Supremo.

Porušil bych v jednom bodu pravidlo 4x4 (4mm, 4 roky, 4 kola, 4 měsíce).

Nakolik je ten věk podstatný z hlediska materiálu a nakolik je to marketing gumáren?

Díky.

samozřejmě že je to marketing. Ta guma stárne ale ne jen podle kalendáře. Záleží určitě na použitém materiálu, na tom jak jezdila zatížená a správně napumpovaná, taky jak byla uložená, určitě bude stárnout jinak ve sklepě kde je i v létě maximálně 18 stupňů a jinak v kůlně co je dva měsíce rozpálená na 40 stupňů. Myslím že běžný uživatel by nebyl schopný za provozu rozlišit ani hodně přestárlou gumu.  Spíš uvažuj nad typickým použitím. Ta hloubka vzorku už není nic moc, pokud jezdíš ve sněhu tak zázraky nečekej.

Odesláno

No z lidského hlediska bych je nechal a z profesionálního hlediska bych je tam NECHAL TAKÉ.

Letos jistě

Tak co, chlapi, koukal jsem na zimáky a mám 5-6mm, ale jel bych je pátou sezónu... Fulda Kristall Supremo.
Porušil bych v jednom bodu pravidlo 4x4 (4mm, 4 roky, 4 kola, 4 měsíce).
Nakolik je ten věk podstatný z hlediska materiálu a nakolik je to marketing gumáren?
Díky.

Odesláno (upraveno)

Díky, tak nějak jsem to tušil. Gumy byly kvalitní, skladovaný na spešl stojanu, v garáži s konstantní teplotou. Typický použití Praha, párkrát do roka výjezd na hory, ale po silnicích. Takže asi OK.

 

Ještě se zeptám jak lama. Jak je to s přezouváním pouze gum na stejné disky. Nikdy jsem to sám nedělal, mám sady, ale znám dost lidí, kteří přezouvají jen gumy.

 

Díky.

Upraveno uživatelem bandicoot
Odesláno

Díky, tak nějak jsem to tušil. Gumy byly kvalitní, skladovaný na spešl stojanu, v garáži s konstantní teplotou. Typický použití Praha, párkrát do roka výjezd na hory, ale po silnicích. Takže asi OK.

 

Ještě se zeptám jak lama. Jak je to s přezouváním pouze gum na stejné disky. Nikdy jsem to sám nedělal, mám sady, ale znám dost lidí, kteří přezouvají jen gumy.

 

Díky.

U auta pro osobní použití (menší nájezd = vícekrát přezouvat) bych volil gumy na diskách. Přece jenom při tom opakovaném přezouvání může servis poškodit patku gumy a může to unikat. A taky to přezutí něco stojí. Na služebákách v práci přezouváme, protože při ročním nájezdu 40 - 60 tis km ty letní gumy občas vydrží právě do toho přezutí na na zimáky a naopak, nebo jsou maximálně přezouvané 2x. Prozatím ale k žádnému poškození gumy při přezouvání u našich aut nedošlo.

Odesláno

bavil jsem se o tom s gumařem ke kterému jezdím a má to víc kritérií. Je trošku riziko poškození gumy ale když to gumař umí a není lempl tak by neměl být problém. Taky prý jsou disky na kterých je to obtížnější. Taky to něco stojí takže to je na zvážení jestli pořídit disky nebo přezouvat. Kdo mění auto po dvou letech a neví jestli příště bude stejný tak asi disky pořizovat nebude.

Odesláno

jsou to pohadky pro maly deti, vsechny svoje auta prezouvam - jedny disky, dvoje gumy - najezd tak 25-30 na jednu sezonu, a zadnej problem. punto, oktavka, xsara, petka, trojka, xtype, ikspetky, furt stejnej system. 

Návštěvník dlubix
Odesláno

jsou to pohadky pro maly deti, vsechny svoje auta prezouvam - jedny disky, dvoje gumy - najezd tak 25-30 na jednu sezonu, a zadnej problem. punto, oktavka, xsara, petka, trojka, xtype, ikspetky, furt stejnej system. 

 

Jsem byl právě rozhodnutej, že si koupim další disky na zimu a teď nevim,...   budu brát nový zimáky a nový letňáky. Počítam, že by teda každý šly na disky tak 4x. To už je dost přezouvání na jedny gumy. Podle tebe v poho?

Odesláno

tem gumam je to jedno, nic se jim nestane, s kazdejma gumama dam dve sezony, tzn zimaky dvakrat nazouvam dvakrat vyzouvam, to stejny letnaky, pokud je defekt apod, tak jeste casteji.  vo nic nejde, u beznejch rozmeru - ne total nizkoprofil (30, mozna este 35) - to nepredstavuje zadny riziko. a ani tam ne.. je fajn, ze si to muzes prehodit sam, kdyz mas zimaky komplet, ale jestli se ti s tim chce crcat, me teda ne. poskozeni alu disku zimou a soli neni taky nijak dramaticky, abys to musel resit, leda bys tam mel lowenharty a jiny chromovany mrchy.. chces li s autem jezdit, ne se mazlit, tak na to kasli..

Návštěvník dlubix
Odesláno

Hlíny jsou tam origo Peugeot a není to žádnej klenot, se kterym bych se bál jezdit v zimě, tak dam na tebe. Stejnak by mě sr@lo to před garaží heverovat a prasit se s tim. Máš recht.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...