Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Diky za postrehy kluci. Ta mazda 6 bude z trojice 159, Maz 6, C5 asi nejkvalitnesi auto. Alfu servis mam kousek v Ove. Nevim, jestli jsou poctivi. Asi jsem si ji pred svyma ocima stavel vys a vys, protoze se mi moc libi. Stejne asi vyberu podle kousku na ktery natrefim. Znacka neznacka. Uz jen natrefit na ten kousek a poctiveho prodejce:)

Odesláno

Máme jednu 6ku v rodině, a i když jezdí jen sporadicky, tak to hnije pomalu jak fileta. Hlavně lemy blatníků a podvozek, dal bych si na to pozor.

Návštěvník dlubix
Odesláno

Mazdy 3 a 6 hnijou fakt jako blázen. Možná Mazdy obecně, to nevím. Soused před rokem dovalil krásnou červenou trojku a teď už to má zadní blatníky samou bublinku a dveře jsou taky chycený. Auta jsou to moc pěkný, ale tohle mě od koupi odradilo, když jsem nedávno vybíral kombíka pro rodinu.

Návštěvník dlubix
Odesláno

A co jsi vybral? Ze Mazde 6 hnijou zadni lemy to je vseobecne. ne jasne. Ale to snad jeste u modelu pred 2009.

Peugeot 407 sw 2.0 benzín, manuál. Ale to jen z důvodu, že mám na Peugeoty dostupný nadstandardní servisní služby (cena, kvalita).

Odesláno

Mazdy 3 a 6 hnijou fakt jako blázen. Možná Mazdy obecně, to nevím. Soused před rokem dovalil krásnou červenou trojku a teď už to má zadní blatníky samou bublinku a dveře jsou taky chycený. Auta jsou to moc pěkný, ale tohle mě od koupi odradilo, když jsem nedávno vybíral kombíka pro rodinu.

Ano, mazdy korodují trochu víc, než je obvyklé. ale není to zase nic tak strašného.

Předloni jsem dával pryč 8 let starou Mazdu 6, kterou jsem měl od nové. 3 roky jsem s ní jezdil osobně a pak sloužila dál ve firmě. Nevěnovali jsme jí žádnou zvláštní péči mimo pravidelného servisu, mytá byla až to opravdu bylo potřeba a v kartáčové myčce. Když jsme ji čistili před prodejem, našli jsme korozi v dolním lemu jedněch zadních dveří - asi 2 x 1 cm puchýř.  Minulý týden jsem viděl na Citroenu Berlingo (taky náš firemní a se stejnou úrovní péče) 3 puchýře na hraně přední kapoty a to zvenku. Lak je v pořádku a zrovna v tom místě není ani viditelně seklý kamínkem, takže to je horší, protože to už je zřejmě prokorodované skrz. Berlingo má 7 let a chystá se na jaře taky pryč. A na dceřině Golfu, který měl 6 let, se před prodejem taky dalo něco najít, i když tam to bylo v ťukancích od kamínků.

Odesláno

Pánové, moje srdce touží po e46 330Ci. Ovšem můj rozum mi říká, že dát za něj 14.000 eur je přeci jen příliš. Stav je vynikající, Individual, najeto pod sto tisíc (interiér by odpovídal). Mohl by mi někdo z místních znalců k tomu něco říct? Čistě víkendovka, pro upřesnění. V takovém stavu téměř nesehnatelné...

Edit - je to 3/2003

 

To jsem přesně řešil taky.. A začínal jsem taky u E46, ale:

1. Když víkendovka, tak kabrio, daj se sehnat, ale tak jako tak, vypadaj "staře" a drobet "vesnicky"

2. kamarád mě upozornil na existenci Mercedesu CLK cabrio

3. Už stojí v garáži - paradoxně levnější a novější než E46. 220 koníků. A vypadá DOBŘE :-)

Návštěvník Jagman
Odesláno

Proč víkendovka a kábro? Né každej je na na pohodu 330 pokud má M-packet je dobrá víkendovka ale za ty peníze je skoro M3 :)

 

CLK kor v kábru je auto opravdu na pohodu

Odesláno

Za ty money bych si asi koupil něco exotičtějšího a zajímavějšího než BMW. Teda asi záleží, co hledáš. Jestli Ti jde jen o jízdu, nebo si chceš užít i trochu interakce s okolím. 330Ci, M3 apod. jsou samozřejmě po jízdní stránce vrchol, ale pro ostatní jen to jen "hm, BMW", zatímco s jinými auty zažiješ dotazy kolemjdoucích např. na to, co to je za značku, kolik to jede, že to ještě neviděli, nebo i takový nevtíravý: hele, to je XY.. apod. :) Potěší. Na druhou stranu, tomu BMW se na silnici moc aut nevyrovná.

Odesláno

Za ty money bych si asi koupil něco exotičtějšího a zajímavějšího než BMW. Teda asi záleží, co hledáš. Jestli Ti jde jen o jízdu, nebo si chceš užít i trochu interakce s okolím. 330Ci, M3 apod. jsou samozřejmě po jízdní stránce vrchol, ale pro ostatní jen to jen "hm, BMW", zatímco s jinými auty zažiješ dotazy kolemjdoucích např. na to, co to je za značku, kolik to jede, že to ještě neviděli, nebo i takový nevtíravý: hele, to je XY.. apod. :) Potěší. Na druhou stranu, tomu BMW se na silnici moc aut nevyrovná.

..když už tak to chce M3..330ka nedává smysl..nijak valně to nejede (v dnešní době to pohoní kdejaký diesel) a spotřeba taky nic moc..jezdil jsem za cca 12litrů..ale jinak kvalitní auto s výborným podvozkem.. :smile_anim:

Odesláno (upraveno)

330i minimalne jako E90, tj 265 koni, idealne predFL (do 2007) .. Za 15K EUR sezenes imho bez problemu.

Ale jinak jako ostatni - M3 E36, popr E46 (ale bude nejspis pruser najit slusnej kus).

 

Ted ti do toho hodim zdanlive nesmyslny vidle, ale pro me na blbnuti o vikendech za posledni rok byl asi nejvic Renault Clio RS 2011. Za 14K euro koupis jeden z poslednich novejch kusu v CR, ja po nem silham uz asi mesic :). Viz http://www.autorevue.cz/test-renault-clio-rs-2013-vs-ford-fiesta-st-vs-renault-clio-rs-2011/ch-49159

Upraveno uživatelem KFL
Odesláno

Pánové, moje srdce touží po e46 330Ci. Ovšem můj rozum mi říká, že dát za něj 14.000 eur je přeci jen příliš. Stav je vynikající, Individual, najeto pod sto tisíc (interiér by odpovídal). Mohl by mi někdo z místních znalců k tomu něco říct? Čistě víkendovka, pro upřesnění. V takovém stavu téměř nesehnatelné...

Edit - je to 3/2003

 

Tak pokud po tom Tvé srdce touží tak si udělej radost, a radost a rozum jsou dvě odlišné věci bohužel. 330iC pokud je v m paketu je bezesporu moc pěkné auto i dnes a hlavně se v tom moc pěkně jede, to jestli tě pojede očipovanej pasát na rovině ( stejně tě nepojede) je celkem jedno, přijde jedna ,druhá zatáčka (tam si toto auto užiješ) a passatu a všemu podobnému uděláš pápa.Takže nemyslím si ,že by to nejelo, rozhodně to ještě opravíš v garáži a je to ku podivu docela spolehlivej stroj. O dvě třídy vejš je M3 e46, budeš se smát celej den ,to auto Tě neomrzí jen poctivé top kousky začínají někde na půl míče pokud chceš voňavku s málo km, pokud by ti stačil slušnej kousek ten koupíš někde v rozmezí 350 - 400k. Všude jedeš na půl plynu a předjíždíš co se ti zlíbí, snad jen vočipovaná 335i ti dá zabrat, ale radost z jízdy je v tom poctivém atmosférickém autě úplně jinde o kovovém jekotu se ani nebudem bavit...a to ,že to vypadá staře je dnes možná i výhodou, pokud si tedy nepotřebuješ honit ego v červeném mustangu s borlama :) asi je to větší frajeřina ,ale sedí to asi jako boby na sněhu.

Odesláno

jako ja proti E46 330ci nic nemam, ale dat za to 350 koliku mi prijde jako dost racha.. minimalne se regni na BMW forum a chvili koukej, co vsechno se da koupit a jak levne. ceny jsou dole, hodne dole..

Odesláno

To je právě ten problém, CZ trh mi nic zajímavého nenabídne, zatím jsem se tu vždycky spíš spálil. Už dlouho se dívám i na jednu E46 M3 v CZ inzerci, tuším za 420. Ale neviděl jsem ji.  Má tu někdo přehled jak dramaticky se liší servisní náklady mezi 330i a M3? 

Odesláno

Tak jsem v práci vyfásl služebáka - Chevy Orlando 2,0 vcdi. Zvenku to vypadá větší než ve skutečnosti je, kufr hodně malý, dvoulitrový diesel poněkud línější. Ale je to nové auto, tak si to užívám (měsíčně dělám 5k km).

post-3263-0-98645600-1381773483_thumb.jpg

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...