Paullus Odesláno 23. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října 2010 (upraveno) Vidím, že jste tady odborníci, zatímco já jsem atechnický mamlas, který má plné ruce práce, aby u pumpy nalil do auta naftu a ne benzin. Potřeboval bych proto poradit, jaké si mám koupit zimní pneu na BMW 525d F10. Měly by to být run-flaty v rozměru 255/55/17-18. Jak jsem tak neodborně googloval, tak se mi jeví jako přijatelné tyhle dva ty/ipy: http://www.epneushop.cz/p3772-225-55-r17-97-h-goodyear-ultra-grip-performance-2-rof-runflat/ http://www.epneushop.cz/p31644-225-55-r17-97-h-dunlop-sp-winter-sport-3d-rof-runflat/ Upraveno 23. října 2010 uživatelem Paullus Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 23. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října 2010 Ty Dunlopy má na BMW 525D kombi kolega a už je nikdy nechce ani vidět- prý se mu sjíždí nerovnoměrně, důsledkem je hlučnost až házení Ty GoodYear má pár známých na předohrabech (taky jsem je měl) a chrochtají si Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 23. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října 2010 (upraveno) No tak já mám runflat Dunlopy 3D na služebním bávu už čtvrtou či kolikátou zimu a nemůžu proti nim říct ani popel . Za všech okolností (od 200 km/h na tempomat, zasněžený město s vypnutou stabilizací, až po zasněžený okresky na Vysočině nebo stabilitu za deště) pohoda. Jinak GY UG taky dobrá volba - tím se nezkazí nic. Upraveno 23. října 2010 uživatelem KFL Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 měl bych taky dotaz k zimákům - k miňasovi jsem dostal zimní gumy, jsou nejeté, ale už mají 6 let - je to opravdu na vyhození, nebo ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 měl bych taky dotaz k zimákům - k miňasovi jsem dostal zimní gumy, jsou nejeté, ale už mají 6 let - je to opravdu na vyhození, nebo ne? Myslím že jsou už na vyhození všude je masírka že max.4roky. Tak-že vyhodit, a dát je mi, já na nich budu uplně klidně jezdit! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 No tak já mám runflat Dunlopy 3D na služebním bávu už čtvrtou či kolikátou zimu a nemůžu proti nim říct ani popel . Za všech okolností (od 200 km/h na tempomat, zasněžený město s vypnutou stabilizací, až po zasněžený okresky na Vysočině nebo stabilitu za deště) pohoda. Jinak GY UG taky dobrá volba - tím se nezkazí nic. jenom jestli nás trochu mekrmíš Stigu měl bych taky dotaz k zimákům - k miňasovi jsem dostal zimní gumy, jsou nejeté, ale už mají 6 let - je to opravdu na vyhození, nebo ne? normálně je tam nandej a na masírku webových prodejců pneumatik nedej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 Onisan: S tím Raptorem s Tebou musím naprosto vyjímečně souhlasit - řídit 410 koňový auto s podvozkem kočáru je velká výzva! A navíc si dovedu představit, jak rychle se tím dá jezdit mimo silnic! No, já bych asi mimo silnici jezdil opravdu jen vyjímečně... Ale jak už jsem napsal, jede se v této verzi Fordu F-150 výborně, je to pohodlné, současné auto. Má koule, osobnost.... teránní vlastnosti tohoto auta sahají daleko, daleko za moje schopnosti a ochotu vyjet do terénu :-) U mě hrozí tak maximálně v zimě zasypaná zimní silnička Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 Ony se totiž dělají i káry s motorem a zvukem, které umí projet zatáčku . Tohle, jestli to dobře vidím na té fotce jak letí vzduchem, má ještě vzadu furt listová pera . Tomu říkám podvozek Člověče, mám pocit, že listová péra jsou zatím nepřekonaný způsob progresivního pérování. A to je u auta (hlavně teréního) dost potřebná věc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 měl bych taky dotaz k zimákům - k miňasovi jsem dostal zimní gumy, jsou nejeté, ale už mají 6 let - je to opravdu na vyhození, nebo ne? myslím že běžný uživatel nepozná rozdíl ani po deseti letech. To by musel mít možnost to porovnat současně a v jasně daných podmínkách. Dříve se dokonce nechávaly gumy uzrát, nové se použily až za rok nebo ještě déle. Ony ty materiály byly z kdoví čeho a nová pneumatika byla jaksi mastná. Dnes je situace jiná ale rozhodně bych doporučil nové zimáky neobouvat na poslední chvíli kdy už je mokro a sníh. Nová guma má dost lesklý povrch a těch prvních pár desítek kilometrů než se to ojede je na mokru docela nářez. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 to je nádhernej Lotus To není Lotus Super Seven nýbrž Kaipan nebo podobný derivát, ale vsázel bych na Kaipana. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 myslím že běžný uživatel nepozná rozdíl ani po deseti letech. To by musel mít možnost to porovnat současně a v jasně daných podmínkách. Dříve se dokonce nechávaly gumy uzrát, nové se použily až za rok nebo ještě déle. Ony ty materiály byly z kdoví čeho a nová pneumatika byla jaksi mastná. Dnes je situace jiná ale rozhodně bych doporučil nové zimáky neobouvat na poslední chvíli kdy už je mokro a sníh. Nová guma má dost lesklý povrch a těch prvních pár desítek kilometrů než se to ojede je na mokru docela nářez. Nebo to někde "orvat" agresivnějším blbnutím na nějakém bezpečném, uzavřeném místě. Těch kilometrů co to klouž může být podle podmínek za kterých se těší víc než jen pár desítek ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 (upraveno) Nevím, jak u vás v Praze, ale u nás v horách je mezi starou a novou zimní pneumatikou značný rozdíl a nic se orvávat nemusí. Loni jsme měli čtyři roky (?) staré Nokiany, nekontroloval jsem rok výroby a nemohli jsme se hnout z místa. Přezuli jsme na Micheliny Pilot Alpin a byli jsme v absolutní pohodě. Upraveno 24. října 2010 uživatelem Snow 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 Nevím, jak u vás v Praze, ale u nás v horách je mezi starou a novou zimní pneumatikou značný rozdíl a nic se orvávat nemusí. Loni jsme měli čtyři roky (?) staré, nekontroloval jsem rok výroby Nokiany a nemohli jsme se hnout z místa. Přezuli jsme na Micheliny Pilot Alpin a byli jsme v absolutní pohodě. Tak to máš absolutně pravdu, že kvalita pneumatik hraje roli!!!!! Ale každá nová pneumatika je prostě kluzká. Je to důsledek technologie jejich výroby :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 Ale každá nová pneumatika je prostě kluzká. Dobře, ale když máš u nás na silnici zpravidla dvacet čísel sněhu, potřebuješ se zaříznout a pak je kluzkost až na druhém místě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 Dobře, ale když máš u nás na silnici zpravidla dvacet čísel sněhu, potřebuješ se zaříznout a pak je kluzkost až na druhém místě. Souhlas, možná to z mého předchozího příspěvku nezaznělo, ale souhlasím s tebou. Pokud ale na té samé pnuematice vjedeš na zmrzlou silnici a pod. tak ten rozdíl je markatní. A na rozdíl od tebe většina z nás se spíše bude pohybobat na různě namixovaném druhu povrchů a namrzlý asfalt bude tvořit výraznou část najezděných kilometrů :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 Pravda , je zásadní rozdíl kde jezdí 99.999% procent chronomagu a kde já. Měl jsem s touto poznámkou přijít hned na začátku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 Pravda , je zásadní rozdíl kde jezdí 99.999% procent chronomagu a kde já. Měl jsem s touto poznámkou přijít hned na začátku. To co ty bereš jako normu je pro mě výprava hodna týdenních příprav :-)))))))) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 To co ty bereš jako normu je pro mě výprava hodna týdenních příprav :-)))))))) Ale no tak . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 Ale no tak . No je to tak. To co ty si na sněhu nacouval, já za celý život na sněhu nenajezdil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 24. října 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října 2010 No je to tak. To co ty si na sněhu nacouval, já za celý život na sněhu nenajezdil. Pokud si žil jen v Praze tak neepochybně. Ještě Ti musím napsat, že zimu zvládá špičkově manželka, která je vycvičená z jiných, poněkud vyšších hor než z těch, v kterých bydlíme teď. Tu by si měl vidět, jak cvičí za volantem, radost pohledět, hotový profesionál. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se