Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Já jen vím že když pomiinu výkon tak tam je nepatrný rozdil v brzdách.330 má o něco "větší"brzdy než 325 ale to je zanedbatelny.Dal opravdu nevím.

 

Myslím, že to BMW je v pohodě proti tomu co jsi měl. Já jsem posledních 7 let jezdil v autech s výkonem nad 190kW a u lehkého auta se člověk vyblbne. Dneska už sporťák nechci ani náhodou i když mám motor 200kW tak jezdím pomalu, ale to je věkem, prostě si vychutnávám pohodlí, ticho a maximální bezpečnost.

Odesláno

Jo něco jako GMC Terrain. Divím se, že do toho nejdeš, tam se vejde 2x tolik co X5.

 

Jedno vojenské GMC mi ještě zůstalo doma jako památka na to, jak jsme s tátou vystavovali na IDETU. Takže k téhle značce mám opravdu kladný vztah. Nevíš, jak je na tom nový Yukon s podvozkem?

Odesláno (upraveno)

jirka404: Já mám pocit, že si asi vůbec nerozumíme. Podle vinu tam má ten první, který je naprosto totožná M57 jako 30d u E60. Zato ta tvá verze 30d (druhý obrázek) je N57, která se taky do E9x dávala, to je jako úplně v pořádku, ale ten tady neřešíme.

 

Tys ale napsal, že mezi 25d a 30d jsou obrovské rozdíly a já psal, že tedy nevím jaké jsou mezi M57 25d a M57 30d rozdíly a že se rád nechám poučit a tys začal psát něco o převrtávání apod. což samozřejmě není pravda. Prostě existuje 25d 145kW a 30d 170kW (a 210kW 35d) a já tím nákresem motoru ti ukázal, že vypadají naprosto totožně, tak se tedy ptám, kde se vzalo těch 25kW. To je to jediné, co se tady od počátku řeší.

 

Ještě jsem ti teda dohledal tu 30d M57 i v E91, k tomu přikládám i přímo láskův 25d motor. Snad to již bude absolutně srozumitelné. Popiš mi tedy, jaký je mezi nimi rozdíl. Děkuji :)

 

Sniacutemekobrazovky2013-01-06vnbsp232207_zps817e5f9c.png

 

Sniacutemekobrazovky2013-01-06vnbsp232303_zps5608cec0.png

Upraveno uživatelem m.n.
Odesláno

Jedno vojenské GMC mi ještě zůstalo doma jako památka na to, jak jsme s tátou vystavovali na IDETU. Takže k téhle značce mám opravdu kladný vztah. Nevíš, jak je na tom nový Yukon s podvozkem?

Tak to opravdu nemám tušení, ale když to vidím, tak bych to snad ani neřešil :)

 

YUKON

Odesláno

E34, E28 už je v dobrém stavu raritka, zvlášť v našich končinách. E34 se mi taky víc líbí.

Tak ať dobře slouží :). Předpokládám, že článek na DFENSovi o tomhle autě jsi viděl, budiž ti přáno, ať jsi na tom lépe ;).

Odesláno

Tak ať dobře slouží :). Předpokládám, že článek na DFENSovi o tomhle autě jsi viděl, budiž ti přáno, ať jsi na tom lépe ;).

 

Samozřejmě, internet je plný smutných příběhů :worried_anim: . To auto na dfens mělo zprasenou opravu, ocel daná do litiny, to asi jinak dopadnout nemohlo. Moje má nový motor s asi 40 tisíci, takže pevně věřím, že plánované sváteční projížďky(už je to druhý víkendový auto) snad vydrží. No a když ne, tak bude stát v koutě jako Bejby, než na něj bude chuť a čas něco řešit.

Odesláno (upraveno)

jirka404: Já mám pocit, že si asi vůbec nerozumíme. Podle vinu tam má ten první, který je naprosto totožná M57 jako 30d u E60. Zato ta tvá verze 30d (druhý obrázek) je N57, která se taky do E9x dávala, to je jako úplně v pořádku, ale ten tady neřešíme.

 

Tys ale napsal, že mezi 25d a 30d jsou obrovské rozdíly a já psal, že tedy nevím jaké jsou mezi M57 25d a M57 30d rozdíly a že se rád nechám poučit a tys začal psát něco o převrtávání apod. což samozřejmě není pravda. Prostě existuje 25d 145kW a 30d 170kW (a 210kW 35d) a já tím nákresem motoru ti ukázal, že vypadají naprosto totožně, tak se tedy ptám, kde se vzalo těch 25kW. To je to jediné, co se tady od počátku řeší.

 

Ještě jsem ti teda dohledal tu 30d M57 i v E91, k tomu přikládám i přímo láskův 25d motor. Snad to již bude absolutně srozumitelné. Popiš mi tedy, jaký je mezi nimi rozdíl. Děkuji :)

 

 

 

Já už do toho nechtěl vrtat, ale pro osvětu :).

3l motor vychází z motoru 2,5l z roku 1998 (82,8 x 80) a to převrtáním a úpravou zdvihu na 84 x 90 :) .

Rozdíly ve výkonu motorů 25d až 35d jsou dány kromě elektroniky např.jiným turbem, hlavou, písty, vačkou, ventily a spoustou na to navazujících dílů. Proto jsem psal, že je v nich podstatný rozdíl. Pro nevěřící Tomáše mohu případně dodat obrázky :D .

Upraveno uživatelem jirka404
Odesláno (upraveno)

Já už se v tom taky nechci vrtat, protože to tady asi už ani nikoho nezajímá, jen bych tě rád upozornil, že moc osvěty nepřinášíš, protože opět nemáš pravdu a ještě motáš jabka s hruškama.

 

To jak v roce 1998 vzniknul nějaký motor je sice fajn, ale opět zopakuji základní dotaz:

 

Jaký je rozdíl mezi 145kW verzí třílitrového šestiválce M57 (označovaného v E91 jako 25d) a 170kW verzí třílitrového šestiválce M57 (označovaného v E91 jako 30d).

 

Tys tady zmínil, že rozdíly jsou podstatné a nemáš pravdu. A také zde mohu plácnout obrázky. Schválně jsem si teď v ETK projel součástky, které jsi zmínil - turbo, vačky, hlava, písty... A jsou u obou verzí motoru naprosto totožné, což si můžeš ověřit i ty.

 

Ptám se tedy naposled - jaký je ten podstatný rozdíl, který udělal 25kW? Zatím to vypadá, že opravdu asi jen v elektronice.

 

Mám z toho takový dojem, že jsi se namočil do něčeho, co ti úplně nevyšlo a na základě toho jsi tady pak začal motat M57 s N57, nějakou historii a blablabla, přitom je to tak jednoduché... :)

 

Ale tak hlavně zdraví... ;)

 

A jen teda pro doplnění - od samého začátku já ty rozdíly opravdu neznal, protože se o technickou stránku moc nezajímám a kdyby mi to nebylo divné, tak ti klidně věřím už tu první větu před x-stránkama, že "rozdíly jsou obrovské", nicméně důvěřuj, ale prověřuj a v tomto případě se to docela vyplatilo... :)

Upraveno uživatelem m.n.
Odesláno

my friend google:

 

M57TU2D30 UL - 145kW - Untere Leistungsstufe

M57TU2D30 OL - 170kW - Obere Leistungsstufe

 

I was speaking to a tuner today and the difference is the 330d has larger injectors and larger inlet ports. No memtion of turbos but i bet the software is different too. You can't just change the injectors as the inlet port size is needed to let more air in.

Odesláno (upraveno)

sibirnaya: your friend google je sice super, to jsem našel už včera, ale už to "i was speaking to a tuner... " :D A opět - je to jen úryvek z nějakého diskusního fóra, kde můžou vědět stejné houby, jako my tady... :)

 

Musím teď na zkoušku, pak mrknu do ETK na ty vstřiky, ale myslím, že už jsem na to koukal a rozdíl tam nebyl...

Upraveno uživatelem m.n.
Odesláno (upraveno)

Já už se v tom taky nechci vrtat, protože to tady asi už ani nikoho nezajímá, jen bych tě rád upozornil, že moc osvěty nepřinášíš, protože opět nemáš pravdu a ještě motáš jabka s hruškama.

 

To jak v roce 1998 vzniknul nějaký motor je sice fajn, ale opět zopakuji základní dotaz:

 

Jaký je rozdíl mezi 145kW verzí třílitrového šestiválce M57 (označovaného v E91 jako 25d) a 170kW verzí třílitrového šestiválce M57 (označovaného v E91 jako 30d).

 

Tys tady zmínil, že rozdíly jsou podstatné a nemáš pravdu. A také zde mohu plácnout obrázky. Schválně jsem si teď v ETK projel součástky, které jsi zmínil - turbo, vačky, hlava, písty... A jsou u obou verzí motoru naprosto totožné, což si můžeš ověřit i ty.

 

Ptám se tedy naposled - jaký je ten podstatný rozdíl, který udělal 25kW? Zatím to vypadá, že opravdu asi jen v elektronice.

 

Mám z toho takový dojem, že jsi se namočil do něčeho, co ti úplně nevyšlo a na základě toho jsi tady pak začal motat M57 s N57, nějakou historii a blablabla, přitom je to tak jednoduché... :)

 

Ale tak hlavně zdraví... ;)

 

A jen teda pro doplnění - od samého začátku já ty rozdíly opravdu neznal, protože se o technickou stránku moc nezajímám a kdyby mi to nebylo divné, tak ti klidně věřím už tu první větu před x-stránkama, že "rozdíly jsou obrovské", nicméně důvěřuj, ale prověřuj a v tomto případě se to docela vyplatilo... :)

 

No nezbývá mě nic jiného, než ti dopručit zkusit přestavbu motoru 25d na 30d. Snad potom v praxi zjistíš, jak to je :) . Alespň jsem rád, že jsi přestal operovat s tím, že motor 25d není převrtaný 2500. Tedy aspoň o tom už nepíšeš :) .

Ono něco jiného je googlit a něco jiného se v tom vrtat.

Upraveno uživatelem jirka404
Odesláno

v tom pripade by me taky zajimalo, jak pak udelali tech 15PS u X5 - 2007 3,0d 170kW, 2010 30d 180KW... oboje motor M57TU2D30.. kdyz uz budes hledat v analech - ja nejsem tak zbehly, bohuzel :(

Odesláno (upraveno)

No nezbývá mě nic jiného, než ti dopručit zkusit přestavbu motoru 25d na 30d. Snad potom v praxi zjistíš, jak to je :) . Alespň jsem rád, že jsi přestal operovat s tím, že motor 25d není převrtaný 2500. Tedy aspoň o tom už nepíšeš :) .

Ono něco jiného je googlit a něco jiného se v tom vrtat.

 

Já nic přestavovat nehodlám - ale můžeš mi prosím tedy KONEČNĚ říct, co způsobilo tedy těch 25kW rozdíl u 25d a 30d verzí M57? Už se tě na to ptám asi pět stránek a stále jsi mi neodpověděl. Psal jsi turbo, vačky, písty... V tom to není, ty jsou stejné. Tak co tedy? Já to opravdu nevím, chci to vědět a ty jsi říkal, že to víš, tak prosím... :)

 

sibir: no já ti to nepovím, já doufám, že nám to konečně poví jirka...

Upraveno uživatelem m.n.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...