Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Tak já si zase kupuji auta od takových jako jsi ty a prodávám s nájezdem okolo dvěstě tisíc, taky tak po třech letech. Takže to máme podobně a při tom úplně jinak :-)

Odesláno

Mel jsem to jako Afri, vzdy jsem kupoval 2-4 leta a proverena auta, podle aktualnich potreb. Deti, kocarky, pes, pobyt v zahranici,....

Nyni poprve v zivote mame (od teto soboty :-) nove soukrome auto... Planuji, ze si ho nechame pomerne dlouho. Je to druhe auto do rodiny, zena jezdi 10-12k rocne...

Odesláno

Jasně, koupit 3 lete je značná úspora. Já si svoje kupuju nové, pro ženu vždy něco z ročních auto s najezdem do cca 15t. Ale 100km nebo 4 roky u nás žádné nepřežije.

Odesláno

Pánové, díky moc, takhle jsem si ty odpovědi představoval. Jelo se mi s tím dobře, tak jsem se nechal oblouznit, ale teď se mi to trochu rozleželo a rozhodl jsem se, že radši dojezdíme toho Japonce a až bude na jaře ten kombík fakt potřeba, podívám se zase po nějakém benzínovém. S naším nájezdem nás vyšší spotřeba nerozhází a já za ty léta, co s tím benzínem jezdím, zapomněl na všechno, co jsem o nafťácích slyšel a četl.

Tenhle konkrétní kus má samozřejmě původní spojku i setrvačník, na ty tlumiče vepředu by určitě taky brzo došlo, paní navíc říkala, že má "asi slabou baterku" v dálkovém ovladači od centrálu, což v těch odkazech přesně popisují jako symptom odcházejícího centrálu, ne ovladače, nefunkční vyhřívání sedačky řidiče abych radši opravovat ani nezkoušel a topil si pod sebou svým vlastním plynem...

No prostě na to prdím, zůstanu radši u toho benzínového Japonce, patrně i s tím kombíkem v budoucnu.

Hele dobře děláš.

To důležité Ti nikdo nenapsal. Na normální ježdění je to stará past.

Turbo,palivové vedení, přepadové trubičky, klima kompresor,alternator,žhavicí svíčky, také vstřiky,řemen příslušenství a do co je okolo, spojka atd.atd.

To je jen kousek toho co se u tohoto motoru dost sype. Něco vlivem stáří a něco co jsem ani nepsal vyšším podílem biosložky v MN.

Odesláno

Ja menim dle potreby. Aktualne mame 7lety Volvo se 147tkm a myslim, ze nam jeste nejakej cas vydrzi, a to jsme ted oslavili 3 roky vlastnictvi.

 

Spis resim, ze pristi auto asi vemu na operak, pac mi to prijde nakladove stejny, ne-li lepsi :D.

Odesláno

Hele dobře děláš.

To důležité Ti nikdo nenapsal. Na normální ježdění je to stará past.

...

Ano, přesně, slovo "past" jsem použil včera večer, když jsem to probíral se svojí milou, která se už viděla, jak si v kombíku zaskládává kufr krámama  :lol:

My si pěkně dojezdíme svoji rezavou japonskou past a známá si dojezdí svoji naftovou fordí past.

 

Jinak pro Gase, kdyby ho to zajímalo: Jakkoliv mi to současné Mitsu přirostlo k srdci, auto je pořád přece jenom nástroj k přepravě. Koupili jsme to narychlo se 130 tisíci km po pátem majiteli, teď to po necelých 5 letech má přes 190 tisíc a počítám, že to na jaře budu měnit, viz moje včerejší a předvčerejší příspěvky. Když vysčítám pořizovací cenu + všechny dosavadní opravy, pořád nás vyšlo o dost levněji než nejlevnější nová Dacia, přičemž jsme ho nijak nešetřili a i trocha srandy se s tím užila, nejezdil jsem s tím pořád jenom jako když vezu křišťál. Takže za mě dobrý, ale půjde brzy pryč, hlavně i proto, že začíná vadit provedení sedan - na dojíždění do práce to bylo fajn, ale teď potřebujeme spíš něco jako náklaďák. Jinak máme se slečnou stejnou filozofii používat věci tak dlouho, dokud slouží.

A shánět toho kombíka bych chtěl o kousíček lepšího, řekněme s nájezdem 80 - 100 tisíc, ale to pak nejspíš přizpůsobím podle aktuální situace na trhu.

 

Jo, kdyby tady byl fanda, který by tu Carismu chtěl na díly (motor podle mě ještě zvládne dost, ale karoserie zespodu už fakt rezaví), tak samozřejmě do jara čekat nemusí  ;)

Odesláno

Ad operak, měl jsem nabídku na superb kombi, 140kw, 4kolka, DSG, kůže,adaptivní podvozek, atd. Bylo to za 8,5 včetně DPH. V ceně servis, pneu, známka, pojistka 1%. Nájezd do 30t, výměna po roce. Nebýt to škodovka, tak to ženě vezmu :)

Odesláno

Jo, rocni operaky ted frci i ve firmach. Ani nestacis objednavat nova a nova auta.

Jsem zvedavej, jak dlouho tenhle trend vydrzi a hlavne - co prijde dal?

Take jsem slysel, ze Oktavky na operak dnes diky likvidite vyjdou lepe nez Fabie.

Odesláno (upraveno)

já menim podle peněz :D takže skoro vůbec nemenim...:D

 

teď vážně, kupuju vždy jete, jako Afri...a po nějaké době jde pryč.. většinou 3 až 5 let..podle financí. nynější mám 2 roky, ale chci měnit příští rok za větší... už sem to zde řešil.

Upraveno uživatelem Gustaf
Odesláno (upraveno)

Já měním auta podle toho, co mi od manželky z práce nabídnou k odkupu. Má to velkou výhodu v tom, že se nemusím trápit výběrem vozu, prostě beru, co je, jediný kritérium je automat :lol2:. Nejdýl jsem měl jedno auto skoro 5 let, nejkratší doba byla 10 měsíců.

Upraveno uživatelem xjr1
Odesláno

Jo, kdyby tady byl fanda, který by tu Carismu chtěl na díly (motor podle mě ještě zvládne dost, ale karoserie zespodu už fakt rezaví), tak samozřejmě do jara čekat nemusí  ;)

 

Já mám teď to samý s Lancerem, motor je pořád na 1 s hvězdičkou ale bohužel to hnije pekelně, navíc bych musel řešit i výměnu katalyzátoru, takže nejpozději v létě bude "nové" ojeté auto. Tohle Mitsubishi je moje první auto, dostalo se ke mně v rámci rodiny v mých 18, jenže tehdy nepojízdné, zprovoznil jsem si ho z peněz našetřených po brigádách, no asi to bude těžký loučení... 

 

P.S. když jsme u toho, už tu bylo téma Vaše první auto ? 

post-12657-0-91778900-1447775948_thumb.jpg

Odesláno

Vážení, potřeboval bych poradit. Řídil jsem teď o víkendu kombík Ford Mondeo r.v. 2002, 2.0 TDCi 96 kW s manuální 5-stupňovou převodovkou, a jeho majitelka nadhodila, že by mohl být na prodej.

Má to automatickou klimu, vyhřívání sedaček, všechno v elektrice, vyhřívání čelního skla. Nalítáno má 215 tisíc, paní je druhý majitel, kupovala to z Německa, vím, jak paní jezdí a že kotel tomu nedávala, je to jenom trochu ošoupané na rozích nárazníků od parkování, vevnitř to vypadá dobře, jede to pěkně, v podstatě se mi to po všech stránkách řídilo líp než moje Mitsubishi Carisma. Jsou v tom přede dvěma roky (tedy asi před 25 - 30 tisíci km) měněné vstřiky, loni zadní tlumiče, a co je pro mě velmi důležité - nenašel jsem na tom nikde prorezlé fleky. Vrtá mi to hlavou, protože kombík by se mi fakt hodil, při jízdě jsem z toho měl dobrý pocit, a rád si přečetl pár chytrých rad, co se na těchhle autech nejpravděpodobněji může podělat, co stojí opravy, co je na něm naopak dobré a kolik bych tak za to té paní měl nabídnout...

Jo, tohle Mondeo jsem měl z roku 2003, byl v tom Duratorq 66 Kw, nalítal jsem na něm 200 tisíc a se stovkou jsem ho kupoval. Krvácelo mi srdce když jsem ho musel prodat, bylo to absolutně bezporuchové auto se šťastně vyřešeným palivovým čerpadlem i vstřiky. Bohužel muselo pryž, bylo n ám s rodinkou malé.  Mondea s commonrailem ale tak šťastná nebyla, větší výkon motoru  byl vykoupený občasnými  problémy s jiným modelem čerpadla a na to navazujícími problémy se vstřiky. Jestli jsou měměné jen vstříky a ne čerpadlo, problémy se vrátí. No- máme už skoro 2016, být Tebou, koupil bych raději mladší model Mondea, jezdí opravdu skvěle, nebo bych uvažoval o S-Maxu. Je božskej.

Odesláno

gas : tak to k V 250 gratuluju , měli jsme ho týden půjčený ve firmě , na zkoušku . A i když to zatím nedopadlo a neobjednali jsme ho , tak auto super .

post-34750-0-82497700-1447797778_thumb.jpg

post-34750-0-21503200-1447797807_thumb.jpg

post-34750-0-32890900-1447797943_thumb.jpg

Odesláno (upraveno)

... Jestli jsou měměné jen vstříky a ne čerpadlo, problémy se vrátí. No- máme už skoro 2016, být Tebou, koupil bych raději mladší model Mondea, jezdí opravdu skvěle, nebo bych uvažoval o S-Maxu. Je božskej.

Jo, přesně - jenom vstřiky. Jestli se vejde do rozpočtu S-Max, kouknu na něj taky, proč ne. Akorát si říkám, že fakt radši zůstanu věrný atmosférickému benzínu, pokud to aspoň trochu půjde... u Mondea by asi mělo.

Edit: Ten Véčkový Mercedes vypadá dobře! Ale nad tím nepřemýšlím  :lol:

Upraveno uživatelem Filip.J
Odesláno

Kamarad menil 7let stare 3litrove Viano, mel tyden pujcene to Vecko a prej kosmicka lod. Uplne super, akorat mu strasne vadil ten motor, tak si nakonec sehnal jednoho z poslednich 3litru, v max vybave a s najezdem asi 18000km a vzal ho. 

Me se Vecko taky moc libi.

tl

Odesláno

Samozřejmě ta V6 má jinou kulturu chodu. Rozdíl v autech je ale dvougenerační. Véčko je postavené jako osobak a je to viděl. Mám taky předchozí generaci, 3 roky starou. Podvozek, odhlučnění, komfort, chování auta, brzdy, to se nedá srovnat. Navíc stará V6 má 5st automat a to je tragédie... To mně vadilo nejvíc. Tady na 7st ve ve 130 kmh točí 2100 otáček a umí skvěle a sametově využít potenciál motoru. Já už bych starý model znova nechtěl, pokud se oprostim od V6, tak je Véčko ve všech ohledech lepší a 250 jede stejně jako V6.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...