Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Praveze 'vystreli' neni to pravy slovo, normalne se to vyklopi, trva to necelou vterinu, ale proste ne jako kdyz lusknes, ale spis 'bzzzzzzzzzzzzzz' a ted je dalsi vterina, aktivuje se to kdyz se odlehci zadni naprava za nejakou nastavenou mez, muze se to stat tedy i pri prudkym brzdeni, no a od odlehceni zadnich kol do prevraceni auta je vzdycky dost casu na to 'bzzzzzzzz'. Kdyby se to strilelo, tak to detem na zadnich sedackach urazi hlavicky :-) No a pak se to normalne rukou nebo tlacitkem na palubce sklopi zpatky.

Jako samo ze u toho volviste to muze bejt jinak, taky doba pokrocila a menit dalsi pyrotechnicky dily po narazu do vozejku na parkovisti u jednoty je vic fajn pro vsechny co kasirujou :-)

Tak to máš asi jinej kousek - u mně je pružina, která to vyprdla dost rychle a tu prdu jsem normálně zaregistroval.

Jak by to ale mohlo urazit hlavy komukoli? Když je to ZA opěrkou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

T

 

Tak to máš asi jinej kousek - u mně je pružina, která to vyprdla dost rychle a tu prdu jsem normálně zaregistroval.

Jak by to ale mohlo urazit hlavy komukoli? Když je to ZA opěrkou?

 

Tady se to vyklopi, zpoza sedacek smerem kde maj hlavy lidi na zadnich sedackach.... :-)

 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi: dotaz. Proc se muze odporoucet vstrik bez rozlouceni? :) Spatna nafta nebo unava materialu nebo cim to muze byt?

Mam najeto 105 tisic. Olej menim kazdych 15 tisic km. V pondeli budu vedet vic. Treba plasim zbytecne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tankuju na Benzine pokud mozno tak porad na stejne a leju kazde tankovani aditiva. Auto ma zatah a jede dobre ale pri startu asi 4 sek.jakoby zacalo "kaslat" jakoby na 4 valce. ale po tech 4 vterinach vse ok. V pondeli na diagnostiku do Stratosu. Jeste mam podezreni na zhavicky. Auto z roku 2010 a jeste stary vyzkouseny motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže mas bawko, co ti to děla? Jde pouze o to ze to chybně jako by na 4 či 5 válců? Je to 3 litr ? To vypadá fakt na zbavili svíčky připadne i k tomu značící relé ( jednotka zhaveni ) na 90% to nebude špatný vstrik. Pak už to nedělá nic? Auto na volnobeh jde pravidelně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto je prostě průser, je to nekvalitní nafta nebo prostě hold už nedělají věci aby vydržely 300tkm jak tomu bylo dřív. Pokud to jen jde tankuji na Benzine , nejraději tankuji v Reichu.

Myslím, že si trochu romantizuješ minulost. Auta, kromě pár výjimek od Mercedesu, které byly pro normální lidi nedosažitelné, fakt nebyla dělaná na 300tkm. Všechna se, dle mého pozorování, kazila daleko vice cokoliv dnes.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prde...l je ze mi na diagnostice ukazovalo ,ze žhavičky mám na výměnu ikdyž to chytalo v -20 na brnk. Dnešní žhavičky dozhavuji i po startu. Podle mě je proste rozdíl jestli jezdíš víc krátké nebo dálkové trasy od toho se odviji počet cyklu při startu. Žhavičky ti napíše diagnostika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdim 90 % dalky. S tim vykonem po meste uz kvuli filtru pevnych castic nejezdim. Na courani po meste ma mlada dvojkovou Fabii 1,4 benzin.

 

Tak jo. Diky! Kez by to nebyl vstrik. Tam by to byla cca desitka za vstrik a nevim zda by se meli vymenit vsechny. Uvidime co ukaze nemecka premie v pondeli v servisu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Hasna: no promiň , ale 300tkm udělalo volné více aut, to co mě dnes dost štve je ze lidi automobilky tlačí do toho aby někde co 15tkm dolevali mocovinu, aby po 5ti letech nechali vyměnit filtr pevných částic někdy i za 60kkc nebo ze kvůli výměně žárovky musíš rozebrat půl auta a běžný smrtelník s tím proste musí do servisu, vše je jen tahání peněz z lidi.

 

K těm autům co to udělali levou zadní tak třeba blbej golf II, golf III golf IV, audi 80, A4 první i druhé generace, audi 100, A6 první generace , Bmw všechny poctive šestiválec s rozvodovým řetězem na celej běžnej život atd atd. Většina těch aut co jsem uvedl udělali v klidu 600tkm pokud se o ne majitel staral s rozumem.... Bohužel u nas maj lidi zkreslené představy o skutečném nájezdu , 90% nabízených vozu ma bohužel upravené tacho , některé dokonce i víc než jednou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Golf IV? Žertuješ? Nejkazovější VW za posledních 20 let, kde byla elektrika spolehlivá jako ve Fiatu Ritmo. Po úžasné trojice nejhorší modernizace v historii VW.

Nicméně, mé životní zkušenosti hovoří prostě tak, jak jsem napsal. Auta v mém okolí se dnes kazí daleko méně, než před 20, 25 lety.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chceš odpověď ? V tvém okolí dnes jsou povětšinou lidé s vyšší životní úrovni než před 25 lety, tudíž jsou ve skupině lidi minimálně s průměrnou mzdou , spis bych řekl s nadprumernou. Proto i vozový park v teto kategorii je mladší. Nevím jaky názor mají ostatní , ale podle mě byly vozidla z konce osmdesátých a celých devadesátých let spolehlivější s hlavně levnější na bezchybný provoz. Taky si musíš uvědomit, ze v každé době se najde nepovedený model nebo nepovedená motorizace....golfu IV jsem ve svém okolí měl mraky a většina se jich zbavila někde kolem 300-400tkm. Byly to z 90% motorizace tdi 66kW a 81kW , velkou výhodou tohoto modelu byla shodnost mnoha dílů s Octavií 1.generace z let 1996-2000 resp. vyráběna v určitých specifikacích minimálně do roku 2010 ostatně toto je podle mě jedno z nejspolehlivejsich lidových aut s minimálními náklady na provoz vůbec. Proto stojí i dnes Octavie tdi 1.generace z roku 2005 mnohdy víc než Octavia II ze stejného roku. Jinak neber o zle, je to jen můj názor po osobních zkušenostech....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...