Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Když už je tu debata o MX5, nemá někdo srovnání u NC pevná X plátěná střecha? Pro daily car mi přijde plech vhodnější než plátno, ale jestli to nepřidá na hmotnosti a nerozhodí rozložení hmotnosti.

Nikdy jsem v MX-5 nejel, ale na Tvou otázku umím odpovědět: na hmotnosti to přidá, tudíž to rozhodí i rozložení hmotnosti ;-)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak bud blbe pisu nebo spatne ctes :). Mne nejde o rychlost, ale o pocit, ovladatelnost a zabavu. A pokud jedu po duverne znamy okresce normalne stovkou a v Z4 90, pac mi trne, ze se nekam nevejdu, tak to neni o zavodeni, ale o pocitu z auta.

 

Neco podobnyho jsem psal u Focuse. Ten byl zase nudnej.

 

Problem dnesnich aut je vaha a odtazitost a spousta elektronickejch jebek, ktery zazitek sesnerovavaj nebo omezujou. A ze jsou rychly - jsou, ale furt a na kazdej kvalt, a to taky neni dobre, clovek se nemusi vubec snazit.

 

Posledni fakt vyborny auto na zabavu, ktery mi proslo rukama, bylo Clio RS s dvoulitrovou atmosferou. To byla sranda az na pudu a pritom skvele ovladatelny a uzvaneny auto. A kdyz clovek chtel, umelo to slusne letet.

Haha, jak to tu čtu, říkal jsem si, ze největší zábavu jsem zažil v Cliu RS, které mi servisak půjčoval jako náhradní auto. Vždycky jsem se těšil, až budu mít auto v servisu, jak si zablbnu. Bohužel mu ho ukradli. V tom autě bylo všechno tak akorát, včetně zvuku. A po dálnici umelo letět jako kámen. A ty to napíšeš, jako bys mi četl myšlenky. :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vyndal z mazdy co šlo, origo sání, uhlík. filtr, zbytečný plasty, vyndal koberce z kufru, rezervu, hever.  sundal 17tky a sehnal z japonska lehounké 15tky rays gram s váhou do 5kg. A pak se šlo třeba na srbsku honit i s bestiema který měli 3x takový výkon, než se jim nafoukne turbo tak je další zatáčka kde subárka tlačíš před sebou. Je tedy pravda, že Type R tedy nestíháš skoro nikdy, ale to je u této legendy pochopitelné, toho nestíhaj ani 500hp subárka.

post-30581-0-96183800-1464001513_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KFL: Mam to uplne stejne jako ty. Auto musi mit charakter a musi bavit.

Pocitove si jizdu mnohem vic uziju v mensi atmosfere nez oturbenym osmivalci. Ale to nekterym lidem nevysvetlis ;-)

Do MX-5 se s nejvetsi pravdepodobnosti nevejdes. Ja mam sice 195, ale do predchozi verze jsem se vesel (hodne tesne), do nove uplne bez sance. Zkousel jsem i Fiat 124, kterej je zvenku vetsi, ale ma stejnej interier, tudiz taky nic. Musel bych jezdit se stazenou strechou a cumet pres okenni oblouk vrchem. Dej presto vedet, jestli ses do toho nasoukal :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom článku je zvýrazněná věta, že MX-5 je antidepresivum... A nemůžu jinak, než s Jeremym souhlasit. Měl jsem teď přes víkend možnost najet v nové miatě cca 300 km a doteď jsem se z toho nevzpamatoval. Žena mi řekla, že jsem magor, když jsem se za volantem začal několikrát nahlas smát, ale prostě jsem se neudržel. Čistá esence zábavy a radosti z jízdy, která mi úplně převrátila naruby plány o budoucí obměně rodinného autoparku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...