Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

tak ma napadlo ze sa by som sa popytal tu. planujem si kupit prve auto a tak by ma zaujimalo co by ste mi poradili.

jazdit este len zacinam a nove auto nechcem.. to by aj asi vyzeralo zle s nim po nejakom tom roku... hladam nieco nenarocne s rozumnou spotrebou. malo by to byt 5 dverove a nie velmi ojazdene aby zopar rokov vydrzalo. rocnik tak 2003-2004. cena tak cca 4000-4500 eur.

 

zatial som sa dopracoval k mazde 323 kde sa da v pohode nieco kupit s tymi podmienkami hore. z viacerych zdrojov som pocul ze prave mazda je spolahlive auto ktore vydrzi.

 

vdaka za kazdu radu

 

Si myslím, že je skoro jedno, jakou značku si koupíš, rozpočet máš dostatečnej, problém s ojetinama je jedinej, nikdy, ale opravdu NIKDY nevíš, co mají za sebou. Bohužel se to moc nepozná, takže nezbejvá než spoléhat na trochu štěstí. Prostě pořiď co se ti líbí a s trochou již zmíněnýho štěstí budeš spokojenej:-). Podle mýho názoru není Mazda špatná volba, s Almarou osobně dobrá zkušenost, naopak s oktávkou I velmi špatný zkušenosti...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...Se Zetkem si to mnoho z nich rozmyslí a řekne si "nojo, začátečník"

 

Ti normální to nedělají ani bez zetka, a ti druzí si na začátečníkovi báječně ukojí komplexy.

 

Jo taky bych tam Z nechal, myslím že to není na škodu, já ho tam před mnoha lety taky měl a nestydím se za to.

 

Tady nejde o to stydět se nebo ne, myslel jsem to čistě prakticky.

 

Ale třeba se mýlím, třeba se lidi přes noc zázračně změnili (i když to tak občas nevypadá).

 

Edit:překlep

Upraveno uživatelem Widloun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci a almera je ještě made in Japan? Nebo kde se to vyrábí? Já si nissany cosi furt spojuju s renaulty.

 

Almara do roku 2000, starší model s motory 1,4 a 1,6 byl made in Japan, novější model 1,6 a 1,8 byl ze začátku taky japonskej, ale na českej trh se jich dostalo pár, většinou je tedy tenhle model made in UK.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se Ti líbí 323,klidně do ní jdi,velice spolehlivé auto a ani ty opravy(i když ne moc časté) zase dnes nevyjdou proti jiným autům moc dráže.Za sebe (z vlastní zkušenosti) bych doporučil benzínové motory to jsou opravdové ,,držáky".Nissan Almera prakticky to samé,ale myslím že strýc už si poradí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Almeru jezdí kamarád tak říkajíc do roztrhání a je moc spokojenej...

S tim Zetkem..Třeba když parkuju a za mnou chvilku čeká řada aut, jsem víc v klidu než kdybych ho tam neměl. Taky si alespoň někdo třeba řekne, je to začátečník, nebudu se na něj lepit, pustim ho a pod. Navíc stálo 23 kaček a určitě půjde blbě sundat ;) Ale už jsem najezdil skoro tisíc kiláků za těch pár dnů, tak to se mnou neni tak hrozný :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My jsme měli ročník 2001, ale bohužel nevím kde byla vyrobena. Řekl bych ale že v Japonsku, protože jsme čekali než nám ji dovezli z přístavu v amsterdamu do ČR. A z UK by to tipuju nevezli přes Amsterdam.

Motor jsme měli benzinový 1,5 90 koní a na normální ježdění stačí, ikdyž osobně bych určitě sáhnul po 1,8. Na dálnici se to hodí. Na diesly bych se úplně vykašlal. Je tam o hodně větší riziko nákladných oprav. V benziňáku se nemá prakticky moc co pokazit a spotřebu bude mít tak o 2-3 litry větší. Takže pokud nenajedeš 50 tisíc, tak bych o dieslu ani nepřemýšlel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den pánové,

 

dám sem jeden dotaz na auta.

Potřebuji nové auto. Zatím jsem maximálně spokojený s Mazdou 6, ale momentálně mne u Mazdy poněkud naštvali. Doposud jsem jezdil s dehťáky s manuální převodovku, ale se zvyšujícím se podílem bios....k v naftě (rychlejší opotřebení příp. havárie čerpadel a trysek) a požadavky na minimalizaci oxydů dusíku (dosahuje se zvyšováním bohatosti směsi, takže roste spotřeba) a montáží filtrů pevných částic (při vypalování zase roste spotřeba), přestávají být dehťáky atraktivní. Rovněž uvažuji nad dvouspojkovým automatem (manželka to má v A3 a dcera v Polu 1,2 TSI a jezdí se s tím super, ale ony najedou cca 10 000 km/rok, takže při pětiletém cyklu obnovy vozového parku není třeba moc přemýšlet nad životností ani nad spotřebou, i když ta je díky inteligentnímu řazení překvapivě nízká).

Bohužel Mazda má jenom klasický 5 st. automat s hydrodynamickým měničem ( vyšší spotřeba )a to ještě jenom u jedné benzínové motorizace 2,0 l. pokud šáhnu opět po dehťáku, automat není vůbec a navíc nějaký odborník v ráci faceliftu 2 generace geniálně zamíchal s výbavami a jejich motorizací, takže střední a vyšší výkonová varianta nafty (120 kW/163 K a 132 kW/180 k) jsou k mání pouze ve výbavách sport a sport+, které opravdu nechci ( vyšší cena za kterou dostanu větší kola s menším profilem = horší pohodlí na našich silnicích, sedadla v kůži = pocení zad a jejich dolní části atd.). Totéž platí pro benzín 2,5 l. (Mazda prozatím nezmenšuje objem a nehoní u benzíňáků výkon turbem).

Tak teď babo raď.

Francouze ani itala nechci. Z Mondea jsem rozpačitý. Zbývají VW (Pasat CC - nevypadá špatně), AUDI (A4) a BMV (3).

Co z toho zvolit a v jaké motorizaci ( s převodovkou ve dvouspojkovém automatu). Co bude spolehlivé a nebude vyžadovat drahé opravy (slyšel jsem nepěkné zvěsti o předních nápravách Pasatů a hlavách válců motorů 2,0 TDI). Ročně ujedu 50 - 60 tis. km a auto mívám 3 - 4 roky, takže spotřeba, spolehlivost, rozumné servisní náklady, pokud možno žádné často se opakující problémy jsou důležitý argument (není to auto pouze pro radost ale pracovní nástroj).

Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My jsme měli ročník 2001, ale bohužel nevím kde byla vyrobena. Řekl bych ale že v Japonsku, protože jsme čekali než nám ji dovezli z přístavu v amsterdamu do ČR. A z UK by to tipuju nevezli přes Amsterdam.

Motor jsme měli benzinový 1,5 90 koní a na normální ježdění stačí, ikdyž osobně bych určitě sáhnul po 1,8. Na dálnici se to hodí. Na diesly bych se úplně vykašlal. Je tam o hodně větší riziko nákladných oprav. V benziňáku se nemá prakticky moc co pokazit a spotřebu bude mít tak o 2-3 litry větší. Takže pokud nenajedeš 50 tisíc, tak bych o dieslu ani nepřemýšlel.

 

Strýc má Almeru 1,5 5D. Kupovaná na začátku roku 2004, takže možná vyrobená 2003. Je určitě vyrobená v UK.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bedan-a Superb by se ti nelíbil?jezdil jsem s automatem DSG a diselem teda a líbilo se mi to moc.Taky není špatnej motor 1.8 TSI

 

Superb ne. Ten sedanoliftback je ošklivý a obávám se vrzání či jiných projevů toho překombinovaného zadního víka. Kombík je naopak pěkný, ale kombíka nechci.

Pro upřesnění nechci kombi a cena by se neměla výrazně přehoupnout přes 900 000 Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bedan-tak Passat CC je moc pěkný auto,Mazda je super,ale moc malá nabídka motorů.Potom bych měl ještě dva tipy-Honda accord,auto nadupaný technikou a hodně kvalitní,druhej tip je Citroen C5-nová generace se povedla a když ho někdě vidím,pokaždý čumím jak je to pěkný,což se o minulých generacích říct nedalo.

Edit.nej pro řidiče je samotřejmě BMW řada 3,ale chce to šestiválec a to nevím,jestli by ses do 900 tisíc vešel,nesjpíš ne.

Upraveno uživatelem panedge
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za rady. Ta Honda mne taky nějak nebere. Xenony, vyhřívání sedadel a parkovací senzory jsou až ve výbavě exekutive a ta má opět kožená sedadla. Žádná z verzí do cca 950 000 nemá hlídání jízdních pruhů a automat je pouze 5 stupňový s klasickým hydrodynamickým měničem. Motory budou asi super.

U VW a Audi mne ser.. ty foukané benziňáky. Když benzín tak atmosférický. Jdu studovat to BMW.

Upraveno uživatelem bedan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Accorda 2,4 vtec AT jsem měl v předchozí generaci, motor a převodovka jsou stejné, tak můžu srovnat, oproti TFSI tragedie ... auto nejelo, respektive "jelo" nad 5,5t ot, takže točit a točit, pod 10,5-11l nereálné, převodovka naprostá tragedie, řazení vlažné, často se netrefil, nevěděl co má zařadit, s DSG nelze srovnat, dle mě nejlepší AT na trhu v ceně pod 1m, kamarád koupil new 330i s AT, prodal to po dvou letech, katastrofální "kvalita", vrzalo, sralo se, děsný servis, auto přijelo z Renocaru odřené, neschopní odstranit závady, atd., všude je něco, si nevybereš :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Jo, ty foukaný koncernový motory jsou dobrý a DSG jakbysmet.

 

Doma máme 330Ci v automatu, je to dobrý, akorát runflaty ničej kvalitu jízdy a spotřeba se i při velmi klidné jízdě nehne pod 10litrů

  • Dát hlas 2
  • Hlasovat proti 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to bylo za auto?

Nebylo to moje cabrio?

 

Dnes ráno KO by my synátor :-(

 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

 

 

původní stav:

http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/3104-kdo-cim-jezdi/page__view__findpost__p__449038

Upraveno uživatelem brett
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...