Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Vidím, že jste tady odborníci, zatímco já jsem atechnický mamlas, který má plné ruce práce, aby u pumpy nalil do auta naftu a ne benzin.

 

Potřeboval bych proto poradit, jaké si mám koupit zimní pneu na BMW 525d F10. Měly by to být run-flaty v rozměru 255/55/17-18. Jak jsem tak neodborně googloval, tak se mi jeví jako přijatelné tyhle dva ty/ipy:

 

 

http://www.epneushop.cz/p3772-225-55-r17-97-h-goodyear-ultra-grip-performance-2-rof-runflat/

 

http://www.epneushop.cz/p31644-225-55-r17-97-h-dunlop-sp-winter-sport-3d-rof-runflat/

Upraveno uživatelem Paullus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak já mám runflat Dunlopy 3D na služebním bávu už čtvrtou či kolikátou zimu a nemůžu proti nim říct ani popel :). Za všech okolností (od 200 km/h na tempomat, zasněžený město s vypnutou stabilizací, až po zasněžený okresky na Vysočině nebo stabilitu za deště) pohoda. Jinak GY UG taky dobrá volba - tím se nezkazí nic.

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl bych taky dotaz k zimákům - k miňasovi jsem dostal zimní gumy, jsou nejeté, ale už mají 6 let - je to opravdu na vyhození, nebo ne?

 

Myslím že jsou už na vyhození všude je masírka že max.4roky. Tak-že vyhodit, a dát je mi, já na nich budu uplně klidně jezdit!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

No tak já mám runflat Dunlopy 3D na služebním bávu už čtvrtou či kolikátou zimu a nemůžu proti nim říct ani popel :). Za všech okolností (od 200 km/h na tempomat, zasněžený město s vypnutou stabilizací, až po zasněžený okresky na Vysočině nebo stabilitu za deště) pohoda. Jinak GY UG taky dobrá volba - tím se nezkazí nic.

 

jenom jestli nás trochu mekrmíš Stigu :D

 

měl bych taky dotaz k zimákům - k miňasovi jsem dostal zimní gumy, jsou nejeté, ale už mají 6 let - je to opravdu na vyhození, nebo ne?

 

normálně je tam nandej a na masírku webových prodejců pneumatik nedej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Onisan: S tím Raptorem s Tebou musím naprosto vyjímečně souhlasit - řídit 410 koňový auto s podvozkem kočáru je velká výzva! A navíc si dovedu představit, jak rychle se tím dá jezdit mimo silnic!

 

No, já bych asi mimo silnici jezdil opravdu jen vyjímečně... Ale jak už jsem napsal, jede se v této verzi Fordu F-150 výborně, je to pohodlné, současné auto. Má koule, osobnost.... teránní vlastnosti tohoto auta sahají daleko, daleko za moje schopnosti a ochotu vyjet do terénu :-) U mě hrozí tak maximálně v zimě zasypaná zimní silnička :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:gora:

 

Ony se totiž dělají i káry s motorem a zvukem, které umí projet zatáčku :) . Tohle, jestli to dobře vidím na té fotce jak letí vzduchem, má ještě vzadu furt listová pera :D . Tomu říkám podvozek :lol:

 

Člověče, mám pocit, že listová péra jsou zatím nepřekonaný způsob progresivního pérování. A to je u auta (hlavně teréního) dost potřebná věc. :wheelchair:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl bych taky dotaz k zimákům - k miňasovi jsem dostal zimní gumy, jsou nejeté, ale už mají 6 let - je to opravdu na vyhození, nebo ne?

 

myslím že běžný uživatel nepozná rozdíl ani po deseti letech. To by musel mít možnost to porovnat současně a v jasně daných podmínkách. Dříve se dokonce nechávaly gumy uzrát, nové se použily až za rok nebo ještě déle. Ony ty materiály byly z kdoví čeho a nová pneumatika byla jaksi mastná. Dnes je situace jiná ale rozhodně bych doporučil nové zimáky neobouvat na poslední chvíli kdy už je mokro a sníh. Nová guma má dost lesklý povrch a těch prvních pár desítek kilometrů než se to ojede je na mokru docela nářez.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím že běžný uživatel nepozná rozdíl ani po deseti letech. To by musel mít možnost to porovnat současně a v jasně daných podmínkách. Dříve se dokonce nechávaly gumy uzrát, nové se použily až za rok nebo ještě déle. Ony ty materiály byly z kdoví čeho a nová pneumatika byla jaksi mastná. Dnes je situace jiná ale rozhodně bych doporučil nové zimáky neobouvat na poslední chvíli kdy už je mokro a sníh. Nová guma má dost lesklý povrch a těch prvních pár desítek kilometrů než se to ojede je na mokru docela nářez.

 

Nebo to někde "orvat" agresivnějším blbnutím na nějakém bezpečném, uzavřeném místě. Těch kilometrů co to klouž může být podle podmínek za kterých se těší víc než jen pár desítek ... :(
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Snow

 Nevím, jak u vás v Praze, ale u nás v horách je mezi starou a novou zimní pneumatikou značný rozdíl a nic se orvávat nemusí. Loni jsme měli čtyři roky (?) staré Nokiany, nekontroloval jsem rok výroby a nemohli jsme se hnout z místa. Přezuli jsme na Micheliny Pilot Alpin a byli jsme v absolutní pohodě.  

Upraveno uživatelem Snow
  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jak u vás v Praze, ale u nás v horách je mezi starou a novou zimní pneumatikou značný rozdíl a nic se orvávat nemusí. Loni jsme měli čtyři roky (?) staré, nekontroloval jsem rok výroby Nokiany a nemohli jsme se hnout z místa. Přezuli jsme na Micheliny Pilot Alpin a byli jsme v absolutní pohodě.

 

Tak to máš absolutně pravdu, že kvalita pneumatik hraje roli!!!!! Ale každá nová pneumatika je prostě kluzká. Je to důsledek technologie jejich výroby :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Snow

 Ale každá nová pneumatika je prostě kluzká.  

 

Dobře, ale když máš u nás na silnici zpravidla dvacet čísel sněhu, potřebuješ se zaříznout a pak je kluzkost až na druhém místě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře, ale když máš u nás na silnici zpravidla dvacet čísel sněhu, potřebuješ se zaříznout a pak je kluzkost až na druhém místě.

 

Souhlas, možná to z mého předchozího příspěvku nezaznělo, ale souhlasím s tebou. Pokud ale na té samé pnuematice vjedeš na zmrzlou silnici a pod. tak ten rozdíl je markatní. A na rozdíl od tebe většina z nás se spíše bude pohybobat na různě namixovaném druhu povrchů a namrzlý asfalt bude tvořit výraznou část najezděných kilometrů :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Snow

No je to tak. To co ty si na sněhu nacouval, já za celý život na sněhu nenajezdil. :)

 

Pokud si žil jen v Praze tak neepochybně. Ještě Ti musím napsat, že zimu zvládá špičkově manželka, která je vycvičená z jiných, poněkud vyšších hor než z těch, v kterých bydlíme teď. Tu by si měl vidět, jak cvičí za volantem, radost pohledět, hotový profesionál.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...