eskimak Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 Jake maji keramiky nevyhody? Teda krome ceny Na "bezne" jazdenie nemaju podla mna ziadnu vyhodu. Studene brzdia nic moc.
Jiří_99 Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 Ano. Karbonkeramické stojí 400 kila. Obyčejný stojí kilo, ale zase je vyměníš min 4x častěji.Teda u takoveho Veyronu tu cenu chapu, ale u GTR dat 400k za brzdy je teda supa.. Smajlik co zveda oci
464 Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 Premyslim, ze se vratim k E92 335i, nevi nekdo o nejake? - m-sport- vyhrev- rozumny stav
dawe009 Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 Teda u takoveho Veyronu tu cenu chapu, ale u GTR dat 400k za brzdy je teda supa.. Smajlik co zveda ociU Veyronu stojí sada pneumatik milion a každá čtvrtá se mění i s kolama To je zas úplně jinej sport
Jiří_99 Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 U Veyronu stojí sada pneumatik milion a každá čtvrtá se mění i s kolama To je zas úplně jinej sport Tvl, asi sem přestanu chodit..
varjag Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 (upraveno) Nebo si ten servis vzit v cene, treba u Jaguaru se to jmenuje tusim Jaguar Platinum service. Ale to bude vedet spis Varjag, i kdyz ten by s tema kolama tezko splnil podminky... Bez uz s tema kolama do hajzlu kámo;-). Chlap co jezdi po Praze v otevrene Miatě mě nebude poucovat o vkusu :-)))) Upraveno 22. dubna 2019 uživatelem varjag
sibirnaya Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 Nahodou, Miata je nr. 1 vsech kaderniku
lloffass Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 Sakra chlapi, do miaty se mi neserte!
enslow Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 Ešte by som mal rád dotaz ci sú tie brzdy full keramik alebo iba čiastočne keramické.. Tieto ceny ma odradili taktiež od kúpy c63 amg.. Predné brzdy 5000eur.. Okolo 100000km odchádza prevodovka a nová stojí 3000eur... Pustil som to zatiaľ z hlavy
Návštěvník Radius Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 Tak c63 muzes mit na oceli a plovouci kotouc Brembo koupis mimo AD za 15-20k ne?
Návštěvník Radius Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 Naopak prevodovka za 3k Eur je nejak levna na AMG ne?
enslow Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 Jak si dobre pamätám tak mi mechanik v MB hovoril tuším 3000 eur
Tom4 Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 Jednou u nás na hotelu měli sraz majitelé těch Miátek . . . to byla prdel
eskimak Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 Jak si dobre pamätám tak mi mechanik v MB hovoril tuším 3000 eurTvl, ved viac stoji DSG na Fobiu.Pocuj, nic mi do toho nieje, ale neplakal si tu asi pred mesiacom za nastupny plat 5?/hod? Ak si to nebol ty tak sorry. A aj ak si, nijako sa na tom nechcem bavit ani pohorsovat, ale rozpravat v takom pripade o C63AMG...
Jiří_99 Odesláno 22. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2019 (upraveno) Jak si dobre pamätám tak mi mechanik v MB hovoril tuším 3000 eurTo je nejaka blbost. Na me stare hvezde obyc 7G-Tronic stoji okolo kila. Na to amgecko bude nekolikanasobne drazsi bych rekl. Upraveno 22. dubna 2019 uživatelem Jiří_99
busdriver Odesláno 23. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 23. dubna 2019 Já jezdim v krabici a mám z ní teda dost radost
Ivan Lelák Odesláno 23. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 23. dubna 2019 Ale chlapci... Já vím, že Miata vypadá jako parodie na sporťáky, ale věřte mi, není. A kromě toho to měl být od začátku malý, hbitý roadster a ne lamač rekordů ve zrychlení. Ale když se objevila první NA, stala se ikonou a kupodivu i sportovním autem roku v konkurenci mnohem výkonnějších aut. NB byla malinko těžší, ale hodně vylepšená a rovněž je to legenda. NC byla opět těžší, větší a skalní znalci ji považují za odklon od původní myšlenky což se snad podařilo napravit u ND, se kterou jsem ještě neměl tu čest se svézt. Autem kadeřníků Miata rozhodně není, to je jen nepovedený přívlastek od lidí, kteří o ní moc nevědí. Já mám NBFL 7 let a koupil jsem ji po dvou starších Porsche Transaxle, 924 a 928S. Nicméně jsem měl možnost jezdit i se starými 911, s 911 Turbo (996), Astonem DB9 i DB11 a dalšími, bylo toho dost, i když většinu jsem nestihl víc poznat. To všechno (až na 924) byla mnohem výkonnější auta, ale upřímně, ani jedno bych za Majdu nevyměnil (snad jen kvůli finančnímu zisku). Majda nejede, to je fakt, 103 kW nedokáže divy ani s autem vážícím lehce přes tunu. Miluje otáčky a když se nepohybujete v jejich "funkční" zóně, je to lenoch, se kterým si poradí kdejaký kombík s dvoulitrovým dieselem. Ale o její kouzlo je v zatáčkách (tam už kombíci nestíhají), skvělé vyváženosti, možnosti hrát si s těžištěm, jít v relativním bezpečí na hranu adheze i za ní a to všechno v celkem legálních rychlostech. Nechat se zatlačit do sedačky s 300 kW pod kapotou, zvlášť pod ochranou elektroniky, umí každý moula, ale vykružovat si s MX-5 zatáčkové partie na hraně, to je krása a věřte mi, když pak zastavíte, bude vám srdce bušit vzrušením stejně jako u mnohem silnějšího siláka. Majda mi prostě přináší radost, jakou mi žádné jiné auto (které jsem zatím zkusil) nedokázalo poskytnout, sám se tomu občas divím... PS: Možná mi výkon a zrychlení nevadí, protože si toho užívám i na motorce...
wave ceptor Odesláno 23. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 23. dubna 2019 A kde máš napsaného posledního majitele?
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se