Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

O víkendu jsem se povozil v Dodge RAM 1500 5.7 HEMI. Stěhování všelijakého bordelu z hůře přístupného domu a stodoly byla brnkačka. Ten zvuk, zátah, prostupnost. Pro RAM nemám využití, tak jako majitel, ale nějak mě to utvrdilo, že bych si dal líbit ten motor v Durangu. 
Btw. elektro může zrychlovat na 100 klidně do 1s, ale prostě to nevykouzlí úsměv na tváři jako když se nastartuje pořádný motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 3/23/2024 at 3:45 PM, Americkej said:

Kdybych měl lítat do Dubaje a vozit to v petkách!

🤣🤣🤣👍

On 3/23/2024 at 11:30 AM, moco said:

Já jsem zastáncem přirozeného vývoje EV.

Inymi slovami, prirodzeneho postupneho zaniku EV akonahle skoncia dotacie a ine zvyhodnenia 😁

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale trochu vazne.. 

Ked Elon predstavil Model 3, hned som si zaplatil $1000 rezervaciu. Prislo mi to ako skvele druhe auto do rodiny, mame garaz, byvame na kopci, vsade kusok - skola, kancel, obchody, posta... Takze na take tie kratke frky po meste, ked so spalovakom vlastne jazdim furt za studena, by EV davalo zmysel.

No lenze zo slubovanych $30tis. bolo zrazu 50tis.€ a slubovane 2 roky sa nejak natiahli na 4 ci 5. A nejak to prestavalo davat zmysel. Mat to na tie kratke frky po meste znamena maly rocny najazd, t.j. ze prd usetris na palive a takisto prd aj na emisiach (kedze kvoli vyssim emisiam z vyroby EV zacina byt "zelensie" az po cca 50-70tis. km). A uz len taka Oktavka za menej ako polovicu je kurva lepsie auto. Takze tak, namiesto Tesly 3 som potom kupil jazdenku Alpinu B6 za porovnatelne prachy  a dovolim si tvrdit, ze pri mojom rocnom najazde bude aj moja emisna stopa mensia, ako by bola pri novej tesle. Ale okolko viac zabavy  (a ano, mal som moznost vyskusat aj teslu 3 performance).

Oukej, myslim, ze naozaj raz vsetci prejdeme na EV, ale co viem urcite, ze pri sucasnych technologiach baterii to nebude. Ten okamzity maximalny tah (krutak) elektromotora ma svoje caro a aj zvuk sa da "doladit" cez repro. Skusal som par "e" baworakov a jazda je to fakt paradna (i4M50 a i7M60 boli top). Ale tak skoro to asi nebude. Zatial si naplno uzijem V8 :punk:

20230914_1840512.thumb.jpg.7e537a8817d64404bd146131c474b25d.jpg

 

Upraveno uživatelem bluman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Murphy97 napsal:

Sezona na dohled 😀

IMG_2024-03-27-211733.jpeg

Hezká T6.1, klasické turbo? Mám T5.1 v 103kw /6speed, Tofee brown taky v takové podobné kepmingové verzi a je to super auto. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 47 minutami, bluman napsal:

No ale trochu vazne.. 

Ked Elon predstavil Model 3, hned som si zaplatil $1000 rezervaciu. Prislo mi to ako skvele druhe auto do rodiny, mame garaz, byvame na kopci, vsade kusok - skola, kancel, obchody, posta... Takze na take tie kratke frky po meste, ked so spalovakom vlastne jazdim furt za studena, by EV davalo zmysel.

No lenze zo slubovanych $30tis. bolo zrazu 50tis.€ a slubovane 2 roky sa nejak natiahli na 4 ci 5. A nejak to prestavalo davat zmysel. Mat to na tie kratke frky po meste znamena maly rocny najazd, t.j. ze prd usetris na palive a takisto prd aj na emisiach (kedze kvoli vyssim emisiam z vyroby EV zacina byt "zelensie" az po cca 50-70tis. km). A uz len taka Oktavka za menej ako polovicu je kurva lepsie auto. Takze tak, namiesto Tesly 3 som potom kupil jazdenku Alpinu B6 za porovnatelne prachy  a dovolim si tvrdit, ze pri mojom rocnom najazde bude aj moja emisna stopa mensia, ako by bola pri novej tesle. Ale okolko viac zabavy  (a ano, mal som moznost vyskusat aj teslu 3 performance).

Oukej, myslim, ze naozaj raz vsetci prejdeme na EV, ale co viem urcite, ze pri sucasnych technologiach baterii to nebude. Ten okamzity maximalny tah (krutak) elektromotora ma svoje caro a aj zvuk sa da "doladit" cez repro. Skusal som par "e" baworakov a jazda je to fakt paradna (i4M50 a i7M60 boli top). Ale tak skoro to asi nebude. Zatial si naplno uzijem V8 :punk:

20230914_1840512.thumb.jpg.7e537a8817d64404bd146131c474b25d.jpg

 

Zdravím kolegu s Alpinou. Tvé GC jsem kupoval 2015 nové už facelift, akorát 640xd alpinweiss s vínovou kůží v M paketu, hodně jsem najezdil, proto tenkrát diesel, ale už je nahrazena třetím rokem 840i GC v Dravit grey. K Alpině.. koupil jsem asi před rokem taky B6, akorát trochu jinou, e63 4.4 kompresor, najeto 76tis km, nikdy nelakovaný ani jeden karosářský díl, z JPN. Zvažoval jsem M6 e63 v10, do páru k M3 kterou mám, ale ta Alpina když jsem ji uviděl naživo, byla něco úplně jiného a chtěl jsem takovou modrou s tím typickým kořenovým dřevem z Myrty už od dítěte, když tenkrát byla na autosalonu, okolo roku 1995 obdobně laděná e36 B3 a e38 B12. Týpek co vozí auta z Japonska tam měl i f12, v Alpina blau, najeto 66tis km (a už čerstvě po výměně motoru za nový ještě v JPN), ale s klasickou béžovou kůží dakota (vypadalo to nekvalitně a jako chudý příbuzný, v f06 jsem měl plnou nappa kůži), bez led světel za podobné peníze jako mojí B6. Já šel po výjimečnosti té starší B6 a jiného pojetí auta a motoru. A navíc, se té 4.4 biturbo n63 bojím, jsou to opravdu kazové motory, ještě víc než S62 V10, které se taky výhýbám u M6/M5 i když zvuk a projev motoru je famózní (jezdil jsem jak v M5, tak v M6 v10). Kolik máš na té B6 najeto, motor je ještě původní?
 

IMG_9564.thumb.jpeg.166b07ab55b3e97654d08be68fa593b0.jpegIMG_9565.thumb.jpeg.12135cfef5e42d77f6720568040baa6b.jpegIMG_9570.thumb.jpeg.74bc056be1a6621d34f199466dbfef02.jpegIMG_1269.thumb.png.c1f88b4026db2ed5ff19cd903904fcda.pngIMG_1271.thumb.jpeg.ac87137eb0b4c0eca1ad7c35967f774a.jpegIMG_1270.thumb.jpeg.5a7c0601ba4648c698acb5e9d68027a4.jpeg

Upraveno uživatelem PetrSefl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, PetrSefl napsal:

Hezká T6.1, klasické turbo? Mám T5.1 v 103kw /6speed, Tofee brown taky v takové podobné kepmingové verzi a je to super auto. 

Diky

Ano, klasika, tady 110kW. Nechtel jsem bi-turbo. Splnuje to vsechny me pozadavky a brzda provozu ani s touhle dodavkou nejsem.

Vestavba s prima matraci a rozkladacim stolkem, kempinkove zidle, markyza, chemicke wc, kompresorova lednice, 220V kabelem pres pootevrene okno s "protipruvany", plynovy varic, Thule drzak na kola na taznem...

Pro dva lidi na 2-3 tydny po Evrope presne to, co jsem si nekolik let pral. Az prijdou vnoucata a bude nas to bavit (jako ze asi jo), tak se mozna poohlidnu po necem vetsim.

Ano, je to o kompromisech, to je nutno rict (bez sprchy, vecerniho komfortu pri horsim pocasi, ale zase zaparkovanej v garazi kazdeho obchodniho centra a vsude "nenapadnej"..), ale zatim velka spokojenost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@PetrSefl Ahoj 🙂,  na B6 mam 87tis., kupoval som tusim okolo 72tis. Motor je povodny a menil som akurat trysky a sviecky+cievky, lebo dost "cukal" pri rozbehu za studena. Servisak vravel, ze je to dost casty problem pri tychto motoroch. Ale ze po "Alpinackom tuningu" je ten motor niekde uplne inde ako bezne N63, tak dufam, ze vaznejsie problemy nebudu.

Ja som vlastne tiez najprv pozeral po nejakych M5 (F10), z toho som sa dostal k M6 - ako najnedocenenejsiemu M-ku a odtial k Alpine ako "civilizovanejsej" verzii M-ka a rozhodne aj vzacnejsej 🙂 (124ks vyrobenych europskej verzie). Ja som teda este ziadne M-ko nemal, ale moj servisak vravi, ze Alpina je uplne iny zazitok. Je z nej taky uneseny, hovori, ze uz nejde ani na skusobnu jazdu, ked ju mam u neho, lebo ze by si to musel kupit 🤣.

Moc na vyber toho nebolo ked som kupoval, asi 5-6 kusov na trhu v europe a z toho 2 co realne stali za uvahu (ostatne po buracke alebo import USA, t.j. po este vacsej buracke 🤣). Takze tato alebo este jedna v alpina modrej, ale tuto sme boli pozriet prvu a myslim, ze bola aj v lepsej vybave, tak sme ju rovno vzali. Vnutri cierna Lavalina2 koza, bohuzial piano lak. Ja by som najradsej tu ich zelenu a tiez myrtu ale, ako som spominal, moc sa vyberat nedalo. A ta matna strieborna tomu autu fakt moc sekne, takze spokojnost velika 🫠.

Tu V10 by som rad niekedy aspon vyskusal, ale kupovat by som to tiez nechcel. A trochu zavidim 8ku, to su krasne auta 🙂.

20211111_145933.thumb.jpg.91edf7c7571d2306b46e6c95b0296bde.jpg

20211119_1608242.thumb.jpg.f90b0f8d9a5fafb3ca7ae24cf428dce0.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Murphy97 napsal:

Diky

Ano, klasika, tady 110kW. Nechtel jsem bi-turbo. Splnuje to vsechny me pozadavky a brzda provozu ani s touhle dodavkou nejsem.

Vestavba s prima matraci a rozkladacim stolkem, kempinkove zidle, markyza, chemicke wc, kompresorova lednice, 220V kabelem pres pootevrene okno s "protipruvany", plynovy varic, Thule drzak na kola na taznem...

Pro dva lidi na 2-3 tydny po Evrope presne to, co jsem si nekolik let pral. Az prijdou vnoucata a bude nas to bavit (jako ze asi jo), tak se mozna poohlidnu po necem vetsim.

Ano, je to o kompromisech, to je nutno rict (bez sprchy, vecerniho komfortu pri horsim pocasi, ale zase zaparkovanej v garazi kazdeho obchodniho centra a vsude "nenapadnej"..), ale zatim velka spokojenost

T6.1 California je poslední model z rodiny T6, který ještě jde objednat do výroby. Transporter, Carvelle ani Multivan už objednat nejde a výroba je komplet vyprodaná. Škoda, no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 48 minutami, Tom7 napsal:

T6.1 California je poslední model z rodiny T6, který ještě jde objednat do výroby. Transporter, Carvelle ani Multivan už objednat nejde a výroba je komplet vyprodaná. Škoda, no.

T8 nevypadá špatně - nebo resp. Ford Custom.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

T6.1 California je poslední model z rodiny T6, který ještě jde objednat do výroby. Transporter, Carvelle ani Multivan už objednat nejde a výroba je komplet vyprodaná. Škoda, no.
Myslím, že nový model dělaný společně s Fordem bude lepší. Mě se i více líbí vzhledově. Takže hlavu vzhůru!


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, Hasňa napsal:

Ať mi tam políbí. Mě se ten nový Ford prostě líbí víc. A co se týče spolehlivosti, tak to může být jedině lepší, IMHO .

Tak asi i Ty chapes, ze jsem narazel na urcity "patriotismus" ve vazbe na vice nez sedmdesatiletou historii tecek. Stejne tak to treba dnes citi volvisti.. Nic vic, nic min. A kdo ti ma co vsechno polibit? To uz fakt nechavam plne na Tobe 😏.

Vubec nesoudim, to si necham az na moment, kdy to auto tady bude..

A ano, spolehlivost (predevsim pate generace s bi-turby) je minimalne diskutabilni. U me 6.1 jsem nemel za tri a pul roku jediny naznak problemu..

Tak to je za me vse a at vam vse bez ohledu na znacku/model paradne jezdi!

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Hasňa napsal:

Jj, jasný. Nechtel jsem nikoho urazit. Jen tyhle internetové fanouškovské tlupy jsou někdy šíleně rigidní a zaslepené. Se čtyřkovým Multivanem jsem něco najezdil i s velkým přívěsem, v té době to nemělo konkurenci.

👍 souhlas! Drz se!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...