Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Záleží na tom, jak se k tomu tvoje firma staví. Pokud ti hrozí spoluúčast, doporučuji následující. Existuje Dekra. A tam ti jsou schopni udělat prohlídku, co potom leasingovka bude chtít zaplatit. A dají ti k tomu protokol s cenou oprav/ pokut.  No a potom se domluvíš se svým fleet car manažerem, co s tím budete dělat. Jestli to hodit do opravy před vrácením, nebo to vrátit poškozené a zaplatit pokutu. Od leasingové společnosti nečekej žádné smilování. Jde o jejich prachy. Ta prohlídka myslím stála pětistovku. Trvá cca 3 až 5 dní. Na domluveném místě ti auto obleze, nafotí a za 3 dny to máš v emailu. Určitě vidí daleko víc než ty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrátím se ještě k těm knotům. Měl jsem úplně stejnou zkušenost - vrut v kole. Kamarád mi to opravil knotem, protože to bylo o víkendu. Pak jsem to v týdnu řešil s druhým, co má autoservis a tvrdil mi, že to je pouze nouzovka a nesmí se na tom jezdit a měl by se tam dát hříbek. Protože kolo drží, tak jsem to neřešil. Nemá někdo zkušenost, jak tohle je?

Vím jak jsou pojišťovny v případě nehody posedlý pneumatikama a zajímalo by mě, jestli to nebude jedna z jejich vypečených vyjímek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak předpokládám, že když ten knot nevypadne, tak nebude problém a kdyby vypadl, tak se pojišťovně nebudu chlubit, že jsem tam měl knot. Navíc mě to takto udělal servis, takže zřejmě je to takto normální. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pojišťovny běžně kontrolují rozměry pneu, sezónu a ještě tak vzorek. Nevěřím, resp. nezažil jsem kontrolu obvodu pneumatiky kvůli možné opravě defektu... 

A že by píchlé kolo bylo důvodem nehody a řešili to, mě přijde npravděpodobné...

Jinak zažil jsem pár oprav knotem a drželo. Osobně, pocitově, bych si asi dal hříbek... pokud bych na to nezapoměl 😀

 

Upraveno uživatelem DavidLC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
V 2. 6. 2023 v 0:58, lykan napsal:

Navazu tady na kolegovu japonskou projizdku. Pokud byste nekdo jel na dovolenou do Japonska, tak si Fun2Drive zaradte do programu, busem cca 2h od Tokia. Cisty ridicsky porno za velmi rozumny penize. Motat se po slavnych horskych pasech, a pak si dat cruising vlozku jizdou kolem Pacifiku byl muj ridicsky top zazitek.

IMG_4257.jpeg

Dekuju za super tip, vcera jsem absolvoval a naprosta pecka. Zvolil jsem 911 Turbo a to hlavne kvuli manualu a sezeni vlevo. Prusvih je, ze ji ted chci... 

Takova babicka a sla za plynem uplne nehorazne. A ten zvuk, ty kravo ten zvuk... 

20240519_092444.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, uff napsal:

Dekuju za super tip, vcera jsem absolvoval a naprosta pecka. Zvolil jsem 911 Turbo a to hlavne kvuli manualu a sezeni vlevo. Prusvih je, ze ji ted chci... 

Takova babicka a sla za plynem uplne nehorazne. A ten zvuk, ty kravo ten zvuk... 

20240519_092444.jpg

911 je perfektní a ty pantofle k řízení nemají chybu 😂😂😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, uff napsal:

Dekuju za super tip, vcera jsem absolvoval a naprosta pecka. Zvolil jsem 911 Turbo a to hlavne kvuli manualu a sezeni vlevo. Prusvih je, ze ji ted chci... 

Takova babicka a sla za plynem uplne nehorazne. A ten zvuk, ty kravo ten zvuk... 

20240519_092444.jpg

Paráda(samozřejmě ty pantofle), a Fuji v pozadí! 😁 Posílám hlasitou závist z Čech!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vy jste jak ty typci v pujcovne, nastesti jsem je uklidnil, ze takhle jezdim vetsinou a ze muzou bejt radi, ze dneska bez ponozek. 

Definitivne jejich obavy rozptylila az hlaska: "I am used to that, even on famous Sosnova circuit"... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsme u těch zážitků. O víkendu jsem byl v Goodwoodu na off road experience. Hodinu drandíte relativně drsným terénem (pro neterenního autíčkáře) s instruktorem v jednom ze 6 Land Rover series 2 které tam mají. Za 149 liber doporučuju všemi deseti. Až mi toho auta bylo líto místy. 

20240518_134539.thumb.jpg.0230074afdcbbf14e12adda04fb0404e.jpg

20240518_142101.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
V 10. 5. 2024 v 16:57, financ napsal:

Třídím fotky v mobilu a zjistil jsem, že jsme spolu dneska 3 roky. Letí to. A pořád mě baví. (kromě placení účtů za servis)

 

20210510_155735.JPEG

20210510_160205.JPEG

20210510_155548.JPEG

Ten servis by mě zajímal, to se to tak sere nebo je běžný servis tak drahý?

Hledám variantu, až nebudu moct vylezt na mašinu, a do SL bych se vlezl pěkně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Kairos napsal:

Ten servis by mě zajímal, to se to tak sere nebo je běžný servis tak drahý?

Hledám variantu, až nebudu moct vylezt na mašinu, a do SL bych se vlezl pěkně.

Z SL se blbě leze ven, sedačka odjede dozadu, volant dopředu, ale to docela nízký a na pupík to moc není. 

Náklady na běžný servis jsou v normě, mám Sl350, bez ABC podvozku, to je největší bolest R230, moc lidí to opravit neumí a díly už na to skoro nejsou. Je to přes 20 let starý vergl a občas si vytáhnu černýho Petra. Loni odešla podtlaková jednotka (repas 15, nová 40+), pak masáže v sedačce řidiče. Přitom jsem zjistil, že auto bylo asi ťuknutý, mělo vystřelený pás spolujezdce a opravu vyřešili vložením odporu. Obě sedačky rozebrat a složit. Pak mě někdo pocuchal přední světlo,  k tomu úchyty masky, nárazník, ostřikovač.....

Auto si chci nechat, tak to dělám pořádně a to není levný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, z těch dílů na starší auta mám taky obavu.

Pupik zatim problém není, spíš kolena a časem záda. Nízký budou všechny sporťáky, líbilo by se mi SLK ale se 190cm mi hlava trčí nad rámem okna, do Z4 se vejdu taktak, jiné výrobce právě kvůli náhradním dílům ani neuvažuji, takže SL s klasickým podvozkem je jediný kandidát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen krátký report ze Zálivu. O auta se tu starají ukázkově, první den na okruhu, Giulia QV, Vantage GT4, vždycky nechali dochladit turbo, ventilátory na brzdy - jezdí ocelové, a foukají na cooler.

Dnešní houpání na dunách na jedničku, jezdí se LandCruiser V8, nebo Sequoia, nové gumy, vnitřní polstrovaná rollcage, sání s filtrem, vždycky nechají auta vychladnout, a při zastavení čistí vzduchové filtry.

No a nakonec se nám random podařilo skočit do photoshootu nového Phantoma, borec nás ochotně nechal sednout, a vzhledem k tomu že bylo 44°C a lilo ze mě jak z vola, opravdu cením přístup a ochotu👌!

IMG_20240530_214433.jpg

IMG_20240530_214606.jpg

IMG_20240530_214810.jpg

IMG_20240530_215040.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...