Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 17. 4. 2025 v 14:18, TLD napsal:

Kloubik, cekal sem az s tim vylezou. A ze by byl s hybridem od Toy. Ale nic ... za mne to je hnusny, jak nekdo vejs napsal uz to neni kombik, ale nevzhledna suv krabice. Nechapu proc. Maj forestera, ve statech ascenta. Asi budeme muset misto Levorga koupit 24/25 OB, nebo se na ne vykaslu ( nechci ! ) a vratime se k Volvu ( nechci, bojim se motoru) :)  . A nebo Levorga dojezdime uplne. Ma necele kilo a slape skvele.

Rozšířit  

ad Levorg… tak ješte dalsích 100k km by to mělo být cajk, ne? Já koketoval s prodejem sveho OTB, ale vykaslal jsem se na to. Nevím, co bych za stejné prachy koupil. Mám r2018 a najeto kilo. Zlatá kára. Ještě rok/dva si ho určitě nechám. 

Odesláno

Asi to dopadne jak rikas. Dalsi kilo da v pohode. Kdy me se OB strasne libi no. Skoda,ze nemame levorga ve stylu ob jako japonci. Ten je tak krasnej😂

Odesláno

Na vsechno si zvyknes. Kamos to dostal ve Svedsku jako sluzebaka, jezdi s tim denne a uz nechce jinak:)) Ale do Prahy/Brna asi fakt ne😁

Odesláno

S dlzkou skoro 5.3m to na parkovanie do mallu moc nevidim...
Na ten najnovsi model by som si asi zvykol (zena asi nie), ale tu uz je poznat rok vyroby 2012. Chybaju tu dnes uz bezne veci ako isofix, esp, vyskovo nastavitelne sedadlo i volant.

Odesláno
  V 19. 4. 2025 v 6:36, shaggy napsal:

Nahradny povoz. Neviem si predstavit mat to na denne pouzivanie.
3.0 4-valec automat.3477281661df3489a1077ba9abee7775.jpg

Rozšířit  

To je tak trochu jako ve vlákně o EV, pokud tím žiješ,když víš proč a nač, tak je to super 😁. Isofix je samozřejmě blbě, ale to je rokem...

Odesláno
  V 17. 4. 2025 v 13:49, Rybkin napsal:

Subaristi, co říkáte na nový Outback?

Rozšířit  

je to poriadne hnusné, ako keby sa inšpirovali nejakým modelom postaveným z LEGA plus interiér pojebali úplne. Mám posledný model Outback a vždy som každému hovoril príď sa pozrieť ako sa dá veľký display pekne integrovať do prístrojovky tak aby netrčal vonku ako keby ho tam prilepili na poslednú chvíĺu čo dnes je norma u väčšiny moderných aút ........... a Subaru ho tam teraz jebne úplne rovnako

Odesláno

Ahoj, poradili byste mi s výběrem auta? Potřebujeme k elektru ještě auto s klasickým motorem. Combi nebo SUV/crossover, kufr na psy. Zatím zvažuji MB E v All-terrain verzi nebo GLC. Cca 2019+. Prostě vyšší kombík nebo nižší SUV. Řadový 400d, případně starší V6 350d. Nebo v Éčku E53 Amg, když bych se odvázal :). Máte někdo zkušenosti s něčím z toho? Protože čím víc pročítám fóra, tím víc se bojím jak E53 pro složitost mild hybrid agregátu, tak E (W213) vůbec pro hromadu problémů, které lidi reportují. GLC je velikostí uvnitř tak na hraně, ta široká kozole zabírá půl kabiny. C kombi je mi malé. Servisák mi radí starší GLE 350d, ale to už je zbytečně velké. Nebo něco jiného? Samozřejmě chci všechny vymoženosti, adaptivní tempomat, ventilované sedačky, audio, carplay, vzduch, LED světla, atd., 180kW plus. Cena max 900-950. Díky!

  • Dát hlas 1
Odesláno
  V 23. 4. 2025 v 18:47, collie napsal:

Ahoj, poradili byste mi s výběrem auta? Potřebujeme k elektru ještě auto s klasickým motorem. Combi nebo SUV/crossover, kufr na psy. 

Rozšířit  

Zvažoval jsi i něco mimo DE? Co třeba Volvo V90 cross country?

Odesláno

Ad nafta kdyz se tady to tema nakouslo.... nezkousel jste nekdo uz jezdit na HVO 100? Koukam do uctu Orlenu, ze za to chteji stejne jako za Vervu kterou stejne tankuju, podle clanku to ma vicemene same pozitiva... Akorat Orlen ma porad jen jednu cerpacku v CR. Docela bych to do passata zkusil. 

Odesláno (upraveno)
  V 23. 4. 2025 v 18:47, collie napsal:

Ahoj, poradili byste mi s výběrem auta? Potřebujeme k elektru ještě auto s klasickým motorem. Combi nebo SUV/crossover, kufr na psy. Zatím zvažuji MB E v All-terrain verzi nebo GLC. 

Rozšířit  

All terrain je standardne prekvapive nizky... 156mm podle tabulek, to je jak normalni kombik (540d xdrive ma 154 mm). Volvo V90 CC ma myslim 20cm. A6 allroad by mel umet 185mm

The E-Class All-Terrain is 39 millimetres higher than the E 350d AMG Line 
Estate. The highest suspension setting gives ground clearance of up to 156 mm. The 4MATIC permanent four-wheel-drive distributes power between the front and rear axles with a split of 31:69.

Upraveno uživatelem kloubik
Odesláno

Vzhledem ke zkušeností ze svého okolí, mohu rozhodně doporučit BMW X3 M40i. Pro mě takový trochu kompromis mezi něčím co tě sportovně sveze (na to jaká je to krabice to jede neuvěřitelně) a něčím s čím můžeš na polňačku. Motor B58 je opravdu velmi spolehlivý. Kamarád s tím za poslední tři roky najel asi 120000km a naprosto bez problémů. Jen mění olej. A auto rozhodně nešetří. 

Odesláno
  V 24. 4. 2025 v 6:22, Igicz napsal:

Zvažoval jsi i něco mimo DE? Co třeba Volvo V90 cross country?

Rozšířit  

Mám tu v blízkém okolí dobré servisy na MB a BMW, takže Volvo jsem zatím nezvažoval. Resp. trochu ano, ale ty interiéry se mi dvakrát nelíbí. A spíš pak V60 CC. Ale díky za tip, možná to je taky cesta. Jezdíš tím? 

Odesláno
  V 24. 4. 2025 v 6:43, kloubik napsal:

All terrain je standardne prekvapive nizky... 156mm podle tabulek, to je jak normalni kombik (540d xdrive ma 154 mm). Volvo V90 CC ma myslim 20cm. A6 allroad by mel umet 185mm

The E-Class All-Terrain is 39 millimetres higher than the E 350d AMG Line 
Estate. The highest suspension setting gives ground clearance of up to 156 mm. The 4MATIC permanent four-wheel-drive distributes power between the front and rear axles with a split of 31:69.

Rozšířit  

E je nízké a All terrain z toho dělá jen normální auto, to máš pravdu. Nejde mi o průchodnost terénem, i když jízdu po nezpevněných površích si to také užije, spíš o pohodlné vystupování nás starších a pokročilých.

Odesláno
  V 24. 4. 2025 v 7:45, Monkey napsal:

Vzhledem ke zkušeností ze svého okolí, mohu rozhodně doporučit BMW X3 M40i. Pro mě takový trochu kompromis mezi něčím co tě sportovně sveze (na to jaká je to krabice to jede neuvěřitelně) a něčím s čím můžeš na polňačku. Motor B58 je opravdu velmi spolehlivý. Kamarád s tím za poslední tři roky najel asi 120000km a naprosto bez problémů. Jen mění olej. A auto rozhodně nešetří. 

Rozšířit  

Díky za tip, servis tu mám, ale žena má zaškatulkované BMW=blbec a nechce ho domů :). Ale možná bych to mohl zkusit zlomit.

Odesláno

Pokud by jsi měl možnost zkus se s tím někdy svézt, jede to fakt slušně (obzvlášť ve sportu) a ani zvuk není k zahození. X3M už pak jede tak, že podle mě popírá zákony fyziky ... ale už je dost tvrdá a podstatně dražší.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...