Igicz Odesláno 18. dubna Nahlásit Odesláno 18. dubna V 17. 4. 2025 v 14:18, TLD napsal: Kloubik, cekal sem az s tim vylezou. A ze by byl s hybridem od Toy. Ale nic ... za mne to je hnusny, jak nekdo vejs napsal uz to neni kombik, ale nevzhledna suv krabice. Nechapu proc. Maj forestera, ve statech ascenta. Asi budeme muset misto Levorga koupit 24/25 OB, nebo se na ne vykaslu ( nechci ! ) a vratime se k Volvu ( nechci, bojim se motoru) . A nebo Levorga dojezdime uplne. Ma necele kilo a slape skvele. Rozšířit ad Levorg… tak ješte dalsích 100k km by to mělo být cajk, ne? Já koketoval s prodejem sveho OTB, ale vykaslal jsem se na to. Nevím, co bych za stejné prachy koupil. Mám r2018 a najeto kilo. Zlatá kára. Ještě rok/dva si ho určitě nechám.
TLD Odesláno 18. dubna Nahlásit Odesláno 18. dubna Asi to dopadne jak rikas. Dalsi kilo da v pohode. Kdy me se OB strasne libi no. Skoda,ze nemame levorga ve stylu ob jako japonci. Ten je tak krasnej
shaggy Odesláno 19. dubna Nahlásit Odesláno 19. dubna Nahradny povoz. Neviem si predstavit mat to na denne pouzivanie.3.0 4-valec automat.
Igicz Odesláno 19. dubna Nahlásit Odesláno 19. dubna Na vsechno si zvyknes. Kamos to dostal ve Svedsku jako sluzebaka, jezdi s tim denne a uz nechce jinak:)) Ale do Prahy/Brna asi fakt ne
shaggy Odesláno 19. dubna Nahlásit Odesláno 19. dubna S dlzkou skoro 5.3m to na parkovanie do mallu moc nevidim...Na ten najnovsi model by som si asi zvykol (zena asi nie), ale tu uz je poznat rok vyroby 2012. Chybaju tu dnes uz bezne veci ako isofix, esp, vyskovo nastavitelne sedadlo i volant.
TLD Odesláno 19. dubna Nahlásit Odesláno 19. dubna Mam jako dailinu LC76 a nemam jedinej problem. Naopak
DavidLC Odesláno 19. dubna Nahlásit Odesláno 19. dubna V 19. 4. 2025 v 6:36, shaggy napsal: Nahradny povoz. Neviem si predstavit mat to na denne pouzivanie. 3.0 4-valec automat. Rozšířit To je tak trochu jako ve vlákně o EV, pokud tím žiješ,když víš proč a nač, tak je to super . Isofix je samozřejmě blbě, ale to je rokem...
YPO Odesláno 21. dubna Nahlásit Odesláno 21. dubna V 17. 4. 2025 v 10:08, kloubik napsal: No taky jsem měl jiné očekávání Rozšířit V tomhle videu se mi to líbí nějak víc.
rado74 Odesláno 21. dubna Nahlásit Odesláno 21. dubna V 17. 4. 2025 v 13:49, Rybkin napsal: Subaristi, co říkáte na nový Outback? Rozšířit je to poriadne hnusné, ako keby sa inšpirovali nejakým modelom postaveným z LEGA plus interiér pojebali úplne. Mám posledný model Outback a vždy som každému hovoril príď sa pozrieť ako sa dá veľký display pekne integrovať do prístrojovky tak aby netrčal vonku ako keby ho tam prilepili na poslednú chvíĺu čo dnes je norma u väčšiny moderných aút ........... a Subaru ho tam teraz jebne úplne rovnako
Micey Odesláno 23. dubna Nahlásit Odesláno 23. dubna Vcera sem bral naftu za 29,90, marne vzpominam, kdy naposledy byla pod 30..
Z. Paul Odesláno 23. dubna Nahlásit Odesláno 23. dubna Orlen před Lounama na D7 30,50 za fuelsafe naftu. Ale je to samoobslužná Orlen pumpa.
collie Odesláno 23. dubna Nahlásit Odesláno 23. dubna Ahoj, poradili byste mi s výběrem auta? Potřebujeme k elektru ještě auto s klasickým motorem. Combi nebo SUV/crossover, kufr na psy. Zatím zvažuji MB E v All-terrain verzi nebo GLC. Cca 2019+. Prostě vyšší kombík nebo nižší SUV. Řadový 400d, případně starší V6 350d. Nebo v Éčku E53 Amg, když bych se odvázal :). Máte někdo zkušenosti s něčím z toho? Protože čím víc pročítám fóra, tím víc se bojím jak E53 pro složitost mild hybrid agregátu, tak E (W213) vůbec pro hromadu problémů, které lidi reportují. GLC je velikostí uvnitř tak na hraně, ta široká kozole zabírá půl kabiny. C kombi je mi malé. Servisák mi radí starší GLE 350d, ale to už je zbytečně velké. Nebo něco jiného? Samozřejmě chci všechny vymoženosti, adaptivní tempomat, ventilované sedačky, audio, carplay, vzduch, LED světla, atd., 180kW plus. Cena max 900-950. Díky! 1
Igicz Odesláno 24. dubna Nahlásit Odesláno 24. dubna V 23. 4. 2025 v 18:47, collie napsal: Ahoj, poradili byste mi s výběrem auta? Potřebujeme k elektru ještě auto s klasickým motorem. Combi nebo SUV/crossover, kufr na psy. Rozšířit Zvažoval jsi i něco mimo DE? Co třeba Volvo V90 cross country?
kloubik Odesláno 24. dubna Nahlásit Odesláno 24. dubna Ad nafta kdyz se tady to tema nakouslo.... nezkousel jste nekdo uz jezdit na HVO 100? Koukam do uctu Orlenu, ze za to chteji stejne jako za Vervu kterou stejne tankuju, podle clanku to ma vicemene same pozitiva... Akorat Orlen ma porad jen jednu cerpacku v CR. Docela bych to do passata zkusil.
kloubik Odesláno 24. dubna Nahlásit Odesláno 24. dubna (upraveno) V 23. 4. 2025 v 18:47, collie napsal: Ahoj, poradili byste mi s výběrem auta? Potřebujeme k elektru ještě auto s klasickým motorem. Combi nebo SUV/crossover, kufr na psy. Zatím zvažuji MB E v All-terrain verzi nebo GLC. Rozšířit All terrain je standardne prekvapive nizky... 156mm podle tabulek, to je jak normalni kombik (540d xdrive ma 154 mm). Volvo V90 CC ma myslim 20cm. A6 allroad by mel umet 185mm The E-Class All-Terrain is 39 millimetres higher than the E 350d AMG Line Estate. The highest suspension setting gives ground clearance of up to 156 mm. The 4MATIC permanent four-wheel-drive distributes power between the front and rear axles with a split of 31:69. Upraveno 24. dubna uživatelem kloubik
Monkey Odesláno 24. dubna Nahlásit Odesláno 24. dubna Vzhledem ke zkušeností ze svého okolí, mohu rozhodně doporučit BMW X3 M40i. Pro mě takový trochu kompromis mezi něčím co tě sportovně sveze (na to jaká je to krabice to jede neuvěřitelně) a něčím s čím můžeš na polňačku. Motor B58 je opravdu velmi spolehlivý. Kamarád s tím za poslední tři roky najel asi 120000km a naprosto bez problémů. Jen mění olej. A auto rozhodně nešetří.
collie Odesláno 24. dubna Nahlásit Odesláno 24. dubna V 24. 4. 2025 v 6:22, Igicz napsal: Zvažoval jsi i něco mimo DE? Co třeba Volvo V90 cross country? Rozšířit Mám tu v blízkém okolí dobré servisy na MB a BMW, takže Volvo jsem zatím nezvažoval. Resp. trochu ano, ale ty interiéry se mi dvakrát nelíbí. A spíš pak V60 CC. Ale díky za tip, možná to je taky cesta. Jezdíš tím?
collie Odesláno 24. dubna Nahlásit Odesláno 24. dubna V 24. 4. 2025 v 6:43, kloubik napsal: All terrain je standardne prekvapive nizky... 156mm podle tabulek, to je jak normalni kombik (540d xdrive ma 154 mm). Volvo V90 CC ma myslim 20cm. A6 allroad by mel umet 185mm The E-Class All-Terrain is 39 millimetres higher than the E 350d AMG Line Estate. The highest suspension setting gives ground clearance of up to 156 mm. The 4MATIC permanent four-wheel-drive distributes power between the front and rear axles with a split of 31:69. Rozšířit E je nízké a All terrain z toho dělá jen normální auto, to máš pravdu. Nejde mi o průchodnost terénem, i když jízdu po nezpevněných površích si to také užije, spíš o pohodlné vystupování nás starších a pokročilých.
collie Odesláno 24. dubna Nahlásit Odesláno 24. dubna V 24. 4. 2025 v 7:45, Monkey napsal: Vzhledem ke zkušeností ze svého okolí, mohu rozhodně doporučit BMW X3 M40i. Pro mě takový trochu kompromis mezi něčím co tě sportovně sveze (na to jaká je to krabice to jede neuvěřitelně) a něčím s čím můžeš na polňačku. Motor B58 je opravdu velmi spolehlivý. Kamarád s tím za poslední tři roky najel asi 120000km a naprosto bez problémů. Jen mění olej. A auto rozhodně nešetří. Rozšířit Díky za tip, servis tu mám, ale žena má zaškatulkované BMW=blbec a nechce ho domů :). Ale možná bych to mohl zkusit zlomit.
Monkey Odesláno 24. dubna Nahlásit Odesláno 24. dubna Pokud by jsi měl možnost zkus se s tím někdy svézt, jede to fakt slušně (obzvlášť ve sportu) a ani zvuk není k zahození. X3M už pak jede tak, že podle mě popírá zákony fyziky ... ale už je dost tvrdá a podstatně dražší.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se