Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Budu muset koupit nějaký větší vůz, tak bych chtěl požádat místní znalce o váš názor:

 

Určitě diesel (najezdím 5k km měsíčně), ojeté (cca 4 roky staré, max. 100k km), jako "nadstandard" bych rád parkovací senzory, vyhřívaná sedadla a vyhřívané přední sklo. Mometálně mám Galaxy 02 a na to pohodlí jsem si celkem zvykl...

 

1. Seat Altea XL

Pro hovoří koncern VW a tudíž motor, proti je velikost (není moc malá?) a zřejmě horší šance na sehnání "nadstandardu".

 

2. Ford Galaxy

Pro je velikost, výbava ("nadstandard"), proti mé obavy z motoru TDcI.

 

3. Ford S-Max

Pro je design a možná výbava, proti trochu menší velikost (oproti Galaxy) a opět motor.

 

Díky za vaše názory a případně i jiné tipy.

 

Když už máš v hledáčku Seat Altea, ale zdá se ti malá, co takhle Alhambra?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych řekl ještě více :smile_anim: Osobně nevěřím serviskám, ověřovacím firmám jako je Cebia, prostě nikomu :smile_anim: Osobně doporučuji si zavolat do autorizovaného servisu, kde mají mazinárodní záznam poslední náštěvy vozu s počtem najetých km, od toho si to lehce odvodíte"

 

Ford tohle nemá,nedělá.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych řekl ještě více :smile_anim: Osobně nevěřím serviskám, ověřovacím firmám jako je Cebia, prostě nikomu :smile_anim: Osobně doporučuji si zavolat do autorizovaného servisu, kde mají mazinárodní záznam poslední náštěvy vozu s počtem najetých km, od toho si to lehce odvodíte"

 

Já jsem bral poslední automobil na prohlídku rovnou k autorizovanému dealerovi. Serióznímu prodejci to nevadí, protože chtějí prodat a v autorizovaném servisu udělají nejen záznam servisů, ale také výčet diagnostiky, test tlumičů, profi meření laku, kontrolu identifikátorů, apod. Pokud by se nějaký bazar, ale i fyzická osoba proti této prohlídce cukali, tak bych to dále vůbec neřešil a šel bych jinam.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem bral poslední automobil na prohlídku rovnou k autorizovanému dealerovi. Serióznímu prodejci to nevadí, protože chtějí prodat a v autorizovaném servisu udělají nejen záznam servisů, ale také výčet diagnostiky, test tlumičů, profi meření laku, kontrolu identifikátorů, apod. Pokud by se nějaký bazar, ale i fyzická osoba proti této prohlídce cukali, tak bych to dále vůbec neřešil a šel bych jinam.

 

Moje řeč, to je vůbec to nejlepší co můžeš udělati, aby jsi koupil poctivý vůz. Jinak koupě nového vozu je vždycky pořádnej adrenalin, vždycky mám chuť pár lidem rozbít držku, takže přeji hodně štěstí" Se ženeš přes celou republiku, auto bourané s ubranýma km, bez výbavy, no úplně jinak, než ti uvádí v inzerci a co ti tvrdí do telefonu" A takovaj je bohužel každej druhej, včetně mých kamarádů, kteří auta prodávají :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je len velmi miziva pravdepodobnost ze si niekto kto jazdi malo kupi drahsi diesel

 

Snad všechny pražský galaxyny, co v nich potkávám maminy, jsou TDCi.

U galaxy není (nebyl) jediným důvodem koupě dieselu úspora na spotřebě, ale i samotný motor vs. jiné motory v tehdejší nabídce.

Já třeba měl na výběr jen 2,0 benál a 2,0 diesel, protože lepší motory byly až od vyšší výbavy.

A protože je 2,0 benál na tu krávu málo, tak i přes menší nájezd 20tkm ročně jsem sahnul po dieselu, má prostě příjemný a dostatečný vlastnosti.

Navíc i při nákupu lidi zvažujou resale value, takže byť při menším nájezdu nedává diesel smysl, při prodeji je to veselejší.

 

edit: tím chci říct, že zrovna u galaxyny jinak platný pravidlo (obecně s tím nepolemizuju) nemusí nutně platit

 

Myslím, že se domluvíte :D!

 

Auto nejsou hodinky abych to tak točil :) Galaxy plánuju dojezdit do doby, než děti vyrostou ze sedaček a přejít z MPV do velkýho kombíku. Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad všechny pražský galaxyny, co v nich potkávám maminy, jsou TDCi.

U galaxy není (nebyl) jediným důvodem koupě dieselu úspora na spotřebě, ale i samotný motor vs. jiné motory v tehdejší nabídce.

Já třeba měl na výběr jen 2,0 benál a 2,0 diesel, protože lepší motory byly až od vyšší výbavy.

A protože je 2,0 benál na tu krávu málo, tak i přes menší nájezd 20tkm ročně jsem sahnul po dieselu, má prostě příjemný a dostatečný vlastnosti.

Navíc i při nákupu lidi zvažujou resale value, takže byť při menším nájezdu nedává diesel smysl, při prodeji je to veselejší.

edit: tím chci říct, že zrovna u galaxyny jinak platný pravidlo (obecně s tím nepolemizuju) nemusí nutně platit

 

je mozne ze mas take skusenosti, ale ja mam vacsinou ine :)

 

misoo: hmmm, edit, raději nic...

len smelo ;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ci ma druh paliva zmysel pre nejake auto je irelevantne, mal som na mysli vyhradne pomer realne najazdenych km k pozadovanemu veku, to je cele, uz som ticho ;)

 

Nechápu co pořád řešíš. 25k/rok je normální nájezd, nic nereálného. Kdyby chtěl 4 roky staré auto s 30 tisíci tak neřeknu, ale 100 je naprosto reálné. Každý není obchodní zástupce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi díky za názory. koupit staršího Sharana nebo Alhambru mne taky napadlo. Ale rovnou se přiznám, že mi trochu vadí stejnej vzhled jako moje starý Galaxy - chtěl bych už něco "jinýho"... Možná bych se podíval i po VW Touran. Nebo nějaký japonec?

 

Jinak k ojetině - kupuju si vždy v DE od privat prodejců. Mám tam nějaké známé a i když jsem si někdy počkal i 3 měsíce než něco sehnali, vždy bylo vše bez problémů. V SRN je falšování servisek + přetáčení tachometrů docela tvrdě trestáno a dovolí si to snad jen turci na mobile.de a autoscout, kde je přímo uvedeno na export...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápu co pořád řešíš. 25k/rok je normální nájezd, nic nereálného. Kdyby chtěl 4 roky staré auto s 30 tisíci tak neřeknu, ale 100 je naprosto reálné. Každý není obchodní zástupce...

 

Přesně tak, já prodával 13 let starou oktávku a měla 150k km. Vím to zcela přesně - neb tolik jsem na ní najel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Chlapi díky za názory. koupit staršího Sharana nebo Alhambru mne taky napadlo. Ale rovnou se přiznám, že mi trochu vadí stejnej vzhled jako moje starý Galaxy - chtěl bych už něco "jinýho"... Možná bych se podíval i po VW Touran. Nebo nějaký japonec?

 

Jinak k ojetině - kupuju si vždy v DE od privat prodejců. Mám tam nějaké známé a i když jsem si někdy počkal i 3 měsíce než něco sehnali, vždy bylo vše bez problémů. V SRN je falšování servisek + přetáčení tachometrů docela tvrdě trestáno a dovolí si to snad jen turci na mobile.de a autoscout, kde je přímo uvedeno na export...

 

Pokud můžu doporučit,tak za mě rozhodně japonce.Pokud nevybereš nějakého stočeného,bouraného z...va,máš mnohonásobně větší šanci,že tě bude zajímat jen spotřební materiál...Nevím,jak staré a velké úplně chceš,ale tady ti dám pár zajímavých vychvalovaných tipů http://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/fr-v/9558684?goFrom=list , http://www.sauto.cz/osobni/detail/mitsubishi/grandis/10548342?goFrom=list , http://www.sauto.cz/osobni/detail/mitsubishi/outlander/10220845?goFrom=list , http://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/cr-v/10485393?goFrom=list , jinak ještě Toyota corola verso (menší mpv) ,Toyota avensis verso (velke mpv).Ber to jen jako tipy na auta,kubaturu,rok výroby a palivo nevím,takže ber to jen jako tipy,které vím,že jsou docela chválené.Ale u japonců se musíš smířit s tím,že interiér je prostě takový jednoduchý,bez zbytečných p..ičund.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...