Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Tak za prvé není to nevraživost, jen prostě nejsem naivní, abych věřil, že "škoda je lepší než mercedes"

Za druhé nešlo o soutěž s objektivními parametry, ale průzkum subjektivní spokojenosti majitelů

Za třetí když si koupím auto vyšší střední třídy od prémiové značky za dejme tomu dva mega, tak mám náročnější očekávání než když si dopřeju oktávku za čtvrtinovou cenu

a tím pádem budu při hodnocení toho mercedesu kritičtější

Za čtvrté proti škodovce nic nemám, mondeo budu měnit za superba :-)

 

kde se bere ta nase nevrazivost vuci znacce skoda? .. meli bychom byt pysni... ono totiz, i kdyz se to nemecke matce nelibi a snazi se to ruzne ovlivnit, dilenska kvalita skodovek je prinejmensim srovnatelna s vw. to rikam diplomaticky, prinejmensim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ono to podle mě musí sedět u všech a nikam není co mlátit.

Jde jen o rozdíly koženka-kůže, jedna ocel-druhá ocel, takovej píst-makovej píst, šroub-umělý cvakátko a podobně.

Nic důležitýho, jen tisíckrát nic umořilo osla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak za prvé není to nevraživost, jen prostě nejsem naivní, abych věřil, že "škoda je lepší než mercedes"

Za druhé nešlo o soutěž s objektivními parametry, ale průzkum subjektivní spokojenosti majitelů

Za třetí když si koupím auto vyšší střední třídy od prémiové značky za dejme tomu dva mega, tak mám náročnější očekávání než když si dopřeju oktávku za čtvrtinovou cenu

a tím pádem budu při hodnocení toho mercedesu kritičtější

Za čtvrté proti škodovce nic nemám, mondeo budu měnit za superba :-)

1/ ja netvrdim, ze skoda je lepsi nez srovnatelny model mercedesu, ktery je prumerne 2x drazsi.

2/ ony ty subjektivni nazory nemusi byt nekdy uplne mimo, naopak kdyz vidim kolikrat ty "objektivni" srovnani novych aut v telce, odbornem tisku, myslim si sve.

3/ hlavne jsem tim chtel naznacit, ze golf za 750, oktavka za 750 a treba bmw 1 za 750, budou smontovany, slicovany podobne a s podobnymi materialy..

 

kladivo asi v montaznim zavode nikdo moc nepouziva, narozdil od servisu. ale to je celkem logicky, sul, necistoty z provozu atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kde se bere ta nase nevrazivost vuci znacce skoda? .. meli bychom byt pysni... ono totiz, i kdyz se to nemecke matce nelibi a snazi se to ruzne ovlivnit, dilenska kvalita skodovek je prinejmensim srovnatelna s vw. to rikam diplomaticky, prinejmensim.

Z  bohaté a draze zaplacené zkušenosti, díky které už NIKDY nehodlám zjišťovat, jestli se něco nezměnilo k lepšímu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z  bohaté a draze zaplacené zkušenosti, díky které už NIKDY nehodlám zjišťovat, jestli se něco nezměnilo k lepšímu.

 

To lze říct úplně o každé značce, všude se najdou nespokojení a jsou vždycky hlasitější, než ti spokojení.

 

Já měl třeba O1 RS a bylo to nejgeniálnější auto, co jsem kdy měl. Koupeno nové, prodával jsem to snad s 250tkm, nikdy žádný problém, jelo to nádherně, 180koní, přitom dlouhodobá spotřeba kolem sedmi litrů, to se mi s žádným jiným turbobenzínem už nikdy nepovedlo. Do aktuálního RSa bych zase klidně šel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak to vlastne se skodou-auto je...

tezko rict.. muj pocit je, ze si puvodne wolfsburg myslel, ze skoda bude liftrovat mizerny auta na vychodni teritoria, a nakej zisk z toho kapne... ale pak jim prekvapive zacla ukrajovat krajic z jejich chleba .. tak se to snazi trochu brzdit neschvalovanim hezkych designovych napadu skodovky, zadrzovanim nejmodernejsich podvozkovych platforem.. apod.

.. ale do financnich toku a strategie - treba kde konci majoritni zisky, kde se plati jaky dane, atd., nevidim, to muze byt mozna prekvapivy vyusteni...

 

v kazdem pripade jsem vlastenec a jinou znacku v portfoliu aktualne nemam! :)

Upraveno uživatelem montemar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z  bohaté a draze zaplacené zkušenosti, díky které už NIKDY nehodlám zjišťovat, jestli se něco nezměnilo k lepšímu.

 Mám velmi podobnou zkušenost, jako m.n. , můžeš se více rozepsat? Docela by mě zajímalo o co šlo, hlavně o jaký model :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v kazdem pripade jsem vlastenec a jinou znacku v portfoliu aktualne nemam! :)

Kdyby vláda současného prezidenta neprodala zbylých 30 % Škody za pár miliard, které vzápětí hodila do jedné z černých děr, tak by úvaha o vlastenectví měla reálnější základ, než koupě auta z Nošovic.

Vlastenec jsem také, ale Škoda dnes už prostě není české auto. Na druhou stranu to asi dopadlo lépe, než kdyby tu měl tehdy uvažovaný Renault montovnu Thalií.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

<br />.. tak se to snazi trochu brzdit neschvalovanim hezkych designovych napadu skodovky, zadrzovanim nejmodernejsich podvozkovych platforem.. apod.

Odvazna a libiva studie nema nic spolecneho s realnou vyrobou auta, ktere bude fungovat, bude bezpecne, bude vyhovovat normam vsude na svete a vsude na svete pujde dobre servisovat. Taky se uz hodnekrat stalo, ze nova Skodovka uvadela jako prvni novou platformu, kterou dostal VW pozdeji. Proste dojmy jsou casto skutecne jen dojmy a appearances can be deceiving. Je samozrejme fakt, ze kdyz VW chce vyrobit konkurenci Loganu, tak si ze sveho sirokeho portfolia znacek tezko vybere VW, nebo Bentley, vyrobi Skodu Rapid, protoze bez VW ta firma byla schopna vyrobit tak 120 a Fatase a stoji v zemi, kde si lidi 40 let pestovali bolsany, coz globalni image fakt neprida. Ta anketa reflektuje prijemne prekvapeni majitelu. Cekali totalni smejd a ono to bylo OK. Parada jak cyp, sup tam 10 bodu. Pro Skodu, jako jmeno na kapote, je to samozrejme obrovsky uspech, ze uz v Britanii neni jen predmetem vtipu, ale vdeci za to vyhradne a jenom VW, takze pocit ukrivdenosti vuci VW, nebo pocit narodni hrdosti fakt neni na miste. A to tak, ze vubec. Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby vláda současného prezidenta neprodala zbylých 30 % Škody za pár miliard, které vzápětí hodila do jedné z černých děr, tak by úvaha o vlastenectví měla reálnější základ, než koupě auta z Nošovic.

Vlastenec jsem také, ale Škoda dnes už prostě není české auto. Na druhou stranu to asi dopadlo lépe, než kdyby tu měl tehdy uvažovaný Renault montovnu Thalií.

no vidis, s tim souhlasim.., nicmene pokud se chci tim vlastencem stale alespon trochu citit, radeji si dale budu kupovat skodovky (radeji, nez hy..ie).., a pepu... a jihocesky maslo.. a sumavsky pstruhy... a sluzby ceskejch lidi.. (nekdy to uplne nejde - treba nelze litat s csa z nemecky mluvicich zemi... :( )

..ale jinak brat vse co je ceske je super - proste mi to dela dobre... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odvazna a libiva studie nema nic spolecneho s realnou vyrobou auta, ktere bude fungovat, bude bezpecne, bude vyhovovat normam vsude na svete a vsude na svete pujde dobre servisovat. Taky se uz hodnekrat stalo, ze nova Skodovka uvadela jako prvni novou platformu, kterou dostal VW pozdeji. Proste dojmy jsou casto skutecne jen dojmy a appearances can be deceiving. Je samozrejme fakt, ze kdyz VW chce vyrobit konkurenci Loganu, tak si ze sveho sirokeho portfolia znacek tezko vybere VW, nebo Bentley, vyrobi Skodu Rapid, protoze bez VW ta firma byla schopna vyrobit tak 120 a Fatase a stoji v zemi, kde si lidi 40 let pestovali bolsany, coz globalni image fakt neprida. Ta anketa reflektuje prijemne prekvapeni majitelu. Cekali totalni smejd a ono to bylo OK. Parada jak cyp, sup tam 10 bodu. Pro Skodu, jako jmeno na kapote, je to samozrejme obrovsky uspech, ze uz v Britanii neni jen predmetem vtipu, ale vdeci za to vyhradne a jenom VW, takze pocit ukrivdenosti vuci VW, nebo pocit narodni hrdosti fakt neni na miste. A to tak, ze vubec.

.. skoro bych se hadal - kdy naposled dal koncern k dispozici novou platformu v prvnim poradi skode?

.. druha vec : opravdu si myslis, ze v anglii skodu neznali?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Anglii jsem zil v letech 92-94. Garantuji ti, ze za Skodovky jsem se tam stydel a vtipu na ne tam bylo prehrsel. Od te doby uplynulo samozrejme hodne vody, ale obecne vnimani se meni dlouho a tezce. Rapidem si Skoda na image nikde nepohorsi. Audi Rapid, nebo VW Rapid by strhli v tisku a na siti lavinu na tema "uroven automobilek automaticky asociovanych s tou nejvyssi kvalitou jde k sipku". Proste Skoda je jinde a muzou si za to Cesi sami, ne VW. Pocit ukrivdenosti, ze nas, ekonomicke tygry, zli nemci nepusti dopredu, je humorny. Platformu pro Polo otevirala uz dvakrat Fabia. Pokud se teda nemylim.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl třeba O1 RS a bylo to nejgeniálnější auto, co jsem kdy měl. Koupeno nové, prodával jsem to snad s 250tkm, nikdy žádný problém, jelo to nádherně, 180koní, přitom dlouhodobá spotřeba kolem sedmi litrů, to se mi s žádným jiným turbobenzínem už nikdy nepovedlo. Do aktuálního RSa bych zase klidně šel.

 

Nevím jak RS, ale O1 Tour kupovanou kamarádem postihlo špatné turbo (opraveno v rámci záruky). Co na tom autě bylo tragické, tak sedačky. Z ničeho tak nebolela záda, jako z O1. A o místě v zadu bych taky mohl vyprávět (odřený boty, otlačená kolena). Ale hlavně že to má mega kufr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je furt dokola. Od nejake vize k vyrobku, ktery se muze prodavat po celem svete, vede dlouha a draha cesta a ty prachy jsou od VW. Nepredpokladam, ze by naschval strkali do supliku genialni napady a nechteli na nich vydelat. Fandis znacce, pohoda, ale je treba nepropadat mylnym dojmum a zboznym pranim a divat se na to trochu inzenyrsky a ekonomicky, proste racionalne. Je to vsechno trochu slozitejsi, nez genialni napadity Cech duseny neprejicnym a zlomyslnym Nemcem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...