Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

a jakej je budget?

pokud jde jen o zrychleni, tak zvaz za malo penez SLK R170, ceny uz niz nepujdou a plechova strecha není od věci.

Sam s nim jezdim pro legraci, ale co jsem dostal sluzebaka, tak uz hrozne malo. Porad se to ve mne pere, uz jsem párkrát rozepsal inzerat, ale nejak se mi ho nechce poustet. Je to ale jak s hodinkama, jezdim strasne malo a tri auta na dva ridice jsou fakt zbytecny...

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno
  V 31. 1. 2015 v 20:45, Gustaf napsal:

no jo tyjo...si ho pamatuju s ty Toyoty...

El Matador bol s Toyotou na vrchole, ale sedel aj v Delte ( zial uz neskoro...) a aj Ford

som zvedavy na Juniora, celkom sa uz ukazuje

Odesláno

To jo dobrý, borec uvažuje o kabrioletu za kilo a dostane se mu odpovědi ať si koupí auto za 3-7 násobek.

 

Jinak Barchetta není špatná- hodně místa, dobrá spotřeba i cena údržby. Ideální auto na výlety. Mx-5 je oproti tomu víc sporťák, ale vyrobili jich milion (barchett je jen cca 58000 kusů) a v interiéru je velice malá. Mě se ještě líbí MG F a nebo nový typ Toyoty mr2.

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

MG je dost malo kusov a co vidim jazdit, tak su rozne polepene a platane... asi problem s udrzbou - original diely

preto som to ani nenavrhoval

Odesláno
  V 31. 1. 2015 v 18:28, tombed napsal:

Včera jsem potkal dvakrát tohoto mazlíka...

já s tím jezdil dlouhý roky a je to super. To je auto mimo kategorie, naprosto bez výbavy, hlučný, nepohodlný, vlastně ani moc rychlý, bezpečností se to liší od motorky jen tím že se to při zastavení nemusí podpírat aby to nespadlo na nohu ale přitom neskutečně zábavný a intenzivní. Má to jen necelých 700 kg takže i ten maličký motor s tím hezky rejdí ale na dálnici to fakt není. Když jsem to hnal po D1 na maximálku, čili asi 145 tak jsem myslel že se to na těch schodech rozmontýruje. Ale taky nebyl problém někde v kopcích prostě dát trojku, plyn na podlahu a jet nějakých 100-110, což znepokojovalo obzvlášť některé škodovkáře kteří cokoliv nad 3500 otáček považovali za obcování s ďáblem. Což některým vydrželo dodnes. Podvozek se šíleně naklání, nemá to stabilizátor jako měl předchozí F127 ale to prý schválně. Ty náklony využívá zadní náprava, nějak sebou hejbá a vylepšuje jízdní vlastnosti. Je fakt že v hodně ostrých zatáčkách to neuvěřitelně drží, člověk má pocit že pojede zrcátkem po zemi a ono to pořád drží.

Odesláno (upraveno)

Sch7:

 

a kterym smerem se teda upira tvůj zrak?

 

nechci lobovat za SLK, ale když ho porovnam s Alfou GTV Spider co ma kamos, tak ja jezdim a on porad resi servis. Myslim, ze u Barchetty to bude podobny...

Upraveno uživatelem uff

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...