Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Probírají se tu motorky, o autech je řeč pořád a ve všech topicích, takže takové ty žvásty o kvalitních autech můžeme soustřeďovat zde. Myslím si, že se tu 100% najde pár opravdových milovníků krásných aut a pár drsných driverů smile.gif mnovace napiš nějaký veselý zážitek smile.gif

Takže JJ psal, že jezdí starým Volvem 480 ES K6, no tech chlap má vážně vkus, protože já jezdím 480 S a přestože se jedná o auto z roku 95 (poslední model) jeho výbava je víc než skvělá: palubní počítač, vyhřívané sedačky + zrcátka, nezávislé topení atd. A hlavně vždy když ho řídím, tak z toho mám radost, což se třeba o Octávce říct nedá.

Kdo tu má ještě Volvo nebo Saaba??? Anebo jiný pekáč? smile.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukáš - s výjimkou toho bufíka, který byl na přání a airbagu, který tam asi také máš, byla ta výbava stejná a standardní už od začátku výroby v roce 86 :-) Jen u té ES K6 šetřili na hmotnosti kde se dalo, takže sbohem klimatisace, sbohem přední mlhovky (no zase se ale o pár kilo vleze do limitu pro nižší silniční daň :-) ).

 

Jinak palubní info centre ve 480 je po ergonomické stránce pořád ještě nejlepší palubní počítač, který jsem kdy viděl - jak ten ovladač, tak layout budíku jsou prostě geniální a nějaký dot matrix display a tlačítka na páčce se mohou jít zahrabat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna dneska si jdu vybirat auto. Jezdil jsem ted dost vlakem, ale brzy by mě to už asi připravilo o nervy.

A po čem srdce prahne?

 

to duke 650 - já motorku prodal před týdnem. Ale už se chystám na novou v 3/2007. Auto je jenom dopravní prostředek a stejně byste se mému vozítku smáli :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna dneska si jdu vybirat auto. Jezdil jsem ted dost vlakem, ale brzy by mě to už asi připravilo o nervy.

A po čem srdce prahne?

 

to duke 650 - já motorku prodal před týdnem. Ale už se chystám na novou v 3/2007. Auto je jenom dopravní prostředek a stejně byste se mému vozítku smáli :D

csss..jestli trumfnes v mire smesnosti moje priblizovadlo, tak ses frajer.. :D

IMG_4166.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukáš - s výjimkou toho bufíka, který byl na přání a airbagu, který tam asi také máš, byla ta výbava stejná a standardní už od začátku výroby v roce 86 :-) Jen u té ES K6 šetřili na hmotnosti kde se dalo, takže sbohem klimatisace, sbohem přední mlhovky (no zase se ale o pár kilo vleze do limitu pro nižší silniční daň :-) ).

 

Jinak palubní info centre ve 480 je po ergonomické stránce pořád ještě nejlepší palubní počítač, který jsem kdy viděl - jak ten ovladač, tak layout budíku jsou prostě geniální a nějaký dot matrix display a tlačítka na páčce se mohou jít zahrabat.

Abych pravdu řekl o K6 jsem nikdy neslyšel, je to 1.7 nebo 1.7 turbo? Vím, že se dělaly verze Celebration a Collection a to každá po 480 kusech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna dneska si jdu vybirat auto. Jezdil jsem ted dost vlakem, ale brzy by mě to už asi připravilo o nervy.

A po čem srdce prahne?

 

to duke 650 - já motorku prodal před týdnem. Ale už se chystám na novou v 3/2007. Auto je jenom dopravní prostředek a stejně byste se mému vozítku smáli :D

csss..jestli trumfnes v mire smesnosti moje priblizovadlo, tak ses frajer.. :D

http://xs302.xs.to/xs302/06251/IMG_4166.jpg

Netrumfnu, ale na svém kole si přijdu taky jako frajer!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych pravdu řekl o K6 jsem nikdy neslyšel, je to 1.7 nebo 1.7 turbo? Vím, že se dělaly verze Celebration a Collection a to každá po 480 kusech.

Je to atmosféra 1.7, zvýšený kompresní poměr (snížená hlava), jiná vačka, mírně jiný motor management -> výkon 91kW, snížený a přitvrzený podvozek (na ježdění po Praze to opravdu není). Vyrobili toho pár kusů pro německý trh ještě před zahájením výroby přeplňované verse (která přišla tuším až v roce 1988).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna dneska si jdu vybirat auto. Jezdil jsem ted dost vlakem, ale brzy by mě to už asi připravilo o nervy.

A po čem srdce prahne?

 

to duke 650 - já motorku prodal před týdnem. Ale už se chystám na novou v 3/2007. Auto je jenom dopravní prostředek a stejně byste se mému vozítku smáli :D

Cokoliv, co je ráno ochotno v zimě startovat a ujede bez poruchy Třebíč - Ondřejov a zpět. Na něco pořádného nejsou peníze a i kdyby byly, tak je raději utopím v hodinkách. Auto je jenom žrout peněz a to i když zrovna nejezdí. Nejraději bych se bez něj obešel, ale ono to zase až tak úplně není možné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to JJ: Tahle je moc pěkná :) Ta modrá je moje......

 

91kW to už je dost solidní na tu sníženou váhu, ale ten snížený podvozek...není to už moc? Já mám také S-ko nějaké nízké, protože moje předchozí ES-ko bylo vyšší a neměl jsem problémy s jízdou na chatu jako mám teď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukáš - no ano, a aby se to nepletlo, tak ta bílá je moje :-D A našel-li jsi tuto fotku, tak určitě víš, že jsem předtím měl standardní 480 ES. Na porovnání těch fotek je vidět, že já mám podvozek ještě o pár čísel níže, než Ty.

 

91kW je znát na dálnici, kde to auto táhne déle, než klasická 1.7 a špatné to není ani při vymetání okresek, kdy člověk blbne a drží to pořád ve vyšších otáčkách. Při normálním ježdění se to moc nepozná. Na druhou stranu to nemá tak klidný volnoběh, je znatelný rozdíl při ježdění na N95 a 100okt benziny a pamatuju-li si spotřebu klasické 480, o něco málo víc to žere (do 7.5 se ale vejdu snad vždycky s výjimkou trvalého městského provozu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta úprava spočívá v tlumičích a pružinách? Jinak to dřevo vevnitř asi není standart, co?

Jiné tlumiče tam jsou zcela určitě (což mi připomíná, že bych měl nechat vyměnit zadní, jinak mě vyrazí od APK), pružiny předpokládám také, ale ty jsem zatím neměnil a nechystám se k tomu.

 

Dřevo standard není docela jistě, dřevo je zakázková výroba (já si na něj prostě potrpím). Originál byl ten šedočerný proužkovaný tapezierung, který mám ještě schovaný pro případ, že by přece jen v budoucnu bylo možno dostat na čtyřistaosmdesátku veteránské značky.

 

BTW: pohybuješ se na Volvofóru?

Už jsem tam dlouho nebyl, ale registraci mám :-) Až bude chvilka času, třeba tam zase nakouknu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...