Přejít na obsah

Co mě dnes potěšilo :) [2009-2020]


Doporučené příspěvky

Tak tohle měvelmi potěšilo a doufám,že přijde i k nám,nejlépe do té samé firmy,ať konečně pochopí,že takhle to dál asi nepůjde:-).Ovšem nevím,co by udělal u nás,protože v Británii jsou na tom,co vím,lépe než u nás.

 

http://www.novinky.cz/koktejl/272310-nespokojeny-zakaznik-uplne-zdemoloval-prodejnu-mobilniho-operatora.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle měvelmi potěšilo a doufám,že přijde i k nám,nejlépe do té samé firmy,ať konečně pochopí,že takhle to dál asi nepůjde:-).Ovšem nevím,co by udělal u nás,protože v Británii jsou na tom,co vím,lépe než u nás.

 

http://www.novinky.c...-operatora.html

 

no teď jsem na to koukal... ho museli řádně vytočit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že jsem dnes v zácpě na Evropské v Práglu neuvařil firemní auto ( ale jen taktak ) a že jsou pražáci ( ať si říká kdo chce, co chce ) opravdu ohleduplní. Viděli auto s cizí značkou ( a že jsem se fakt už neorientoval....navigace mne vedla dost blbě ), dostával jsem přednost, lidi mne pouštěli...nikdo na mne netroubil....to moc a moc oceňuju. Sám taky pouštím, když můžu, dnes jsem byl ale fakt vynervovanej, auto bylo vážně před kolapsem a kdybych v té zácpě v tom kopci zůstal....bylo by to v řiti.....chcípal jsem to co 5 metrů, abych to neuvařil .....a modlil se, abych vyjel a mohl zase jet.

Tohle jsem jinde zatím nepoznal...v Brně, Ostravě...kdekoliv jinde....nikdo nepustí. V Praze jo. Takže poklona, pánové ( třeba jsme se zrovna potkali )...... :thumbsup_anim:

 

naštěstí dnešní auta už by vařit neměla. Pokud to opravdu mělo takové snahy tak něco není v pořádku. Termostat, zanesený chladič, ventilátor a jeho spínání, u některých aut taky koroze ohlodává lopatky čerpadla a to pak málo honí vodu. Často taky jen taková blbost jako zátka chladiče, přetlakování soustavy. Prostě to netěsní, není tam přetlak a voda vře už při 100°C místo při nějakých 120°C. Pokud je všechno v pořádku tak by se to mělo uchladit. Jo taková škodovka 105, to byla kotelna, ta bublala jedna radost. Jednou jsme takhle dělali páru při popojíždění na celnici cestou ze Slovenska. Celníci vyběhli z budky a dělali nám koridor jak prezidentovi abysme jim nezablokovali celnici.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle měvelmi potěšilo a doufám,že přijde i k nám,nejlépe do té samé firmy,ať konečně pochopí,že takhle to dál asi nepůjde:-).Ovšem nevím,co by udělal u nás,protože v Británii jsou na tom,co vím,lépe než u nás.

 

http://www.novinky.cz/koktejl/272310-nespokojeny-zakaznik-uplne-zdemoloval-prodejnu-mobilniho-operatora.html

 

Troufnu si říct, že nespokojený zákazník jakéhokoliv operátora je z 99.999% v "problému" díky vlastní ignoraci a neschopnosti používat služby tak, jak se má ;) (a 99% zbytku díky nečtení smluv atp.) Ty systémy, kterými Vodáč, Telefonica a Tčko disponují, jsou sakra na jiné úrovni než mentální schopnosti některých jejich zákazníků :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Troufnu si říct, že nespokojený zákazník jakéhokoliv operátora je z 99.999% v "problému" díky vlastní ignoraci a neschopnosti používat služby tak, jak se má ;) (a 99% zbytku díky nečtení smluv atp.) Ty systémy, kterými Vodáč, Telefonica a Tčko disponují, jsou sakra na jiné úrovni než mentální schopnosti některých jejich zákazníků :D

 

To zcela nepochybně,že v naprostě většně si za to můžou zákazníci sami.Jenže ty lidi právě štve,že nějaká větička,která zcela změní to,co si ten člověk myslel,je někde na 10 stránce smlouvy (trošku asi přeháním) a lidi štve,že na ně ti operátoři v podstatě straží pasti a čekají,až se chytí.Samozřejmě hlupáků je moc,kteří si to snad i zaslouží,ale myslím,že lidi hlavně vytáčí ty jejich finty a kličky a myslím,že o něco takového se jednalo i v té anglii,ale nevím a zajímalo by mě to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Troufnu si říct, že nespokojený zákazník jakéhokoliv operátora je z 99.999% v "problému" díky vlastní ignoraci a neschopnosti používat služby tak, jak se má ;) (a 99% zbytku díky nečtení smluv atp.) Ty systémy, kterými Vodáč, Telefonica a Tčko disponují, jsou sakra na jiné úrovni než mentální schopnosti některých jejich zákazníků :D

 

Ty ale pokud vím nejsi nezaujatý pozorovatel :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele a narovinu, to Tě potěšilo? Víš Ty vůbec, jak je to drahý :lol2:

 

:gora: Ano, když já už se na to strašně těším až mu koupím jeho první Švýcarky, už jsem chtěl, ale přítelkyni se to moc nelíbilo, že je prý eště brzy, musím vydržet :oneeyed02:

post-364-037555100 1341405977.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...