tombed Odesláno 3. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. července 2012 (upraveno) boha jeho, klobúk dole pred Saganom EDIT: i před Velitsem, celé to spíš vypadá jako otevřené mistrovství Slovenska, jen tak dál bratia, budu držet palce Upraveno 3. července 2012 uživatelem tombed Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marfael Odesláno 3. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. července 2012 Tak tohle měvelmi potěšilo a doufám,že přijde i k nám,nejlépe do té samé firmy,ať konečně pochopí,že takhle to dál asi nepůjde:-).Ovšem nevím,co by udělal u nás,protože v Británii jsou na tom,co vím,lépe než u nás. http://www.novinky.cz/koktejl/272310-nespokojeny-zakaznik-uplne-zdemoloval-prodejnu-mobilniho-operatora.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudykopalsson Odesláno 3. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. července 2012 Tak tohle měvelmi potěšilo a doufám,že přijde i k nám,nejlépe do té samé firmy,ať konečně pochopí,že takhle to dál asi nepůjde:-).Ovšem nevím,co by udělal u nás,protože v Británii jsou na tom,co vím,lépe než u nás. http://www.novinky.c...-operatora.html no teď jsem na to koukal... ho museli řádně vytočit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 3. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. července 2012 Že jsem dnes v zácpě na Evropské v Práglu neuvařil firemní auto ( ale jen taktak ) a že jsou pražáci ( ať si říká kdo chce, co chce ) opravdu ohleduplní. Viděli auto s cizí značkou ( a že jsem se fakt už neorientoval....navigace mne vedla dost blbě ), dostával jsem přednost, lidi mne pouštěli...nikdo na mne netroubil....to moc a moc oceňuju. Sám taky pouštím, když můžu, dnes jsem byl ale fakt vynervovanej, auto bylo vážně před kolapsem a kdybych v té zácpě v tom kopci zůstal....bylo by to v řiti.....chcípal jsem to co 5 metrů, abych to neuvařil .....a modlil se, abych vyjel a mohl zase jet. Tohle jsem jinde zatím nepoznal...v Brně, Ostravě...kdekoliv jinde....nikdo nepustí. V Praze jo. Takže poklona, pánové ( třeba jsme se zrovna potkali )...... naštěstí dnešní auta už by vařit neměla. Pokud to opravdu mělo takové snahy tak něco není v pořádku. Termostat, zanesený chladič, ventilátor a jeho spínání, u některých aut taky koroze ohlodává lopatky čerpadla a to pak málo honí vodu. Často taky jen taková blbost jako zátka chladiče, přetlakování soustavy. Prostě to netěsní, není tam přetlak a voda vře už při 100°C místo při nějakých 120°C. Pokud je všechno v pořádku tak by se to mělo uchladit. Jo taková škodovka 105, to byla kotelna, ta bublala jedna radost. Jednou jsme takhle dělali páru při popojíždění na celnici cestou ze Slovenska. Celníci vyběhli z budky a dělali nám koridor jak prezidentovi abysme jim nezablokovali celnici. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marfael Odesláno 3. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. července 2012 no teď jsem na to koukal... ho museli řádně vytočit Velmi živě se do něj dokážu vcítit,prootže vím co jsou schopni dělat,obzvláště v T-mobilu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gougy Odesláno 3. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. července 2012 Tak tohle měvelmi potěšilo a doufám,že přijde i k nám,nejlépe do té samé firmy,ať konečně pochopí,že takhle to dál asi nepůjde:-).Ovšem nevím,co by udělal u nás,protože v Británii jsou na tom,co vím,lépe než u nás. http://www.novinky.cz/koktejl/272310-nespokojeny-zakaznik-uplne-zdemoloval-prodejnu-mobilniho-operatora.html Troufnu si říct, že nespokojený zákazník jakéhokoliv operátora je z 99.999% v "problému" díky vlastní ignoraci a neschopnosti používat služby tak, jak se má (a 99% zbytku díky nečtení smluv atp.) Ty systémy, kterými Vodáč, Telefonica a Tčko disponují, jsou sakra na jiné úrovni než mentální schopnosti některých jejich zákazníků Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marfael Odesláno 3. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. července 2012 Troufnu si říct, že nespokojený zákazník jakéhokoliv operátora je z 99.999% v "problému" díky vlastní ignoraci a neschopnosti používat služby tak, jak se má (a 99% zbytku díky nečtení smluv atp.) Ty systémy, kterými Vodáč, Telefonica a Tčko disponují, jsou sakra na jiné úrovni než mentální schopnosti některých jejich zákazníků To zcela nepochybně,že v naprostě většně si za to můžou zákazníci sami.Jenže ty lidi právě štve,že nějaká větička,která zcela změní to,co si ten člověk myslel,je někde na 10 stránce smlouvy (trošku asi přeháním) a lidi štve,že na ně ti operátoři v podstatě straží pasti a čekají,až se chytí.Samozřejmě hlupáků je moc,kteří si to snad i zaslouží,ale myslím,že lidi hlavně vytáčí ty jejich finty a kličky a myslím,že o něco takového se jednalo i v té anglii,ale nevím a zajímalo by mě to. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Doll Odesláno 3. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. července 2012 Troufnu si říct, že nespokojený zákazník jakéhokoliv operátora je z 99.999% v "problému" díky vlastní ignoraci a neschopnosti používat služby tak, jak se má (a 99% zbytku díky nečtení smluv atp.) Ty systémy, kterými Vodáč, Telefonica a Tčko disponují, jsou sakra na jiné úrovni než mentální schopnosti některých jejich zákazníků Ty ale pokud vím nejsi nezaujatý pozorovatel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gougy Odesláno 3. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. července 2012 Ty ale pokud vím nejsi nezaujatý pozorovatel No to každopádně ne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 3. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. července 2012 V Tomhle presne zabodovala airbank podle me. Jednoduchy ceniky, jednoduchy pravidla.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 4. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. července 2012 Tohle Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 4. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. července 2012 Jsem klukovy dal hodinky na hraní, po chvíli příjdu a on je má natáhlé na ručičce Nekecám, kluk bude za pár let na Chronomagu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gougy Odesláno 4. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. července 2012 kluk bude za pár let na Chronomagu Hele a narovinu, to Tě potěšilo? Víš Ty vůbec, jak je to drahý Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 4. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. července 2012 Hele a narovinu, to Tě potěšilo? Víš Ty vůbec, jak je to drahý Ano, když já už se na to strašně těším až mu koupím jeho první Švýcarky, už jsem chtěl, ale přítelkyni se to moc nelíbilo, že je prý eště brzy, musím vydržet Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zrno Odesláno 4. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. července 2012 Potěšila mě nová spona na opasek :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakubisko Odesláno 4. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. července 2012 Hehe, pěkný. Počkej, až se sehneš na zem pro korunu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zekon7302 Odesláno 4. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. července 2012 (upraveno) Mně před chvilkou potěšil Lukáš s tímhle,samozřejmě dík patří i Richardovi. Upraveno 4. července 2012 uživatelem zekon7302 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník pitrs182 Odesláno 4. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. července 2012 Že se konečně odhalila pravá totožnost velmi známého kolegy:-)http://hradec.idnes.cz/otevreni-pavilonu-goril-v-zoo-dvur-kralove-fks-/hradec-zpravy.aspx?c=A120704_165805_hradec-zpravy_kvi#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=zpravodaj&utm_content=main Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantik Odesláno 4. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. července 2012 Že se konečně odhalila pravá totožnost velmi známého kolegy:-) http://hradec.idnes....tm_content=main Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohus76 Odesláno 4. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. července 2012 Potěšila mě nová spona na opasek :-) Ta je teda "zabijácká".Pěkná líbí se mi.Kdo Ti ji dělal? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky