Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Myslím že ta pobočka už tam není.
Ostatně u fintechu zaměřeného na on-line řešení kamenná pobočka moc smyslu nedává (i ta aplikace/přístup je jen pro telefon).

Odesláno

Jasne pobocka pro verejnost je v tomto pripade hloupost, nicmene zastoupeni v CR Revolut ma. Manazerem pro CR je pan Pavliska ktery dle clanku na internetu, ma hledat pro revolut nove partnery.

Ale nez jsem se temi clanky prokousal, znelo to jako ze ma revolut opravdu otevirat pobocku pro lidi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno
  V 29. 5. 2020 v 11:42, Beet napsal:

Už jsem tam jednou volal a bylo mi řečeno, že podmínky jsme splnili, že mám počkat do 31.5. kdy končí posílání těch bonusů. Kdyby prý to nepřišlo, tak mám zavolat a sepíšeme reklamaci. No tak holt sepíšeme reklamaci, no.

Rozšířit  

Tak po opětovném telefonátu, mi bylo sděleno, že jsem nesplnil podmínku o udělení souhlasu se zpracováním údajů pro marketingové účely. To zcela nevylučuji, že jsem to nezačekl při zadávání žádosti na internetu (to už si nepamatuju). Nicméně co vidím ve své papírové žádosti je, že tam to začeklé je, takže jsem souhlas udělil. Takže podána reklamace. Uvidíme.

Odesláno

Od 12. srpna 2020 Revolut mění pomínky a ceny, zvyšuje příplatek za víkendové směny z 0,5% na 1%, snižuje limit pro směny zdarma u free tarifu, zavádí poplatky za "neběžné převody" a pár dalších změn .

Odesláno

Prijde mi, ze u toho limitu se nejak prepocitali. Limit pro Anglii je 1000 GBP a pro nas by mel byt "... limit pro směnu zdarma, zaplatíte poplatek. Tento měsíční limit se snižuje na 1250 CZK (náš průzkum ukazuje, že většina z vás ho ani tak nedosáhne). ..."?

 

A na webu maji u free planu "25,000 Kč za měsíc" zatim.

Odesláno

Psal jsem supportu a už přišel od Revolut opravený email.

"This is a little embarrassing for us, but our last email incorrectly said that the new limit for fee-free currency exchange was 1250 CZK. We would like to clear this up and let you know that the new limit is actually 25 000 CZK."

Odesláno
  V 5. 6. 2020 v 7:48, Beet napsal:

Tak po opětovném telefonátu, mi bylo sděleno, že jsem nesplnil podmínku o udělení souhlasu se zpracováním údajů pro marketingové účely. To zcela nevylučuji, že jsem to nezačekl při zadávání žádosti na internetu (to už si nepamatuju). Nicméně co vidím ve své papírové žádosti je, že tam to začeklé je, takže jsem souhlas udělil. Takže podána reklamace. Uvidíme.

Rozšířit  

Tak jsem dostal odpověď:

Prověřením na příslušném oddělení jsme zjistili, že došlo na naší straně k pochybení při vyplácení bonusů u některých našich klientů. Na opravě této chyby pracujeme a oznamujeme Vám, že bonus by měl být na Váš účet připsán nejpozději do 17.6.2020.

Na účtu to zatím nění. :) Myslíte, že to fakt zkoušejí, jestli se někdo ozve?

Odesláno
  V 12. 6. 2020 v 8:30, Beet napsal:

Tak jsem dostal odpověď:

Prověřením na příslušném oddělení jsme zjistili, že došlo na naší straně k pochybení při vyplácení bonusů u některých našich klientů. Na opravě této chyby pracujeme a oznamujeme Vám, že bonus by měl být na Váš účet připsán nejpozději do 17.6.2020.

Na účtu to zatím nění. :) Myslíte, že to fakt zkoušejí, jestli se někdo ozve?

Rozšířit  

Jsem na tom podobně - telefonát 2.6. - odkaz na posečkání do týdne, včera podána reklamace po telefonu, potvrzení do e-mailu o podání. V rozhovoru pouze poučení že mají 30 dnů. Ani doporučující nemá žádné informace, takže taky musí podat reklamaci.

Odesláno

Nudil jsem se na home office a pozakladal (vcelku zbytecne) par uctu.. a nechal si i lehce vnutit kreditní kartu (nyni kdyz uz vsechny bonusy kreditek jsou proskrtane).. muzete mi prosim napovědět trochu lip, co znamena tahle reklamstina?

Nulová odpovědnost
Dopřejte si klidu s vědomím, že díky finanční instituci, která vaši kartu vydala, nebudete odpovědní za neautorizované nákupy, ať už online, přes telefon nebo v obchodech.

Reklamace
Pokud obchod uzavreny pres internet neprobehl podle Vasich představ a platil jste kreditni kartou, můžete transkaci reklamovat. Sance na uspesne vyrizeni je u nas vysoka.

Nikde jsem k temhle letakovym hlaskam nenasel zadny konkretnejsi popis podminek a priklady situaci.. je realne placeni kreditkou opravdu o toto lepsi ? jak se ta zodpovednost moc lisi/nelisi od placeni debetkou?

Odesláno

Rozdíl v odpovědnosti mezi kreditní a debetní kartou není. Snad jen, že některá banka může ke kreditní kartě dát nějaké pojištění navíc, tímto je ale duplicitní, protože nad produktovými podmínkami je zákon či různá zákonná opatření (hodně je v tomto směru aktivní Evropská unie) a skutečně, pokud ti banka neprokáže mimořádnou nezodpovědnost, tak za veškeré zneužití karty odpovídá ona. V případě prokázání běžné nedbalosti jsi odpovědný jen do 150 EUR. Pouze, transakce s použitím PINu jsou z odpovědnosti banky vyjmuty, ale i zde už bylo pár průlomových rozhodnutí, např. když se prokázalo, že na bankomatu bylo nainstalováno skimovací zařízení a kamera. 

Výhodou kreditní karty je jen to, že blokované jsou prostředky banky, tj. pokud někdo jede "na doraz", tak se v případě zneužití karty nedočká toho, že nebude mít tenhle měsíc na jídlo, ale tady snad takoví pitomci nejsou.

Máš ten leták? Já teď vedu spor s ČSOB před finančním arbitrem (zaplacená letenka, zrušený let) a už jsem arbitrovi jako argument posílal pár vyjádření ČSOB, kde se holedbají, jak všechno zaplatí, tak by se mi hodily další argumenty

Odesláno
  V 12. 6. 2020 v 8:49, vaba napsal:

Jsem na tom podobně - telefonát 2.6. - odkaz na posečkání do týdne, včera podána reklamace po telefonu, potvrzení do e-mailu o podání. V rozhovoru pouze poučení že mají 30 dnů. Ani doporučující nemá žádné informace, takže taky musí podat reklamaci.

Rozšířit  

Včera mi tech dvanáct stovek na účet přistálo. Tak aspoň, že tak.

Ještě musím zjistit jestli pristaly i na uctu doporucujuciho.

Odesláno
  V 12. 6. 2020 v 8:49, vaba napsal:

Jsem na tom podobně - telefonát 2.6. - odkaz na posečkání do týdne, včera podána reklamace po telefonu, potvrzení do e-mailu o podání. V rozhovoru pouze poučení že mají 30 dnů. Ani doporučující nemá žádné informace, takže taky musí podat reklamaci.

Rozšířit  

Včera dorazily peníze i doporučujícímu až po podání reklamace. S omluvou za zdržení

Odesláno

Mám dotaz k ČSOB Premium. Manželka má účet u ČSOB, jde tento účet "povýšit" na Premium, s tím, že bychom jej využívali jako rodinný účet? Takže bychom měli k účtu oba rovnocenný přístup? Může být k účtu zdarma vydáno více kreditních a debetních karet?

Díky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...