Přejít na obsah

Jakou mate banku?


Doporučené příspěvky

online opravdu až 1.4 a spořák 6,03% do léta a pak při předpokládaným razantním snížení ČNB bude vždy v TOP 2 spořících účtu při splnění 5 plateb kartou měsíčně. Pro první 3 měsíce tato podmínka neplatí.

+rohlík premium gratis.....

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 42 minutami, Patrik napsal:

prostě jen "vošustit a vopustit" :D. Je to pojištěné, takže ať klidně krachnou. A samozřejmě neuzavírat žádné "výhodné produkty".

achjo...maji třeba nejlepší dluhopisovej fond v CZK, nejlepší repofond v czk. nejlepší DPS v ČR. A další produkty co nemají TOP ti sjednaj od konkurence.

ale to by bylo moc práce si to zjistit. Snadnější je pomlouvat,chápu 😄

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, Happy88 napsal:

Tak to, ze dnes maji slusny produkty neznamena, ze nekteri z nas primhouri oko nad tim, ze si tuhle pozici vylhali a nakradli a ze zalozili byznys na smejdskym “prodavani hrncu babickam” pod natlakem.

Ono si nevybereš, ty "hrnce babičkám" prodávají i v bankách, třeba v ČSOB bankéř solidně "oholil" mého (tehdy 70 letého) otce, v ČS mi vypověděli účet, když jsem odmítl koupit "jejich hrnce" a zastání jsem našel až u ombudsmana a jen díky tomu, že jsem si komunikaci s bankéřem nahrál a pohrozil, že to dám na ČNB, Expobank (dnes Maxbanka) mi zrušila účet, když jsem přišel na to, jak získat bonusy z jejich věrnostního systému, který byl konstruován tak, aby z něj bonusy získat nešly (neměli ani hotový frontend a museli to narychlo dodělat), s Unicredit jsem měl 3 spory před finančním arbitrem a taky mi vypověděli účet, banky mění podmínky a úrokové sazby a zrovna se nepřetrhnou, aby klienty aktivně informovaly, v minulosti třeba Oberbank stáhla informace o úrokových sazbách z webu, v IB taky nebyly vidět a byly jen "na dotaz na pobočce", Moneta a AirBank mi nabídly vyšší úrok, až když jsem peníze ze spořícího účtu vybral, atd.

Prostě finanční prostředí u nás rozhodně není poctivé a fér - a jediné, co s tím můžeme dělat, je "slíznout smetanu" a jít o dům dál. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Banky chtějí, abys jejich produkt využíval jako hlavní účet. Tj. měl např. na běžném účtu (nízko nebo vůbec neúročené) peníze pro běžnou spotřebu, aby měli svoje % z plateb kartou (když budeš zvyklý s sebou kartu platit), aby sis tam nechal posílat výplatu (opět další neúročené peníze), atd. Proto si připraví podmínky, které tě budou "nutit" se zařadit do krabičky "toto je můj hlavní účet".

Pak se, samozřejmě, najdou tací, co prvního okamžitými platbami proženou přes svoje účty nějakou větší částku a pak zaplatí na samoobslužné pokladně v Kauflandu a po zbytek měsíce používají své účty a karty tak, jak je pro ně výhodné a pohodlné a ne tak, jak by se to hodilo jeho bance (jeho bankám).

 

Může jít o obrázek kontrolní útržek a text, kde se píše Česká repub ika v.o.S. Praha- lichle UPlynárny 1432/64 ****** ker1k Cena CZK 0,6 Součet 31,94F 31,94 atba latba kartou Platba kartou Platba kartou Platba kartou Platba kartou Platba 00 1,00 1,00 1,00 Platba Platba Vráceno Dan F=12,00% 1,00 16,94 Brutto 31,94 Kauf] and Card: Netto Dan 3, xxxxx2295 DokI TID:61332743 cz 4500 Platba Online Air Bank CTLS TRX: 265545 RRN:0301 265545 AID: :53664500 Date:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, Maro napsal:

To jsi jak vytvoril tuhle účtenku, to jsem v životě neviděl:-D

to umí jen Kaufland. Rozdělit nákup na více plateb. Dřív jsem v Albertu kupoval mrkve, ale tohle je pohodlnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já to beru jako hru. Ty (banko) chceš, abych splňoval model klienta, který ti dá vydělat a tak si vymyslíš podmínky, které bych měl splňovat. A já zase vymyslím, jak tě vytrolit, abys mi dala služby zdarma a zároveň splnil ty podmínky tak, abys z toho nic neměla :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš založeno - co třeba nějaké info, jak to proběhlo. Pohoda, co investice nebo jiné nabídky - přišlo to na přetřes. Zaujalo tě něco, vadí ti něco?

Každé info je zajímavé, nová banka tak často nevzniká, zkušenosti se hodí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, Patrik napsal:

já to beru jako hru. Ty (banko) chceš, abych splňoval model klienta, který ti dá vydělat a tak si vymyslíš podmínky, které bych měl splňovat. A já zase vymyslím, jak tě vytrolit, abys mi dala služby zdarma a zároveň splnil ty podmínky tak, abys z toho nic neměla :).

Když vy přestavíte, tak my to poženem vo štok!
Když vy břízolit, tak my kachličky! 😀

Já ti fandím, sám to nedám, ale chápu a držím palce 😉👍.

P.S. Dlužím stále pivko 🫣

Upraveno uživatelem DavidLC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PP - zakládal jsem to přes bývalého kolegu z práce. Věděl co chci a věděl, že mi nic jiného neprodá. Takže klik-klik, během chvíle založeno. Asi mají povinnost udělat nějaký finanční plán, tam vyplnil, že nemám zájem o investice a vyřešeno. Založil mi běžný účet (je možná volba čísla účtu) a zavedl mě do systému. Pak jsem se přihásil do aplikace, autorizoval se přes SMS a tam jsem si k tomu běžnému účtu založil spořící.

Osobně mám raději "velké" IB, aplikace rád nemám, ale což už, pro mne je teď důležitá úroková sazba, dokud bude zajímavá, budu mít, pak půjdu o dům dál.

Založen "tarif pro jednoho" a požádal jsem si i o kartu, na výběr ze 4 barevných variant.

Ceník.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...