belkov Odesláno 6. prosince 2013 Nahlásit Odesláno 6. prosince 2013 Nakupoval jsem tam několikrát výdy bez problémů,jenže teď tam mají spoustu hodinek o kterých vám napíšou litujeme,nemůžeme dodat. Konretně třeba Oris mají jen jeden druh.
Vajt Odesláno 4. ledna 2014 Nahlásit Odesláno 4. ledna 2014 Na iHodinářství jsem kupoval Malý Příšery a jediná nesrovnalost, která se vyskytla byla v původu modelu. Prodejce uváděl, že kupuji snzf49k1, zatímco dorazil snzf49j1 (tedy made in Japan verze) za což jsem vlastně rád . V té době bych si toho ani nevšiml. Představa, že by to byl fake mě děsí, a tak jsem hodinky pořádně prohlédl a vypadají v pořádku, s origo krabičkou a vyplněnými doklady... Prodejce má asi v označení modelů hokej (nebo úmyslně klame?), třeba u Stargate má napsáno Samurai ...
tomago Odesláno 31. května 2014 Nahlásit Odesláno 31. května 2014 Ve čtvrtek 29.5. u nich objednáno seiko black monster,starší verze,v pátek 30.5.dorazil kurýr a všechno v poho.Komplet balení,faktura,mezinár.záručák.Moc se mi do toho nechtělo po přečtení několika špatných recenzí ale zariskoval jsem,bo hodinky jsou FAMÓZNÍ a moc jsem je chtěl.Maj jedinou vadu,jsou tak dokonalý že si snad budu muset pořídit ještě i oranž sakra.....
Daemonultimate Odesláno 24. prosince 2015 Nahlásit Odesláno 24. prosince 2015 Dnes je 24.12. a tento prodejce mi vyšel vstříc a umožnil mi osobní odběr, aby hodinky mohly být pod stromečkem. Přidal k nim ještě vánoční dárek od Zippo. Milé setkání s člověkem, který má rád hodinky.
Piplík Odesláno 13. ledna 2016 Nahlásit Odesláno 13. ledna 2016 Zdravím. Po novém roce jsem si objednal oranžové Seiko Monster a hodinky přišly do dvou dní od objednání, kurýrem na dobírku. Vše proběhlo v naprostém pořádku a i komunikace byla OK. Taky se prodejce dotazoval na zpětnou vazbu a požádal o hodnocení. Vše korektní. Pavel
kesko Odesláno 20. března 2016 Nahlásit Odesláno 20. března 2016 Moc duvery to ve me nevzbuzuje, pokoukavam tam po jednech Hamltonerch. Asi to zkusim a uvidim, no....
patprom Odesláno 20. března 2016 Nahlásit Odesláno 20. března 2016 Před časem jsem u nich Hamiltony kupoval a naprosto v pohodě.
geometr Odesláno 20. března 2016 Nahlásit Odesláno 20. března 2016 Taky jsem tam kupoval jedny hodinky (Seiko) a na další se nedávno dotazoval a bez nejmenších problémů, jak s nákupem tak se zodpovězením dotazu. Nakoupil bych tam klidně znovu.
Vajt Odesláno 11. listopadu 2016 Nahlásit Odesláno 11. listopadu 2016 Další nákup bez problémů, navíc nesehnatelné NOS OM I... Včetně papírů...
MrGas Odesláno 24. ledna 2019 Nahlásit Odesláno 24. ledna 2019 (upraveno) Po delší době oživím tohle téma. Sháněl jsem Seiko sbdc031, černý nový suma. Tento obchod byl jediný, který je měl skladem. Dopředu říkám, ano, má blbost, jsou na něj špatný rezenze. Každopádně jsem hodinky objednal, druhý den přišly, balení v pořádku. Nicméně první indicie byla karta, kde byl vyplněný pouze model a stroj. Bez datumu (vyjádření e-shopu - na kartě nevyplňují datum z toho důvodu, že by se hodinky mohly vrátit a karta by tedy pak byl nepoužitelná). Bral jsem to jako šedivku, byly za dobrý peníz, ano, znovu má chyba. Byl jsem happy, dokud mne kolegové z fóra po přidání wristshotu neupozornili, že vnitřní armovací minutový kroužek je šejdrem vzhledem k hodinovým indexům. Ne extra moc, ale znatelně. Ale vyjádření e-shopu mne absolutně dostalo, dle nich a jejich dodavatele jde o běžnou a tolerovanou chybu a není co opravovat. Znovu podotýkám, byl jsem vážně hloupý, že jsem nedal na předchozí recenze a rozum. Tudíž, hodinky poputují jinam na výměnu armováku a za mne tento obchod absolutně a ani v nejmenším nedoporučuji. Upraveno 24. ledna 2019 uživatelem MrGas
Radek.99 Odesláno 17. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 17. dubna 2019 Zdravím členy fóra Chronomag a pisatele předchozího příspěvku obzvláště. A mám k němu zároveň dotaz. Pane VYMAZÁNO, pročpak jste po bryskním vyřešení nastalé situace tento Váš hanlivý příspěvek, který vrhá na náš eshop dosti špatné světlo neupravil a nenapsal, jak celá záležitost dopadla? Dne 24. ledna jste nám o nepřesném lícování minutové stupnice s aplikovanými indexy napsal. Odpovědí sice bylo, že se jedná o běžnou záležitost spolu s odkazem na prodejce Seiya Japan, na jehož fotkách je ono ne zcela přesné lícování také vidět, nicméně po konzultaci s dodavatelem jsme Vám 28. ledna odepsali, ať nám hodinky pošlete zpět. To jste učinil a den na to nám hodinky byly v pořádku doručeny. Hned následující den, tedy 30. ledna Vám byl zaslán zcela nový kus, kde bylo ono lícování naprosto v pořádku. Tedy žádné odesílání na reklamaci k dodavateli. Žádné výmluvy. Žádné zdržování, ale bleskové doručení zcela nových hodinek. Náš krok jste kvitoval, a odepsal, cituji: ?za tento přístup smekám pomyslný klobouk?. Přesto jste po obdržení nového kusu příspěvek, který náš eshop zcela nesmyslně poškozuje a absolutně nereflektuje úroveň našeho zákaznického servisu a postoj, jakým jsme se k problému postavili, o způsobu vyřešení problému nedoplnil. Suma sumárum: dne 23.1. jste obdržel původně objednané hodinky, a ve středu 30.ledna Vám byl zaslán zcela nový kus. Je to skutečně tolik odsouzeníhodný přístup? Je to přístup, který si zaslouží komentář, cituji: ?za mne tento obchod absolutně a ani v nejmenším nedoporučuji?? Pane VYMAZÁNO, nebyl jste hloupý, že jste u nás hodinky zakoupil, jen jste se nezachoval fér, když jste svůj komentář následně alespoň neupravil. Neočekával bych žádné chvalozpěvy, prosté: beru svá slova zpět, obchod se zachoval seriózně, záležitost rychle vyřešena, by úplně stačilo. Radek Mikudík iHodinarstvi.cz
MejlaG Odesláno 25. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 25. dubna 2019 Tak na reakci MrGase jsem fakt zvedavy, protoze i diky jeho recenzi na ihodinarstvi, jsem nakonec nakoupil jinde.
mlsoun1 Odesláno 23. června 2019 Nahlásit Odesláno 23. června 2019 Tož zdravím chlapci.Koupil jsem si na iHodinářství,hodinky Seiko 481K1,které jsem před pár lety po touze jiných hodinek prodal.Jó,byla to chyba.Pořád mi to vrtalo v hlavě,i když jsem mezi tím vyzkoušel vyšší hodinařinu.Chtěl jsem jeté,ale zde nic a na eBay ceny jinde.Tak jsem si řekl,že raději půjdu do nových.První jsem kupoval v azWatch,tak jsem psal prodejci,jestli nemá.Bohužel,mi napsal.Tak jsem začal serfovat a na heuréce vyjela daná firma.Takže jsem ji oslovil v říjnu 18,respektive pana Mikudíka.Upřímě,jednání na úrovni.U prvního kousku jsem měl datumovku s římskými čísly a jen červenou barvou značenou neděli.Moc se mi to líbilo.Samozřejmě jsem chtěl to samé a pan Mikudík toto šel hned zjistit.Bohužel,mi napsal.Tak jsem to na chvíli pustil z hlavy a na uklidnění si koupil zase béčka.No,ale začal jsem po nějaké době hledat znovu.Samozřejmě jsem pořád hleděl na iHodinářství a postupem času mne to zlomilo.Do plusu je i to,že se ještě slevily.Časem seženu jiný kousek od Seika a nechám si tu datumovku prostě vyměnit.V květnu jsem na archivovaný email napsal znovu panu Mikudíkovi a naprosto super komunikace.Neboť přednáším i na VŠ mimo naší zemičku a byl jsem mimo,tak jsme se dohodli,že mi hodinky zarezervuje.Cirka 2 týdny.Kdo by to dnes udělal,že?Ale pan Mikudík,to udělal.Po příjezdu jsem napsal mejla a hodinky mi byly odeslány na danou adresu. Za mě tímto pádem iHodinářství.cz a zvláště pana Mikudíka doporučuji.Takové jednání,kdyby měli naši prodejci u AD(a to nemyslím držení hodinek na dva týdny),tak by to bylo super. Takže tak.Děkuji a za mne palce
MrGas Odesláno 8. července 2019 Nahlásit Odesláno 8. července 2019 V 17. 4. 2019 v 9:45, Radek.99 napsal: Zdravím členy fóra Chronomag a pisatele předchozího příspěvku obzvláště. A mám k němu zároveň dotaz. Pane VYMAZÁNO, pročpak jste po bryskním vyřešení nastalé situace tento Váš hanlivý příspěvek, který vrhá na náš eshop dosti špatné světlo neupravil a nenapsal, jak celá záležitost dopadla? Dne 24. ledna jste nám o nepřesném lícování minutové stupnice s aplikovanými indexy napsal. Odpovědí sice bylo, že se jedná o běžnou záležitost spolu s odkazem na prodejce Seiya Japan, na jehož fotkách je ono ne zcela přesné lícování také vidět, nicméně po konzultaci s dodavatelem jsme Vám 28. ledna odepsali, ať nám hodinky pošlete zpět. To jste učinil a den na to nám hodinky byly v pořádku doručeny. Hned následující den, tedy 30. ledna Vám byl zaslán zcela nový kus, kde bylo ono lícování naprosto v pořádku. Tedy žádné odesílání na reklamaci k dodavateli. Žádné výmluvy. Žádné zdržování, ale bleskové doručení zcela nových hodinek. Náš krok jste kvitoval, a odepsal, cituji: ?za tento přístup smekám pomyslný klobouk?. Přesto jste po obdržení nového kusu příspěvek, který náš eshop zcela nesmyslně poškozuje a absolutně nereflektuje úroveň našeho zákaznického servisu a postoj, jakým jsme se k problému postavili, o způsobu vyřešení problému nedoplnil. Suma sumárum: dne 23.1. jste obdržel původně objednané hodinky, a ve středu 30.ledna Vám byl zaslán zcela nový kus. Je to skutečně tolik odsouzeníhodný přístup? Je to přístup, který si zaslouží komentář, cituji: ?za mne tento obchod absolutně a ani v nejmenším nedoporučuji?? Pane VYMAZÁNO, nebyl jste hloupý, že jste u nás hodinky zakoupil, jen jste se nezachoval fér, když jste svůj komentář následně alespoň neupravil. Neočekával bych žádné chvalozpěvy, prosté: beru svá slova zpět, obchod se zachoval seriózně, záležitost rychle vyřešena, by úplně stačilo. Radek Mikudík iHodinarstvi.czPane Mikudík, ne, že by mě to nějak vadilo, ale vystřelit příjmení do éteru moc hezké není. Každopádně se členům fóra i Vám omlouvám za tuto pozdní reakci, můj původní příspěvek nebyl citován, nepřišlo mi tím pádem upozornění a tuto sekci nijak často neprobíhám. K věci - reklamace probíhala tak, že jste se mi snažil tvrdit skrze e-mailovou korespondenci, že uhnutý armovací kroužek je v naprostém pořádku a k reklamaci jste se jak se říká, stavěl zády. V této době vznikla má recenze. Proběhla nějaká další korespondence a opravdu mi byl zaslán nový kus. Z tohoto hlediska ano, po čtyřech dnech, kdy jsme si mailovali, mi přišel nový kus. Ovšem, máte doopravdy pocit, že tvrdit někomu, že netušíte, jak reklamovat ujetý armovák a že je to naprosto v pořádku, je seriózní přístup? To po mne opravdu nechtějte a vaše tvrzení o žádných výmluvách a zdržování je krapet mimo mísu. Emailovou korespondenci ve schránce stále mám. Výsledek je tedy takový, že jsem vděčný, že hodinky byly nakonec vyměněny za nový kus, za to jste i tehdy obdržel můj dík, ale vůbec nic to nemění na tom, že bych po této zkušenosti Váš obchod nedoporučil. Za mne tady takto.
Bert Odesláno 8. července 2019 Nahlásit Odesláno 8. července 2019 12:54 - prodejce má dvacet minut na zveřejnění omluvy za uvedení příjmení ....
Radek.99 Odesláno 8. července 2019 Nahlásit Odesláno 8. července 2019 Tímto se jménem našeho eshopu omlouvám za uvedení příjmení uživatele MrGas v příspěvku ze dne 17.dubna Radek Mikudík iHodinarstvi.cz
nickolas Odesláno 9. července 2019 Nahlásit Odesláno 9. července 2019 20 minut na omluvu za dubnový příspěvek? Slušný. A za dementa je zase Radek.99 (iHodinářství).Bych raději zavřel obchod a šel do Čimelic na užovky...
Bert Odesláno 9. července 2019 Nahlásit Odesláno 9. července 2019 Borci, nepoužívání příjmení, resp používání míčků, je pravidlem Chronomagu. Vidíte, že stačí slušně požádat. Pokud mají pravidla fungovat, je třeba je vynucovat. Jinak ztrácejí smysl.
nickolas Odesláno 9. července 2019 Nahlásit Odesláno 9. července 2019 To pouziti jmena vubec nerozporuju, jen ten zpusob vynucovani.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se