Lion Odesláno 30. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2014 (upraveno) Tak mi tu hodinu bzučí Roomba 555, což je testovací model, nevím jestli všude, ale obvolal sem dvě blízké menší elektra, model stejný. Zapůjčka je na 24 hod, vratná kauce 5 000,- Kč. http://vysavace.heureka.cz/irobot-roomba-555/ Robot nemá virtuální zeď ani majáky, bohužel ani ten koš, ani signalizaci koše apod, tak až dobzučí tak se podívám kolik má v koši. Majáky ani zeď bych stejně teď neinstaloval, než bych měl předělat půlku interéru, tak bych se asi na to víte co... Co zmíním hned, je to hlučný, kór na dlažbě/plovoučce... a fest... Televizi to překřičí a dlouhodobě to poslouchat tak by mě to štvalo, tzn. to bude žít vlastním životem, když nebude nikdo doma... Naváděcí algoritmus je dobrý, robot jede poměrně pomalu, prstenec je odpružený, takže by neměl nějak zásadně něco otřískat, ale šolíchat se kolem nábytku bude... Jede v cyklech, a dělá stále větší okruhy, otevřel sem mu 3 místnosti a už byl všude, na velkým prahu zůstal viset, ale ten mu klidně vyměním... Kromě prahu se nikde nezasekl, vjel i do slepé uličky kde je L- ková pohovka a před ní konferenční stolek, na každé straně měl 2-4 cm místa, na konci narazil, otočil se o 360° (na místě) a cikcak vyjel ven, asi natřikrát, během půlminuty byl venku Co se týče židlí tak jel do strany A, tak neprojel, tak se obtočil kolem nohy a stranou B projel a pod židlí vysál... Sem zvědavý zda trefí nabíječku, na tom prahu hodil error (mluví) a vypl se... po opětovném zapnutí začal algoritmus od znova, tzn. nelze ho podle mě naučit na 3 místnosti a zeefektivnit tak úklid...V další fázi zkusím schody... Misky se žrádlem, vodou registruje a i plnou menší misku objem cca pullitr asi, drcnutím nevyleje a je to obyč plechová miska.... Samotné uklízení dle mě dobré, rozdrobil sem mu dva piškoty, pár granulí, ten prášek zmizel z dlažby na první projetí, granule něco vysál něco odpálil rotujícím kartáčem dopryč... Jenže v půlce mu bliklo, nechal jeden pásek neuklizený a jel na druhou stranu místnosti Zátěžový koberec u vchodu kde je bordel z bot (hlína, smetí, menší listí), pobral, ale vysavačem bych to měl za desetinu času, s tím je nutné počítat... Čištění je poměrně jednoduché, hlavní nádoba s jedním filtrem, další je vespod u kartáčů, vše se dá vyjmout, i kolečka mají kovovou osičku, kdyby se na ní namotal vlas třeba... V obchodě vše během pěti minut naukázku rozebráno a složeno... Vysavač prý není ani voděodolný, koupelnu zavírat... Kdyby měl někdo zájem o video, foto nějaké situace piště Upraveno 30. října 2014 uživatelem Lion Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 30. října 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2014 (upraveno) Tak nabíjecí dock trefil vcelku snadno, prostě jel, u docku se srovnal a zacouval... Ale asi "nenačetl" kontakty, ty trefil až napotřetí... Koš narvanej... Psí chlupy, prach... Upraveno 30. října 2014 uživatelem Lion Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 17. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. listopadu 2014 Možná tu je i speciální vlákno, ale nenašel jsem. Dcera ve čtvrté třídě "potřebuje" tablet na výuku. Pár předmětů s tabletem mají, nějaké apky, a bylo by fajn mít to i doma.Požadavek je jediný: Windows.Prosím o info, jestli brát low end nebo Lenovo nebo rovnou systém dva v jednom (nahradí to notebook?)...Ať nevezmu něco za desítku, co využije z půlky a za rok rozbije nebo za dva roky to bude překonané... Díky za rady. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siwi Odesláno 17. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. listopadu 2014 Pro dceru ve 4. třídě bych asi nekupoval žádné finančně náročné řešení. Na trhu se začínají objevovat levné tablety s Windows, které mají i HDMI port. To mimo jiné znamená, že je možné tablet připojit k monitoru (také musí mít HDMI), čímž doma získáš stolní PC. Dle testů to funguje celkem svižně. Tady je test něčeho takového: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 17. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. listopadu 2014 Tabletum s windows nerozumim,ale neco podobnyho jsem koupil dceri a po dvouch dnech marny snahy se s tim krumplem zkamaradit jsem ho prodal.Podotykam,ze dcera je zvykla na ipad a bohuzel nic lepsiho neni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 21. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2014 Po hrozné cestě z Prahy jsem se těšil aspoň na nový messenger bag z Austrálie. Doma mě bohužel čekala jen obálka z Ruzyně. Platil jsem 1600 a 300 poštu, to už je nad limitem? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 21. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2014 Tak už jsem tam volal... Limit 22e je tedy dost bída... Aspoň že operátor byl v pohodě... Holt všechno je jednou poprvé, v pondělí pujdu clít. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frostie Odesláno 21. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2014 Tak už jsem tam volal... Limit 22e je tedy dost bída... Aspoň že operátor byl v pohodě... Holt všechno je jednou poprvé, v pondělí pujdu clít.bohužel, 22?, čili 27 USD Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SCIFI Odesláno 23. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2014 bohuzel nic lepsiho neni.nic lepšího od aplu akorát. :-))) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 24. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2014 Pánové dokázal by mi někdo pomoct nebo poradit s reklamací telefonu u T-mobile? Přítelkyně má iPhone 5, kterému 16.11.2014 končí záruka. Jelikož je tam několik věcí, které nefungují jak mají, tak se rozhodla jej reklamovat. Před měsícem jej dala do t-mobile. Dnes, jelikož je to asi 28 dní a nikdo se neozval, volala do t-mobile. Dozvěděla se, že se jim telefon údajně už 30.10. vrátil s tím, že je zapnutá funkce find my iphone (aplikaci jsme před podáním reklamace smazali, bohužel jsme nevěděli, že to nestačí). Od té doby leží na pobočce aniž by jí někdo informoval. Mezi tím skončila záruka. Co teď? Mně to přijde jako neskutečný podraz, ale vůbec netuším jak se bránit, protože křičet na člověka na přepážce zřejmě nemá příliš smysl... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siwi Odesláno 24. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2014 Křičet na člověka za přepážkou opravdu smysl nemá. Nicméně je třeba tam zajít a reklamaci v tomto duchu s nimi sepsat. Klíčový je tam ten moment, že původní reklamace byla vyřízena už v říjnu, o čemž jste nedostali zprávu. Pokud se budou kroutit, ať doloží, že vás kontaktovali. Musejí tam o tom mít záznam. Jestliže nemají, mají smůlu. Navíc se domnívám - ale nejsem si jist - že po dobu, kdy je zboží v reklamačním řízení, neubíhá záruční doba. To by ovšem chtělo zjistit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 24. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2014 ano zo posledni plati..ale jen po dobu kdy byl vyrobek v servise..tedy pokud nekde lezi na prodejne a nikdo ho nevyzvedl nic neresi.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siwi Odesláno 24. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2014 To je podstatná informace, kterou je dobré vědět. Díky za ni Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 24. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2014 Pokud máš předplacený Dtest tak můžeš zavolat na tu jejich linku právní pomoci. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 24. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2014 tam můžeš i zadarmo, já tam volam každou chvilku.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 24. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2014 Jo? To jsem nevěděl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 24. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2014 Ja mam dojem, ze prodejce neni povinen oznamit, ze reklamace je hotova... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 24. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2014 tim já si nejsem jistej..ověřil bych si na Dtestu, my oznamujeme.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jartop Odesláno 24. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2014 dle mě končí reklamace podpisem a převzetím v reklamačním protokolu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 24. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2014 (upraveno) určitě ne Jartope, žádný servis výrobce ani prodejce nemůže být zodpovědný za to, že jsi někdo půl roku nevyzvedne něco z reklamace. Stejně jako počátek reklamace začíná následujícím dnem od přijetí reklamace tak i končí dnem, kdy si zákazník může zboží z reklamace vyzvednout. Doba záruky se pak prodlužuje o dobu, kdy prodejce znemožnil zákazníkovi výrobek užívat. Upraveno 24. listopadu 2014 uživatelem FrantisekH Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se