Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Chlapci piloti mam dotaz jestli muzu...jak se nedavno stalo pri letu Londyn-Praha,ze se jim podelal tlak/vzduch v kabine,vypadly masky a museli rychle klesat a pristat nekde v Nemecku-jak by se to resilo nad Atlantikem v puli cesty?Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klesli by pod 3000m a leteli na najbližšie letisko.

Ano pro tyto emergency procedury jsou stanoveny přesné check listy. Krom jiného říkají , okamžitě sestupujte do nejnižší bezpečné nadmořské výšky nebo 10 000 stop (3048m) , podle toho, která hodnota je vyšší.

 

Tam je v podstatě jedinej problém, že v nižší výšce mají větší spotřebu. Jinak v kabině během běžného letu je tlak odpovídající výšce cca 3km.

Ano letadlo má např: B737 větší spotřebu zhruba 1000kg na hodinu, ale pořad lepśi větší spotřeba než být KO. Vždy je počítáno s rezervou na záložní letiště. Stanovená rychlost dle check listu B737 je M0,76/280kts.

 

V kabině letadla se udržuje zpravidla tlak odpovídající nadmořské výšce 3352 metrů nad mořem (11 000 stop). V této výšce ještě může člověk bezproblémově dýchat. Tomuto tlaku se říká tzv. kabinová výška. Velikost kabinové výšky je nepřímo závislá na přetlaku v kabině. Přetlak v kabině letadla je vlastně rozdíl mezi tlakem v kabině a atmosférickým tlakem.

 

To: enslow. Pneumatický systém letadla je jediné, co musíš znát v letadle celkem nazpaměť , včetně přesných hodnot na daný type rate letadle a při přezkoušení neznají bratra. Já jen když jsi teď začal v caatecečku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano pro tyto emergency procedury jsou stanoveny přesné check listy. Krom jiného říkají , okamžitě sestupujte do nejnižší bezpečné nadmořské výšky nebo 10 000 stop (3048m) , podle toho, která hodnota je vyšší.

Tam je v podstatě jedinej problém, že v nižší výšce mají větší spotřebu. Jinak v kabině během běžného letu je tlak odpovídající výšce cca 3km.

Ano letadlo má např: B737 větší spotřebu zhruba 1000kg na hodinu, ale pořad lepśi větší spotřeba než být KO. Vždy je počítáno s rezervou na záložní letiště. Stanovená rychlost dle check listu B737 je M0,76/280kts.

V kabině letadla se udržuje zpravidla tlak odpovídající nadmořské výšce 3352 metrů nad mořem (11 000 stop). V této výšce ještě může člověk bezproblémově dýchat. Tomuto tlaku se říká tzv. kabinová výška. Velikost kabinové výšky je nepřímo závislá na přetlaku v kabině. Přetlak v kabině letadla je vlastně rozdíl mezi tlakem v kabině a atmosférickým tlakem.

To: enslow. Pneumatický systém letadla je jediné, co musíš znát v letadle celkem nazpaměť , včetně přesných hodnot na daný type rate letadle a při přezkoušení neznají bratra. Já jen když jsi teď začal v caatecečku.

A tam si už tedy můžeš otevřít dveře a stáhnout okýnko ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano pro tyto emergency procedury jsou stanoveny přesné check listy. Krom jiného říkají , okamžitě sestupujte do nejnižší bezpečné nadmořské výšky nebo 10 000 stop (3048m) , podle toho, která hodnota je vyšší.

 

Tam je v podstatě jedinej problém, že v nižší výšce mají větší spotřebu. Jinak v kabině během běžného letu je tlak odpovídající výšce cca 3km.

Ano letadlo má např: B737 větší spotřebu zhruba 1000kg na hodinu, ale pořad lepśi větší spotřeba než být KO. Vždy je počítáno s rezervou na záložní letiště. Stanovená rychlost dle check listu B737 je M0,76/280kts.

 

V kabině letadla se udržuje zpravidla tlak odpovídající nadmořské výšce 3352 metrů nad mořem (11 000 stop). V této výšce ještě může člověk bezproblémově dýchat. Tomuto tlaku se říká tzv. kabinová výška. Velikost kabinové výšky je nepřímo závislá na přetlaku v kabině. Přetlak v kabině letadla je vlastně rozdíl mezi tlakem v kabině a atmosférickým tlakem.

 

To: enslow. Pneumatický systém letadla je jediné, co musíš znát v letadle celkem nazpaměť , včetně přesných hodnot na daný type rate letadle a při přezkoušení neznají bratra. Já jen když jsi teď začal v caatecečku.

A kdo to má po Vás jako panové uklízet  :bag: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...