enslow Odesláno 28. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. srpna 2017 Tak už sa to začína. Je mi až do plaču keď si predstavím čo všetko ma čaká Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 28. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. srpna 2017 Brnkačka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roland Sands Odesláno 28. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. srpna 2017 Prave ted ct2: Antonov 225 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 28. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. srpna 2017 Chlapci piloti mam dotaz jestli muzu...jak se nedavno stalo pri letu Londyn-Praha,ze se jim podelal tlak/vzduch v kabine,vypadly masky a museli rychle klesat a pristat nekde v Nemecku-jak by se to resilo nad Atlantikem v puli cesty?Diky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zhrado Odesláno 28. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. srpna 2017 Klesli by pod 3000m a leteli na najbližšie letisko. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. srpna 2017 Tam je v podstatě jedinej problém, že v nižší výšce mají větší spotřebu. Jinak v kabině během běžného letu je tlak odpovídající výšce cca 3km. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. srpna 2017 Klesli by pod 3000m a leteli na najbližšie letisko.Ano pro tyto emergency procedury jsou stanoveny přesné check listy. Krom jiného říkají , okamžitě sestupujte do nejnižší bezpečné nadmořské výšky nebo 10 000 stop (3048m) , podle toho, která hodnota je vyšší. Tam je v podstatě jedinej problém, že v nižší výšce mají větší spotřebu. Jinak v kabině během běžného letu je tlak odpovídající výšce cca 3km.Ano letadlo má např: B737 větší spotřebu zhruba 1000kg na hodinu, ale pořad lepśi větší spotřeba než být KO. Vždy je počítáno s rezervou na záložní letiště. Stanovená rychlost dle check listu B737 je M0,76/280kts. V kabině letadla se udržuje zpravidla tlak odpovídající nadmořské výšce 3352 metrů nad mořem (11 000 stop). V této výšce ještě může člověk bezproblémově dýchat. Tomuto tlaku se říká tzv. kabinová výška. Velikost kabinové výšky je nepřímo závislá na přetlaku v kabině. Přetlak v kabině letadla je vlastně rozdíl mezi tlakem v kabině a atmosférickým tlakem. To: enslow. Pneumatický systém letadla je jediné, co musíš znát v letadle celkem nazpaměť , včetně přesných hodnot na daný type rate letadle a při přezkoušení neznají bratra. Já jen když jsi teď začal v caatecečku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enslow Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. srpna 2017 Ja som zatiaľ na ATPL theory Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. srpna 2017 V testech to je i v ATPL. Děláš to v AJ nebo CZ ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enslow Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. srpna 2017 V Aj. Testy v češtine niesu už asi 3 roky. Všade anglina Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. srpna 2017 Tak už je to nějaký pátek, co jsem to dělal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
revue gt Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. srpna 2017 Ano pro tyto emergency procedury jsou stanoveny přesné check listy. Krom jiného říkají , okamžitě sestupujte do nejnižší bezpečné nadmořské výšky nebo 10 000 stop (3048m) , podle toho, která hodnota je vyšší.Tam je v podstatě jedinej problém, že v nižší výšce mají větší spotřebu. Jinak v kabině během běžného letu je tlak odpovídající výšce cca 3km.Ano letadlo má např: B737 větší spotřebu zhruba 1000kg na hodinu, ale pořad lepśi větší spotřeba než být KO. Vždy je počítáno s rezervou na záložní letiště. Stanovená rychlost dle check listu B737 je M0,76/280kts. V kabině letadla se udržuje zpravidla tlak odpovídající nadmořské výšce 3352 metrů nad mořem (11 000 stop). V této výšce ještě může člověk bezproblémově dýchat. Tomuto tlaku se říká tzv. kabinová výška. Velikost kabinové výšky je nepřímo závislá na přetlaku v kabině. Přetlak v kabině letadla je vlastně rozdíl mezi tlakem v kabině a atmosférickým tlakem.To: enslow. Pneumatický systém letadla je jediné, co musíš znát v letadle celkem nazpaměť , včetně přesných hodnot na daný type rate letadle a při přezkoušení neznají bratra. Já jen když jsi teď začal v caatecečku.A tam si už tedy můžeš otevřít dveře a stáhnout okýnko ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. srpna 2017 V podstatě jo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin151 Odesláno 30. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. srpna 2017 Ano pro tyto emergency procedury jsou stanoveny přesné check listy. Krom jiného říkají , okamžitě sestupujte do nejnižší bezpečné nadmořské výšky nebo 10 000 stop (3048m) , podle toho, která hodnota je vyšší. Tam je v podstatě jedinej problém, že v nižší výšce mají větší spotřebu. Jinak v kabině během běžného letu je tlak odpovídající výšce cca 3km.Ano letadlo má např: B737 větší spotřebu zhruba 1000kg na hodinu, ale pořad lepśi větší spotřeba než být KO. Vždy je počítáno s rezervou na záložní letiště. Stanovená rychlost dle check listu B737 je M0,76/280kts. V kabině letadla se udržuje zpravidla tlak odpovídající nadmořské výšce 3352 metrů nad mořem (11 000 stop). V této výšce ještě může člověk bezproblémově dýchat. Tomuto tlaku se říká tzv. kabinová výška. Velikost kabinové výšky je nepřímo závislá na přetlaku v kabině. Přetlak v kabině letadla je vlastně rozdíl mezi tlakem v kabině a atmosférickým tlakem. To: enslow. Pneumatický systém letadla je jediné, co musíš znát v letadle celkem nazpaměť , včetně přesných hodnot na daný type rate letadle a při přezkoušení neznají bratra. Já jen když jsi teď začal v caatecečku.A kdo to má po Vás jako panové uklízet . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 30. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. srpna 2017 Martine, po emergency bych ti úklid nepřál i když tohle není tvoje parketa. Ale asi jsi již takovej éroplán měl možnost vidět co ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin151 Odesláno 30. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. srpna 2017 Už jsem párkrát , dával dohromady vypadané kyslíkové masky a občas člověk uklízí i horší věci než uklízečka . My jsme takové holky pro všechno . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 2. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. září 2017 CIAF 2017 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tobi Odesláno 3. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. září 2017 S odstupem času vidím že ta MIG 15ka je stejně svým způsobem pěkný éro-zažil jsem je 2 roky v Hradci Králové. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 3. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. září 2017 (upraveno) Bob na výletě lodi trochu zlobil. Jestlipak uhodnete, čím jsem ho chtěl poslat domů . ... Upraveno 3. září 2017 uživatelem Bert Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 3. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. září 2017 (upraveno) V1, to by se mu moc nelíbilo to "přistání" Edit - pěkné foto, murphy, díky Upraveno 3. září 2017 uživatelem tommas4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se