Tom4 Odesláno 21. září 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2019 Moc hezky to počasí vyšlo, 125 tisíc lidí už je ale fakt příliš . . . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 21. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. února 2020 A380 do šrotu / na náhradní díly:https://www.denik.cz/ekonomika/a380-air-france-srot-20200221.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 17. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2020 Poklidný jednosměrný provoz nad oceánem je narušen jen občasnými lety v protisměru; ) Na západ letí vlastně jen pár letadel carga a pak lety z Turecka na Kubu a z Izraele do NYC a DC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 27. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. května 2020 Jak je to s bezpečností ve vzduchu? Viz. včerejší přistání letadla které nekomunikovalo a nakonec přistál na uzavřené dráze v Praze? To že se z toho vyklubal zmatetý 79 letý důchodce je takové zapadající do naší Švejkárny, ale. Nějak si nedovedu představit kdyby se srazil s velkým érem ve vzduchu (protože eveidentně letěl takňák naslepo), nebo havaroval na letišti, třeba kolize s letadlem připraveným k odletu v kterým je 300 lidí a 80 tun paliva. Ano, prohlášení armády že ho monitorovali a nebyl důvod nějak se vzrušovat jsem četl a přijde mi to velmi podivné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 27. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. května 2020 Neletěl do zakázaného vzdušného prostoru, evidentně šel na přistání (poslechl jsem si komunikaci z věže). To prohlášení je opravdu nešikovné, ale věděli o něm, a piloti velkejch strojů si dávali bacha. Legendární hláška jednoho Airbusu k řídícímu: Doufám, že o mně ten zmatenej ultralajtista ví. Nerad bych ho vzal s sebou do Egypta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Z. Paul Odesláno 27. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. května 2020 před 1 minutou, Bert napsal: Neletěl do zakázaného vzdušného prostoru, evidentně šel na přistání (poslechl jsem si komunikaci z věže). To prohlášení je opravdu nešikovné, ale věděli o něm, a piloti velkejch strojů si dávali bacha. Legendární hláška jednoho Airbusu k řídícímu: Doufám, že o mně ten zmatenej ultralajtista ví. Nerad bych ho vzal s sebou do Egypta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 27. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. května 2020 Každá taková nehoda nebo incident se vyšetřuje a Ústav pro odborné zjišťování příčin leteckých nehod k tomu vydává zprávu. Tyto zprávy jsou k dohledání na stránkách ústavu (nevím teda jestli úplně všechny), tak si mužeme počkat, co vyšetří, k čemu případně došlo - příčiny, porušení předpisů... a taky jaká budou případná opatření pro příště. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pirx Odesláno 28. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. května 2020 před 10 hodinami, Tom4 napsal: Jak je to s bezpečností ve vzduchu? Viz. včerejší přistání letadla které nekomunikovalo a nakonec přistál na uzavřené dráze v Praze? To že se z toho vyklubal zmatetý 79 letý důchodce je takové zapadající do naší Švejkárny, ale. Nějak si nedovedu představit kdyby se srazil s velkým érem ve vzduchu (protože eveidentně letěl takňák naslepo), nebo havaroval na letišti, třeba kolize s letadlem připraveným k odletu v kterým je 300 lidí a 80 tun paliva. Ano, prohlášení armády že ho monitorovali a nebyl důvod nějak se vzrušovat jsem četl a přijde mi to velmi podivné. S velkym letadlem ve vzduchu se nesrazi, protoze ted zadny nelitaj. Ale vazne, celou dobu mel zapnuty odpovidac sekundarniho radaru, proto byl videt nejen na radarech pvo a rlp, ale i na internetu na tech ruznejch serverech jako flightradar24 atd. Velky letadla jsou vybaveny protisrazkovym systemem TCAS, ktery reaguje na ten jeho zapnuty odpovidac a da pilotovi toho velkyho letadla radu k bezpecnemu vyhnuti. Pokud by narazil na zemi do nejakyho letadla, tak to se samozrejme stat muze a neni zpusob jak tomu zabranit, je to proste lidska chyba a ty se bohuzel stavaj. Podobny pripad se stal napriklad panu Harrisonu Fordovi, ktery v podobnem veku jen tesne minul velke letadlo pripravene k odletu, protoze si spletl pristavaci drahu s drahou pro pojizdeni a pristal na pojizdecce. Narozdil od vcerejsiho dedka celou dobu komunikoval vysilackou s RLP, vsechno delal spravne, krasne pristal, akorat o kus vedle a tesne nad letadlem plnym lidi a petroleje... lidska chyba proste, neudelas nic. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enslow Odesláno 28. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. května 2020 Harrison Ford ma na VAS aviation celkom dosť povedzme komických situácii :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chronař Odesláno 28. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. května 2020 Tak na Ruzyni ten TCAS snad ani nepotřebovali. Řídící ho měla na radaru a zajišťovala odstupy, předpokládám. Akorát měla možná hoňku, teď tam údajně lítaj pilně cvičné lety GA a nevěděla, co ten Němec udělá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 28. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. května 2020 Ještě ž se takhle nepopletl v améru, tam by měl při pokusu o přistání na Dullesu v zádech půlku USAF Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 22. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2020 Tak borci, zítra v 8:30 mi prosím držte palce. Doktor. No a napovím: poslední prohlídka ve dvouletém intervalu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vanilla Odesláno 22. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2020 1.třída? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 22. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2020 Děkuji za lichotku ale stačí mi druhá. No, a ke změně intervalu je mnohem prozaičtější vysvětlení. Padesát .... Za posledních dvacet let jsem zůstal na zemi jen jednou, na měsíc, a to kvůli tlaku. Ten už je (snad) spolehlivě zaléčen, Nerad bych nějakou dobu létal jen FSX. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 22. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2020 Já se tedy na novej FSX těším, podle prvních náhledů to vypadá pěkně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 23. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2020 Ale jo, to já taky. Dokonce to bude důvod k upgrade herního HW, ale klíčovou roli zastávalo slůvko JEN ... Naštěstí všechno dobře dopadlo, takže způsobilost v plném rozsahu (2. tř + IFR) prodloužena Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enslow Odesláno 23. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2020 ako môžeš mat 2 medical a IFR doložku? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 23. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2020 Jednoduše. 2 medical rozšířená o audiometrii. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 19. září 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září 2020 Dnes na obloze nad ČR https://zpravy.aktualne.cz/domaci/pri-dnech-nato-se-nad-ceskem-proleti-bombarder-b-52-i-stihac/r~1ceafceaf81d11ea8972ac1f6b220ee8/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 19. září 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září 2020 Nebo taky ne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se