chrono_am Odesláno 12. září 2014 Nahlásit Odesláno 12. září 2014 Dobrý den, u jednoho jsme to otevřeli a strojek byl nějaké "ETA 2824", nebo tak něco říkal... Fake nebo ne? Co myslíte... http://postimg.org/gallery/uevq6pog/ee0c2187/ Děkuji
zekon7302 Odesláno 12. září 2014 Nahlásit Odesláno 12. září 2014 To nemusel ani otevírat, jasně že fake.
chrono_am Odesláno 12. září 2014 Autor Nahlásit Odesláno 12. září 2014 Díky, můžu se zeptat podle čeho jste to poznal?
chrono_am Odesláno 12. září 2014 Autor Nahlásit Odesláno 12. září 2014 Ne, opravdu jsem amatér, ale vážím si vašich znalosti.
USER47 Odesláno 12. září 2014 Nahlásit Odesláno 12. září 2014 Inu, originál vypadá takhle, ten tvůj kus je oproti tomu jak z tržnice: Jinak Omega v tomhle používá strojek s označením "omega 2500" a koaxialem, ono to pokud vím vychází z ETY 2892, ale určitě to nemá žádný ETA značení a slušnej hodinář, pokud už by ho neuhodilo do hlavy jak ty hodinky vypadaj, by měl aspoň poznat fejk, když na něj vyskočí nějaká stock eta 2824 - nebo její čínská kopie. Koupil jsi je za dva litry na aukru a zjišťuješ, zda nezbohatneš?:-D
Sphinxx Odesláno 12. září 2014 Nahlásit Odesláno 12. září 2014 Inu, originál vypadá takhle, ten tvůj kus je oproti tomu jak z tržnice:Proč "jak"? :D
jacob Odesláno 12. září 2014 Nahlásit Odesláno 12. září 2014 Pokud pět hodinářů nepozná, že je to fake (ještě strašné kvality), je to jejich veliká ostuda. Neříkám, že by měl každý hodinář znát nazpaměť katalog Omega z roku 2005 (PO launch), ale podle kvality zpracování a celkového vzhledu tebou nafocených hodinek, by měl každý slušný hodinář poznat, která bije.
straspol Odesláno 12. září 2014 Nahlásit Odesláno 12. září 2014 Pokud pět hodinářů POZNÁ, že je to fake (ještě strašné kvality),....je to určitě důvod k návštěvě šestého...