Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)
  V 18. 9. 2016 v 11:08, Murphy97 napsal:

 

Mas pravdu, ze ty VW vysouvaci drzaky na piti byly super. Dneska vse cpou pod loketku a ja tam vozim akorat bordel. Kdyz si pak koupim kafe, nemam ho kam dat :-)

Já mám B6 Passata a tam jsou stojany na pití ve všech dveřích a pak těsně za řadící pákou vedle sebe a ještě dva v zadní sklápěcí loketní opěrce. Koukal jsem, že B7 má ten interiér řešený méně prakticky. Vysouvací mám v Z4 a ty jsou super. Jsou u průduchů takže se v nich dá zároveň nápoj chladit nebo ohřívat :-)

Upraveno uživatelem VasekN
Odesláno

Telefon hodím do přihrádky, kde se mi bezdrátově dobije a k autu se připojí přes Car Play.

 

Držáky na pití pod loketkou taky nemám rád. Při manipulaci by si člověk vykloubil rameno. Nejlepší je mít spolujezdkyni s volnou rukou ;)

Odesláno

Já chápu, že si výrobci aut úplně nechtějí uřezat větev pod vlastními navigacemi, takže chápu, proč nejsou už 5 let v autech rámečky na běžný tablet, který by lidi po nainstalování příslušné aplikace používali jako ovládání všeho, navigaci a multimediální centrum. Tam by byly taky složitosti s kompatibilitou, jak softwarovou, tak hardwarovou. 

Co nechápu je, že mobil v autě lidí vozí stejně. A většina lidí ho má podivně naroubovaný na nějaký méně nebo více zavazející držák - většinou pěkně hnusný. A většina lidí k němu odněkud tahá kabel. Pěkně hnusně.

Designérů je dneska plná p**el, tak musí někdo nutně umět vymyslet dostatečně univerzální systém, který nebude trčet, když ho nepotřebuju a vleze se do něj všechno od malé 3,5 do 7 palcového pádla.

Otázka zní, proč na to automobilky tak strašně dlouho úplně prdí???

Odesláno (upraveno)

Zacina se mi vic a vic libit ta nova Alfa. Skoda ze neni sestivalec v nejake prostredni vykonove verzi, ale i tak pekna alternativa k 3er. 

 

post-17375-0-18329200-1474213274_thumb.png

 

post-17375-0-32497800-1474214108_thumb.png

Upraveno uživatelem kloubik
Odesláno
  V 18. 9. 2016 v 15:42, kloubik napsal:

Zacina se mi vic a vic libit ta nova Alfa. Skoda ze neni sestivalec v nejake prostredni vykonove verzi, ale i tak pekna alternativa k 3er. 

 

attachicon.gifScreen Shot 2016-09-18 at 8.34.25 AM.png

 

attachicon.gifScreen Shot 2016-09-18 at 8.54.01 AM.png

cuore sportivo :notworthy: , ALFA vždy mala niečo do seba, ináč je tem aj V6 - 2,9 BITURBO s 375kW :rolleyes:

Odesláno
  V 18. 9. 2016 v 10:18, hufnor napsal:

Nejde mi tu o hovory nebo přehrávání muziky. Mluvím tady o umístění mobilu kvůli přehlednosti, třeba pro haldu lidí, kteří mobil používají jako navigaci. Kromě toho většina lidí mobil v autě nabíjí. Začlenění aspoň možnosti umístit držák s výstupem nabíjení přímo do palubky na dobře viditelné místo bych bral jako logický krok už tak před pěti lety a automobilky furt nic.

 

Máš pravdu, taky to řeším dokoupeným držákem na sklo a tahám kabel po palubovce, Ford totiž nabízí inegrovaný výsuvný držák jen u jednoho modelu malý dodávky... 

post-12657-0-34764000-1474217615_thumb.jpg

post-12657-0-08758600-1474217661_thumb.jpg

Odesláno

K těm mobilům - sony dělá 2 DIN rádio určené pro smartphony. Má to univerzální držák, klasika bluetooth, usb, možnost bezdrátového nabíjení. Má to mít docela dobrý zesilovač a jinak je to i klasické autorádio + cd měnič. Cena kolem pěti tisíc, příjemná hračka.

 

post-2667-0-23584100-1474240514_thumb.jpg

post-2667-0-76891300-1474240519_thumb.jpg

Odesláno
  V 18. 9. 2016 v 16:17, kloubik napsal:

Ale ta V6 je prave jen v te nejvyssi verzi. Chybi mi tam neco mezi tim 2.0 ctyrvalcem s 260 konmi a V6 s 500 koni. 

no vyzerá že niečo bude aj medzi, sice len 2liter s turbom ale 280 HP... určite pridajú ešte aj V6ku :lol2:

http://www.autoblog.nl/nieuws/buongiorno-dit-is-de-alfa-giulia-veloce-91218

Odesláno
  V 9. 9. 2016 v 13:22, Trojan napsal:

Ja vim ze ten motor je silnej, ale fakt hodne to topi v ty hydro prevodovce...

 

Nějakou dobu s tou převodovkou jezdím a ještě jsem nezaznamenal, kdy přeřadí, jsem dost překvapený, jak 40 let stará věc dobře funguje.

Odesláno
  V 20. 9. 2016 v 18:33, Josef01 napsal:

Nějakou dobu s tou převodovkou jezdím a ještě jsem nezaznamenal, kdy přeřadí, jsem dost překvapený, jak 40 let stará věc dobře funguje.

40 let stara vec - kolik ze ma najeto? A je to hydromenic, jeste abys neco zaznamenal.

A pak se podivej kolik ma motor na brzde a kolik je na kolech a zkus se projet s novou dvojspojkou.

Odesláno (upraveno)

Moderní hydroměnič má účinnost kolem 95%, což není žádná tragedie, ostatní ztráty jsou v převodech apod. Automatická převodovka 7G v Mercedesu je proti tomu krumpl, který řadí jak začátečník :) Dohledal jsem ztrátu staré převodovky 21%.

Upraveno uživatelem Josef01
Odesláno

Četl jsem že provní generace DSG cukaly při popojíždění, dnes se od DSG částečně odstupuje především u výkonných aut typu Audi S apod. Převodovka Mercedes 7G-tronic byla celkem fajn u benzínového motoru, u dieslu je ten velký kompresní poměr znát a jakmile je převodovka studená, tak je podřazování fakt cítit. Nejvíce se to projevilo po výměně oleje v zimě v kombinaci se studeným počasím, to bylo šílený řazení. Teď po 20 tis. km je to už výrazně lepší, ale přesto, že obsahuje i hydroměnič, takl má i spojku pro přemostění a na 40 let starý třírychlostní (předpokládám i čtyřrychlostní) klasický hydroměnič to nemá. Je jasné, že dnešní auta mají maximálku posazenou o 100km výše, ale zdá se mi zase přehnané 9 nebo 10 stupnů řazení, které jsou nyní ve vývoji.

  • Dát hlas 1
Odesláno
  V 21. 9. 2016 v 2:20, instant napsal:

Turbodizel a dvojspojka v rannej zapche - hla stelesnenie kokotizmu v sucasnom automobilovom dizajne.

A co by sis v tej rannej zapche predstavoval ty, aby to bylo spravne :)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...