VasekN Odesláno 18. září 2016 Nahlásit Odesláno 18. září 2016 (upraveno) V 18. 9. 2016 v 11:08, Murphy97 napsal: Mas pravdu, ze ty VW vysouvaci drzaky na piti byly super. Dneska vse cpou pod loketku a ja tam vozim akorat bordel. Kdyz si pak koupim kafe, nemam ho kam dat :-)Já mám B6 Passata a tam jsou stojany na pití ve všech dveřích a pak těsně za řadící pákou vedle sebe a ještě dva v zadní sklápěcí loketní opěrce. Koukal jsem, že B7 má ten interiér řešený méně prakticky. Vysouvací mám v Z4 a ty jsou super. Jsou u průduchů takže se v nich dá zároveň nápoj chladit nebo ohřívat :-) Upraveno 18. září 2016 uživatelem VasekN
Liqid Odesláno 18. září 2016 Nahlásit Odesláno 18. září 2016 Telefon hodím do přihrádky, kde se mi bezdrátově dobije a k autu se připojí přes Car Play. Držáky na pití pod loketkou taky nemám rád. Při manipulaci by si člověk vykloubil rameno. Nejlepší je mít spolujezdkyni s volnou rukou
hufnor Odesláno 18. září 2016 Nahlásit Odesláno 18. září 2016 Já chápu, že si výrobci aut úplně nechtějí uřezat větev pod vlastními navigacemi, takže chápu, proč nejsou už 5 let v autech rámečky na běžný tablet, který by lidi po nainstalování příslušné aplikace používali jako ovládání všeho, navigaci a multimediální centrum. Tam by byly taky složitosti s kompatibilitou, jak softwarovou, tak hardwarovou. Co nechápu je, že mobil v autě lidí vozí stejně. A většina lidí ho má podivně naroubovaný na nějaký méně nebo více zavazející držák - většinou pěkně hnusný. A většina lidí k němu odněkud tahá kabel. Pěkně hnusně.Designérů je dneska plná p**el, tak musí někdo nutně umět vymyslet dostatečně univerzální systém, který nebude trčet, když ho nepotřebuju a vleze se do něj všechno od malé 3,5 do 7 palcového pádla.Otázka zní, proč na to automobilky tak strašně dlouho úplně prdí???
Murphy97 Odesláno 18. září 2016 Nahlásit Odesláno 18. září 2016 Pak je ale lepsi, kdyz v te volne ruce nema horke kafe. A nebo vubec zadne kafe.
kloubik Odesláno 18. září 2016 Nahlásit Odesláno 18. září 2016 (upraveno) Zacina se mi vic a vic libit ta nova Alfa. Skoda ze neni sestivalec v nejake prostredni vykonove verzi, ale i tak pekna alternativa k 3er. Upraveno 18. září 2016 uživatelem kloubik
AKUC Odesláno 18. září 2016 Nahlásit Odesláno 18. září 2016 V 18. 9. 2016 v 15:42, kloubik napsal: Zacina se mi vic a vic libit ta nova Alfa. Skoda ze neni sestivalec v nejake prostredni vykonove verzi, ale i tak pekna alternativa k 3er. Screen Shot 2016-09-18 at 8.34.25 AM.png Screen Shot 2016-09-18 at 8.54.01 AM.pngcuore sportivo , ALFA vždy mala niečo do seba, ináč je tem aj V6 - 2,9 BITURBO s 375kW
kloubik Odesláno 18. září 2016 Nahlásit Odesláno 18. září 2016 Ale ta V6 je prave jen v te nejvyssi verzi. Chybi mi tam neco mezi tim 2.0 ctyrvalcem s 260 konmi a V6 s 500 koni.
honzyk Odesláno 18. září 2016 Nahlásit Odesláno 18. září 2016 V 18. 9. 2016 v 10:18, hufnor napsal: Nejde mi tu o hovory nebo přehrávání muziky. Mluvím tady o umístění mobilu kvůli přehlednosti, třeba pro haldu lidí, kteří mobil používají jako navigaci. Kromě toho většina lidí mobil v autě nabíjí. Začlenění aspoň možnosti umístit držák s výstupem nabíjení přímo do palubky na dobře viditelné místo bych bral jako logický krok už tak před pěti lety a automobilky furt nic. Máš pravdu, taky to řeším dokoupeným držákem na sklo a tahám kabel po palubovce, Ford totiž nabízí inegrovaný výsuvný držák jen u jednoho modelu malý dodávky...
ewolucionar Odesláno 18. září 2016 Nahlásit Odesláno 18. září 2016 Dnes audi rs3,,,,,,,celkom dobrý hot
MadButcher Odesláno 18. září 2016 Nahlásit Odesláno 18. září 2016 Co takhle Z4 s motorem z Viperu? http://www.topgear.com/car-news/modified/bmw-z4-coupe-has-viper-v10
luidis Odesláno 18. září 2016 Nahlásit Odesláno 18. září 2016 K těm mobilům - sony dělá 2 DIN rádio určené pro smartphony. Má to univerzální držák, klasika bluetooth, usb, možnost bezdrátového nabíjení. Má to mít docela dobrý zesilovač a jinak je to i klasické autorádio + cd měnič. Cena kolem pěti tisíc, příjemná hračka.
AKUC Odesláno 20. září 2016 Nahlásit Odesláno 20. září 2016 V 18. 9. 2016 v 16:17, kloubik napsal: Ale ta V6 je prave jen v te nejvyssi verzi. Chybi mi tam neco mezi tim 2.0 ctyrvalcem s 260 konmi a V6 s 500 koni. no vyzerá že niečo bude aj medzi, sice len 2liter s turbom ale 280 HP... určite pridajú ešte aj V6ku http://www.autoblog.nl/nieuws/buongiorno-dit-is-de-alfa-giulia-veloce-91218
Lamiczka Odesláno 20. září 2016 Nahlásit Odesláno 20. září 2016 Byl jsem docela zvědav na porovnání MX-5 a 124 spider. Clarkson už se vyjádřil a řekl bych dost jasně...http://www.autoforum.cz/zajimavosti/clarkson-strhal-novy-fiat-124-spider-je-pry-jako-slon-na-jednokolce/
Josef01 Odesláno 20. září 2016 Nahlásit Odesláno 20. září 2016 V 9. 9. 2016 v 13:22, Trojan napsal: Ja vim ze ten motor je silnej, ale fakt hodne to topi v ty hydro prevodovce... Nějakou dobu s tou převodovkou jezdím a ještě jsem nezaznamenal, kdy přeřadí, jsem dost překvapený, jak 40 let stará věc dobře funguje.
Trojan Odesláno 20. září 2016 Nahlásit Odesláno 20. září 2016 V 20. 9. 2016 v 18:33, Josef01 napsal: Nějakou dobu s tou převodovkou jezdím a ještě jsem nezaznamenal, kdy přeřadí, jsem dost překvapený, jak 40 let stará věc dobře funguje.40 let stara vec - kolik ze ma najeto? A je to hydromenic, jeste abys neco zaznamenal.A pak se podivej kolik ma motor na brzde a kolik je na kolech a zkus se projet s novou dvojspojkou.
Josef01 Odesláno 20. září 2016 Nahlásit Odesláno 20. září 2016 (upraveno) Moderní hydroměnič má účinnost kolem 95%, což není žádná tragedie, ostatní ztráty jsou v převodech apod. Automatická převodovka 7G v Mercedesu je proti tomu krumpl, který řadí jak začátečník Dohledal jsem ztrátu staré převodovky 21%. Upraveno 20. září 2016 uživatelem Josef01
instant Odesláno 21. září 2016 Nahlásit Odesláno 21. září 2016 Turbodizel a dvojspojka v rannej zapche - hla stelesnenie kokotizmu v sucasnom automobilovom dizajne.
octaviakk007 Odesláno 21. září 2016 Nahlásit Odesláno 21. září 2016 V 21. 9. 2016 v 2:20, instant napsal: Turbodizel a dvojspojka v rannej zapche - hla stelesnenie kokotizmu v sucasnom automobilovom dizajne.Este si zabudol na Start&Stop system
Josef01 Odesláno 21. září 2016 Nahlásit Odesláno 21. září 2016 Četl jsem že provní generace DSG cukaly při popojíždění, dnes se od DSG částečně odstupuje především u výkonných aut typu Audi S apod. Převodovka Mercedes 7G-tronic byla celkem fajn u benzínového motoru, u dieslu je ten velký kompresní poměr znát a jakmile je převodovka studená, tak je podřazování fakt cítit. Nejvíce se to projevilo po výměně oleje v zimě v kombinaci se studeným počasím, to bylo šílený řazení. Teď po 20 tis. km je to už výrazně lepší, ale přesto, že obsahuje i hydroměnič, takl má i spojku pro přemostění a na 40 let starý třírychlostní (předpokládám i čtyřrychlostní) klasický hydroměnič to nemá. Je jasné, že dnešní auta mají maximálku posazenou o 100km výše, ale zdá se mi zase přehnané 9 nebo 10 stupnů řazení, které jsou nyní ve vývoji. 1
Trojan Odesláno 21. září 2016 Nahlásit Odesláno 21. září 2016 V 21. 9. 2016 v 2:20, instant napsal: Turbodizel a dvojspojka v rannej zapche - hla stelesnenie kokotizmu v sucasnom automobilovom dizajne.A co by sis v tej rannej zapche predstavoval ty, aby to bylo spravne
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se