Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 10,4tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Henatko: Tohle fórum je o hodinkách, ale když už tu je tohle vlákno - s těmi koly/gumami to myslíš vážně, resp. na téhle kombinaci chceš někam vyjet/jezdit...? Zaprvé to vypadá úplně strašně a zadruhé jízdní vlastnosti jinak dobrého auta jsou pryč, proč to děláš...? :blink:

Upraveno uživatelem colommbo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pepo tyto stroje jezdí i u Vás v Čechách na vesnicích  ;) ne jen na Moravě jak píšeš.... Náhodou, ve svý době to byl i můj mokrej sen.... Pro tuhle si přijeli až z Německa , 1.majitel, serviska, 36tkm.

Ale jako, ta je fakt nádherná. A doplňuji jako místo výskytu takových vozů i Sudety. Tam je oblíben zvláště model Skoda Henlein, s různými vylepšeními.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsem zrovna koukal na jinak moc pěknou A4 combi. Krásný kola ale nějak divně tam pasovaly pneu, ráfek z toho trochu koukal. Asi nějaká speciálka nebo co :-) Aby pak člověk dával bacha na obrubník :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já tomuhle tuningu kol říkám "kola od tramvaje" a docela se to označení ujímá. Jeden kolega to má na Oktávce 1.6 kombi a fakt to zlepšuje jízdní vlastnosti. nekecám. Jede to tak že když jsme tuhle vyjížděli do práce, tak si říkám že je zas blbec po ránu nějak divokej a pak kouknu na tacho a tam 55. Chová se to přesně tak jako když si v kauflandu naložíte plnej vozík a vjedete na tu rohožku ve vchodu. DRRRRRRRRRRRRRRRRRR, všecko se začne sypat a poskakovat. fakt skvělá věc na bezvadný silnice Vysočiny. A nejvíc mě vyděsilo že to dělá divnej kravál i na hladkém asfaltu. Vzhledem k tomu že to gumě vezme veškerou pružnost, tak to nejspíš bude mít styk s vozovkou na ploše asi jako na nějakých 135 R 13 galuskách takže skvělý na brzdy a jinak taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nahodou tady bylo od zacatku dubna uz par dni uplne nadherne ... ani absence strechy a oken nevadila... sice sem prijel jak buh vetru, ale jinak pohoda :)

No já nevím, první taková projížďka bez střechy a hned rýmička. Na dálnici to holt ještě nebylo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

 

Premyslim o zabavnem HH s rozpoctem 300.000.

 

Autem budu jezdit max ve 2 lidech, misto vzadu a velikost kufru neocenim. Pocitam s najezdem max 10.000km, takze ani spotreba neni moc dulezita.

 

Neco jsem si uz precetl a dosel jsem k nasledujicim autum a byl bych vam vdecny za zkusenosti, rady a popr. na co si dat pozor?

 

Suzuki Swift Sport

-nejlevnejsi z teto trojice, je mozne sehnat rocnik 2014 a najezdem cca 30-60.000km

 

Renault Clio RS 3. gen

-vyrazne mensi vyber aut s malym najezdem, povedli se mi zatim najit jen jeden kousek r. 2010 s najezdem 30.000km)

 

Honda Civic Type R 3. gen

-tohle auto me laka asi nejvice, problem je ale, ze s timto rozpoctem to uz bude mit slusny najezd a proto si myslim, ze jej nakonex vyskrtnu ze seznamu

 

 

Napadaji vas jeste nejake varianty?

 

Velice vam dekuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl jsem připomenout malý Opel Corsa OPC či aspoň 1.6T s výkonem kolem 150kW, ale buď by ses nevešel do rozpočtu nebo bys pořídil už ne vyloženě olítanou vránu, ale rizikovější kus. Škoda, nejsou to špatná auta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Suzuki si dojdi určitě projet, možná ho vyřadíš z výběru stejně rychle, jako jsem to udělal já. Do běžného provozu mi nepřišlo úplně použitelné - v nízkých až středních otáčkách (tak do 4-4,5k) to vůbec nejede, musí se fakt hodně točit a pak se možná začne něco dít. Pak je na zváženou, jak často auto s motorem vytočeným pomalu k omezovači reálně využiješ. Já ho po první zkušební jízdě okamžitě vyřadil ze shortlistu... Zcela popravdě - 2.0FSI 110kW v passatu se sbírá mnohem lépe a v nízkých a středních otáčkách působí výrazně živěji, než slavný SSS. Jel jsem konkrétně s tímhle kouskem https://www.tipcars.com/suzuki-swift/suzuki-swift-16-vvt-sport-47790521.html  

V Type-Ru jsem jel před tím, se Swiftem to moc srovnávat nejde - o třídu větší, výrazně větší výkon i když taky dostupný až ve vyšších otáčkách (ale v nízkých živější, než Swift), ale jak říkáš - málo jetých kusů je málo, ty více jeté mají většinou už x-tého majitele... 


 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako na velikosti auta mi nesejde, dulezite jsou pro me predni sedacky, na zadni si tak akorat odlozim veci.

 

A proto jsem hledal spis mezi mensimi autu, protoze precijen je vetsi sance sehnat neco mene jeteho za ty penize.

 

Nebojte se navrhnout cokoliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z tech tri je Clio ta zajimava volba. Zvaz, jestli te zajima HH atmosfera, nebo s turbem. Ja bych za 300k bych koupil starsi zachovalou Integru type R peknym najezdem do 130k km. Byl by to podobne jako to Clio krasny kousek do budoucna, s trvalou hodnotou. U takovyho auta na vyblbnuti bych chtel uz z principu atmosferu, a proto bych nehledal mezi temi novejsimi Hondami.

 

No a jinak klasika pokud mas 300k a neresis misto - mx-5 NC 2,0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen doplnim, ze jsem se samozrejme dival i po 1er a 3er, pokud ale hledam s mensi najezdem, tak mi prijde ze jsou ceny neumerne stari ale predevsim mam obavu o pripadne naklady na servis po koupi. Proto se snazim hledat nejake mladsi vozy s mensi najezdem.

 

Najeto mam sice neco pres 400.000km, ale auto jsem nikdy nevlastnil, tudiz jsem se o servis nestaral.. proto ta obava

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z tech tri je Clio ta zajimava volba. Zvaz, jestli te zajima HH atmosfera, nebo s turbem. Ja bych za 300k bych koupil starsi zachovalou Integru type R peknym najezdem do 130k km. Byl by to podobne jako to Clio krasny kousek do budoucna, s trvalou hodnotou. U takovyho auta na vyblbnuti bych chtel uz z principu atmosferu, a proto bych nehledal mezi temi novejsimi Hondami.

 

No a jinak klasika pokud mas 300k a neresis misto - mx-5 NC 2,0

mx-5 se mi hodnr libi, ale chci auto provozat celorocne, a ac ziju v Praze, tak nevim zda ho neni skoda ve zime.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...