Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

Jasně, to je asi jako že by každý měl počítat s tím, že na dálnici potkáš auto v protisměru. A jelikož máš nejzákladnější řidičskou dovednost, tak se mu i úspěšně vyhneš. Hele pokud někdo valí po okresce 160, tak je určitě větší kikot, než strejda s Loganem, co je de 70.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Frostie: tak černě bych to neviděl... neříkám, že tu schopnost mají všichni, ale 90% je zbytečně pesimistický.

Dneska den jak malovanej, mraky motorek... Běžnou cestovní na okresce mám kolem 150, sem tam ke dvěma kilům. A světe div se, ani jedna krizovka, lidi mě pouštěj, nikdo nemává rukama... řekl bych, že se u nás kultura řízení malinko lepší 🙂

Dez: srovnáváš nesmysly, demagogii moc nemusím.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Frostie: tak černě bych to neviděl... neříkám, že tu schopnost mají všichni, ale 90% je zbytečně pesimistický.
Dneska den jak malovanej, mraky motorek... Běžnou cestovní na okresce mám kolem 150, sem tam ke dvěma kilům. A světe div se, ani jedna krizovka, lidi mě pouštěj, nikdo nemává rukama... řekl bych, že se u nás kultura řízení malinko lepší
Dez: srovnáváš nesmysly, demagogii moc nemusím.
 
Tak kdyz jezdis sam po okresce 200, tak s tim nejspis pocitas ze muzes nekoho dalsiho takovyho potkat, ale tezko to muzes chtit po strejdovi v loganu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kdyz jezdis sam po okresce 200, tak s tim nejspis pocitas ze muzes nekoho dalsiho takovyho potkat, ale tezko to muzes chtit po strejdovi v loganu.
A co kdyby strejda v Loganu začal u řízení přemýšlet a dával trochu pozor? To nejde? Neříkám, že musíme všichni všude jezdit 160, ale když to situace umožňuje, tak proč ne...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Strejda v Loganu má dávat pozor, protože je na silnici a není tam sám. Vono neškodí občas kouknout do zrcátka nebo u toho řízení aspoň trochu myslet.

Ale můj původní příspěvek rozhodně neměl vyvolat tuhle debatu. Šlo mi o to, že když to člověku v autě hezky zrychluje a má tam 160 ani nemrkne, musí počítat se strejdou v Loganu, co jede 70 a ten rozdíl 90 km/h musí byt připraven ubrzdit, neb strejda nejde přeskočit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle presne jsem to myslel ja, ze kdyz jedu pres limit, tak ja musim pocitat s tim, ze se neco muze stat a ne ze budu pocitat s tim, ze se mnou pocita strejda v loganu.A kdyz vjizdim na hlavni a na 300m vzdalenym horizontu my vyjede nekdo 200 a ne 90, tak je to neco pres 5 vterin vs 12 a to je podle me sakra rozdil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem neměl v úmyslu spouštět flejm. Jasně, že ten kdo "letí" musí předvídat i za ostatní, který má v zorným poli. Vidím strejce na vedlejší a zavírám, připravenej brzdit. Při předjíždění naopak vytáhnu max co je v motoru. Čím rychlejc ho přehoupnu, tím menší je pravděpodobnost, že se něco zvrtne. Nicméně každej kdo je na silnici by měl především sledovat provoz a né soudit, vychovávat ani trestat. Všichni se chcem vrátit domů vcelku. Ona nezabíjí rychlost, ale blbost. Jenomže ta se špatně dokumentuje a boduje... Takže se fízlové a města radši ukájej kasírováním limitů, snadný prachy, který s bezpečností nijak nesouvisej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...