Daniel.chyt Odesláno 5. února 2016 Nahlásit Odesláno 5. února 2016 Ahoj,Udělal radost a koupil jsem si k 18. narozeninám svoje prví lepší hodinky. Představu o prvních hodinkách jsem měl úplně jinou. Jako se mi zalíbily Casia řízené rádiem se solárním nabíjením. Už jsem je měl dokonce objednané, ale na poslední chvíli jsem si je nevyzvedl... Rozhodně tohoto rozhodnutí nelituji. Po pár týdnech, co jsem o hodinky začal více zajímat jsem se rozhodl pro mechaniky. Mají něco do sebe, líbí se mi jak jsou "živé". Nejdříve jsem se díval po nějakých potápkách a už jsem měl dokonce vybrané. Po týdnu jsem ovšem v chlubícím vlákně shodou okolností narazil na tyto Sarby. Hned jsem se do nich zamiloval, byla to láska na první pohled... Nespustil jsem z nich oči.Začal jsem číst různé recenze a celkově jsem se o ně dost zajímal. Potom jsem si řekl, že to musí být ony. Rozhodně toho nelituji. Všem těm, co přemýšlí nad koupí těchto hodinek vzkazuji: "jdete do toho!!"Na závěr bych chtěl poděkovat za tuto super komunitu. Opravdu smekám, kolik skvělých chronomagorů se zde najde Přikládám pár fotek, snad se budou líbit
brownwld Odesláno 5. února 2016 Nahlásit Odesláno 5. února 2016 Gratulace a chvalim vyber. Vitej do klubu nas náctiletych chronomagoru
Toblin Odesláno 6. února 2016 Nahlásit Odesláno 6. února 2016 Pridavam se ke gratulaci k prvnim hodinkam. Sarby jsou skvele. Pekne wristshoty
Jiribartl Odesláno 6. února 2016 Nahlásit Odesláno 6. února 2016 Na poprvé velmi dobrá trefa, takovéhle hodinky obvykle vydrží na hodně dlouho, ne-li nastálo
MíraMíra Odesláno 6. února 2016 Nahlásit Odesláno 6. února 2016 Supr volba.. Gratulace Já jsem jako první koupil SARX015 a SARB033 mám zrovna na cestě. SARXy pujdou asi k prodeji. Jsou to sice super a moc krásný hodinky, ale pořád se mi zdá, že jsou mi trošku velký.Je to i tím, jakej mají poměr pouzdra vůči cifru, bo jak to říct. Myslím, že SARBY budou určitě sedet líp a taky sem se do nich aktuálně zakoukal. Uvidíme, jak to bude live.