Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • po měsíci...
Odesláno

Zdarec všichni, kolegyně v práci potřebuje auto. Nějaké takové normální na úrovni Fabie/Scaly/Octavie. 

Na nové za hotové ale nemá a ojetinu se jí nechce vzhledem k současně servisně udržovanému vraku (a taky ceně ojetin) platit. 

Zbývá tedy lesing a nebo taky operák. Ona by se klidně i přikláněla k operáku. Já s tím nemám moc zkušenosti, tak se chci zeptat, které operační leasingy u kterých značek jsou ok a které ne? Poraďte prosím na co si dát pozor. 

Odesláno
před 25 minutami, Micey napsal:

Třeba Auto Jarov nemívá úplně blbý nabídky (https://www.autojarov.cz/operativni-leasing/nabidka-vozidel/nove-seat-leon-sp-style-1-5-tsi-115k-85-kw-24011337.html), nebo Auto Palace, Olfin.. chce se to tim proklikat, záleží jakej chce mít nájezd a tak. Záleží na poskytovateli toho operáku (jako, majiteli auta) - já mám dobrý zkušenosti s VWFS/Škofinem. 

Díky, mrknu na to. A co třeba nějaký poskytovatel operáku v Brně? 🙂 

Odesláno

To je dobrý prostě se podivat na místní dealery/autosalony.. řešíš dvě věci - dealera, tedy za jakou cenu je schopen to konkrétní auto koupit od importéra a tý leasingovce ho prodat. No a pak tu leasingovku, který to auto patří a který platíš. Neni to tak, že by každej dealer měl svůj jinak zařízenej operák. Když bude chtít koncern, bude to nejspíš Škofin/VWFS, když Toyotu, tak Kinto, atakdále. A pak jsou leasingovky typu Driveto, Arval.. který maj občas prima nabídky, ale nemám zkušenosti. 

  • Like 1
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Zdar vsem, zvazuji vymenu ve vozovem parku a mam dotaz - koukam na Multivan T6, DSG s BiTdi 150kw motorem. Rok 2017, 12/2024 byl asi ve 125t km meneny holomotor, je na nej 18mesicu zaruka, faktury (aneb meneno asi profi, ne na koleni), vcetne turba a rozvodove sady a vodni pumpy. Navstreval jsem, ze tyhle motory nejsou vylozene bez chyb, takze to neni zas tak neobvykle.

Ale zajimal by me nazor dalsich :)

Odesláno (upraveno)

Ahoj. 

Já ležel ve výběru Téčka dlouho. Já teda vybíral Californii, což je obytná verze a víceméně je u T6 spolehlivá jen 2.0 Tdi se 110 kw. BiTDI je do nějakého roku snad 2021 průser vždy - je tam chyba s egr ventilem a snad i další věci, kdy se v jeho chladiči uvolňují hliníkové špony, které pak vydřou motor což vyústí ve velkou spotřebu oleje. Někdo tvrdí, že se to dá řešit výměnou Egru (většinou po výměně motoru), ale všeobecně je to u BiTDI časté a někdo se spotřebou oleje bojuje pořád.

 

Pokud tebou vyhlídnutý kus má vyměněný motor, tak je to spíš dobré znamení. BiTDI se 125 000km a původním motorem bude zralé právě na výměnu motoru. Otázka bude jak je to udělaný a proč to někdo prodává teď. když do toho zahučel za 300k za výměnu motoru - jestli to není třeba jen swap z jiného auta, kde bude pravděpodobně stejný motor - zde by opravu měl dělat někdo, kdo fakt ví, kudy běží zajíc a motor by se měl rozebrat a poměnit problematické komponenty. Výměna špatného zadřeného motoru za špatný, ještě nezadřený není ideální řešení. 

Za mě bych doporučil Hledat T6 se 110 Kw nebo se možná podívat na výrazně levnější T5.2 se 103Kw - těch bude s nízkým nájezdem ale jak šafránu. 

U BiTDI kupuj jen s 250 000,- připravenýma na opravu motoru. Nevím jaká tam je cena, u té tvojí T6, ale všeobecně jde o nejdražší auta na trhu a zvaž, zda by se ti nevyplatila spíš nová T7 s 5 letou zárukou. Zvláště na denní ježdění. U Téčka je drahé jinak všechno, i to DSG pokud se vysype, tak není levné jej zprovoznit. Celkově je to drahý koníček a nákladově ta auta vychází hodně podobně jako sportovní auta. 

 

Jinak já nakonec koupil zachovalou T5 s taky problematickým 2,5 tdi. U mě to bylo pro to, že auto bylo zachovalejší než mnoho T6, mělo plnou výbavu, 4x4 a hlavně u Caliny je kempovací výbava víceméně stejná u T5 až po T6.1. Jen cena byla o 500 000 nižší, tak jse mnechal rezervu na opravy. 

A poslední poznatek - zatím jsem poptával pár oprav jako preventivní výměnu vodní pumpy a nejlevnější nabídky mi přišly z autorizáku. Garážnící klidně i 2x vyšší cena. 

Upraveno uživatelem exBURN
Odesláno

Ja uz jsem patym rokem spokojeny s T6.1 110kW.

Do bi-turba bych nesel, procitam uz nejakych 7 let Transporterclub forum a nektere pribehy jsou desive. Ale nejsem expert a osobni zkusenost nemam.

Prekvapive tomu ten vykon u 110kW vubec nechybi, rozhodne nejsem zadna zelva v provozu. Vedu si knihu jizd, jezdim s tim v prumeru za 8l s tim, ze na pohodu to umi i 7. Jo a dulezita vec, byt to ma olejovy interval 25tkm, menim olej 2x casteji.

Pred mesicem jsem ale objednal novou Cali, (proste nas to nomadstvi chytlo) a muj multa bude v horizontu par mesicu na prodej vcetne bohateho kempovaciho prislusenstvi, kdyby to nekoho zajimalo..

IMG_4875.jpeg

Odesláno
před 7 minutami, Murphy97 napsal:

Ja uz jsem patym rokem spokojeny s T6.1 110kW.

Do bi-turba bych nesel, procitam uz nejakych 7 let Transporterclub forum a nektere pribehy jsou desive. Ale nejsem expert a osobni zkusenost nemam.

Prekvapive tomu ten vykon u 110kW vubec nechybi, rozhodne nejsem zadna zelva v provozu. Vedu si knihu jizd, jezdim s tim v prumeru za 8l s tim, ze na pohodu to umi i 7. Jo a dulezita vec, byt to ma olejovy interval 25tkm, menim olej 2x casteji.

Pred mesicem jsem ale objednal novou Cali, (proste nas to nomadstvi chytlo) a muj multa bude v horizontu par mesicu na prodej vcetne bohateho kempovaciho prislusenstvi, kdyby to nekoho zajimalo..

IMG_4875.jpeg

DPH?

Odesláno
před 7 hodinami, Murphy97 napsal:

Ja uz jsem patym rokem spokojeny s T6.1 110kW.

Do bi-turba bych nesel, procitam uz nejakych 7 let Transporterclub forum a nektere pribehy jsou desive. Ale nejsem expert a osobni zkusenost nemam.

Prekvapive tomu ten vykon u 110kW vubec nechybi, rozhodne nejsem zadna zelva v provozu. Vedu si knihu jizd, jezdim s tim v prumeru za 8l s tim, ze na pohodu to umi i 7. Jo a dulezita vec, byt to ma olejovy interval 25tkm, menim olej 2x casteji.

Pred mesicem jsem ale objednal novou Cali, (proste nas to nomadstvi chytlo) a muj multa bude v horizontu par mesicu na prodej vcetne bohateho kempovaciho prislusenstvi, kdyby to nekoho zajimalo..

IMG_4875.jpeg

Pisni SZ prosim, rozhodne by zajimat mohlo :)

Odesláno
před 8 hodinami, exBURN napsal:

Ahoj. 

Já ležel ve výběru Téčka dlouho. Já teda vybíral Californii, což je obytná verze a víceméně je u T6 spolehlivá jen 2.0 Tdi se 110 kw. BiTDI je do nějakého roku snad 2021 průser...

Ahoj, diky za solidni rozbor. Na mnoho otazek nemam odpovedi, auto jsem zatim videl jen online - https://www.autorro.sk/auto/volkswagen-t6-multivan-2-0-bitdi-bmt-4motion-dsg-wv2zzz7hzhh116863/

Nutne necilim na biTdi, stacilo by bohate 110kw. Neplanujem vylozene kempovat, spis byt v pohode s cestami na kola, pes.. dva dospeli dve deti. A mit moznost vzit treba dalsi dva tri lidi. 

Odesláno
před 9 hodinami, exBURN napsal:

 Otázka bude jak je to udělaný a proč to někdo prodává teď. když do toho zahučel za 300k za výměnu motoru - 

Nejspíš že to nechce platit za čas znova 😁🤔😁.

Údajně do Mulťáka nejhorší varianta motoru, nějak se to blbě chladí a motory kapou. Takhle to říkal velmi šikovnější mechoš co u AD dělal, teď už na sebe. Jen jsem zaslechl, může to být vychytaný, nevím...

Odesláno

Přesně a už jsem pak pár nastrojených nevěst, které hledaly obratem ženicha viděl 😄 proto bych se bál jak důkladně repase proběhla 😄

Odesláno
Ja uz jsem patym rokem spokojeny s T6.1 110kW.
Do bi-turba bych nesel, procitam uz nejakych 7 let Transporterclub forum a nektere pribehy jsou desive. Ale nejsem expert a osobni zkusenost nemam.
Prekvapive tomu ten vykon u 110kW vubec nechybi, rozhodne nejsem zadna zelva v provozu. Vedu si knihu jizd, jezdim s tim v prumeru za 8l s tim, ze na pohodu to umi i 7. Jo a dulezita vec, byt to ma olejovy interval 25tkm, menim olej 2x casteji.
Pred mesicem jsem ale objednal novou Cali, (proste nas to nomadstvi chytlo) a muj multa bude v horizontu par mesicu na prodej vcetne bohateho kempovaciho prislusenstvi, kdyby to nekoho zajimalo..
IMG_4875.thumb.jpeg.d3cb04a0f02e548455934d3df91a5a0c.jpeg

Skoda, ze jsi to neprodaval driv. Nu coz :)
Odesláno

Boys, v dohledné době budu řešit koupi nosiče na kola. Nejspíš 2+1, s výhledem do budoucna možná i 3+1.  Rozdíly v cenách různých výrobců jsou dost velké. Má opodstatnění vyplajznout 20 litrů za např. Yakimu nebo plně dostačuje třeba Wjenczek? Bude to na klasické kola, ještě snad dlouho nebude žádné elektro. Priorita je user friendly řešení, případně s minimem nářadí. 

Díky za doporučení.

 

Odesláno

Za mě určitě Thule. Měl jsem jeden rok půjčený, další rok wjenzek a loni když jsem kupoval, tak jsem měl jasno. Mnohem líp se tam ty kola skládají, díly na všechno a pocitově takové odolnější. 

  • Like 1
Odesláno

predpokladam ze hovoris o nosici na gulu.mam yakima na 3 bajky par rokov, a urcite by som nesiel do ineho...user friednly montaz, nakladanie, vykladanie, ziadne naradie nie je treba.

Odesláno
před 7 minutami, Harwey napsal:

predpokladam ze hovoris o nosici na gulu.mam yakima na 3 bajky par rokov, a urcite by som nesiel do ineho...user friednly montaz, nakladanie, vykladanie, ziadne naradie nie je treba.

Ano na gulu:) Máš pravdu, na Yakimu slýchávám jen chválu. Díky za potvrzení:)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...