Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Ja bych bral tu cupru... Uz jen 60 koni bude znat a za 750 toho uz moc v te vybave nevymyslíš.... A svezes se s tim i ty ;)

Upraveno uživatelem Lion
Odesláno (upraveno)

Cupra je dobra, byt ma DSG, ktery je jen trochu min horsi nez CVT. Radsi bych ji v manualu.

 

Kazdopadne pokud novy, tak Cupru (oktu nechci) anebo neco lehce jetyho z vyssiho segmentu.

 

Jsem takovej lehce bezradnej, vsude sama nafta, benziny v ojetinach nenajdes a treba CRV, ktery je jako auto strasne prijemny, vykazuje v benzinu vykony polomrtvyho kone. Nevim, no.

Upraveno uživatelem KFL
Odesláno
  V 7. 6. 2017 v 16:50, KFL napsal:

Proti Levorgovi ani slovo. Proti prevodovce ano. A ne, nechvali to vsude, coz neni tak podstatny, protoze CVT v aute je peklo v kazdym pripade :).

Zkus v Subu CVT a uvidis. Zalezi, co od toho auta chces. Jestli sportovni vykony nebo komfortni jizdu. Mam doma DSG i CVT. Chvilku sem si zvykal a reknu ti, ze radeji ted jezdim s CVTckem.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno
  V 7. 6. 2017 v 17:25, KFL napsal:

Cupra je dobra, byt ma DSG, ktery je jen trochu min horsi nez CVT. Radsi bych ji v manualu.

 

Kazdopadne pokud novy, tak Cupru (oktu nechci) anebo neco lehce jetyho z vyssiho segmentu.

 

Jsem takovej lehce bezradnej, vsude sama nafta, benziny v ojetinach nenajdes a treba CRV, ktery je jako auto strasne prijemny, vykazuje v benzinu vykony polomrtvyho kone. Nevim, no.

tak v tom případě jsem taky po cupru. Nebo co golf R?
Odesláno

Levorg se me moc libi, ale to cvt taky nemusim. Dle zadani chce neco ve sportovnim strihu a me to s cvt prislo jako v tramvaji. Zadne emoce. Proste to tak nejak v klidu leze nahoru. Cvt me prijde super do mesta, na klidne jezdeni. Zkusenost mam z outbacka a xv.

Pokud ses s volvem spokojenej, co kouknout po lehce jete v60, s T5 od Polestaru? Do budgetu by se snad neco najit dalo.

Odesláno

Admira, naprosto s Tebou souhlasim, funguje to paradne. Na normalni jezdeni. Ne na blbnuti a ostrejsi svezeni, presne jak pise David o te placce... :)

Odesláno

Asi KFLu chapu, ale nemuzu presne po roce na CVT v Subaru rict ani popel. V rezimu S# dava i takovou zpetnou vazbu, ze to vypada, ze ty kvalty tam fakt jsou...

Odesláno

Ja vam teda nevim... Mame doma CVT v Subaru XV (dvoulitr atmosfera benal) a nejak mi to nevadi, na druhou stranu mi to proste prijde neprirozeny, ze clovek zrychluje a ten motor si furt drzi stejny otacky.

Ale tak jezdi s tim hlavne mamka, ktera je moc spokojena, neni to auto na nejakou dynamickou jizdu, ale to asi nic s CVT. :)

 

Zajimalo by me jaka by byla spotreba auta, kdyby tam byla misto CVT nejaka dvouspojka...

Odesláno (upraveno)

No nevim, jestli by tam byl nejaky vyrazny rozdil. Ja mam 2.5 Lego a jezdim cca 9,2. Uz jsem zajel jednu nadrz i za 8, ale to me fakt nebavilo. I tak si myslim, ze na tak tezke auto s permanentni 4x4 v benzinu je to velice slusne.

 

Cupra bude super. Subo ma taky jednu zajimavou karu v nabidce...

 

https://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/wrx-sti/17106243?goFrom=list

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Upraveno uživatelem Igicz
Odesláno
  V 8. 6. 2017 v 11:01, brownwld napsal:

Ja vam teda nevim... Mame doma CVT v Subaru XV (dvoulitr atmosfera benal) a nejak mi to nevadi, na druhou stranu mi to proste prijde neprirozeny, ze clovek zrychluje a ten motor si furt drzi stejny otacky.

Ale tak jezdi s tim hlavne mamka, ktera je moc spokojena, neni to auto na nejakou dynamickou jizdu, ale to asi nic s CVT. :)

 

Zajimalo by me jaka by byla spotreba auta, kdyby tam byla misto CVT nejaka dvouspojka...

XV neni Levorg. To auto jezdi skvele a na dynamickou jizdu je stavene:-).
Odesláno

O tom vubec nepochybuju, videl jsem recenze, kde desne chvalili podvozek, kterej by snesl i vic vykonu, atd... A tusim, ze v Japonsku do toho rvou preplnovanej dvoulitr z BRZ, kterej ma 300koni.

Slo mi jen o to, ze kdybych chtel auto, ktery by melo mit dynamicky ambice, chtel bych radsi manual :) Ale to uz trosku odbocujeme

Odesláno

také se přidám :-)

Jezdil jsem hodně s cvt na outbacku 2.5 je to jako na skútru a ani 2.5 bez turba nic neudělá

mam Lesnika v manuálu D zkoušel jsem automat a na první křižovatce jsem ho mailem sesrotoval sešlápnutí jsem a aaaaaaaaa nic :-( to auto v levo bylo hrozne blízko

Tak to tu tak sleduji protoze asi příští rok budu měnit auto něco jsem uz zkoušel pro inspiraci nájezd cca 35-40t Touareg v tom co chci hodně drahy ted jsem se zasekl na BMW X1

Tak nevím co bude :-)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...