Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

vsak jo. ale rek bych, ze neskoncili kvuli EU, ale spis odbytu.

V8 v naftě se prodávaly,benzín ne.Skon čily opravdu kvůli těm emisím.Jak je psáno výše,dohromady za všechny auta se platí a V8 jim to prostě na prachy kazila :-(

Toť info z AD Toyoty.

Odesláno

Vychodiskova situacia je ale rovnaka, vychadza z toho ze japonci bud nevedia podnikat alebo robit auta... . Zdoraznujem ze sa nijako nezastavam koncernu ani EU vyrobcov, aj ked ja by som si asi japonske auto nekupil (teda este som take nevidel, aj ked Afri ma tu nahlodava s Outlanderom, pre zenu sa mi to zda ako fajn presuvadlo).

Japonci jsou v EU zatíženi dovozním clem. I proto se jim víc vyplatí investovat do amerických trhů, kde prodají 10x víc aut, než v Evropě. Když se podívám na situaci v Česku u všeho, tak prostě nejsme ochotni platit za kvalitu.
Odesláno (upraveno)

To Sibiř:

 

To se nedivím,já tam jezdil v kilu a pak si ho taky koupil :-))

Jsem to blbě napsal,byly v ceníku,ale neprodávaly se (jako že je nikdo nechtěl). U nás se nabízel nejdřív 4,7 (jako v kilu) a pak 4,5. V emerice je v tom 5,7 (stejný motor jako v Tundře).

Měl jsem kilo 4,7 benzín,vím jak mi bylo u pumpy,tak radši holt chrochtu :-))

Teď už V8 u AD nenajdeš :-((

Ale ve 150ce (malý Lanďák) je 4.0,jeden z NEJ motorů.Jel jsem s ním ve 120ce a to je fakt pecka,výkon i krouťák a rozumná spotřeba.

Upraveno uživatelem DavidLC
Odesláno (upraveno)

v lonskym ceniku V8 v benzinu byla a v brne mi ju AD nacenoval.. sem se do ni zamiloval v Dubaji na dunach..

LC200 V8 v benzínu (v tom 5.7, ne 4.6) bych chtěl zkusit. Určitě to bude paráda a ten zvuk.... :D

(Mám už skoro 5 let V8 naftu)

Tenkrát šla objednat jen 4.5 nafta (200kW) a 4.6 benzín, s tím, že v Evropě nikde nebyla (dodání 3-4 měsíce) a prodejce mi jí rozmluvil, že bych prý byl blázen, protože se musí hodně točit a hrozně žere. Nakonec jsem tedy koupil skladovku.

Objednat dnes se nedá proto, že oba motory mají Euro 5. Nafta se dělala ještě 210kW, což je defakto firemní čiptuning a ta má Euro 4.

Hodně žere, není dokonalá, ale mám jí rád :)

Upraveno uživatelem Porsche_911
Odesláno

Podle me docela trefne, kdo ma chut, mrknete na to.

Byl jsem nekolikrat v Kyrgyzstanu a tam ti majetni jezdi bud v Land Cruiserech (nebo ekvivalentu od Lexusu) nebo Mercedesech. Pry to je jedine co vydrzi. Kazdopadne ja bych zustal u te X5 3.0 d :)

 

https://www.stream.cz/meziplyn/10009504-toyota-land-cruiser

V Mongolsku i ti méně majetní LC, Patrol nebo Uljanovskij, tam je těch pevných silnic ještě podstatně méně než v KG. Osobák v našem pojetí (Daewoo, Hyundai, Brilliance) je tam k vidění pouze v somonech nebo UB, v poušti ne. 

Odesláno

Já měl vždycky v autech jasno, ale teď fakt nevím. Vypadá to, že i druhý accord půjde do světa a mě čeká výběr nástupce. Chci benzín, čtyři (pět) dveří, trochu sportovní střih, aby to jelo a nesralo se to. Nemusí to být nové a chtěl bych se vejít do 600k bez daně.

No jedno z posledních rodinných aut "pro řidiče" bylo Mondeo v předposlední generaci. Podvozek stabilní a přesto obratný, řízení čitelné a komunikativní...

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=248419930&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&maxFirstRegistrationDate=2015-12-31&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=240703938&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&maxFirstRegistrationDate=2015-12-31&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=246184813&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&maxFirstRegistrationDate=2015-12-31&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING

Odesláno

ja zeru FJ Cruiser. ale z praktickyho hlediska jsem rad za svou X5 30d. akt. 233tkm

Jj, mě se z FJ blbě kouká (zrcátka a sloupek) ale dle jednoho nadšence z Brna (černá, nazvedaná) je to prý o zvyku....

Ale minula mě, možná škoda, ceny se drží skoro vzestupně :D

 

To Porsche 911: Zajímavý přístup prodejců :rolleyes:, vzhledem k tomu, že papírově ta 4.6ka benzín má lepší parametry než 100ka 4.7 co jsem měl (ta točit fakt nepotřebovala) a spotřeba vzhledem k 6 kvaltu už asi tak strašná nebyla, nevím. Prodejce s ní určitě nejel...

S tou 5.7 jsem jezdil v Tundře a to je fakt koncert :wub:

Jinak pěkný průjezd louží, lepší příště zavřít šíbr :)

Odesláno

Vychodiskova situacia je ale rovnaka, vychadza z toho ze japonci bud nevedia podnikat alebo robit auta... . Zdoraznujem ze sa nijako nezastavam koncernu ani EU vyrobcov, aj ked ja by som si asi japonske auto nekupil (teda este som take nevidel, aj ked Afri ma tu nahlodava s Outlanderom, pre zenu sa mi to zda ako fajn presuvadlo).

Tak pokial je Outlander nieco, co by v tebe dokazalo zmenit predsudky voci japonskym autam, tak mi je ta uprimne luto.

Odesláno

Tak pokial je Outlander nieco, co by v tebe dokazalo zmenit predsudky voci japonskym autam, tak mi je ta uprimne luto.

Nemam voci nim predsudky, k Tebe uz zacinam mat. Vytrhol si to z kontextu.

Japonci maju rovnaku poziciu ako napr. korejci, ti ale bud robia lepsie auta (pre menej chapavych - podpichujem) alebo vedie podnikat (toto uz myslim vazne).

Odesláno

 

Japonci jsou v EU zatíženi dovozním clem. I proto se jim víc vyplatí investovat do amerických trhů, kde prodají 10x víc aut, než v Evropě. Když se podívám na situaci v Česku u všeho, tak prostě nejsme ochotni platit za kvalitu.

Chapem, neviem posudit CR trh. Ale oni moc netrhaju rekordy ani v EU. Ako to dokazu korejci? Fakt sa ich nezastavam, len diskutujem, nech tu nevznika nejaka defenzivna vlna.

Odesláno

Chapem, neviem posudit CR trh. Ale oni moc netrhaju rekordy ani v EU. Ako to dokazu korejci? Fakt sa ich nezastavam, len diskutujem, nech tu nevznika nejaka defenzivna vlna.

Třeba se Korejci vůči Japoncům řídí heslem "dohnat a předehnat" a začíná se jim to prostě dařit...Nakonec v autech se od nich začali učit....

Mě někdo tvrdil (nemám zkušenost), že byrokracie a úplatky jsou v Jpn běžné. Třeba pohlcují sami sebe :mellow:

Odesláno

Média jsou v depresi :-) , že vozový park v ČR zestárnul o rok, tedy ze 14 na 15 let. Dovolím si hrubě bagatelizovat. Jasně, že prachy jsou až na prvním místě, ale ty nový bezpohlavní a bezmotorový náhražky aut prostě už taky dost lidem nevyhovují. Dost mých známých si dopřálo do autoparku i nějakýho toho yougtimera, protože ta auta jsou prostě řidičsky zábavnější, opravdová. Další úhel pohledu je: radši nasypu do svýho starýho křápu randál za servis, než pořizovat novej křáp, co už mne skoro ani nenechá řídit. a životnost je uměle řízená do časnějšího hrobu. Ono tak trochu v automotive všechno souvisí se vším. Mý další auto bude desetiletá až dvacetiletá V8-ička.

Podepisuju :-)

Odesláno

Já bych řekl, že Japka prostě EU trh moc nezajímá, spíš jim půjde o US, což je vidět i na tom, kdo tady má jaký oficiální zastoupení...třeba Subaru mi v tomto přijde v ČR trochu šílený a to je mám jako značku rád.

Možná je to roztříštěností legislativ na starým kontinentu, nevím. Buďme asi rádi, že ještě nechávají pro EU některý modely homologovat...

 

https://www.statista.com/statistics/276419/best-selling-cars-in-the-united-states/

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...