Sphinxx Odesláno 8. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2019 330i na 2litr 4valec je tiez 3.14...Pro Petroly určitě :D . Porše mám moc rád, ale tohle už je zvrácený ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tedwine Odesláno 8. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2019 (upraveno) Pro Petroly určitě :D . Porše mám moc rád, ale tohle už je zvrácený ... nie len, principialne su tieto marketingove oznacenia mimo. Nic to ale nemeni na tom ze toto Porsche je proste kus. a pardon, ak v tom niekto hlada paralelu k 911 Turbo (nehovorim o tebe samozrejme), tak ..ehm.. no )) uplne iny segment, uplne ina sustava vesmirov.. Upraveno 8. října 2019 uživatelem tedwine Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 8. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2019 Néé, to vůbec, protože Tě znám, vím, že jsi dost vyhraněnej i designovo, to je v pohodě, já spíš narážel na to, že do Porsche odjakživa patří benzín. To, že Taycan je dizajnovka, je bez debat, ale když Porsche, tak ne dýzl a ne elektro si myslím, ale možná jsem jen petrolpositive a ta likvidace aut. průmyslu mi trošku trhá srdce, když vidím ten směr, kam se to ubírá. Zlatý devadesátky+, kurnik tam bylo nejen na co koukat, ale taky se čím vozit s úsměvem na tváři. Turbo S znamenalo pojem, stejně jako AMG, Audi Sport a podobně, jakmile se z toho stalo -line, -paket a podobně, tak to ztratilo kouzlo, stejně tak na to narážím na tom Porsche, ale je to frustrace, kam to směřuje, Evropa na jednu stranu ubírá vysavačům výkon, na druhou stranu Porsche tam cpe marketingy typu Turbo S, fakt se v tom nevyznám a to ani nepiju, fakt ne . Peace . 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tedwine Odesláno 8. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2019 Néé, to vůbec, protože Tě znám, vím, že jsi dost vyhraněnej i designovo, to je v pohodě, já spíš narážel na to, že do Porsche odjakživa patří benzín. To, že Taycan je dizajnovka, je bez debat, ale když Porsche, tak ne dýzl a ne elektro si myslím, ale možná jsem jen petrolpositive a ta likvidace aut. průmyslu mi trošku trhá srdce, když vidím ten směr, kam se to ubírá. Zlatý devadesátky+, kurnik tam bylo nejen na co koukat, ale taky se čím vozit s úsměvem na tváři. Turbo S znamenalo pojem, stejně jako AMG, Audi Sport a podobně, jakmile se z toho stalo -line, -paket a podobně, tak to ztratilo kouzlo, stejně tak na to narážím na tom Porsche, ale je to frustrace, kam to směřuje, Evropa na jednu stranu ubírá vysavačům výkon, na druhou stranu Porsche tam cpe marketingy typu Turbo S, fakt se v tom nevyznám a to ani nepiju, fakt ne . Peace . Ved v tom sme zajedno. Oznacenie je cisty blud a tiez by som bol za ak by marketeri miesto fetenia prvotriedneho koksu (teraz mozno trochu zavidim :D poriadne makali a vymysleli nieco vhodne co by hlavne neparazitovalo na historii vlastnej znacky. (Turbo S kuaaa). To je ale jedine co v tejto skrutenej dobe mozem tomu auto vytknut. Aj Porsche moze hrat iba s takymi karty, ake mu EU rozda. Trend je jasny bohuzial, mne sa tiez paci dusa 12 valcoveho Ferrari, no zbytocne budeme ako deti v pieskovisku nariekat. Doba sa meni a ja som aspon za to rad ze to Porsche ponalo designovo, technologicky a aj jazdne tak ako je u nich zvykom. Schvalne, mrkni nejake reviews, vsetci relevantni su z toho pozitivne v pici. Vies ze moj predposledny MB bol AMG 63, tak aby som to nebol ze nejakeho elektrosialenca, ale Tyacan musime uznat ze je brut. PS. naco konkretne stale narazas s tym vkusom? Si niekedy videl moju mladu? Nesser Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 8. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2019 No však ... jsem si říkal, co Ti jebe ... z AMG do zásuvky ... tvl ... eee ... teď už chápu. A s tým vkusom narážám na auta vole ... ale Tys to dobře pochopil, však? A ten Taycan je dizajnovo ppč. povedený. Jdu spát a nechat si zdát o GTC4Lusso v bordó pornometle ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tedwine Odesláno 8. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2019 No však ... jsem si říkal, co Ti jebe ... z AMG do zásuvky ... tvl ... eee ... teď už chápu. A s tým vkusom narážám na auta vole ... ale Tys to dobře pochopil, však? A ten Taycan je dizajnovo ppč. povedený. Jdu spát a nechat si zdát o GTC4Lusso v bordó pornometle ... JJ !! sweet dreams are made of this..... ..... PORSCHE Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoyStick Odesláno 8. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2019 jebat tu nejaky svetonazor, ide o konkretny kus To neni svetonazor voe. Mluvim o tomhle konkretnim kusu. A o ty technologii jako celku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 8. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2019 (upraveno) TWine: Rapida v litru na Tebe, kamarát! Upraveno 8. října 2019 uživatelem Sphinxx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoyStick Odesláno 8. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2019 Zustanu u svy 4.2 V8, diky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karussell Odesláno 8. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2019 Néé, to vůbec, protože Tě znám, vím, že jsi dost vyhraněnej i designovo, to je v pohodě, já spíš narážel na to, že do Porsche odjakživa patří benzín. To, že Taycan je dizajnovka, je bez debat, ale když Porsche, tak ne dýzl a ne elektro si myslím, ale možná jsem jen petrolpositive a ta likvidace aut. průmyslu mi trošku trhá srdce, když vidím ten směr, kam se to ubírá. Zlatý devadesátky+, kurnik tam bylo nejen na co koukat, ale taky se čím vozit s úsměvem na tváři. Turbo S znamenalo pojem, stejně jako AMG, Audi Sport a podobně, jakmile se z toho stalo -line, -paket a podobně, tak to ztratilo kouzlo, stejně tak na to narážím na tom Porsche, ale je to frustrace, kam to směřuje, Evropa na jednu stranu ubírá vysavačům výkon, na druhou stranu Porsche tam cpe marketingy typu Turbo S, fakt se v tom nevyznám a to ani nepiju, fakt ne . Peace .Amen. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 8. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2019 (upraveno) Joy: To nebylo na Tebe ... sorry, už jsem fakt KO Upraveno 8. října 2019 uživatelem Sphinxx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tedwine Odesláno 8. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2019 To neni svetonazor voe. Mluvim o tomhle konkretnim kusu. A o ty technologii jako celku. moment.. tenhle kokretny kus je shit? tak potom sorač :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tedwine Odesláno 8. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2019 TWine: Rapida v litru na Tebe, kamarát! diky ze mi doprajes, si kamos! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 9. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2019 A umíš si představit v tom jet na dovolenou? Nebo do Itálie na hory? Tvl tohle fakt ani náhodou. Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 9. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2019 Navigace "Maps" od Google na Android Auto. Podle mě aktuálně nejhezčí a nejfunkčnější navigační software na trhu ... navíc velmi dobře funguje rozpoznávání zadávání hlasem. Škoda jen, že do toho není integrováno upozornění na dopravní situaci od ostatních uživatelů jako to má Waze. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filip.J Odesláno 9. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2019 Nechci si dělat reklamu, ale Škoda Auto dnes vylezla s totálním výprodejem modelu RAPID. Nové auto s pětiletou zárukou velikosti jedničkové Octavie za 245.000,- Kč tu asi ještě nebylo .. Škoda :-) Mělo to přijít o pár měsíců dřív. Akorát bych teda toho Rapida za tyhle prachy potřeboval v kombíku a s tažným :-) Ten olítanej Caddy má dokonce jenom 55kW, ale krouťák nějak přes 200 na to tahání, to asi ten 1.0TSI nedá, co? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 9. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2019 Škoda :-) Mělo to přijít o pár měsíců dřív. Akorát bych teda toho Rapida za tyhle prachy potřeboval v kombíku a s tažným :-) Ten olítanej Caddy má dokonce jenom 55kW, ale krouťák nějak přes 200 na to tahání, to asi ten 1.0TSI nedá, co?U tohoto motoru ti v dnešní době ani snad tažné nedovolí nasadit. Ale třeba se pletu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tedwine Odesláno 9. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2019 A umíš si představit v tom jet na dovolenou? Nebo do Itálie na hory? Tvl tohle fakt ani náhodou. Odesláno z mého SM-G920F pomocí TapatalkSamozrejme dojazd 400km v "eko" rezime je pre mna no go. To auto treba brat ako urcity predvoj a na prvy pokus to Porsche zvladlo na 1. Za mna subjektivne-minimalny dojazd 650km pri normalnej jazde. Preto som aj pisal ze zvazovat budem az v horizonte viacerych rokov, co by technologia uz mala vyrazne pokrocit,vid. kapacita Tesla Roadster.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semi001 Odesláno 9. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2019 U tohoto motoru ti v dnešní době ani snad tažné nedovolí nasadit. Ale třeba se pletu. My máme ve firemní flotile s tímto motorem Fábky a tahají úplně běžně, otázka je, kolik toho vydrží Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoyStick Odesláno 9. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2019 Samozrejme dojazd 400km v "eko" rezime je pre mna no go. To auto treba brat ako urcity predvoj a na prvy pokus to Porsche zvladlo na 1. Za mna subjektivne-minimalny dojazd 650km pri normalnej jazde. Preto som aj pisal ze zvazovat budem az v horizonte viacerych rokov, co by technologia uz mala vyrazne pokrocit,vid. kapacita Tesla Roadster..Kamaráde nezlob se na mě, ale to sou bláboly hrozný.Bateriová technologie za posledních 40 let pokročila tempem paleo vývoje. Jasně, až někdo vymyslí jak vyrobit grafenovou baterku, která nebude stát bambilion, pak si budem povídat, ale do tý doby je to dead end prostě a grafen sleduju už víc jak dekádu a nikam se to neposunulo.I s dojezdem 1000km je to špatně. Dokud nebude všechno poháněný nukleárníma reaktorama, tak ta eletrika do tvýho "čistýho" auta bude stejně daleko špinavější než ropa. Nehledě k tomu, že při výrobě baterek zasereš tu planetu víc, než kdyby sis nechal 30 let starou V12. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se