Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Pro Petroly určitě :D :D . Porše mám moc rád, ale tohle už je zvrácený :D ...

 

nie len, principialne su tieto marketingove oznacenia mimo. Nic to ale nemeni na tom ze toto  Porsche je proste kus.

 

a pardon, ak v tom niekto hlada paralelu k 911 Turbo (nehovorim o tebe samozrejme), tak ..ehm.. no :)))  uplne iny segment, uplne ina sustava vesmirov..

Upraveno uživatelem tedwine
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Néé, to vůbec, protože Tě znám, vím, že jsi dost vyhraněnej i designovo, to je v pohodě, já spíš narážel na to, že do Porsche odjakživa patří benzín. To, že Taycan je dizajnovka, je bez debat, ale když Porsche, tak ne dýzl a ne elektro si myslím, ale možná jsem jen petrolpositive a ta likvidace aut. průmyslu mi trošku trhá srdce, když vidím ten směr, kam se to ubírá. Zlatý devadesátky+, kurnik tam bylo nejen na co koukat, ale taky se čím vozit s úsměvem na tváři. Turbo S znamenalo pojem, stejně jako AMG, Audi Sport a podobně, jakmile se z toho stalo -line, -paket a podobně, tak to ztratilo kouzlo, stejně tak na to narážím na tom Porsche, ale je to frustrace, kam to směřuje, Evropa na jednu stranu ubírá vysavačům výkon, na druhou stranu Porsche tam cpe marketingy typu Turbo S, fakt se v tom nevyznám a to ani nepiju, fakt ne :D . Peace :) .

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Néé, to vůbec, protože Tě znám, vím, že jsi dost vyhraněnej i designovo, to je v pohodě, já spíš narážel na to, že do Porsche odjakživa patří benzín. To, že Taycan je dizajnovka, je bez debat, ale když Porsche, tak ne dýzl a ne elektro si myslím, ale možná jsem jen petrolpositive a ta likvidace aut. průmyslu mi trošku trhá srdce, když vidím ten směr, kam se to ubírá. Zlatý devadesátky+, kurnik tam bylo nejen na co koukat, ale taky se čím vozit s úsměvem na tváři. Turbo S znamenalo pojem, stejně jako AMG, Audi Sport a podobně, jakmile se z toho stalo -line, -paket a podobně, tak to ztratilo kouzlo, stejně tak na to narážím na tom Porsche, ale je to frustrace, kam to směřuje, Evropa na jednu stranu ubírá vysavačům výkon, na druhou stranu Porsche tam cpe marketingy typu Turbo S, fakt se v tom nevyznám a to ani nepiju, fakt ne :D . Peace :) .

 

Ved v tom sme zajedno. Oznacenie je cisty blud a tiez by som bol za ak by marketeri miesto fetenia prvotriedneho koksu (teraz mozno trochu zavidim :D :D :)  poriadne makali a vymysleli nieco vhodne co by hlavne neparazitovalo na historii vlastnej znacky. (Turbo S kuaaa).  To je ale jedine co v tejto skrutenej dobe mozem tomu auto vytknut. Aj Porsche moze hrat iba s takymi karty, ake mu EU rozda.  Trend je jasny bohuzial, mne sa tiez paci dusa 12 valcoveho Ferrari, no zbytocne budeme ako deti v pieskovisku nariekat. Doba sa meni a ja som aspon za to rad ze to Porsche ponalo designovo, technologicky a aj jazdne tak ako je u nich zvykom.  Schvalne, mrkni nejake reviews, vsetci relevantni su z toho pozitivne v pici.  Vies ze moj predposledny MB bol AMG 63, tak aby som to nebol ze nejakeho elektrosialenca, ale Tyacan musime uznat ze je brut.

 

PS. naco konkretne stale narazas s tym vkusom? Si niekedy videl moju mladu? Nesser   :frusty:   :lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No však ... jsem si říkal, co Ti jebe ... z AMG do zásuvky ... tvl ... eee ... teď už chápu. A s tým vkusom narážám na auta vole :D ... ale Tys to dobře pochopil, však? :D  A ten Taycan je dizajnovo ppč. povedený. Jdu spát a nechat si zdát o GTC4Lusso v bordó pornometle :D ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No však ... jsem si říkal, co Ti jebe ... z AMG do zásuvky ... tvl ... eee ... teď už chápu. A s tým vkusom narážám na auta vole :D ... ale Tys to dobře pochopil, však? :D  A ten Taycan je dizajnovo ppč. povedený. Jdu spát a nechat si zdát o GTC4Lusso v bordó pornometle :D ...

                                     :)                          :(                                                             :D                                                                                        JJ                                        !!                                   sweet dreams are made of this.....       .....  PORSCHE :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Néé, to vůbec, protože Tě znám, vím, že jsi dost vyhraněnej i designovo, to je v pohodě, já spíš narážel na to, že do Porsche odjakživa patří benzín. To, že Taycan je dizajnovka, je bez debat, ale když Porsche, tak ne dýzl a ne elektro si myslím, ale možná jsem jen petrolpositive a ta likvidace aut. průmyslu mi trošku trhá srdce, když vidím ten směr, kam se to ubírá. Zlatý devadesátky+, kurnik tam bylo nejen na co koukat, ale taky se čím vozit s úsměvem na tváři. Turbo S znamenalo pojem, stejně jako AMG, Audi Sport a podobně, jakmile se z toho stalo -line, -paket a podobně, tak to ztratilo kouzlo, stejně tak na to narážím na tom Porsche, ale je to frustrace, kam to směřuje, Evropa na jednu stranu ubírá vysavačům výkon, na druhou stranu Porsche tam cpe marketingy typu Turbo S, fakt se v tom nevyznám a to ani nepiju, fakt ne :D . Peace :) .

Amen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navigace "Maps" od Google na Android Auto. Podle mě aktuálně nejhezčí a nejfunkčnější navigační software na trhu ... navíc velmi dobře funguje rozpoznávání zadávání hlasem.

 

Škoda jen, že do toho není integrováno upozornění na dopravní situaci od ostatních uživatelů jako to má Waze. 

 

 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci si dělat reklamu, ale Škoda Auto dnes vylezla s totálním výprodejem modelu RAPID.

 

Nové auto s pětiletou zárukou velikosti jedničkové Octavie za 245.000,- Kč tu asi ještě nebylo .. 

Škoda :-) Mělo to přijít o pár měsíců dřív. Akorát bych teda toho Rapida za tyhle prachy potřeboval v kombíku a s tažným :-) Ten olítanej Caddy má dokonce jenom 55kW, ale krouťák nějak přes 200 na to tahání, to asi ten 1.0TSI nedá, co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda :-) Mělo to přijít o pár měsíců dřív. Akorát bych teda toho Rapida za tyhle prachy potřeboval v kombíku a s tažným :-) Ten olítanej Caddy má dokonce jenom 55kW, ale krouťák nějak přes 200 na to tahání, to asi ten 1.0TSI nedá, co?

U tohoto motoru ti v dnešní době ani snad tažné nedovolí nasadit. Ale třeba se pletu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A umíš si představit v tom jet na dovolenou? Nebo do Itálie na hory? Tvl tohle fakt ani náhodou.

 

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk

Samozrejme dojazd 400km v "eko" rezime je pre mna no go. To auto treba brat ako urcity predvoj a na prvy pokus to Porsche zvladlo na 1. Za mna subjektivne-minimalny dojazd 650km pri normalnej jazde. Preto som aj pisal ze zvazovat budem az v horizonte viacerych rokov, co by technologia uz mala vyrazne pokrocit,vid. kapacita Tesla Roadster..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozrejme dojazd 400km v "eko" rezime je pre mna no go. To auto treba brat ako urcity predvoj a na prvy pokus to Porsche zvladlo na 1. Za mna subjektivne-minimalny dojazd 650km pri normalnej jazde. Preto som aj pisal ze zvazovat budem az v horizonte viacerych rokov, co by technologia uz mala vyrazne pokrocit,vid. kapacita Tesla Roadster..

Kamaráde nezlob se na mě, ale to sou bláboly hrozný.

Bateriová technologie za posledních 40 let pokročila tempem paleo vývoje. Jasně, až někdo vymyslí jak vyrobit grafenovou baterku, která nebude stát bambilion, pak si budem povídat, ale do tý doby je to dead end prostě a grafen sleduju už víc jak dekádu a nikam se to neposunulo.

I s dojezdem 1000km je to špatně. Dokud nebude všechno poháněný nukleárníma reaktorama, tak ta eletrika do tvýho "čistýho" auta bude stejně daleko špinavější než ropa. Nehledě k tomu, že při výrobě baterek zasereš tu planetu víc, než kdyby sis nechal 30 let starou V12.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...