Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 4 hodinami, Maxel napsal:

@shewcza Popravdě o té klimě slyšim taky prvně, a to jsem docela zkušeností/recenzí už načetl. Nicméně doporučuju todle video, kde Vaculík zpovídá řekněme "guru" na i3 ve střední Evropě; Zdeňka Havrlíka -- mimochodem velmi činného v rámci FB komunity íčkařů

 

To je borec, já si to snad koupím, jezdit k němu a máš klid 🤔🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, shewcza napsal:

To je must have, potřebuji zastupitelnost vozidel. Nabízí se Zoe nebo Spring

A nebude lepší, kdyby to náhodou stálo v servisu, na tu dobu zaplatit náhradní vozidlo? To nebude raketa a 98% času Ti 4-místný auto bude stačit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem se podívat na Astru 1.4 16v 74kw. Strašili, že to je slabý, ale pro mě dostatečný. První majitel, najeto 80K, servisní knížka, pocit jak z nového auta (2018), býval bych ji i vzal, ale měla poblitou převodovku od oleje. Pravděpodobně jen nějaké těsnění, ale blbá práce. Pravděpodobně mám vítěze. Koukal jsem i na Kia/Hyundai, ale interiér se mi nelíbí. To stejný Fiat Tipo= exteriér fajn, ale interiér ne. Jinak bych vzal asi Tipo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, shewcza napsal:

Byl jsem se podívat na Astru 1.4 16v 74kw. Strašili, že to je slabý, ale pro mě dostatečný. První majitel, najeto 80K, servisní knížka, pocit jak z nového auta (2018), býval bych ji i vzal, ale měla poblitou převodovku od oleje. Pravděpodobně jen nějaké těsnění, ale blbá práce. Pravděpodobně mám vítěze. Koukal jsem i na Kia/Hyundai, ale interiér se mi nelíbí. To stejný Fiat Tipo= exteriér fajn, ale interiér ne. Jinak bych vzal asi Tipo. 

Mám Tipo S-Design a i když S-Design je nejvyšší (trochu sportovní výbava), tak je to uvnitř spartán, ale s 1.4 T-Jet 88kw (nepřímovstřikové turbo) jezdí skvěle, a je v něm podstatně více místa než v AR Giulietta.

https://www.auto.cz/fiat-tipo-s-design-je-libo-itala-se-sportovnejsim-stylem-113382

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@AndyAaron díky Ondro, ale to už je staré. Nechci jít pod 2015. Mám v plánu to auto zase úplně dojezdit 🙂 už začínám uvažovat i o novém, protožeta nabídka je tristní.

 

@Milog já ani nepotřebuji nějakou velkou výbavu, jen mi to přijde takové morálně zastaralé. Exteriér nikoliv, ten se mi líbí, ale ten interiér.  Avšak právě díky tomu motoru co zmiňuje, je Tipo stále ve hře. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím na co to má sloužit, četl jsem jen že se kouká po novém a tam už moc nepřímovstřiků není. Motor je ještě 4,5 let v záruce takže nikomu papa říkat nebude. 

Ale jasný, elektrika by byla lepší na cukačky kolem. 

Za mě vždy lepší vzít něco v záruce a ideálně to pak na konci záruky zas vyměnit. 

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jazdy 5-10 km su pre tieto motory smrtelne. Zaruka-nezaruka. Karbonovanie, riedenie oleja benzinom, mozne problemy s GPF... a ak este dakto jazdi na spotrebu v malych otackach a do toho da podlahu... no amen tma...
Mam ten isty motor. Olej menim kazdych 7.5tis km, benzin iba s VIFkom alebo radsej 100oct. A talianksy servis!

Ak nove tak Hyu i30 1.5dpi - atmosfera, bez elektrifikacie, nepriamy vstrek. Ideal do mesta.

  • Like 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, Ty auta máme stejný v práci 3, 2 kusy jezdí 2km ráno a 2km odpoledne a po dvou letech obě úplně v pohodě, olej neředí, necukaj nekarbonujou. 

Zrovna já jsem cca 6 let zpět vracel Renaulta, bo opravdu ředil olej benzínem, ale to bylo po 800km centimetr nad max. a to byly trasy nad 10km. Ale to byla mrdka se špatným návrhem chlazení. Moderní turbobenzín s vyřešeným chlazení/zahříváním toto má už pořešené.

V čem ten motor máš?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale jako jo, na 99% procent krátkých tras je to asi na houby. Ale co dneska nebude? A trpět teda atmo 1,5 a bát se pokaždé připojit na hlavní z připojováku a nad kilo vypínat klimu 😄 tak z toho jsem asi už vyrost. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne, viem o com pises. Presiel som z tazkeho mondea s hladkym 150 konovym 2-litrom na 160 konove turbo (podla merani maju tie motory realne az okolo 175 koni) a je to citit. Hlavne pri plnom nalozeni. Zaroven si to ale pyta ine zachadzanie a castejsi olejovy servis.
No na Transfagarasan som sa zabavil aj na 100 konovom focuse mk2 1.6i :)

Lenze shewzca este pisal, ze na tych 5-10 km aj 15x startuje...

Mam ceed kombi 36tis km. Olej kazdych 7.5tis, benzin Verva 100 ak je nablizku, inac VIF a kazdych 20tis BG 208 44k. Odpojeny stop/start a "inteligentne" dobijanie. Uvidime kolko vydrzi... ci skor zhrdzavie alebo sa zadre :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně se tady nepoperte kluci 😉 Vypadá to, že jsem zase na začátku. Čím víc čtu, tím je to horší. U astry jsou ty motory fakt problematický. Nepíšou například ani kdy vyměnit rozvody, sice je to řetěz, ale jak jistě víme ani ten není věčný. Aspoň nějaká kontrola předepsána být mohla. U 1.6 tdci dokonce u výměny musí motor ven, to se tady naštěstí neděje, ale displeje odchází a jsou tam další malé drobnosti...achjo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 8. 2024 v 14:26, Micey napsal:

@Maxel Hele, asi to neni tajný, tak to sem napíšu - mě dal nejlepší nabídku Horejsek v Děčíně (kdyžtak pošlu konkrétní kontakt do SZ), třeba v Louda auto nikdo nechápal, jak se na tu cenu dostali - takže úplně každej dealer to mít nebude. Co sem se dnes ptal v Porsche Praha, tak na mě koukali jak na debila, že jim tvrdim, že mám objednanýho Passata za desítku. Podobně dobře to uměli v Budějovicích, CB auto tušim.

 Osobně mám toho R-Line s metalízou v 110kw TDI s 20k km měsíčně, 5% spoluúčast, servis a gumy v ceně, za necelejch 10,5k CZK, na dva roky. Dodání prosinec - leden.

 Jak si nakonfiguruješ něco jinýho - nižší výbavu, 3 - 5 let a podobně, už to leze o tisíce vejš.

Tak jen abych se vyjádřil.. auto předaný mnohem dřív než bylo původně avizováno (včera), vše cajk. Design v tom R-Linu snesitelnej, prostorný jako prase, automat funguje hezky, na to, jak je to těžký a relativně slabý to celkem i jede. Serou mě tam všechny ty asistenty a aplikace a podobně, ale to už má asi každý nový auto. Z Leona (ekvivalent oktávky) je to teda skok nahoru celkem zásadní, ten podvozek, utlumení, pohodlí je úplně jinde.

 Za 1,3 mega bych si to nekoupil (páč to nemám), za desítku měsíčně úžasný:)

 

IMG_2884.jpg

Upraveno uživatelem Micey
  • Like 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, Micey napsal:

Tak jen abych se vyjádřil.. auto předaný mnohem dřív než bylo původně avizováno (včera), vše cajk. Design v tom R-Linu snesitelnej, prostorný jako prase, automat funguje hezky, na to, jak je to těžký a relativně slabý to celkem i jede. Serou mě tam všechny ty asistenty a aplikace a podobně, ale to už má asi každý nový auto. Z Leona (ekvivalent oktávky) je to teda skok nahoru celkem zásadní, ten podvozek, utlumení, pohodlí je úplně jinde.

 Za 1,3 mega bych si to nekoupil (páč to nemám), za desítku měsíčně úžasný:)

 

IMG_2884.jpg

Ta barva je super. Co je v tom za motor? 1.5?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...