Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Já se staral o Kiu jak o miminko, jen to jednou jedinkrát škrábla žena, vše se opravilo v autorizáku, kvalitně, není po tom ani památky a stejně na to teď každý poukazuje a snižuje mi to cenu docela dost.

Na druhou stranu tento Passat 2.0 tdi je v pohodě na krátký trasy, nekarbonuje, neředí olej 😄 ....

Všechno má něco, uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, exBURN napsal:

Já se staral o Kiu jak o miminko, jen to jednou jedinkrát škrábla žena, vše se opravilo v autorizáku, kvalitně, není po tom ani památky a stejně na to teď každý poukazuje a snižuje mi to cenu docela dost.

 

Ono to vypadá strašně, když je škoda za 30 tisíc, přitom je to v reálu prasklý nárazník. Lidi by si to měli uvědomit, přemýšlet, jenže..... Lepší si naskočit do auta bez historie s "odcouvaným" kilem, ale bez "bouračky" 🙄

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, exBURN napsal:

Já se staral o Kiu jak o miminko, jen to jednou jedinkrát škrábla žena, vše se opravilo v autorizáku, kvalitně, není po tom ani památky a stejně na to teď každý poukazuje a snižuje mi to cenu docela dost.

Na druhou stranu tento Passat 2.0 tdi je v pohodě na krátký trasy, nekarbonuje, neředí olej 😄 ....

Všechno má něco, uvidíme.

To je jasný, jeden prodává koně a druhej osla.

Ale pokud má auto stříkaný celý dveře, tak se dá těžko o něm říkat, že je ve stavu nového, zkrátka není. Ty by sis taky na saloně nekoupil nový auto, který někdo idřel a opravil.

 Jednou mi taky nějakej závistivec u novýho auta udělal hřebíkem u dveří řidiče 15cm škrábanec a radši jsem na to koukal a při prodeji to přiznal, než to lakovat. Kupec mibza to ještě děkoval. Většinou, když se lakujou celý dveře, tak už to má důvod.

A to, že to dělal aut. servis, tak taky nic neříká a kvalitě práce.

  • Dát hlas 2
  • Hlasovat proti 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tvůj kometář nechápu. Prodávám jeté auto, staré 2 a půl roku, takže ano - Nové auto bych si odřené a opravené nekoupil, ale ojetinu klidně. Když mi, stejně jako já, prodávající předloží fotografie poškození, fakturu z opravy a místo si projdu a zhodnotím, že je to opraveno naprosto skvěle, tak fakt nevidím důvod proč ne. 

A hlavně přesně jsem to zmiňoval spíše z důvodu toho, že se fakt těším na ten operák, protože u něj bych platil spoluúčast stejnou jako u té Kie, ale pak bych neřešil podobné kecy o tom, že to lakování muselo mít důvod. Jasně že muselo, já bych s odřeným autem nejzedil a jinak škrábanec odstranit moc nejde. 

Upraveno uživatelem exBURN
  • Like 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, dopustil jsem se trestuhodného zobecnění. Nicméně trvám na tom, že popis vozu jsem v inzerci měl dostatečně detailně a pravdivě popsán, tudíž jsem se nedopustil podvodu . 

Nicméně díky za naprosto skvělou demonstraci výhody operáku 😉 

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někteří holt mají potřebu pitvat se v každé pitchovině a pak se hodinu radovat, jak někoho chytili za slovo:-D Já na Outbacku taky měnil celý zadní nárazník a světlo, když se o mě opřela ženská při vyjíždění. Škoda za asi 40 litrů. Na nárazníku škrábanec do 10 cm, na světle mikroprasklina, které by si nikdo nevšiml.

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

…. Navíc v lakovně i malý škrábanec často “doladí” rozstřikem přes půlku auta. Když si pak kupec změří tloušťku laku, vypadá to, jako bys s autem jel z Prahy do Brna opřený o svodidla.😄

  • Dát hlas 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Havarijko by malo kryt aj pokles predajnej ceny oproti rovnakemu "neburanemu" autu. Ved je to rovnako skoda sposobena nehodou. A myslim, ze na povinnem ruceni vinnika by to snad mohlo byt i vymozitelne ak by to vzal do ruk dobry pravnik... 🤔

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zítra se jedu podívat na Renault Megane 1.6 Sce r.v.2017. Najeto 125000km. Četl jsem, že u těchto motorů je pravidlem, že berou olej, máte někdo osobní zkušenost? Zajímalo by mě co je +/- norma? Protože jestli 0.5l na 1000km tak takový auto nechci 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 38 minutami, shewcza napsal:

Zítra se jedu podívat na Renault Megane 1.6 Sce r.v.2017. Najeto 125000km. Četl jsem, že u těchto motorů je pravidlem, že berou olej, máte někdo osobní zkušenost? Zajímalo by mě co je +/- norma? Protože jestli 0.5l na 1000km tak takový auto nechci 🙂

Máme na firmě Dacie s těma 1.6 z Renaultu (předpokládám, že to je stejný nebo příbuzný motor) a bez problému. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@AndyAaronTo je pravda Ondro, Ford olej nežral, ale to srovnáváme normu EURO 4 vs. EURO 6. Inženýři prý vymysleli, že když bude větší vůle, budeme víc mazat, tak se sníží spotřeba. Spotřeba benzínu možná, ale vzrostla spotřeba oleje 🙂 Tohle jsem vyčetl no forech, do teď jsem se tím nezabýval.

 

@Igicz Jo to by měl být stejný motor, četl jsem problémy i na Dacia fóru právě popisované majitelem Dustera, ale jsem rád, že to nemusí být pravidlem. Díky. Majitel zmiňovaného Renaultu mi tvrdí, že mu to olej rozhodně nežere. Ale víme jak to je s tím ptáčkem, když ho lapají ... 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nech si napsat spotřebu oleje do kupní smlouvy. Udělejte přílohu o technickém stavu - tam na ferovku by měl borec přiznat co tomu je nebo není, jinak je to pak lehce průkazná skrytá závada. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...