KFL Odesláno 19. října 2018 Nahlásit Odesláno 19. října 2018 (upraveno) Proč se vůbec silnice zužujou? Kvůli psychosnížení rychlosti? Nebo nějaká nová norma? Často si na to vzpomenu poté, co nám zrekonstruovali silnici mezi Nymburkem a vedlejší obcí. Dřív tam byla široká krajnice, což při masivním cykloprovozu v Polabí bylo spíše ku prospěchu věci, protože jsme se tam vešli všichni, i když něco jelo v protisměru. Teď je silnice minimálně o metr užší a krajnice není žádná. Takže když tam člověk potká cyklistu, je to často o držku pro všechny. A to říkám jako řidič i jako cyklista, protože se tam odtud klidím ihned, jakmile to situace/cíl dovolí. Pozn.: Silnice je úplně rovná, je vidět na kilometr dopředu - jako 200+ se tam dá jet pořád, jen místa je míň a to mi přijde nebezpečný, což je u nový silnice postavený podle posledních trendů dost zvláštní . Upraveno 19. října 2018 uživatelem KFL
geometr Odesláno 19. října 2018 Nahlásit Odesláno 19. října 2018 Prachy? Ta poslední konstrukční vrstva na silnici, ta po které se jezdí, je velmi drahá. Obvykle se to snažej šidit i na výšce (síle / tloušťce) vrstvy. Jestli si vybavuje někdo z vás, jak u nových / rekonstruovaných silnic jsou občas ve vozovce vyvrtané takové čtyři kruhové díry průměr cca 10 cm vedle sebe, tak to jsou sondy, kterýma se kontroluje tloušťka konstrukčních vrstev. No a je to hra o prachy, o záruky ...
kuncák7 Odesláno 19. října 2018 Nahlásit Odesláno 19. října 2018 Prachy, norma se zasadne nemeni, ale to co popisujete je nadstandart, ktery v dobe nejnizsi ceny rozhoduje- proto se dodrzuje norma do centimetru. Zpomaleni provozu je jen kasicka okolo, kterou to lze zduvodnit a nikdo na ne nemuze.Silnice 1 a2 tridy jsou toho zarnym prikladem.
KFL Odesláno 19. října 2018 Nahlásit Odesláno 19. října 2018 (upraveno) Hm, pěkný. Je to obecně tragédie, kterou kolem sebe pozoruju už nějakou dobu. Že všechno nový je v reálu horší na užívání než to starší. Jsem rád, že se silnice opravujou, ne že ne.. Praha (D1, D2 a další) je sice prakticky neprůjezdná, ale pořád je vidina, že se bude jezdit po novym. Jenže když pak přesně člověk dorazí na nějaký nový místo, který je užší, přibyly tam betonový ostrůvky, zelený panďuláci a obecně je to na průjezd mnohem horší, nedá mi to si nepomyslet, že se rekonstrukce mnohdy podobá spís sabotáži. Ostatně mě teď překvapily cyklopruhy na mostě u Štvanice a návaznym směru na Argentinskou ... čekám, kdy tam bude první smrťák. Ještě že tam jezdí ty davy cyklistů, pro který se to dělá. Za poslední rok jsem tam nepotkal jedinýho. A tak dále... Upraveno 19. října 2018 uživatelem KFL
kuncák7 Odesláno 19. října 2018 Nahlásit Odesláno 19. října 2018 Joo, tak tady nemohu slouzit, jsem jen blb, co to projedna s PCR a pak si necha od lidi nadavat ( ac s tim nesouhlasi a povazuje to za hloupost, vim, muzu jit delat neco jinyho ). Cyklo lobby je mnohem silnejsi, hlasitejsi a hlavne lip "zahackovana" :-(.Na jev uzsich silnic jsem upozornoval RSD a dostal neofiko odpo, kterou jsem ve zkratce uvedl.
KFL Odesláno 19. října 2018 Nahlásit Odesláno 19. října 2018 Však já taky nic nechci, jen to byl takovej povzdech .
kudrnac Odesláno 19. října 2018 Nahlásit Odesláno 19. října 2018 YPO, pobavils, mozna to vypada, ze me rozciluje to, co udelal ten cyklista tobe (a mne to rozciluje v pozici cyklisty, kdyz mi tam vjede auto), ale on tebe ani neohrozil (u busu to zni vtipne), dokonce ani neomezil (nemusel jsi brzdit). O takovych pripadech, kdyz jedu na kole, bych ani nemluvil, kdyz mi tam vjelo auto, tak jsem jednak musel brzdit co to slo (coz je u silnicky problem, protoze mas zablokovana kola, ktera se ti stejne vlivem uzkych plastu smykaji po vozovce a moc to nebrzdi) - tj. omezeni a zadruhe se pritom citis i byt ohrozeny:-) Musim ale bez legrace a nadsazky uznat, ze si tebe, jakozto i dalsich autobusaku (vcetne autobusacek) vazim a obdivuju, protoze osobne bych na to nervy nemel. To co se deje po Praze je nekdy sila a vy mate jeste zodpovednost za cestujici, kteri se nekdy ani poradne nedrzi, kdyz by bylo treba rychle a vice brzdit. Me mrzi ta kvalita silnic a povrchu i u relativne novych komunikaci. Coz je asi hlavne kvuli nakladni doprave. Nechci porad hejtovat nebo neco srovnavat, ale pri prujezdu treba nemeckym ci rakouskym mestem ci mesteckem... clovek nepotka tolik propadlych kanalu jako u nas kdekoli. Nektere zeme mivaji kanaly pod chodniky a jsou tam takove ty mrizky v obrubnicich, u nas je tradice mit kanal presne tam, kde jezdi cykliste. V dnesnim provozu uz se kanalove mrizi proste vyhnout neda, clovek by musel mit oci i vzadu uz fyzicky :-) Na silnicnim kole je to proste problem. Mozna namitnete, ze silnicka uz do mesta nepatri, je treba vyjet ven. Na druhou stranu silnice prvni tridy jsou plny, navic to ridici hasi spise 100-110 km/h +, a na dvojkach a trojkach je to stejne tak na horaka, tj. silnice jako v Japonsku - tzv. samajama :-)
OndraTce Odesláno 19. října 2018 Nahlásit Odesláno 19. října 2018 Klobouk dolů před každým, kdo je schopný se živit ježděním po Praze 10 hodin denně. Na to bych neměl...
YPO Odesláno 20. října 2018 Nahlásit Odesláno 20. října 2018 Klobouk dolů před každým, kdo je schopný se živit ježděním po Praze 10 hodin denně. Na to bych neměl...dyť von to taky nikdo nechce dělat .... to je jenom pro odolný jedince tady si můžeš počíst (když se tím prokoušeš komplet, tak si uděláš obrázek) http://ridicbusuvpraze.wbs.cz/ možná bych vypíchnul tohle: http://ridicbusuvpraze.wbs.cz/II-Vice-o-deni-ve-firme-prac-strasti.html a z poslední doby tohle: http://ridicbusuvpraze.wbs.cz/Dotaznik.html já bych k tomu snad jenom dodal, že jenom úplný hovado muselo vymyslet, že řidič MHD jezdí podle AETRu stejně jako řidič náklaďáku pro jednoduchou představu co je AETR ...... to je doba čisté jízdy 9 hodin (tuším že dvakrát týdně to může být deset hodin) a pak následuje odpočinek ...... řidič náklaďáku si v Mirošovicích zapne tempomat, uvaří kafe, dá nohy na palubní desku a jede v tomhle modelu až do Bukurešti ........ řidič MHD je těch 9 hodin jak vostříž pořád ve střehu ..... jestli někdo nevidí ten rozdíl tak je to smutný
YPO Odesláno 20. října 2018 Nahlásit Odesláno 20. října 2018 (upraveno) ěstě teda pro ilustraci koukám na služby příští týden předem musím říct, že jsem dělal nonstop 8 dní v kuse od minulého čtvrtka ...... skončil jsem včera v noci a v pondělí nastupuju ráno (takže čistě teoreticky bych se dnes měl asi podruhé tenhle měsíc vyspat celou noc, což se nestane páč jedeme slavit sedumdesátiny) noa v pondělí končím v půl šestý večer a v úterý mám nástup ve 3:55 ve čtvrtek lahůdka v podobě noční, která končí v pátek ráno v 5:20 a pozóóór už opět v pátek ve 14:40 v tom budu sedět znovu a konec je v sobotu v 1:00 takže ukázka toho, že nás vytěžují dost samozřejmě dle zákona ale bohužel když do tohohle naskočí někdo neznalý poměrů, nebo málo odolný tak do tejdne dává výpověď nebo leží na ÁRU * výhoda týhle práce je, že ušetřím dost peněz, protože nemám čas je utrácet ......teď momentálně šetřím na kardiostimulátor **tak krásnou sobotu Upraveno 20. října 2018 uživatelem YPO
Tom4 Odesláno 20. října 2018 Nahlásit Odesláno 20. října 2018 ...... řidič náklaďáku si v Mirošovicích zapne tempomat, uvaří kafe, dá nohy na palubní desku a jede v tomhle modelu až do Bukurešti ........ řidič MHD je těch 9 hodin jak vostříž pořád ve střehu ..... jestli někdo nevidí ten rozdíl tak je to smutný Jak, že nevidíme rozdíl? Ten řidič kamiónu za to má dvojnásobek peněz, ne? noa v pondělí končím v půl šestý večer a v úterý mám nástup ve 3:55 ve čtvrtek lahůdka v podobě noční, která končí v pátek ráno v 5:20 a pozóóór už opět v pátek ve 14:40 v tom budu sedět znovu a konec je v sobotu v 1:00 Tohle si vytisknu a hned v pondělí to dám přečíst svejm ovečkám když budou mrčet na to že po nich chci jednou za měsíc sobotní směnu.Doteď jsem jim jenom říkal že je tuhle práci nikdo nenutí dělat, nebyla jim přidělena ONVé nebo jiným orgánem, že můžou svobodně odejít, klidně můžou změnit obor když se jim to nelíbí a takový to moudrý kecy.
YPO Odesláno 20. října 2018 Nahlásit Odesláno 20. října 2018 (upraveno) Jak, že nevidíme rozdíl? Ten řidič kamiónu za to má dvojnásobek peněz, ne? no ona to není až tak pravda platy na kamionu jsou samozřejmě různé, ale pojdme vycházet z částky 40 000,- netto minusy- základní mzda a prachy bokem (důchod, nemocenská, dovolená)- dojíždění na stanoviště (prachy za benzín + za údržbu auta)- nejsi doma plusy+ ideální práce pro bezdomovce+ideální práce pro osoby zatížené exekucí---------------------------------------------------------------- + já jsem každý den doma ...... vzhledem k tomu, že jezdím ranní x odpolední, tak si užiju více než půl dne volna doma, nebo si můžu cokoli zařídit venku+ všechny prachy na pásce a nemusím se o ně nikoho prosit+ když sem byl tudle kvůli alimentům u soudu, tak mi to spočítala paní na průměr 33000,- netto + penzijní a stravenky+ do práce jdu čistej a čistej se vracím (nemusím řešit opravy, píchlá kola a podobné blbosti) noa negativa jsou popsaná nahoře ...... zjednodušeně si na to buď zvykneš nebo nezvykneš ...... je pravda, že někdy už se klepu a štípu kombinačkama do ksichtu abych neusnul a říkám si kam až to tělo dokáže zajít ..... ale zatím dobrý Upraveno 20. října 2018 uživatelem YPO
Liqid Odesláno 20. října 2018 Nahlásit Odesláno 20. října 2018 Hele a kolik máš za směnu přestávek? Jako na odskočení, svačinku a cigáro...
YPO Odesláno 20. října 2018 Nahlásit Odesláno 20. října 2018 Hele a kolik máš za směnu přestávek? Jako na odskočení, svačinku a cigáro...to je individuální podle linky ..... vesměs je to kolem 10 minut na konečný ve kterých bys měl zvládnout cigáro, záchod, svačinu no ale téměř vždy díky dopravě přijedeš pozdě, takže vyprázdníš měchýř na kolo a jedeš dál ..... a ve směně jsou jedna někdy dvě delší přestávky kolem 20,30 minut...... je to prostě poskládaný tak aby to splňovalo zákon, ale reálně jezdíš jako pod bagrem, furt dokola ale jak jsem psal je to individuální ..... některá linka se dá vyjet v pohodě a některou nevyjedeš ani kdybys jel 70 a těch je samozřejmě víc, protože nejsou lidi, tak se upravujou jízdní řády, aby se mohl ubrat jeden autobus
Maxmillian Odesláno 20. října 2018 Nahlásit Odesláno 20. října 2018 + do práce jdu čistej a čistej se vracím (nemusím řešit opravy, píchlá kola a podobné blbosti) Domu cistej ovsem jen za predpokladu, ze stihnes dobehnout na ten zachod. Nicmene po tom co sem si to precet, tak slibuju, ze kdyz bude vyjizdet autobus ze zastavky, tak ho vzdycky pustim, abyste to stihali ... ;-)
YPO Odesláno 20. října 2018 Nahlásit Odesláno 20. října 2018 Domu cistej ovsem jen za predpokladu, ze stihnes dobehnout na ten zachod. Nicmene po tom co sem si to precet, tak slibuju, ze kdyz bude vyjizdet autobus ze zastavky, tak ho vzdycky pustim, abyste to stihali ... ;-)tak to budeš hodnej ...... já tě zdržím tak 10 vteřin a za dalších dvěste metrů se zase uklidím k chodníku
Maxmillian Odesláno 20. října 2018 Nahlásit Odesláno 20. října 2018 Jo a pak mi ujedes ve vyhrazenym pruhu. Teda za predpokladu, ze tam uz stejne nebude stat strudl aut co si myslej, ze kdyz je tam uz fronta, tak je to prece jedno, ze si tam stoupnou taky. Specialne z udoli dutejch hlav je to super. Autobusaci tam ve Waze reportujou policajty, aby tam lidi nejezdili, ale stejne to moc nepomaha.
ivan_989 Odesláno 20. října 2018 Nahlásit Odesláno 20. října 2018 Pri citani pribehov zo zivota prazskeho busmachra vidim jasne slovo KARMAJOGA.
zceyee Odesláno 20. října 2018 Nahlásit Odesláno 20. října 2018 A vsadim se ze sou placeni od hodiny.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se