Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Rozhodně ho kup a nepřemýšlej.Jestli jsi dělal generálku a ujel jen 800 km tak to ještě není všechno sedlý a zlepší se to.Pokud máš pístní čepy na jehlách tak to trochu hlučnější být může, jinak bych doporučil otevřít filtr box a to proříznutím vstupního labirintu hned u vstupu pod sedlem a tím taky musíš přetryskovat karbec na hlavní trysce 112 a volnoběh 50/55. jehlu na třetí zářez z vrchu. Řetězový kolo dej 17zubů.Získáš tím dva koně navíc a tím řetězovým kolem dosáhneš lepší zrychlení a vyšší maximálku asi tak 140+/-.Je to sice proti logice, když se tam dávaly z výroby 18z, ale věř mě jsou to lét bádání.Motoru se tím navíc uleví a nebude tak podtočenej.Jinak to ale bude jen Jawa čtyřicet let stará a se choprem se nebude moct rovnat, ani kdyby byla ze zlata.Jinak to že jsi z Liberce, je mi líto, rád bych se zase v něčem povrtal a pomohl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Baterka tady není třeba.To zapalko je na principu pionýra- magneto.Baterie je pouze doporučena a to v případě blinkrů, působí jako stabilizátor kvůli pravidelnosti blikání a potom na parkovačky a klakson.Na to však stačí kdejaká malá gelovka kolem 5Ah.Jinak jsou to asi zbytečné rady, když už jsi měl z vape tu čest.Je jen škoda, že tuto koncepci komunista nedělal hned, zvlášť když to dával do fechtlů a do krosek a dalších soutěžáků v té době a začal tam dávat ty hrozný poruchový dynama.

Upraveno uživatelem skodna
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestavím, nemám dílnu a garáž mám půl kiláku od baráku bez elektriky. Tam zvládnu jakž takž montovat jawu. Jestli bobbera, tak už hotovýho, jinak bych si představoval intrudera 800, hondu black widow 750, nebo něco takovýho. Hlavně žádnej těžkej cruiser, na to nemám dostatečně objemnou tělesnou schránku.

 

Mrkni taky na Kawu V800, nebo VS650. Mají centrální zadní tlumič. Vypadá to pak líp, když vzhled neruší standardní boční tlumiče. Pokud to teda nechceš rovnou radikálně předělat na hard tail :-D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník mikroshop

Tak to klobouk dolů. Krásný stroj, opravdu krásný.

Takové stroje mám moc rád, ale pro mě finančně nedostupné :crying_anim: 
Budu rád, když do jara seženu korunky na Inťase VL 1500.

Nevíte o nějakém slušném kousku?

 

 

 

 

 

 

ne Heritage ale Deluxe -FLSTN

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po letních zkušenostech s úletovým skůtrem BMW C1, kdy nebylo jízdy bez pusy od ucha k uchu, jsme pořídili ještě červeného brášku, abychom mohli jezdt s přítelkyní Drákulou oba. Máme velká cestovní endura ale Cé jednička nás zaujala oba a tak bylo logickou volbou pořízení druhé.

 

Modrou má nyní v "lékařské" péči místní člen Cyril, velký znalec a servisák motocyklů BMW včetně skůtrů C1, který má mou neomezenou důvěru. Mj. má i C1 a po nedávné společné projížďce nás napadlo uskutečnit příští rok i nějakou menší zahraniční dovolenou určenou výhradně pro tyto skůtry. Nepřidáte se:-)?

post-3283-0-37677800-1385563255_thumb.jpg

post-3283-0-27208800-1385563437_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník mikroshop

No musí to být hodně zajímavé svezení:-)

Docela jsi mi nalákal tohle "vozítko" vyzkoušet.

Já tedy pasu po jiné mašince, ale tohle by se v garáži vedle naší Mulťi (Fiat Multipla) docela hodilo postavit :lol2:
 
Jaké to má jízdní vlastnosti?
 

Po letních zkušenostech s úletovým skůtrem BMW C1, kdy nebylo jízdy bez pusy od ucha k uchu, jsme pořídili ještě červeného brášku, abychom mohli jezdt s přítelkyní Drákulou oba. Máme velká cestovní endura ale Cé jednička nás zaujala oba a tak bylo logickou volbou pořízení druhé.

Modrou má nyní v "lékařské" péči místní člen Cyril, velký znalec a servisák motocyklů BMW včetně skůtrů C1, který má mou neomezenou důvěru. Mj. má i C1 a po nedávné společné projížďce nás napadlo uskutečnit příští rok i nějakou menší zahraniční dovolenou určenou výhradně pro tyto skůtry. Nepřidáte se:-)?

Upraveno uživatelem mikroshop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oba skůtry jsou o obsahu 125 ccm (dělala se i dvoustovka, resp. tuším 186 ccm), motor Rotax, výkon 15, resp. 18 koní, spotřeba kolem 3 litrů. Ve městě to na semaforech ujede autům, maximálka cca 110 km/h, některé i víc, nefouká, neprší, homologace pro provoz bez ochranné přilby, už jsem o tom psal. Poměrně komfortní podvozek, ABS, vyhřívané sedadlo i rukojeti, stěrač, šíbr a dokonce lampička v interiéru a audiosystém se stereoreproduktory umístěnými za hlavou. Při prvním svezení mne překvapil přenos hmotnosti při manipulaci na místě, resp. naklonění do strany, teď už mi to nevadí. Citlivost na boční vítr je znát, ale nic hrozného, není třeba na to brát ohledy, citlivější je to na turbulenca při jízdě např. za kamionem, je lépe nechat si trochu odstup. Zážitky z jízdy v C1 jsou úžasné, spíš to připomíná vznášení těsně nad zemí v nějakém stroji z Hvězdných válek. V zatáčkách je to hbité, naklánět se to dá jako každá motorka, chce to vyzkoušet. Jak jsem zmínil, místním C1 guru je Cyril, který má na nich naježděno víc než já a zná tyhle skůtry do posledního šroubku. Mimochodem, kdo zná přední odpružení Telelever typické pro motocykly BMW, tak ho má i C1:-). Kdo by ho chtěl, doporučuji neváhat, je to rarita, která se už nevyrábí a myslím, že ceny začnou brzo stoupat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě, takhle už můžu vyrazit na normální moto. Já to chtěl na denní dojíždění do práce, řekněme na 10 měsíců v roce. A co si budeme vykládat, nastavit v autě 23°C je něco jiného než jet s otevřeným oknem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za pochvalu, Ivane, moc si jí cením. Na C1 jsem opravdu nějakej ten kilometr najel, ale ze zahraničního C1 fóra znám případ, kdy jeden správně postiženěj pacient najel za rok i přes 50 tisíc! 

Já nemám víc jak 5 na všech C1 dohromady.... Rozdíl mězi dvoukilem a 125 je hlavně v krouťáku. Jinak maxilmálka není až tak rozdílná. Ivan jel na obou. Na podzimní vyjížďce jsme si je asi na 40 km vyměnili. Tak může porovnat. Já C1 na ježdění v zimě nikdy neměl, protože je to pro mě vzácná věc na to, abych to odepsal v soli. Ale to je samozřejmě otázka vztahu ke stroji. Do sraček jsme používali R1100RT nebo GéeSa. Nebo R100RT se sajdou, která je ale teď po renovaci a do toho hnusu v zimě bych ji už nikdy nevytáhl. Naposledy jsem s ní byl v zimě na Elefanten treffen v Bavorském lese před pár lety. Takže na zimu už jedině Land Rover. :wheelchair: . Hodně jsem zpohodlněl. Přikládám pár fotek Ivanovy C1 na operačním stole.  :whistle:    

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...