Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Babu mám taky najetou, i když poslední 4 roky jsem jí nejel...Šturec je ro mne lepší trať, má krásně pravidelnou geometrii zatáček...(slintající smajlík)

Edit: na Harmanci se zas prohánějí houfně Maďaři :-)

Upraveno uživatelem Americkej
Návštěvník Strocek
Odesláno

Jedu dneska na svý stopětasedmě Číze a vidím jak nějakej děda u krajnice tlačí starou taky stopětasedmu, ale ještě tu kulatou. Tak zastavím a co je, co se stalo, že to třeba zmáknem opravit nebo něco. A děda píchlej zadek, ale že to má kousek a tak to teda dotlačí. A já sem mu říkal, heleďte mám tady sprej do pneu, tak to zkusíme a třeba to dojedete. No rozeberu kaslíky kde jako je a sprej nikde... no většího debila sem ze sebe udělat nemohl, tak sem se mu omlouval, že mi to je líto, ale že mu nehelpnu. Kdyby byl z daleka, tak bych pro něj zajel domu cca 15 kiláků a děda, že to má fakt kousek a že to dotlačí, měl to asi tak 2-3 kiláky po rovince a pak z kopce a že v pohodě, nevím jestli sem slyšel dobře, ale říkal něco o osmdesáti, ale byl to docela kus chlapíka při síle, že by leckterýmu pobertovi ještě naflákal.  Ale co mě nasralo, myslíte, že by někdo zastavil s autem a zeptal se co se děje když tam vidí dědu jak tlačí, no nikdo nic samozřejmě. Hrozně mě to mrzelo, že sem mu nemohl helpnou kolegovi motorkáři :) . V autě vozim ty spreje 2... Jinak kdyby někdo měl typ na skladnější variantu spreje, tak sem s tím. Ale lidi mě dneska teda nasrali...

Odesláno (upraveno)

Kde jsou ty časy, jawa fuč a Pepina už skoro došáhne na sutupačky bandasky.

 

post-8501-0-06311600-1439148920_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Horhe
Odesláno

Jsem blbec, že jsem jí vůbec prodal. Ručení stálo 120 Kč za rok. Mohla bejt v garáži pod plachtou. 

Dostal jsem za ní 18k

Návštěvník Strocek
Odesláno

ty vole... Ty 634 konopnice jdou nahoru. Jako jasný, ač fanda Jawy a ČZ, tak musím přiznat, že ty stroje nebyly žádnej zázrak, ale kvůli ty nostalgii bych jí asi nedal, krom toho 18 nebo i kdyby víc tě prostě nevytrhne. Škoda jí. 

Odesláno

Škoda no, pár let a cena bude dvoj až trojnásobná. Ale teda furt jsem jawil v pangejtu. Neujel jsem snad 20 km aby se něco neposralo

Návštěvník Strocek
Odesláno (upraveno)

Jako pude to nahoru, ale zase si nemyslím, že dosáhnou nějakých zavratných cifer, přeci jenom bylo jich dost a zas takový raritky to nejsou, to myslím obecně Jawy a Čízy (175,250,350), ale na ceně určitě nespadnou. Jednou jsem se bavil s týpkem co prodával vymazlenou, ale fakt pěknou konopnici, který byla dělaná snad do posledního šroubku a já proč jí prodává. Říkal to samý :)  že už na to prostě nemá nervy, že jako teda dycky dojel, ale že to by nebyla jízda aby něco pak nemusel v garáži dotahovat atd. Já jsem u tý svý čízy vyměnil co bylo potřeba, zapalování VAPE 12, půl roku totálních nervů, ale zatím drží bez toho abych se v tom vrtal, ale znám to taky a kolik bych za ní dostal 15? to si jí rači nechám  :)

post-26998-0-95875700-1439231980_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Strocek
Odesláno

Díky za pochvalu. Jsem rád, že jsem odolal. Stála mě spoustu času a shánění, aby vypadala takto. O penězích radši nemluvím, to je tajný. Takže možná někdy, ale zatím jsem najel od go 2500 km a nikde ani minuta zdržení a oprav.

Odesláno

 

Díky za pochvalu. Jsem rád, že jsem odolal. Stála mě spoustu času a shánění, aby vypadala takto. O penězích radši nemluvím, to je tajný. Takže možná někdy, ale zatím jsem najel od go 2500 km a nikde ani minuta zdržení a oprav.

 

Já třipade miluju, ale spíš z nostalgie, jinak jsou to strašný šunty. Takže chápu nadšení typu:"...od go 2500 km a nikde ani minuta zdržení a oprav...".

Mimochodem, moje čínská, jednoválcová, vysokootáčková replika Hondy Gorilla, se mnou bez závad najela téměř 30 tisíc km, přetížená a v podmínkách zdánlivě neslučitelných s jejím životem... Můj BMW R1150GS Adventure má najeto bez závad 150 tisíc km a asi by bylo dobré připomenout legendární spolehlivost bavorských dvouventilových boxerů, vrstevníků Jawy 350. Je strašný, jak tu značku dokázeli komunisti vybydlet a současní vlastníci v tom zoufalství pokračují, snad by bylo lepší ji nechat v klidu umřít, než lidé zapomenou na její slavnou minulost a do historie se zapíše jako postkomunistický výrobce nekvalitních motocyklů.

Odesláno

Ty bláho, já byl včera na motorce v práci - asi 110km ráno tam - to bylo super. Večer to samý zpátky - byl jsem spařenej, jako prase. Tohle počasí už není ani na moto.

Návštěvník Strocek
Odesláno

  

Já třipade miluju, ale spíš z nostalgie, jinak jsou to strašný šunty. Takže chápu nadšení typu:"...od go 2500 km a nikde ani minuta zdržení a oprav...".

Mimochodem, moje čínská, jednoválcová, vysokootáčková replika Hondy Gorilla, se mnou bez závad najela téměř 30 tisíc km, přetížená a v podmínkách zdánlivě neslučitelných s jejím životem... Můj BMW R1150GS Adventure má najeto bez závad 150 tisíc km a asi by bylo dobré připomenout legendární spolehlivost bavorských dvouventilových boxerů, vrstevníků Jawy 350. Je strašný, jak tu značku dokázeli komunisti vybydlet a současní vlastníci v tom zoufalství pokračují, snad by bylo lepší ji nechat v klidu umřít, než lidé zapomenou na její slavnou minulost a do historie se zapíše jako postkomunistický výrobce nekvalitních motocyklů.

Ono to nejde moc srovnávat Jawy a ČZ se soudobou konkurencí. Jejich vrcholy byl u Jawy Calif a u ČZ krosky vducháče, pak už to nemělo šanci. Tydle stroje vynikaly prostě tím, že byly za směšný peníze a tím válcovaly konkrurenci i z tohoto důvodu se vozily do zahraničí a to po celým světě kde i tam na tu cenu slyšeli. Mě vždycky pobaví když někdo prodává Jawu nebo Čízu, jak je všechno na originál dílech a mám zkušenost, že druhovýroba je kolikrát kvalitnější a přesněji udělaná... U origo dílů si musel všechno dodělat, dobrousit, doohýbat, sem tam bouchnout kladivem atd. 

 

Kámoš co dělal v Jawa Divišov (plochodrážky) tak mi vysvětloval jak je to s tou klasickou Jawou, že ještě neklekla. Že prej někdo z Jawy dycky vymyslí nějakej stroj (většinou propadák) a dostanou dotace aby jako značka nezanikla... a takhle že to prej omýlaj furt dokola a sosaj kačky (ale je to informace u piva z kategorie JPP, ale klidně bych tomu věřil). v Jawě by se měli probrat a dělat to co jim šlo a to stroje do 350, mě by se líbilo endurko, trail, scrambler atd... a nezkoušeli se přiblížit ke konkurenci nějakýma naháčema nedejbože supersportama o obsahu 1000 apod. kde prostě nemají ani v nejmenším šanci 

Odesláno (upraveno)

Stroje do 350 su v europe len nostalgicka minulost. To je objemova kategoria pre skutre a ine utility priblizovadla, nie pre motocykel. Jawa nema sancu konkurovat nicim - nema produkt, nema kvalitu, nema cenu a tradicia znacky Jawa z 30tych rokov je davno zabudnuta. Jawa je jednoducho srot a mala byt davno mrtva.

Upraveno uživatelem instant
Návštěvník Strocek
Odesláno

No myslel jsme to právě pro podobnou kategorii lidí co by to měli jako přibližovadlo po městě, ale občas s tím vyjet za město. Mě skůtry vůbec neberou, krom toho když ho vezmeš za město, tak polňačky a rozbitý okrsky mu moc nesvědčí, ale tak je jasný, že tam určenej není, ona i ta Praha s těma silnicema nic moc. Ale líbí se mi takovýhle stroje jako tahle 250 Suzuki, tak něco takovýho bych si u Jawy dovedl přestavit. 

post-26998-0-59118400-1439368306_thumb.jpg

Odesláno

Ono to nejde moc srovnávat Jawy a ČZ se soudobou konkurencí. Jejich vrcholy byl u Jawy Calif a u ČZ krosky vducháče, pak už to nemělo šanci. Tydle stroje vynikaly prostě tím, že byly za směšný peníze a tím válcovaly konkrurenci i z tohoto důvodu se vozily do zahraničí a to po celým světě kde i tam na tu cenu slyšeli. Mě vždycky pobaví když někdo prodává Jawu nebo Čízu, jak je všechno na originál dílech a mám zkušenost, že druhovýroba je kolikrát kvalitnější a přesněji udělaná... U origo dílů si musel všechno dodělat, dobrousit, doohýbat, sem tam bouchnout kladivem atd. 

 

Kámoš co dělal v Jawa Divišov (plochodrážky) tak mi vysvětloval jak je to s tou klasickou Jawou, že ještě neklekla. Že prej někdo z Jawy dycky vymyslí nějakej stroj (většinou propadák) a dostanou dotace aby jako značka nezanikla... a takhle že to prej omýlaj furt dokola a sosaj kačky (ale je to informace u piva z kategorie JPP, ale klidně bych tomu věřil). v Jawě by se měli probrat a dělat to co jim šlo a to stroje do 350, mě by se líbilo endurko, trail, scrambler atd... a nezkoušeli se přiblížit ke konkurenci nějakýma naháčema nedejbože supersportama o obsahu 1000 apod. kde prostě nemají ani v nejmenším šanci 

 

ale zas to ber z lepsej stranku: kolko ludi ma pracu a moze nieco robit a nezamestnanost je nizsia;) ako za komunistov- nevadi ze sa nieco robi zbytocne a je to na h*** ale hlane ze sa robi:)

podla mna je treba predat ked je ponuka  a nie to drzat doma v garazi kde z toho nic nie je a potom o par rokov po tom uz ani pes nestekne. mladi ludia v dnesnej dobe uz nevedia co to je jawa a nebude to mat pre nich ziadnu hodnotu- ani nostalgicku tak ako pre starsich co teraz este ziju a pametaju: TAKU SOM KEDYSI MAL BOLA TO MOJA PRVA MOTO  :notworthy:

Odesláno

Poslední dobrá Jawa je panelka a Californian. Pak už to konstrukčně šlo docela z kopce a žilo jen z minulosti.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...