Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Nechci do toho vyberu nejak kafrat, nevim jakej rocnik motorek dotazovatel chce, ale jeste bych vypichl ze to co napsal on jsou ctyr valce, triple je tri valec a italove jsou vtwiny a to jsou docela rozdilny projevy v chovani i pro nekoho kdo na tom dlouho nesedel, tak bych se mozna zameril i na to, prece jen vtwin taha hezky "odspoda" a ve vyssich uz to nejni takova sranda narozdil do ctyrvalce kterej teprve tam jede jak pichla svine, no a triumph sem nikdy nezkousel ;-)

Odesláno

Ano, to mas naprostou pravdu. Uvedl 4valce, ale hleda neco pro legraci a prubeh vykonu u tech dvou valu a u trivalu je uplne jinde a sranda s tim je neskonale vetsi. Tak jsem mu to dal jako tip. Ja mel na triplovi (08) svody a koncovku od Zardu a krivka byla uplne dokonala. Nadsazene receno, to dole tahlo jak 2val a pritom hore to nechciplo a slo to dal jako 4val:). Tuono jsme mel tusim 04 a bylo to posedem skoro jak motard, ale tahalo pekne. S4r byla motorove taky super, ale tam byl fajn hlavne podvozek. Zpracovaní u tech italek bylo slabsi, ale zasadni problem nebyl. U jete motorky bude japonec jistota a ital muze byt loterie. Samozrjme to tak byt nemusi:) Pro me osobne je vetsi sranda s 2 nebo 3valem.

Co me jeste bavilo tak SM-T. Ten koncept me prijde dokonalej. Holka pro vsechno.

Odesláno

S tim se neda nic nez souhlasit a za me taky rozhodne dvouvalec co se fun factoru tyce rozhodne vede. Kdyby mu nevadil starsi rocnik tak jeste litrovej Raptor je moc hezka motorka, zvlast limitka v karbonu je povedena a tepe v ni dvouvalcovy srdce s japonskym rodokmenem

Odesláno

Ses si jistej? Delali i maleho raptora a domnivam se, ze tam byl motor z sv. Jak u maleho, tak u litra. Ale 100% nevim.

Jinak tl, sp1, sp2 to byla pecka. Motor, jizda, vzhled. Krasa

Odesláno

U velkyho raptora byl tusim ze motor z TLS, jen mel o neco mensi vykon kvuli jine mape a nejakym drobnostem, jak to bylo u mensiho raptora nevim. SPcka to je uplne jina liga :-)) Ty bych chtel nekdy zkusit...

Odesláno (upraveno)

díky za reakce, ročník tak min.2008, nájezd do 30-40tisíc a chtěl bych si s tím užít trochu legrace, kdy vezmu tochu za plyn a je za mnou mrak prachu, vím, že to bude i hodně o respektu a uvědomění si, co mám pod zadkem, cenově cca do 150tisíc

Upraveno uživatelem Standis
Odesláno (upraveno)

Tak to vsechny TLka, raptori, SPcka padaj, to jsou holky z prelomu milenia :-) A dal uz se moc nechytam, ja zamrzl u tehlech babicek protoze me bavej a nejak nemam chut posunovat se jinam ani :)

Upraveno uživatelem Gres
Odesláno

Standis- S3 je Tvuj stroj??

Gres-dikes za vysvetleni. SPcka uz je dnes vzacnost, ale kladivo neskitecny. Cejtis se jako Colin??

Odesláno

Standis:to bych sel do Tunaka, mel jsem RSV z 2008, takze az na riditka a kapotaz stejny, je to lehce ovladatelna masina, brzdy skvely, zatah i zvuk super, kamarad co Tunaka mel, tak s tim lital furt po zadnim.

Monster aby jel podobne by musel byt S4R s Testastretou a stejne bude podvozek slabsi, zabava by mohla byt i s 1200 Grisem, ale taky to je motorove i podvozkem slabsi nez Tunak, hrozne me bavil Buell ale firma uz neni, tak nevim jak je to s dilama

Po Triumphu uz jsem mel jen dvouvaly, takze se ctyrvaly zkusenost nemam

Odesláno

TLR 1000R byl můj poslední bajk kdysi před lety, neuvěřitelná mašina která měla charisma, stejně tak jako třeba SP, kam se na to hrabou současný rejže ...  dneska když má chlap 192cm tak už si ani kapotu nekoupí protože by se na to nesložil, tohle byla ještě pořádná motorka, jooo kde jsou ty časy:(

post-55640-0-09611300-1504301097_thumb.jpg

post-55640-0-20534500-1504301103_thumb.jpg

Odesláno (upraveno)

Pokud vzhledově sneseš Aprilii Tuono tak bych šel do ní, ale pouze verze Factory, lepší spodek,kola,brzdy,rozpočtem dosahneš tak na 06/07. Funfaktor obrovský, celkem spolehlivý na italku, nechá se na tom jak cestovat tak dělat bejkárny a nechá se s tím zajet i okruh, akorát na to trochu fouká :), jinak je to univerzální mašina.

Upraveno uživatelem Sweden
Odesláno

Tak ta TLka je krasny kus.. to bola skvela masina. aj v bielo-modrej kombinacii vyzerala nadherne. A plne suhlasim, mam 190cm a na sportovu motorku si dnes sadnut je bez sance. (cest vynimkam)

 

ad trojvalec: nema to len vrch, alebo len spodok, ma to oboje.

Odesláno

Sweden, instant Jo presne vim jak to myslite, mam 192cm taky a TLko byla jasna volba, i kdyz kdyz sem vybiral kdysi motorku tak sem vlastne vubec nevedel ze existuje, je to takova popelka od suzuki, moc lidi o nich poradne nevi, ale kamos mel Sko, takze Rko byla jasny volba, dva vstriky na valec, kovany pisty, zvuk jak kdybys kopl dabla do zadku. V tovarnich barvach je nadherna a jeste jako bonus diky malejm barevnejm odchylkam na prvni pohled urcis rok vyroby :-)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...