M.K. Odesláno 4. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. července 2019 Taky jsem měl přesně tuhle. Prostě menší dvouválec: není to moc točivé a v nízkých otáčkách cuká. Taky brzdy nebyly zázračné (vpředu jeden kotouč). Plastová nádrž toho moc nepojme, asi 14 litrů..? Ale vypadala pěkně a zvuk mě bavil víc než u japonců. Na běžné poježdění v jednom, na krátké / střední cesty byla fajn. Podvozkově by snesla víc, než kolik jsem já uměl, takže na nějaké hodnocení "na limitu" si netroufám, ale byla to lehká mrštná motorka. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maro Odesláno 4. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. července 2019 (upraveno) Mám 750 má to 46 kw (600 má tusim 41 což není takový rozdil). Za mě jede to super i když výkon tomu bez debaty chybí. Projev je podle mě charakternejsi než u japonce, naučí tě to řadit, protože v nízkých otáčkách to cuká ve vysokých se to třepe. Mě na tom fakt baví jezdit, protože to fakt musíš řídit. Není to o tom hodit tam trojku a jet jako třeba na fazeru. A zvuk je taky jinde. Váha taky super, jak píše M.K. po městě je to jak na skútru. 750 má už dvoukotouc takže brzdy bych řekl ok, párkrát jsem se málem sklouznul, ale díky nízké váze jsem to dycky ustal, je to skoro jak na kole. Mě fakt baví, jenom si rvu vlasy že jsem nevzal 900 s perspektivou youngtimeru Upraveno 4. července 2019 uživatelem Maro Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 4. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. července 2019 (upraveno) Projev je podle mě charakternejsi než u japonce, naučí tě to řadit, protože v nízkých otáčkách to cuká ve vysokých se to třepe. Krajsiu definiciu spojenia "motorka co ma charakter" som uz dlho necital Upraveno 4. července 2019 uživatelem instant Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maro Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 (upraveno) Krajsiu definiciu spojenia "motorka co ma charakter" som uz dlho necital Já celkem i chapu, proč si z toho lidí dělají prdel :-D objektivně by to totiž mělo tak být a japonec by z toho měl vždycky vyjít jako lepší motorka. Ale ono to tak prostě není (resp z mého pohledu, určitě se mnou bude hromada lidí nesouhlasit). Sednout na to, zatáhnout za plyn a valit 200 není žádné umění a upřímně ve výsledku i trochu nuda. Když jsem si s kámošem vyměnil na chvíli monstra za fazera tak moje pocity byly: jo jede to pěkně, ale sedím na tom jak na židli a není se čeho chytit, takže tam lítám jak snopel v bandasce, neslyším motor, takže zpětnou vazbu poskytuje jenom otackomer a presto vsechno tady valim dvakrat rychleji nez na monstru a vlastne se nic neděje. Ta motorka si to proste prebere a člověk z toho ziska pocit že má vše pod kontrolou, ale pod kontrolou to ma ta motorka, kdežto ten monstr je prostě daleko primocarejsi a vyžaduje neustálou pozornost. Já jsem slizal bez nějaké větší emoce, kámoš mi ho vracel s rohlíkem od ucha k uchu. Za mě ta motorka je prostě mnohem větší porce zábavy v mnohem bezpecnejsich rychlostech, mnohem lepší na učení, protoze od tebe porad neco chce a když to udeláš blbe dá ti to hodne jasné najevo, ale bez toho aby s tebou někde flákal o zem. Upraveno 5. července 2019 uživatelem Maro Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.K. Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 Maro, já Ti rozumím a vidím to dost podobně, ale je jasný že každej si to přebere optikou vlastních preferencí... Ten charakter vzniká právě z nedokonalostí, stejně jako u lidí (svatouškové jsou na pěst) A japonské motorky taky dokonalé nejsou, proto dost lidí baví. Nemohu nevzpomenout na tátovo bejvalku: Yamaha Royal Star Venture, ta měla charakteru na rozdávání... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelSch Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 Tak po pár návštěvách bazaru a hodinách u netu (je to stejný jak vybírat první hodinky), jsem zjistil následující. Chopper na začátek je pro me velkej, neforemnej a těžkej. Klasická silnice - ne, na to nemám koule Do finále se tedy dostaly dva typy a to naháč typu SV, Hornet,.. a silniční enduro. To enduro hlavně kvůli mě postavě (193/100). Nicmene jsem se rozhodl jít cestou ojetiny a to mi dává dost zabrat. Nemám kolem sebe nikoho kdo by měl čas se mnou pořád někde jezdit, ptát se a zkoušet a když už jo, tak jen v Plzni a okolí. Do Prahy se mnou jet nikdo nechce. Tady jsou dvě motorky, který jsem si tak nějak vytipoval. Ta první je Yamah XT 600 (samozřejmě u Plzně ) a druhou jsem si našel v Praze na bazaru, Husqvarnu. Ta se mi zdá lepší ve smyslu futureproof, je novější, má ABS a nabídne max výkon 42kW. To XT je pod 35kW. Zas má ale oproti XT dost nalitano. Cenově je to víceméně stejný https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-xt-600/yamaha-xt-600-29kw-1449674.html https://www.tipmoto.com/motorky/husqvarna/390694-tr-650-strada-abs.html S naháčem si nevím moc rady, do 35kW jsem nic nenašel. Mrknete na to a nějaký nápady? Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 Budem sa opakovat... nieco takehoto a nechat to papierovo zaskrtit....https://motorky.bazos.cz/inzerat/104451789/prodam-SUZUKI-Bandit-650A-v-perferktnim-stavu.php SU tam padaky aj abs a ak to zaskrtis len na papieri tak to bude vladat aj do kopca postava nepostava. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maro Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 Husquarna vypadá super (vzhledově, stav nejsem schopný posoudit) perspektivu otevření na 42 kw bych nepřeceňoval, pravděpodobně ten požadavek na nárůst výkonu bude po roce nebo dvou výrazně vyšší než jenom moto otevřít (vidím to na sobe, monster má 46 a jak jsem psal, chtěli by to vic). Jsi kus chlapa, takže tím se to taky trochu komplikuje. Napadl mě třeba malý duke, ale nejel jsem a nevím, jak a jestli vubec by ses na to poskládal. Jednoustopou si ho myslim dost chválil https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=280280500&utm_source=sharedAd&utm_medium=android Nebo tohle třeba vypadá zajímavě měl to známý a taky nerikal nic špatného. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=280602652&utm_source=sharedAd&utm_medium=android Ale já jsem spíš nadšenec a takhle bych přemýšlel já, nějaký hlas rozumu ti to určitě zhodnotí fundovaneji:-) a to myslím v dobrém, já jsem prostě typ co si koupil monstra protoze mi spadla čelist, když jsem ho viděl. To ze na nem se sto kily vypadam legracne neresim a naši společnou historii tu vykládat moc nebudu nebo slonika už neprodám :-D (teď je ale už vše v cajku - teda až dodělám blinkry - ale stalo mě to az nemile penez a hlavně posměchu od těch rozumných) přesto všechno bych šel znovu stejnou cestou, jen bych asi pečlivěji vybíral (a vzal 900). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 Suzuki SV 650 jsem taky měl, naprosto bezproblémový nezáludný stroj, proti Monster 600 to byl silák :-)akorát to chtělo progresivní pružiny do vidlice, jinak cajk ... s aftermarketovým výfukem to mělo i "charakter" :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelSch Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 K ty KTM, strejda mě tlačí do Duke taky a posílá mi testy právě na tu 390 na začátek a nebo sehnat zavřenou starší 690. A je teda pravda, že KTM jsem vždycky zboznoval a to bez jakýchkoliv racionálních důvodů. Prostě to tam bylo. Něco jako ty a Monster. Co jsem pochopil z testů, tak je sice 390 menší ale ty 190cm lidi se tam poskládají v pohodě. Jak na tom vypadají je asi věc druhá. Na druhou stranu, opravdu chci řešit u první mašiny, jak na ni vypadám? Asi ne.. Ty bazarovky 390 se dají sehnat kolem 90 (2014) a ta samá cena je pak za 690 (2008) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelSch Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ktm/ktm-duke-390/ktm-duke-390-1451818.html Tady sem si našel slusnej kousek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 Když už tak raději přece jen toho většího 690 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Baldic Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 (upraveno) Hele na toho Duka se podle me moc neskladas. A jestli poskladas, tak to nebude ono. Kdyz uz tak toho vetsiho 690.XT 600 Tenere by te nezaujala? Nebo proverenej DL 650 V-Strom? Upraveno 5. července 2019 uživatelem Baldic Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelSch Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 No to je věc kterou řeším. Slušnou ojetinu, rv 2014 na začátek, sice menší, ale na start by to mělo stačit. Za dva roky se uvidí, jestli vůbec budu jezdit a případně na čem (možná se vyprofiluju na cruiser nebo cestovní enduro) a tu 390 prodám jak 6 let starou motorku a nepředpokládám že s nějakou výraznou ztrátou. Naopak u ty 690 bych měl sice vyřešenou budoucnost s výkonem, ale pokud bych chtěl něco měnit, tak pak už budu prodávat motorku 15 let starou. Jak jsem říkal, po Plzni mám člověka co se se mnou zajede podívat ale od Plzně dal už nikoho nemám a jet do Tábora pro 11 let starou mašinu sám...nevím Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Baldic Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 Jestli na to mas prachy, tak se domluvit s prodavajicim a autorizovanym servisem na prohlidce, aby ti rekli, co a jak. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelSch Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 Když teda ještě hodím do placu něco kolem 60 tisíc a pro vyšší postavy. Co vy na to https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-fmx-650/honda-fmx-650-1439469.html https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-xt-600/yamaha-xt-600-29kw-1449674.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zelenina Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 A co Kawa KLE 500? Sent from my iPhone using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelSch Odesláno 5. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. července 2019 V Strom a KLE se mi vzhledově vůbec nelíbí. Ty motorky vypadají tak o 10 let pozadu s designem (pro mě). A je to takový už moc cestovní a s 200kg i docela macatý. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noviisek Odesláno 6. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. července 2019 Když teda ještě hodím do placu něco kolem 60 tisíc a pro vyšší postavy. Co vy na to https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-fmx-650/honda-fmx-650-1439469.html https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-xt-600/yamaha-xt-600-29kw-1449674.htmlFmx mám, podle mě je to super stroj. Vzal jsem ho kvůli výšce, mám 195 a připadám si na tom úplně v pohodě. Jediný, co ty motorce chybí podle mě:Ochrana proti větruLepší podvozek mimo silniciPohodlný sedloVýkon Nic z tohohle nechybí mě, ale vím, ze jinde se tohle dá sehnat.Motorka je super, je s ni prdel a je blbu vzdorna. Pokud mas v plánu jezdit hodně, tak té bude stvat interval výměny oleje (3000 km). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 6. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. července 2019 Este k tym argumentom ze 200kg je tazka motorka - potreba nizkej hmotnosti motorky pre normalne jazdenie na ceste sa znacne precenuje.. ale ze ZNACNE.. a to nehovorim o niekolkych malo pripadoch, ked sa tie kila navyse vyslovene hodia. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se