Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Taky jsem měl přesně tuhle. Prostě menší dvouválec: není to moc točivé a v nízkých otáčkách cuká. Taky brzdy nebyly zázračné (vpředu jeden kotouč). Plastová nádrž toho moc nepojme, asi 14 litrů..? Ale vypadala pěkně a zvuk mě bavil víc než u japonců. Na běžné poježdění v jednom, na krátké / střední cesty byla fajn. Podvozkově by snesla víc, než kolik jsem já uměl, takže na nějaké hodnocení "na limitu" si netroufám, ale byla to lehká mrštná motorka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 750 má to 46 kw (600 má tusim 41 což není takový rozdil). Za mě jede to super i když výkon tomu bez debaty chybí. Projev je podle mě charakternejsi než u japonce, naučí tě to řadit, protože v nízkých otáčkách to cuká ve vysokých se to třepe. Mě na tom fakt baví jezdit, protože to fakt musíš řídit. Není to o tom hodit tam trojku a jet jako třeba na fazeru. A zvuk je taky jinde. Váha taky super, jak píše M.K. po městě je to jak na skútru. 750 má už dvoukotouc takže brzdy bych řekl ok, párkrát jsem se málem sklouznul, ale díky nízké váze jsem to dycky ustal, je to skoro jak na kole. Mě fakt baví, jenom si rvu vlasy že jsem nevzal 900 s perspektivou youngtimeru

Upraveno uživatelem Maro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Krajsiu definiciu spojenia "motorka co ma charakter" som uz dlho necital :D

Já celkem i chapu, proč si z toho lidí dělají prdel :-D objektivně by to totiž mělo tak být a japonec by z toho měl vždycky vyjít jako lepší motorka. Ale ono to tak prostě není (resp z mého pohledu, určitě se mnou bude hromada lidí nesouhlasit). Sednout na to, zatáhnout za plyn a valit 200 není žádné umění a upřímně ve výsledku i trochu nuda. Když jsem si s kámošem vyměnil na chvíli monstra za fazera tak moje pocity byly: jo jede to pěkně, ale sedím na tom jak na židli a není se čeho chytit, takže tam lítám jak snopel v bandasce, neslyším motor, takže zpětnou vazbu poskytuje jenom otackomer a presto vsechno tady valim dvakrat rychleji nez na monstru a vlastne se nic neděje. Ta motorka si to proste prebere a člověk z toho ziska pocit že má vše pod kontrolou, ale pod kontrolou to ma ta motorka, kdežto ten monstr je prostě daleko primocarejsi a vyžaduje neustálou pozornost. Já jsem slizal bez nějaké větší emoce, kámoš mi ho vracel s rohlíkem od ucha k uchu. Za mě ta motorka je prostě mnohem větší porce zábavy v mnohem bezpecnejsich rychlostech, mnohem lepší na učení, protoze od tebe porad neco chce a když to udeláš blbe dá ti to hodne jasné najevo, ale bez toho aby s tebou někde flákal o zem. Upraveno uživatelem Maro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maro, já Ti rozumím a vidím to dost podobně, ale je jasný že každej si to přebere optikou vlastních preferencí... Ten charakter vzniká právě z nedokonalostí, stejně jako u lidí (svatouškové jsou na pěst) :) A japonské motorky taky dokonalé nejsou, proto dost lidí baví. Nemohu nevzpomenout na tátovo bejvalku: Yamaha Royal Star Venture, ta měla charakteru na rozdávání...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po pár návštěvách bazaru a hodinách u netu (je to stejný jak vybírat první hodinky), jsem zjistil následující.

 

Chopper na začátek je pro me velkej, neforemnej a těžkej.

 

Klasická silnice - ne, na to nemám koule

 

Do finále se tedy dostaly dva typy a to naháč typu SV, Hornet,.. a silniční enduro. To enduro hlavně kvůli mě postavě (193/100).

 

Nicmene jsem se rozhodl jít cestou ojetiny a to mi dává dost zabrat. Nemám kolem sebe nikoho kdo by měl čas se mnou pořád někde jezdit, ptát se a zkoušet a když už jo, tak jen v Plzni a okolí. Do Prahy se mnou jet nikdo nechce. Tady jsou dvě motorky, který jsem si tak nějak vytipoval.

 

Ta první je Yamah XT 600 (samozřejmě u Plzně :)) a druhou jsem si našel v Praze na bazaru, Husqvarnu. Ta se mi zdá lepší ve smyslu futureproof, je novější, má ABS a nabídne max výkon 42kW. To XT je pod 35kW. Zas má ale oproti XT dost nalitano. Cenově je to víceméně stejný

 

https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-xt-600/yamaha-xt-600-29kw-1449674.html

 

https://www.tipmoto.com/motorky/husqvarna/390694-tr-650-strada-abs.html

 

S naháčem si nevím moc rady, do 35kW jsem nic nenašel.

 

Mrknete na to a nějaký nápady? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budem sa opakovat... nieco takehoto a nechat to papierovo zaskrtit....

https://motorky.bazos.cz/inzerat/104451789/prodam-SUZUKI-Bandit-650A-v-perferktnim-stavu.php

 

SU tam padaky aj abs a ak to zaskrtis len na papieri tak to bude vladat aj do kopca postava nepostava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Husquarna vypadá super (vzhledově, stav nejsem schopný posoudit) perspektivu otevření na 42 kw bych nepřeceňoval, pravděpodobně ten požadavek na nárůst výkonu bude po roce nebo dvou výrazně vyšší než jenom moto otevřít (vidím to na sobe, monster má 46 a jak jsem psal, chtěli by to vic). Jsi kus chlapa, takže tím se to taky trochu komplikuje. Napadl mě třeba malý duke, ale nejel jsem a nevím, jak a jestli vubec by ses na to poskládal. Jednoustopou si ho myslim dost chválil

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=280280500&utm_source=sharedAd&utm_medium=android

 

Nebo tohle třeba vypadá zajímavě měl to známý a taky nerikal nic špatného.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=280602652&utm_source=sharedAd&utm_medium=android

 

Ale já jsem spíš nadšenec a takhle bych přemýšlel já, nějaký hlas rozumu ti to určitě zhodnotí fundovaneji:-) a to myslím v dobrém, já jsem prostě typ co si koupil monstra protoze mi spadla čelist, když jsem ho viděl. To ze na nem se sto kily vypadam legracne neresim a naši společnou historii tu vykládat moc nebudu nebo slonika už neprodám :-D (teď je ale už vše v cajku - teda až dodělám blinkry - ale stalo mě to az nemile penez a hlavně posměchu od těch rozumných) přesto všechno bych šel znovu stejnou cestou, jen bych asi pečlivěji vybíral (a vzal 900).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K ty KTM, strejda mě tlačí do Duke taky a posílá mi testy právě na tu 390 na začátek a nebo sehnat zavřenou starší 690. A je teda pravda, že KTM jsem vždycky zboznoval a to bez jakýchkoliv racionálních důvodů. Prostě to tam bylo. Něco jako ty a Monster.

 

Co jsem pochopil z testů, tak je sice 390 menší ale ty 190cm lidi se tam poskládají v pohodě. Jak na tom vypadají je asi věc druhá. Na druhou stranu, opravdu chci řešit u první mašiny, jak na ni vypadám? Asi ne..

 

Ty bazarovky 390 se dají sehnat kolem 90 (2014) a ta samá cena je pak za 690 (2008)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je věc kterou řeším. Slušnou ojetinu, rv 2014 na začátek, sice menší, ale na start by to mělo stačit. Za dva roky se uvidí, jestli vůbec budu jezdit a případně na čem (možná se vyprofiluju na cruiser nebo cestovní enduro) a tu 390 prodám jak 6 let starou motorku a nepředpokládám že s nějakou výraznou ztrátou.

 

Naopak u ty 690 bych měl sice vyřešenou budoucnost s výkonem, ale pokud bych chtěl něco měnit, tak pak už budu prodávat motorku 15 let starou.

 

Jak jsem říkal, po Plzni mám člověka co se se mnou zajede podívat ale od Plzně dal už nikoho nemám a jet do Tábora pro 11 let starou mašinu sám...nevím :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fmx mám, podle mě je to super stroj. Vzal jsem ho kvůli výšce, mám 195 a připadám si na tom úplně v pohodě.

 

Jediný, co ty motorce chybí podle mě:

Ochrana proti větru

Lepší podvozek mimo silnici

Pohodlný sedlo

Výkon

 

Nic z tohohle nechybí mě, ale vím, ze jinde se tohle dá sehnat.

Motorka je super, je s ni prdel a je blbu vzdorna.

 

Pokud mas v plánu jezdit hodně, tak té bude stvat interval výměny oleje (3000 km).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...