Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Jestli to tu vteřinu motá, tak nevěřím, že je něco se startérem. Vsadím si na to relé. Dokonce bych se nedivil, kdyby byl jen někde zaoxidovaný spoj. Vem elektroschéma, kontox a vyčisti kritické spoje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Startér sem sundal všecko vyčistil, tam byly nějaký kuličky bordelu nebo co, proškrábnul rotor, máznul kluzný na druhý straně, u motoru je to na jehličkách mazaný vod motoru. Nasadil všechno a pořádně dotáhnul. Když jsme zkoušel startovat, tak to dělalo že to tuťklo sekundu nic (budíky úplně zhebly), já sem pořád držel startér a pak se normálně rozjel, jako taková mezera. Tak jsem to jel projet, trošku vostříknout, páč sem to měl zasraný vod bláta. A pak sem to zkoušel několikrát a už to nedělalo a dycky na první dobrou. Takže si myslim, že si to asi sedlo. Je možný, že jak tam byla ta mezera, že byla vyšťavená baterka, ale pak už se lehce dobyla a šlo to normálka. Baterku mám novou Yuasu a teď jí mám na nabíječce, tak to zkusim ještě zejtra, ale myslim, že to bude asi cajk.

Upraveno uživatelem Strocek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to nechávám v motorce v garáži pod barákem kde se netopí, takže  je tam tak akorát. Občas to dám na chytrou nabíječku, mám udělanej vývod bokem, a nechám to cca tejden na chytrý nabíječce, že jako průběžně dobíjim, doufám že nedostanu čouda, že to dělám blbě :). Ale jinak baterku nevyndavám, protože je podsedlem a to je přišroubovaný pod blatníkem a je tam blbej přístup. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kuci, protože téma trošku stojí, tak aby se vědělo. :). Zkoušel sem to startování a dělalo to prostě furt, jednou jo budíky zhasínaly, jednou ne budíky nezhasínaly. Napsal jsem do KTM a mazák naordinoval používat při startování dekompresor, což mi přišlo, že by mělo i logiku, že podle toho kde ti skončí píst, tak jednou to má kompresy jako kráva a potřebuje startér hodně zatlačit, takže velkej odběr a proto zhasnou budíky a jindy to je připravený na drcáka a de to hned. Mimochodem mám k tomu českej manuál a vo dekompresoru když startuješ el. startérem ani zmínka. Takže tak. Člověk se pořád učí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neví no. Ale nevěděli to i jiní, kteří jsem myslel, že jsou vědomostma u motorek jinde než bežnej uživatel. Nepíšou to ani v manuálu. U startování nakopávačkou tam je to jasný, že bez toho bys to nevotočil. No a s tím chcípáním. Chcípal jsem dycky s dekompresorem, v manuálu o tom taky není zmínka. Taky sem se na to zeptal, že jako ulevíš motoru kvůli tlakům a týpek z KTM, píše že nemusíš, že jenom při startování. 

Upraveno uživatelem Strocek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ho taky používám na chcípání (právě kvůli tomu motor pošetřit) a kdybych chtěl startovat nakopávačkou. Já sem měl dycky motorky bez dekompresoru, takže sem ho nikdy nepotřeboval. Tahle je první s dekompresorem, nikdo mi to neřek v návodu to není, což vidim jako docela průser, takže v klidu. Jinak sem týpkovi popsal přesně to co vám a hned věděl, ale vy to víte až když sem napsal co mi vodpověděl, takhle sem kuci taky chytrej :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nojo, jenze nas by nenapadlo (nebo minimalne mne ne), zes to startoval bez dekompresoru. To je jako, kdyz by nekdo resil, proc mu masina nestartuje a nakonec by z neho vylezlo, ze tam nema benzin ;-). Taky by mne nenapadlo se ho zeptat ;-).

V klidu, to se stava, kamos mel takhle problem s novou masinou, poprve Suzuki a ze mu nestartuje. Mi chytla na prvni sup. Chvili kouka a pak to zkousi a nic. Mu rikam, ze musi zmacknout spojku. Suzuki (vetsina) ma snimac na spojce a bez vypnute spojky nestartuje. A to jezdil spoustu let a tohle nevedel.

Takze nic si z toho nedelej, jaxi psal, si o neco chytrejsi a hlavne to nebyla zadna  financne narocna zavada...;-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, Xenomorfus napsal:

Nojo, jenze nas by nenapadlo (nebo minimalne mne ne), zes to startoval bez dekompresoru. To je jako, kdyz by nekdo resil, proc mu masina nestartuje a nakonec by z neho vylezlo, ze tam nema benzin ;-). Taky by mne nenapadlo se ho zeptat ;-).

V klidu, to se stava, kamos mel takhle problem s novou masinou, poprve Suzuki a ze mu nestartuje. Mi chytla na prvni sup. Chvili kouka a pak to zkousi a nic. Mu rikam, ze musi zmacknout spojku. Suzuki (vetsina) ma snimac na spojce a bez vypnute spojky nestartuje. A to jezdil spoustu let a tohle nevedel.

Takze nic si z toho nedelej, jaxi psal, si o neco chytrejsi a hlavne to nebyla zadna  financne narocna zavada...;-).

K tomu snímači na spojce - na vlastní oči jsem viděl jak kolega zkousil nastartovat svého litrového Stroma se zařazenou rychlostí (nevědomky)- bez zmáčknuté spojky. No motorku naštěstí zachytil při pádu. Ale startér se normálně protočil. Nebo jsi to myslel tak, že by nefungovalo zapalování?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako ze mel motorku na stojanu se zarazenou rychlosti a zmackl tlacitko starteru?

Jinak bez spojky neprotoci starterem. Je to jako kdyz tam nemas neutral a zkousis nastartovat. Suzuki navic i kdyz mas neutral, musis zmacknout spojku.

U starsich masin to casto majitele vyradili z provozu, kdyz se to pokazilo a neslo nastartovat vubec. A pak muze byt problem. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...