lolohh Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 taky dost smrdí x pro představu smrdí jako mokrej pes Tak se jí zbav. Třeba pete by si jí vzal, aby si trochu počechral ty svoje přešlechtěný. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník SukHoi Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 Tak se jí zbav. Třeba pete by si jí vzal, aby si trochu počechral ty svoje přešlechtěný. kočku nedám - je to dobrá houba na auto Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lolohh Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 kočku nedám - je to dobrá houba na auto To jí musíš mít dobře vycvičenou. Já to pochopitelně taky zkoušel, ale nebyl jsem asi ne výchově tak důsledný, takže se mi vždycky při mytí auta zarývala drápkama do laku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník SukHoi Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 To jí musíš mít dobře vycvičenou. Já to pochopitelně taky zkoušel, ale nebyl jsem asi ne výchově tak důsledný, takže se mi vždycky při mytí auta zarývala drápkama do laku. musíš useknout tlapičky u prvního kloubku - z předních mám přívěsek na klíče a zadní jsem pověsil na vnitřní zpětné zrcátko, hned vedle modlícího křížku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lolohh Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 musíš useknout tlapičky u prvního kloubku - z předních mám přívěsek na klíče a zadní jsem pověsil na vnitřní zpětné zrcátko, hned vedle modlícího křížku A já debil jenom piloval drápky. Tvoje řešení je pochopitelně lepší. A ještě s tim uděláš parádu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel_h Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 to je jasný - nejvyšší čas to sundat ze zdi Jako umění super ale jezdit se na tom nedá Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník SukHoi Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 Jako umění super ale jezdit se na tom nedá a......... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXXfazerXXX Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 (upraveno) Jako umění super ale jezdit se na tom nedá To nebylo chytry.....tos myslel jako vazne,ze dukna se neda vodit? Upraveno 23. února 2010 uživatelem xxxxxfazerxxxxx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel_h Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 To nebylo chytry.....tos myslel jako vazne,ze dukna se neda vodit? Ducati 916 SPS se určitě dá vodit báječně a 916 byla motorka která se zapsala do dějin jak designem tak technikou. Jenže definuj si "jezdit" - pozice stojka na řidítkách, ultra tvrdej podvozek, a neskutečný vedro tam dole z toho nedělaj motorku na každodení ježdění. Jízda na tom je zážitek, stříká z ní charisma a má místo v mý garáži snů ale musíš si to vytrpět. A poznámka k fotce jenž probudí temperamentní makaróny - vždyť si o to přímo říkala. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXXfazerXXX Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 Ducati 916 SPS se určitě dá vodit báječně a 916 byla motorka která se zapsala do dějin jak designem tak technikou. Jenže definuj si "jezdit" - pozice stojka na řidítkách, ultra tvrdej podvozek, a neskutečný vedro tam dole z toho nedělaj motorku na každodení ježdění. Jízda na tom je zážitek, stříká z ní charisma a má místo v mý garáži snů ale musíš si to vytrpět. A poznámka k fotce jenž probudí temperamentní makaróny - vždyť si o to přímo říkala. Nepotreboval jsem pouceni.Uz jsem taky nejakej ten slaider vosoupal.Nelibilo se mi,jak se k ty masine vyjadrujes a protoze cejtim za posledni dobu,ze je ti v tomto vlakne naslouchano,pouze chci,aby clenove nemeli mylne informace.Odjezdil jsem jak Aprilky,Benelli tak i Dukny-naposled 1098....1198 se mi do parat jeste nedostala-a taky samozrejme skoro vsechny lepsi rejze v ruznejch upravach.Dukna je to nejlepsi(v dobrejch rukach) co se da na silnici poslat.Spickovej podvozek,tlumeni a brzdy ,poslou tuhle masinu na Supercorsach vzdy spravne do zatacek.Vykon a charisma motoru vas dostane do moto nebe.................Ted napisu to same co ty ,akorad jinejma slovama..........At si Duknu nekupuje ten,kdo ma choulostivou ,zenskou p...l,protoze je tvrda jak prase.Take ten, koho boli pazoury na riditkach a knuci pri neustalem vymackavani spojky.Take ten,kdo nezvlada ve meste jeji obrovskej a hrubej narust vykonu.Take ten,kdo chce usetrit na gumach.Take ten,kdo nechce platit obrovsky drahej jak garancni,tak pozarucni servis a nehodla se venovat peclive udrzbe.Take ten,kdo nechce,aby motorka moc zrala.Take ten ,kdo setri na boty rok a na masine je za sezonu vopece a pak ho to sere...................kdyz tohle vsechno podstoupite,je to laska a mate pod prdeli nejlip ovladatelnou masinu sveta s designem no1 a zvukem,kterej je neprekonatelnej....Kdo je na tohle vsechno linej,nebo pohodlnej,at si koupi japonce-prijde ,cvakne a jede.................Tohle je pouze muj nazor,podporenej pouze castym stridanim motorek a nejakou tou odjetou sezonou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 (upraveno) Teď mě tak napadlo, asi máš dost sílu v rukou, SukHoii Upraveno 23. února 2010 uživatelem Peta-Biker Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalik Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 Pánové, smím Vás požádat o radu? Chtěl bych si letos koupit svoji první motorku (nepočítám skútr, ten mám již pár let). Jsem starší pán, a chtěl bych něco na pohodové cestování na cesty tak do 80-100km, žádný silniční superstroj, spíše něco ve stylu Harley Davidson (ale žádné dlouhé vidle, kožené třásně apod.) Čili něco s normálním posezem, na čem se nebudu hrbit, nemusí být žádný supervýkon, spíš tišší zvuk a ne vysokootáčkové stroje apod. Zrychlení mě nijak moc nezajímá, maximálka stačí bohatě 150-160 km/h, stroj by měl být starší, ale ne moc starý, ne čínský apod, cena do 100 kkč. Zkusíte mi poradit nějaký typ (jak vypadá si už najdu na google)? Moc se v motorkách neorientuji. Díky za případné reakce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luidis Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 (upraveno) Čechy versus Morava, to je mi u pr..., Sparta nebo Slavia to je mi taky u pr... ale když jde o Itálii versus Japonsko, tam se neznám! Jen více lidí s argumenty jako ty, fazere. Za mě máš 1*, hlavně proto, že asiatofili by takový odstavec v životě nestvořili (nic proti nim samozřejmě, jenom mě žerou ty jejich pindy a v nádrži samá rýže ) Upraveno 23. února 2010 uživatelem luidis Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavlos Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 Pánové, smím Vás požádat o radu? Chtěl bych si letos koupit svoji první motorku (nepočítám skútr, ten mám již pár let). Jsem starší pán, a chtěl bych něco na pohodové cestování na cesty tak do 80-100km, žádný silniční superstroj, spíše něco ve stylu Harley Davidson (ale žádné dlouhé vidle, kožené třásně apod.) Čili něco s normálním posezem, na čem se nebudu hrbit, nemusí být žádný supervýkon, spíš tišší zvuk a ne vysokootáčkové stroje apod. Zrychlení mě nijak moc nezajímá, maximálka stačí bohatě 150-160 km/h, stroj by měl být starší, ale ne moc starý, ne čínský apod, cena do 100 kkč. Zkusíte mi poradit nějaký typ (jak vypadá si už najdu na google)? Moc se v motorkách neorientuji. Díky za případné reakce. Moto Guzzi Nevada. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 Pánové, smím Vás požádat o radu? Chtěl bych si letos koupit svoji první motorku (nepočítám skútr, ten mám již pár let). Jsem starší pán, a chtěl bych něco na pohodové cestování na cesty tak do 80-100km, žádný silniční superstroj, spíše něco ve stylu Harley Davidson (ale žádné dlouhé vidle, kožené třásně apod.) Čili něco s normálním posezem, na čem se nebudu hrbit, nemusí být žádný supervýkon, spíš tišší zvuk a ne vysokootáčkové stroje apod. Zrychlení mě nijak moc nezajímá, maximálka stačí bohatě 150-160 km/h, stroj by měl být starší, ale ne moc starý, ne čínský apod, cena do 100 kkč. Zkusíte mi poradit nějaký typ (jak vypadá si už najdu na google)? Moc se v motorkách neorientuji. Díky za případné reakce. cruiser neviem poradit, sam radim pre zaciatok sa im radsej vyhnut, ale je to samozrejme na osobnom vkuse. z modernych motoriek urcite vyskusaj Kawasaki Er-6, mohla by splnat vsetko az na ten harley vyzor. sam som bol dost milo prekvapeny, mal som to za plastokolobezku pre baby, ale je to dooost zabavna masinka, hlavne ked na nu clovek presadne z takej velryby ako jazdim ja ked vyslovene nieco starsie: ja som zacinal s velkou motorkou na honda cb750, síce sa už pár rokov u nás nepredáva, ale je to legenda s vychytanými muchami, nenáročná na údržbu. Nemá to vstrekovanie, abs a tak, kazdopadne velmi spolahlivy a citatelny stroj. Pojazdená & zachovalá sa dá kúpiť presne v tom limite. Nie je to stroj na blbnutie, väčšinou si to kupuje typ ľudí, ktorí jej dajú meno a slušne sa k nej chovajú, a tak podobne Link Link Link Osobne som na tom v 98-99 natočil nejakých 35tis km bez akéhokoľvek problému. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 23. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2010 Když chceš "něco jako Harley", tak proč ne Harley? Ale bude to jako u tý Ducati (teda u staršího kousku, nový jsou super...). Ty motorky mají duši a nejsou dokonalý. A o tom to prostě je... fazer: čéče, jseš pošuk, ale vystihnul jsi to přesně. Ducati taky miluju Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 24. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2010 Čechy versus Morava, to je mi u pr..., Sparta nebo Slavia to je mi taky u pr... ale když jde o Itálii versus Japonsko, tam se neznám! Jen více lidí s argumenty jako ty, fazere. Za mě máš 1*, hlavně proto, že asiatofili by takový odstavec v životě nestvořili (nic proti nim samozřejmě, jenom mě žerou ty jejich pindy a v nádrži samá rýže ) Co platno, musím pozvednou prapor synů Nipponu! Při vší úctě, přiznávám italským vozidlům to, že jejich tvůrci se nenechávají svazovat konvencemi, jsou schopni vykreslit ve tvarech dynamiku a výbušnost a beze sporu jsou stvořiteli motocyklů, které jsou designovými ikonami, nebo jejichž projev útočí na adrenalinové linie v našich myslích. Oproti tomu je třeba říci, že je hezké mít např.italské botky, které ale vydrží chůzi jen za hezkého počasí, bez deště a vlastně vůbec by se v nich chodit nemělo, protože se v nich pouze vystoupí z Topolína, nebo Maseratti (zvol dle finanční situace) před bistrem či kavárnou a nechodí se s nimi na vlak, na nákup a do hospody přes půl české vesnice/světa. Odvážní chlapci hornaté země daleko na východě, jejíž břehy omývá největší oceán a kteří se možná více než na euforii, lehkost a vznosnost linií, zaměřovali po tisíciletí na tvrdost, disciplinu, věrnost, loajalitu, pořádek a dokonalost i v detailu, tedy vsadili na svoji vlastní kartu. V přítmí malých dílniček v době, kdy jejich země po zasloužené porážce nastupovala novou cestu, se hrbili nad rýsovacími prkny a přemýšleli prakticky. Nu ano, na co je vám dokonalá ladnost, když to za deště pojede pomalu a zašpiní vás to? K čemu dechberoucí vítr ve vlasech, když odolnost v čase a prostředí je shodná neposkvrněností panny - dlouhonohé blondýnky, vhozené do podpalubí římské veslice s přikovanými otroky? I začali motorizovanými koly a malými motocykly rozhýbávat svoji zemi. Když to se jim povedlo, zkusili nabídnout i okolí svůj um a píli. A protože jsou zvyklí, že vše má svůj čas a dlouhý je pochod válečníka k trvalému pokoření soupeře, šli a šli. Po krůčkách, s otevřenou myslí. Vnímali, co chce zákazník. Sledovali, s čím přichází konkurence. A prvotní úsměvy Italů, Britů, Němců, i příznivci strojů jawa, ČZ, MZ, kteří hlasitě vystavovali na odiv tradice a um svých značek, postupně pohasínaly a bledly. A když velká 4 ukázala, že technicky může realizovat to, co si vzpomene, přeživší Evropané (ale i U.S. boys) pak naštěstí chytře využili svých předností - tlak na design a vývoj je to, co v rybníce, ovládanými nyní 4 štikami a kde se začíná množit potěr mladých dravých (čínských) okounů, umožňuje jejich pohyb a život. Přesto, No 1 v prodeji je velká 4. Proč? Stokrát omílané netřeba znovu ventilovat. Při respektu, že motorkářská komunita má ve svých řadách kolegy, kteří jsou ochotni upsat duši za pocit zrychlení stíhačky a cit v konečcích prstů, kam jejich Ducati přenáší podněty z každého cm silnice, kteří do posledního dechu hájí Orla ve znaku Guzzi, kteří za roztočenou vrtulí v logu BMW dojdou kraj světa, je gentlemansky neoddiskutovatelné, že je nutno stejný respekt přiznat těm, kteří na křídlech Hondy objeli svět, kteří se svým S, ostrém jako katana, se zařezávají do asfaltu zkroucených cest , stejně jako těm, jejichž zkřížené ladičky dokáží rozvibrovat pocity, shodné s našimi prapředky, kteří mezi svými koleny svíraly oře na válečných pláních tehdejšího světa. A je potřeba uznat, že stroje japonských inženýrů jsou natolik svébytné a i technicky na výši, že opanovaly poprávu přední příčky závodů. A na konec je nutno dodat, že prostě naši japonci jsou stejně nejvíc hejlepčejší Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 24. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2010 Hezky jsi to napsal. A souhlasím. Proti rejži vcelku nic nemám, pár jsem jich také měl a k velké spokojenosti. Ale před léty jsem si řekl, že už začínám být starý na broušení kolen a zkusil jsem něco jiného. A baví mne to a o tom to přeci je. Auto může být "pouhý dopravní prostředek", ale motorka v našich krajích nebývá... A jak jde o emoce, krásu a pocity, tam jsou pro mne japonci příliš sterilní... Že jsou spolehliví a funkční, to máš pravdu, ale někdy i v nedokonalosti je krása a kouzlo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 24. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2010 (upraveno) Pánové, smím Vás požádat o radu? Chtěl bych si letos koupit svoji první motorku (nepočítám skútr, ten mám již pár let). Jsem starší pán, a chtěl bych něco na pohodové cestování na cesty tak do 80-100km, žádný silniční superstroj, spíše něco ve stylu Harley Davidson (ale žádné dlouhé vidle, kožené třásně apod.) Čili něco s normálním posezem, na čem se nebudu hrbit, nemusí být žádný supervýkon, spíš tišší zvuk a ne vysokootáčkové stroje apod. Zrychlení mě nijak moc nezajímá, maximálka stačí bohatě 150-160 km/h, stroj by měl být starší, ale ne moc starý, ne čínský apod, cena do 100 kkč. Zkusíte mi poradit nějaký typ (jak vypadá si už najdu na google)? Moc se v motorkách neorientuji. Díky za případné reakce. Pánové na tebe zapomněli, tak se pokusím já. Podle tvého zadání to vypadá na motorku stylu chopper nebo cruiser, že jo? Já třeba takovou mám a potvrzuju, že ten styl motorky umí zklidnit i blázny. Nejlepší by pro tebe bylo vyhledat na netu stránky "K 1400". Je to spolek právě takovejch motorek a lidí. Tam se dočteš o všech možných typech a když přijdeš slušně, určitě ti rádi budou radit. Najdeš tam i všechny návody, jak s tím jezdit atd. atd. Určitě by ti poradili i s nákupem. (Mě se zdá ta parta dobrá, zřejmě taky proto, že takové ty nově příchozí rozkřikovače, jako se objevují tady, svorně hned posílají do p....e.) Upraveno 24. února 2010 uživatelem mechano Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 24. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2010 Ducati su jedinecne, ale je to nieco ako ferrari: Nie je to na intenzivne /kazdodenne/ jazdenie najvhodnejsia masina, je stvorena - a naozaj velmi dobre - na iny typ pouzitia a pre zakaznika, ktoremu nedostatky bud nevadia, alebo ich povysil na cnosti. fazer to zhrnul uplne presne. Plus moje telo poskladam len na multistradu.. cize dukna u mna nula: zi a nechaj zit. Militantnych ducatistov pochopim - ved kazdy mame nieco, nie? ....teda minimalne ked vecer pridem do krcmy, nesupnem si poldeci do oka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se