Přejít na obsah

Prim Sport - Záhadné pouzdro


Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 592
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Fotky určitě stačit nebudou.

To jsem si téměř jist.

Pokud to má být uděláno "slušně", tak si myslím, že potřebují výrobní dokumentaci, nebo oroginální výrobek v dokonalém stavu.

Slušně to udělané asi nebude. Elton s limitkou LE45 nedopadl taky slavně. Narvali tam sklo ze předu a tím to pro ně haslo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A dyť je úplně jedno, jak to bude případně vyrobený, stejně by se po tom jenom zaprášilo, napsat v okolí Prahy na hodinky Orlík funguje stejně, jako napsat v Egyptě na gumovou kabelku Luj Vujton. 

P.S: a jestli s nima budete někdo mluvit, tak jestli by tam pro mě nemohli rovnou napsat Omega. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli v ČR, tak to ale dělá někdo jako melouch.... u jaké výroby?

jako, že by valil pouzdra pro Elton, (ten si je snad dělá sám) nebo FM?

Já v tom nevidím nic složitého, prostě někdo zvládne valit pouzdra a cifry někde kolem 3tis a za 5 je prodávají kšeftaři na bazoši vč strojku.

Pokud budou Orlíky pod 10 kupce si to určitě najde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady se mluví o kvalitě vzhledu a provedení. Pokud to má nějak vypadat tak to budou hodinky za min 15. A pokud to je komplet za 5 tak je jasné kde je to vyrobené a v jaké kvalitě.

A popravdě sám neví o nikom kdo by se vrhnul na tisk ciferníků. A to co jsem měl nebo mám v ruce je taková domácí akce. Některé věci jsou slušné, ale to babrání je pakárna za ten peníz. A cifry co jsou opravdu parádní tak jsou za 3-4 tisíce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U jaké výroby by mě taky docela zajímalo.

Vyrobit jednotlivé komponenty není nijak triviální a ve fabrice na lokomotivy na to nebudou ani stroje ani nástroje ani upínače.

Dalo by se uvažovat o výrobě v nějaké nástrojárně, ale určitě ne za běžnou hodinovou sazbu.

Broušení a leštění pouzdra vyžaduje nějaké zkušenosti, aby výsledek k něčemu vypadal.

Další věc je strojek a sestavení komplet hodinek.

Moc nevěřím, že se to dělá v ČR.

Upraveno uživatelem Joskas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na závit je drahý nástroj. Jestli je dělaný frézou. 

A ne každý stroj umí frézování závitů. To je běžné na frézkách nebo obráběcích centrech. Na CNC soustruzích moc ne.

A taky problém s upnutím pokud se neudělá rovnou na polotovaru.

 

Ale asi je jasné, že to není dělané v CR za běžné sazby.

Možná to někdo kutí po nocích za prachy zaměstnavatele ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U jaké výroby by mě taky docela zajímalo.

Vyrobit jednotlivé komponenty není nijak triviální a ve fabrice na lokomotivy na to nebudou ani stroje ani nástroje ani upínače.

Dalo by se uvažovat o výrobě v nějaké nástrojárně, ale určitě ne za běžnou hodinovou sazbu.

Broušení a leštění pouzdra vyžaduje nějaké zkušenosti, aby výsledek k něčemu vypadal.

Další věc je strojek a sestavení komplet hodinek.

Moc nevěřím, že se to dělá v ČR.

Souhlas, něco o výrobě víš.

 

Jestli v ČR, tak to ale dělá někdo jako melouch.... u jaké výroby?

jako, že by valil pouzdra pro Elton, (ten si je snad dělá sám) nebo FM?

Já v tom nevidím nic složitého, prostě někdo zvládne valit pouzdra a cifry někde kolem 3tis a za 5 je prodávají kšeftaři na bazoši vč strojku.

Pokud budou Orlíky pod 10 kupce si to určitě najde.

Pokud je pouzdro a cifr za 3tisíce kde je korunka, těsnění korunky, zámek korunky, luneta, vložka lunety, dynko, drátek pro lunetu, veškerá těsnění, vložka strojku

Ono to umí udělat jaká koliv nástojárna, ale řešit 2 pouzdra. Min 20 kousků a zrovna nemá práci od škodovky a uděláto. Taky jsou potřeba známosti, normální zakázka taky není atraktivní. A třeba závit jsem řešil 2 roky, nikdo do něj nešel. 

Udělat v denešní době závit není žádná věda. Prostě se to nikomu nechtělo dělat.

 

Na závit je drahý nástroj. Jestli je dělaný frézou. 

A ne každý stroj umí frézování závitů. To je běžné na frézkách nebo obráběcích centrech. Na CNC soustruzích moc ne.

A taky problém s upnutím pokud se neudělá rovnou na polotovaru.

 

Ale asi je jasné, že to není dělané v CR za běžné sazby.

Možná to někdo kutí po nocích za prachy zaměstnavatele ....

Nástroj pro závit na CNC obráběcí centrum(frézku) stojí pro závit M1 2000kč(fréza) takže nic drahého. Pro lepší produktivitu rotační součásti (pouzdro hodinek) se používá ale CNC soustruh a tam není problém udělat jakékoli stoupání v malosériové i hromadné výrobě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla mna su obidve varianty rovnako pravdepodobne

 

predstavu kolko realne stoja slusne nerezove hodinky (puzdro) vyrobene v Cine vcetne slsuneho strojku a slusneho vyvaru pre "vyrobcu" si mozete urobit napriklad na timefactors, alebo desiatkach inych podbnych webovych maloserioviek,... co na to treba aby ti ich sudruhovia vystruhali? pocitam ze nakreslit to v nejakom CADe a objednat/zaplatit odhadujem tak minimalne 1000 kusov.

 

apropo nie je to zas tak davno co sa dali Igeny komplet zrenovovat v Eltone za nejakych 8 litrov, pricom z povodnych sa pouzil len stroj,... ale prestali s tym bo to narusovalo zbytok cenovej politiky no,... takze sa to moze kludne struhat aj niekde v CR,... keby som musel tipovat, povedal by som nejaky vyskumak, ustav akademie, ci univerzita, kde sa nudia jak stroje tak obsluhy a niekto si proste privyraba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor odměna : kdo objeví výrobce tech zde diskutovaných pouzder, nebo dodá důležité informace které povedou k výrobci oných pouzder a čerstvě vyrobených ciferníků (myslivec, Igen s protaženým M až dolů), tomu věnuji  jedny nefunkční hodinky začky Prim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...