Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Teda pánové,docela jste mě překvapili.To,že jste se setkali s lidma,popřípadě i firmou,která se nechová profesionálně,a to vás naštvalo,to chápu.Čemu ale nerozumím,že lidi kteří jsou ochotni zaplatit nemalé peníze za servis hodinek v hodnotě např. 80k a svěří je pouze autorizované opravně,odborně vyškolenému opraváři a chtějí pouze origální díly,tak v případě auta v ceně např. 500k razí názor,že se v tom může vrtat každý kdo má doma šroubovák a nejlepší to je ještě,když tam dáš nějaký noname díl nebo třeba ze šrotu.Já v tom rozdíl nevidím :rolleyes:

Odesláno (upraveno)

Teda pánové,docela jste mě překvapili.To,že jste se setkali s lidma,popřípadě i firmou,která se nechová profesionálně,a to vás naštvalo,to chápu.Čemu ale nerozumím,že lidi kteří jsou ochotni zaplatit nemalé peníze za servis hodinek v hodnotě např. 80k a svěří je pouze autorizované opravně,odborně vyškolenému opraváři a chtějí pouze origální díly,tak v případě auta v ceně např. 500k razí názor,že se v tom může vrtat každý kdo má doma šroubovák a nejlepší to je ještě,když tam dáš nějaký noname díl nebo třeba ze šrotu.Já v tom rozdíl nevidím :rolleyes:

 

Mno, tak mně třeba hodinky autorizovaný servis doprasil, neautorizovaný Mechano si poradil dosud se vším perfektně. S auty zkušenost podobná, oni totiž i v těch autorizovaných servisech pracují lidi a to ještě tak asi 2. liga mechaniků, neb šikovní jedou dávno na vlastní triko. Nám se stará o firemní auta nezávislý mechanik (máme Volvo a Mercedesy) už léta bez problémů.

Podle zkušeností jsou v autorizovaných servisech vyměňovači dílů, opraváři se najdou spíše mezi nezávislými. Pokud je někdo levej nebo podvodník, firemní visačka z něj génia neudělá, ale jako zaměstnanci mu prasárny spíš projdou.

Upraveno uživatelem Foundryman
  • Dát hlas 1
Odesláno (upraveno)

K autorizovaným servisům - před nějakou dobou se dva a půl roku starému nissanu mé drahé polovičky začaly nějak líně pohybovat stěrače. 

 

Zastavil jsem se v autorizovaném servisu nissanu:"...jo pane, to se zadírají (!) ty čepy, na kterých jsou namontované stěrače. Ono to nějak oxiduje. My Vám to vyměníme, ale náhradní díl se dodává v sadě, spolu s motorkem, táhly, a ramínky. Sada stojí osum a půl bez daně. Objednáme Vás na příští týden..."   Takže oprava včetně práce a daně by vyšla na jedenáct tisíc a měl bych zbytečně hromadu nových dílů ke stěračům.

 

Tak jsem se zastavil na Jižním Městě v takové malé autodílně. Poměrně vstřícný chlápek přerušil práci na jiném autě a řekl mi, po popsání závady, že se jedná o běžnou věc, která se děje vícero značkám a že nejsem první a určitě ne poslední.

 

Druhý den v poledne jsem měl stěrače opravené součástkou z druhovýroby a stálo mě to okolo patnácti stovek.

 

Stejnému nissanu pro změnu přestalo fungovat čidlo ESP. Takže postup: autorizovaný servis, diagnostika,  vyhledávání čidla v katalogu dílů, zjištění, že čidlo je nedílnou součástí věnce se sdruženými ovladači (blinkry, světla, stěrače etc). Cena byla okolo devatenácti tisíc bez daně (už nevím přesně). Zjištění, že díl není k dispozici v evropském skladu a tedy nelze říci, kdy bude možné jej dodat. Hodinová záležitost. Odjezd pryč s nepořízenou.

 

Cesta na vrakoviště. Pan majitel v montérkách se po ústním popisu závady bez zaváhání natáh za sebe do regálu (nepotřeboval žádnou databázi součástek v počítači) a z krabice vytáhl věnec. Řekl jen - to je z primery, ale je to stejná součástka. To bude ono. Bylo. Asi těch nissanů rozebral hodně. Cena? Dva a půl. 

 

Nissanu taky uhnil kabel od startéru. Ale to se mi už ani nechce popisovat. A to tomu autu byly tři roky. 

 

Poučení, které jsem si vzal: 1) s autem po záruce nikdy do autorizovaného servisu 2) nikdy více hnissan. 

Upraveno uživatelem yed69
Odesláno

Daleko větší prasárna, která se moc nerozebírala a která mě nas***, je TENHLE Langmajerův případ, kde se navíc TAKHLE angažovala jedna píp... Tomuhle se média zase tak moc nevěnovala, zde holt nebyl zájem...

 

Tak já se zrovna včera nad uvedeným případem rozčiluju a dneska to TAKHLE dopadne... :sad01_anim:
Odesláno (upraveno)

Co by se asi tak mělo v servisu dělat, než vyměňovat díl? To jako třeba když ti praskne tah u hodinek, tak ho u Dušáka mají svařit? No super, tohle tady bylo před 20 lety. Hloupost je chodit do servisu, kde neručí ani za svoji opravu - kdysi dávno jsem si naběhl a od té doby nechci servis "On Man Show" ani vidět.

 

Mimochodem tady ricous by mohl vyprávět, jak je super dát hodinky Omega místo do autorizovaného servisu nějakýmu vrtákovi....

Upraveno uživatelem Josef01
  • Hlasovat proti 1
Odesláno (upraveno)

Ale to je známá věc, že v autorizovaných servisech se pouze vyměňují díly a neopravuje se tam. Proto jezdit do autorizovaného servisu i po záruce je hloupost.

 

Hloupost je kategoricky tvrdit to, co tady plkáš ty. Jezdim zásadne do autorizovanych servisu, i po zaruce a nikdy sem nemel problem. Je to vzdy ovlivneno lidskym faktorem. Stejne tak mam spatnou zkusenost s radobymechaniky, fakt nemam zajem riskovat neprofesionalni opravu "samadoma" u nejakyho joudy v garazi, kterej naposled delal vejfuk na Skoda 120.

Upraveno uživatelem Frantik
Odesláno

Tak jestli dá někdo auto do opravy nějakýmu joudovi z garáže, tak se o tom nemá cenu ani bavit. Pokud teda Frantik joudou z garáže nemyslí cokoliv mimo neautorizovaný servis.

 

Proboha vždyť je to stejný jako u hodinářů. Stačí si najít někoho zaběhnutýho a spolehlivýho a je klid. U baráku mám jednoho ferdu s "garáží" a jedním mechanikem, aut pořád plno (samý lepší), je tam odjakživa. Opravdu nevím proč bych měl nechat měnit brzdový destičky v AS za 4000, když to mám tady za půlku a ještě tam nechám od cesty. Stejná značka destiček, papír na to je taky. Mimochodem, jednu reklamaci v AS jsem absolvoval a v jednání s obchodníkem jsem nic horšího nezažil...

Oprava karoserie po kroupech v AS byla za 105 tis. Nemít pojistku, tak to tam v životě nedám, když kalkulace mimo AS za stejnou službu a se zárukou byla zhruba čtvrtinová. Na garančku do AS zajedu i po záruce a vypršení pojistky, ale při nějaký zjevný závadě nemám důvod, spolehlivý ne-AS servisy znám v Praze 3 a to mi stačí.

Odesláno

Koukam na zpravy ze zaznamu a neskonale me vytocila formulace:"Zda se, ze financni trh se rozhodl videt Portugalsko jako dalsi obet dluhove krize v Evrope". Takze dnes se z dluznika, ktery neni schopen dostat svym zavazkum, diky cemuz mu rostou uroky pro dalsi pujcky, stava obet. S Evropou to jde vazne pekne z kopce...

  • Dát hlas 1
Odesláno

Koukam na zpravy ze zaznamu a neskonale me vytocila formulace:"Zda se, ze financni trh se rozhodl videt Portugalsko jako dalsi obet dluhove krize v Evrope". Takze dnes se z dluznika, ktery neni schopen dostat svym zavazkum, diky cemuz mu rostou uroky pro dalsi pujcky, stava obet. S Evropou to jde vazne pekne z kopce...

 

Me se zas libi, ze trh vidi ... ;-)
Odesláno

Hloupost je kategoricky tvrdit to, co tady plkáš ty. Jezdim zásadne do autorizovanych servisu, i po zaruce a nikdy sem nemel problem. Je to vzdy ovlivneno lidskym faktorem. Stejne tak mam spatnou zkusenost s radobymechaniky, fakt nemam zajem riskovat neprofesionalni opravu "samadoma" u nejakyho joudy v garazi, kterej naposled delal vejfuk na Skoda 120.

 

to ste zhuleny nebo co??? zacnete laskave odlisovat servis typu pepa z horni dolni a napriklad neautorizovany servis specializujici se na znacku. mame samy bafce, co je v zaruce, to jezdi do renocaru, co je po zaruce, jezdi do bmw dily brno. dily pouzivaj stejny jako v renocaru, olej taky, vyhoda je, ze muzu bejt na dilne, pokuruju si, divam se, jak mi meni oblozeni, olej a podobny kokotiny, pokecam, juknu se na svy auto zespodu a necham tam misto dvojky za hodinu prace petikilo. diagnostiku za pusu, poradi, pomuzou atd. u hodinek je to ponekud slozitejsi s dilama apod. pokud vim, tak mechano taky nesvaruje jednotlivy soucastky, ale da tam novy, fabricky, ne cinskou nahradu..
  • Dát hlas 2
Návštěvník YPO
Odesláno

to ste zhuleny nebo co??? zacnete laskave odlisovat servis typu pepa z horni dolni a napriklad neautorizovany servis specializujici se na znacku. mame samy bafce, co je v zaruce, to jezdi do renocaru, co je po zaruce, jezdi do bmw dily brno. dily pouzivaj stejny jako v renocaru, olej taky, vyhoda je, ze muzu bejt na dilne, pokuruju si, divam se, jak mi meni oblozeni, olej a podobny kokotiny, pokecam, juknu se na svy auto zespodu a necham tam misto dvojky za hodinu prace petikilo. diagnostiku za pusu, poradi, pomuzou atd. u hodinek je to ponekud slozitejsi s dilama apod. pokud vim, tak mechano taky nesvaruje jednotlivy soucastky, ale da tam novy, fabricky, ne cinskou nahradu..

 

jo jo ... Luňáčkova dílna bude dobrá, stejně dobrá jako webové stránky :-)
Odesláno

to ste zhuleny nebo co??? zacnete laskave odlisovat servis typu pepa z horni dolni a napriklad neautorizovany servis specializujici se na znacku. mame samy bafce, co je v zaruce, to jezdi do renocaru, co je po zaruce, jezdi do bmw dily brno. dily pouzivaj stejny jako v renocaru, olej taky, vyhoda je, ze muzu bejt na dilne, pokuruju si, divam se, jak mi meni oblozeni, olej a podobny kokotiny, pokecam, juknu se na svy auto zespodu a necham tam misto dvojky za hodinu prace petikilo. diagnostiku za pusu, poradi, pomuzou atd. u hodinek je to ponekud slozitejsi s dilama apod. pokud vim, tak mechano taky nesvaruje jednotlivy soucastky, ale da tam novy, fabricky, ne cinskou nahradu..

 

Je jasný, že to rozlišuju!

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...