Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Fakt nemají možnost s nebo bez? Poslední nové auto jsem kupoval před třemi lety, a také s/s nemá.

Pokud to nelze nemít tak jsou moje první dvě věty v předchozím příspěvku bezpředmětné a "někdo" (koho sami volíme ale nejsme schopni ho za neplnění postihovat) nám tady k.rví volný trh.

Nejde. Každé nově vyrobené auto musí mít s/s, esp, hlídání tlaku v pneu a další <>

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... a "někdo" (koho sami volíme ale nejsme schopni ho za neplnění postihovat) nám tady k.rví volný trh.

Tohle je trochu zavádějící.

Je nutné si přiznat, že zájmy na úrovni třeba státu budou vždy v něčem jiné, než zájmy jednotlivce, ať už si zvolíme kohokoliv, třeba i tebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do téhle debaty se mi moc nechce, viz. ty moje dvě ryby za rok;

ale musíš uznat že v kontextu celé věci (podvody s emisemi, snaha

statů dostat prachy za emise pod rouškou ekologie) to přijde

normálnímu člověku "postavené na hlavu".

Myšleno ušetřené palivo vs. vyšší náklady na spotřebu věci jako takové.

Podle mého už jsme se přehoupnuli přes hranici kdy je to v součtu

horší a vůči našemu životnímu prostředí škodlivější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím, že jednotlivec bude vždy vidět všecno jinak. Viz ty tvoje dvě ryby -  pro jednoho bezvýznamné, ale když to udělá tisíc lidí, je řeka mrtvá.

Nevím co je dobré a co špatné. Žádná výroba nemůže být ekologická, v tom jsme se přehoupli už dávno. Takže zbývá kam a k čemu budeme (chtít) směřovat. Vzhledem k absurdně rychlému nárůstu populace a souvisejícímu růstu výroby a drancování světa to s jistotou nebude pro jednotlivce nic příjemného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravte mě, ale pokud je s/s tak velký problém, co nutí člověka koupit si auto s tímto systémem?

Je přece svobodná volba každého zda si koupí auto se s/s nebo bez?

 

Nejen že u nového auta nemáš možnost zvolit s/bez. Ten systém nejde ani trvale vypnout bez zásahu do řídící jednotky a ztráty záruky. Můžeš ho jen ručně vypnout při každé jízdě. A je to tak u všech známých napříč značkami. Na druhou stranu se nechová zas tak debilně, jak píší kolegové. Myslím, že to bude hlavně větší nápor na startér a baterii při častých jízdách po městě. A je to další věc, která se v autě může rozbít. Ale jinak mám v každém novém autě pocit většího komfortu a bezpečnosti. Potřebu vracet se k autům z 90. fakt nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prischera: ale chova se debilne. Alespon moje sluzebni Octavia 1.6 TDi (rv. 2016, MY 2017). Venku -10 st., nastartuju a nez oskrabu okrabu okna, teplota motoru se sotva pohne. Na nejblizsi krizovatku to mam cca 300 m a tam motor okamzite zastavi. Vubec to neresi, jestli je studeny nebo ne, vypne a hotovo. Takze pokud nezapomenu, s/s po startu hned vypinam.

A to, ze autu trva cca 10 km nez zacne topit, taky nema smysl resit, mezitim se ti zamlzi budiky, aby ses nenudil :-) Pri jizde ve 3 - 4 lidech se auto neskutecne mlzi i pri zapnute klime. Za 500 tis. je to neskutecny sunt.

Svoje vlastni mam benzinovy Volvo XC70 3.2 AWD (2009) v max. vybave a dokud bude jezdit, nedam ho pryc. Ale uz ted se desim situace, az budu resit nahradu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U moderních aut teploměr na palubce neukazuje skutečnou teplotu. Po ujetí 300 metrů je termostat pořád zavřený a teplota motoru už může být dle výrobce dostatečně vysoká na to, aby už s/s mohl být aktivní. Výrobce má zájem, aby ten systém byl aktivní co nejdříve.

 

Dieselové motory obecně vyrábí málo odpadního tepla, z pěti litrů nafty ho ani moc být nemůže, tak prostě není moc čím vytápět. Je to vlastnost, ne chyba a šunt.

Upraveno uživatelem Karlos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Mondeo rv 2015 vypina motor, az kdyz je teplej. Okna neskrabu, sou vyhrivany. A v aute je teplo hned (pri -1 stupni vypinam vyhrivani sedacek a volantu do 3 minut). Dalsi duvod nekupovat koncern.

 

Edit: Karlos, spíš mě dost překvapuje, jak dlouho trvá, než ten systém začne bejt v zimě aktivní. Klidně až po půl hodině jízdy. V létě je to dřív, ale minimálně 15 minut to trvá vždycky. 

Edit2: Je to nafta :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potvrzuji, koncern benzín 1.4 110 kw.. když zapomenu vypnout, tak prvni krizivatka okamzite vypíná... Asi jak je baterka dobra (je to nove auto), tak je mu vsechno ostatní nejspis jedno... :-/

 

a to ted v zime jezdim jenom do prace a jenom mesto, takze kdybych dodrzel jejich představu ekologie (a nevypinal rucne ten system), tak je to vlastne jedna dlouha serie studenych priskoku..

Upraveno uživatelem petr_cha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm hm hm, když to tak čtu, uvažovali jsme že pustíme oba naše rodinné kočáry někomu dalšímu, protože se nám za poslední půlrok docela změnil životní styl a s tím i vzdálenosti které jezdíme. Ale asi bude rozumné je ještě docela dlouho podržet v garáži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je nejlepší, nám ho po záruce naprogramují aby fungoval obráceně, přesně tak jak by to mělo být. Aspoň 99% uživatelů to tak chce, takže komu tento výplod nějakého debila vyhovuje, je dle průzkumu dost divný :-)

To mám taky v plánu. Ale ještě musím 3 roky počkat. Na druhou stranu je fakt, že při způsobu, jak mi v autě funguje mě moc neobtěžuje. Takže ho ani nevypínám, pokud zrovna neposkakuju někde v koloně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...