Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

:bangin:   Jsou to děsný kecy - a to mne docela štve...

 

Je to hlavně o tom, jak se kdo k těm autům chová. S Renaultama mám docela dost zkušeností a setkávám se s těmi nesmysly pořád... Měl jsem jich asi 15ks různého stáří a stavu a zrovna 19 byly naprosto skvělý... Teď jezdím Lagunou a su spokojené ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:bangin:   Jsou to děsný kecy - a to mne docela štve...

 

Je to hlavně o tom, jak se kdo k těm autům chová. S Renaultama mám docela dost zkušeností a setkávám se s těmi nesmysly pořád... Měl jsem jich asi 15ks různého stáří a stavu a zrovna 19 byly naprosto skvělý... Teď jezdím Lagunou a su spokojené ;)

Já jsem jezdil od začátku 90 let s ojetým VW Golf, potom s japoncama Toyota Corola, Honda Civic 5D, Honda Akord, vždy nové auto, benzín, cca 3 roky a bez problémů nájezdy kolem 180 - 200 tis. , ale ti japonci se manželce moc nelíbili - interiér nebyl nic moc, tchán měl v té době Renault 19, 1,8 benzín, v nějaké vyšší nebo přímo nejvyšší výbavě a vcelku bez problémů, takže následující naše auto byla Laguna II, 1,9DCI a protože 19 už byla starší a taky měla něco najeto, tak jsme jim současně koupili Megan 1,6 v nejvyšší výbavě. Zatímco Megan byl v celku bez zásadnějších problémů a v průběhu asi 8 let najel přes 100 000 km, nicméně závad bylo víc než u japonců, Laguna byla jeden velký průser. Po roce a půl jsem ji odstavil a čekala další rok a půl na doplacení leasingu a šla do AAA. Ve  40 tis. roztržený rozvodový řemen v důsledku zadření kladky (nový motor záruka), 50 tis. původní turbo (záruka), 60 tis. výparník klimatizace(záruka), kolem 70 tis. čepy řízení, vodní pumpa a nějaké další prkotiny, 80 tis. ukroucená poloosa, vzala sebou i kolo diferenciálu, při demontáži převodovky zjištěno úplně opotřebené kluzné ložisko zpátečky a nějaká další hřídel (po delším dohadování 100% kulance - přece jenom poloosa vyrobená dle provedeného chemického rozboru z oceli třídy 10 - ocel tak na hřebíky nebo do betonu-  a s vysokým obsahem nečistot nebylo právě to, čím by se chtěl Renault chválit ve sdělovacích prostředcích) 90 tis servořízení i s čerpadlem (opraveno díly z vrakáče) a pak jsem Lagunu odstavil. Podobný průšvih jsem pak ještě zažil s Alfou 156 a od té doby zase jenom japonci. Ať mají design jaký chtějí, hlavně že jsou spolehliví.

Domnívám se, že je to především o štěstí na konkrétní kus, ale stejně si již další francouzské ani italské (španělské) auto nekoupím. Auto nemám na to, aby mi každý druhý měsíc stálo týden nebo dva v servisu. Podotýkám, že jsem se ke všem autům choval více méně stejně a servis jsem jim dopřával v intervalu a rozsahu dle předpisu výrobce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já měl tohle Clio 1.4 16V  4 roky a po zkušenosti už bych Renaulta nechtěl ani za nic. Tuším, že to byl rok 2003. Když jsem ho kupoval, mělo najeto 35tkm. Za dobu co jsem ho měl, jsem musel vyměnit tlumiče, zámky obou zadních dveří, cívky a svíčky se měnili snad co měsíc, škrtící klapku atd atd...zkrátka pořád něco. Bál už sem se s ním nějak jet na delší cestu, aby mě tam nenechalo. Postě hrůza a děs...

post-13404-0-60906100-1363513568_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najhorsie je že renolt a fiat pôsobí tak že si výrobca robí zo zákazníkov srandu. Kde sa človek pozrie, čoho a chytí.. Celé zle. Pri tých autách musí byť človek viac psychiater a gynekológ ako mechanik. A ako poznamenal kolega, určite si už nejeden mechanik vzal život pri tých autách :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi tento "problém" krásně specifikovali v pořadu AutoMoto Revue. U francouzských a ještě více u italských aut se musí počítat s jistou "rozverností" dělníků automobilek, která závisí na svátcích, dni v týdnu, začátku a konci pracovní doby, atd., takže každý vyrobený kus je tak trochu originál. Mám ve Francii příbuzného, který pracoval u Renaulta a ten to potvrzoval, je to prostě jiná mentalita lidí než například v Německu nebo Japonsku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle me je to fakt kus od kusu. a hodnotit kvalitu ma smysl pokud to auto ma clovek od novyho. kdyz sme meli Freelandera toho prvniho, tak zral jaxvina, moc nejel, softtop hadrovej se rozpadl po roce a diferak klekl ve 20tkm. pritom cyril je tu opevuje. kazda automobilka ma lepsi i horsi dny. i BMW, MB, dokonce i Bentley a Porsche..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sibir: První Freelandery byly šmejdy a tím se právě myslím netají ani Cyril. Myslím, že právě Cyril, ač skalní fanoušek, tak umí být vůči LR docela kritický a problémy pojmenovat.

 

Ale jinak máš samozřejmě pravdu, špatné kusy mohou být u všech značek, jen u některých jich je nepoměrně více :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne. minule som sa skoro "rozreval" pri výmene takej banality ako žiarovka. To je fakt na psychoša :D Ruka doškriabaná, prsty natrikrát polámané. Sedel som vedla kolesa a premýšlal nad životom a nad tým ako by som sa s letlampou a klešťama vyyhral s konštruktérom renoltu :D A nakoniec aj tak musel ísť nárazník a svetlo von lebo bol aj vyhorený konektor na žiarovke. :D  A podobne to má aj Stilo.. Otras!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mi pripomina epizodu myslim Top Gearu kde jeden z moderatoru zavodil ve vymene zarovky s profi mechanikem, moderator mel VW Golf a mechanik Renault Megane, nemusim rikat kdo vyhral asi o hodinu ... :-))

 

Byl to Fifth Gear:

 

a kolik remaultu uz jsi mel? pet deset dvacet?

 

5x a to všechny generace Espace včetně faceliftu (až na ten aktuální), jedna velká tragédie, né náhodou to auto figuruje na posledních příčkách v testech spolehlivosti. Na druhou stranu auto s nejvíce najetejma kilometrama, který jsem kdy zažil, byl strýcův Renault 21, skoro 700tis. km a pak ho ještě prodal dál, následně si koupil Safrane a to byl pěknej průser, v necelejch 200tis. km mu zhořel, když jel na dovolenou, chytl od automatické převodovky...Paušalizovat na značku se to asi fakt nedá, některý modely jsou holt povedený víc, některý míň a některý vůbec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl to Fifth Gear:

 

 

5x a to všechny generace Espace včetně faceliftu (až na ten aktuální), jedna velká tragédie, né náhodou to auto figuruje na posledních příčkách v testech spolehlivosti. Na druhou stranu auto s nejvíce najetejma kilometrama, který jsem kdy zažil, byl strýcův Renault 21, skoro 700tis. km a pak ho ještě prodal dál, následně si koupil Safrane a to byl pěknej průser, v necelejch 200tis. km mu zhořel, když jel na dovolenou, chytl od automatické převodovky...Paušalizovat na značku se to asi fakt nedá, některý modely jsou holt povedený víc, některý míň a některý vůbec.

 

noo asi to tak špatný auto nebylo když jsi si jich koupil hned 5 ne? a nebo nutno pochybovat o inteligenci... protože když je něco špatně poprvé tak to podruhé neudělam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já měl tohle Clio 1.4 16V  4 roky a po zkušenosti už bych Renaulta nechtěl ani za nic. Tuším, že to byl rok 2003. Když jsem ho kupoval, mělo najeto 35tkm. Za dobu co jsem ho měl, jsem musel vyměnit tlumiče, zámky obou zadních dveří, cívky a svíčky se měnili snad co měsíc, škrtící klapku atd atd...zkrátka pořád něco. Bál už sem se s ním nějak jet na delší cestu, aby mě tam nenechalo. Postě hrůza a děs...

 

Gustave.. no co na to říct.. jsi zkrátka měl smůlu  na kus.. a nebo ten před tebou s tím dělal psí kusy...Já na renaulta nedam dopustit.. v poměru cena výkon je myslim že poměrně zajímavý.. ale taky musíš počítat s tím že to není auto co si koupíš v osmnácti a v padesáti necháš dětem...

 

Pro mě je to spotřební materiál.. čtyři roky a vyměnit.. tak do osmdesáti sto tis..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

noo asi to tak špatný auto nebylo když jsi si jich koupil hned 5 ne? a nebo nutno pochybovat o inteligenci... protože když je něco špatně poprvé tak to podruhé neudělam...

 

Tak nejdřív chceš dlouhodobou zkušenost a když ti ji někdo sdělí, napadneš jeho inteligenci :sad01_anim: ...ale dobrá, Espace je geniální po stránce variability vnitřního prostoru a ikdyž mám zkušenost s Galaxy, Voyagerem i Multivanem, Espace byl vždycky nejlepší volba pro účel, pro jakej jsem ho roky používal, ráno naložit lidi, odvézt, pak vyndat rychle a bez větší námahy sedadla, naládovat auto zbožím, zboží odvézt, pak pro materiál, pak sedadla zpět a zase odvézt lidi a pořád dokola. Pokud fungoval, byl geniální, drobný závady, jako že někde něco nesvítí, nebo toho bezdůvodně zase svítí moc, to člověk časem nějak přejde, zvykne si, ty vážnější až po fatální pak trpí, protože jinou volbu ani nemá. První dvě generace byly bazarovky, navíc dovoz, takže si člověk řekne, že měl smůlu, bůhví, jak se k tomu předchozí majitel choval atd., třetí generace byla předváděčka, tam je to tak na půl, kdy už ti to vrtá hlavou, ale dáš tomu ještě šanci, tak koupíš funglovku facelift, s kterou šlápneš do totálního ho*na, po dlouhodobejch patáliích se to jakštak srovná, takže se nakonec necháš ukecat ke koupi nové generace, dealer udělá dobrou cenu, namaže ti med kolem huby kecama, že už je všechno vychytaný, že se poučili atd., následně po krátké době patlání v ho*nech pokračuje, takže asi tak...Teď už auto tohodle typu nepotřebuju, takže další Espece určitě nehrozí. Pokud Ti tvůj Renault slouží, jen Ti to přeju. A ikdyby se spolehlivost osobních Renaultů zvedla, od koupi by mě odradila dlouhodobá negativní zkušenost s autorizovaným servisem v mém okolí. S takouvou dávkou amatérizmu, ignorace a diletantství jsem se snad nikde jinde nesetkal. Nadruhou stranu s jejich náklaďákama mám jen dobrý zkušenosti, je to paradox jak sviňa...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:bangin:   Jsou to děsný kecy - a to mne docela štve...

 

Je to hlavně o tom, jak se kdo k těm autům chová. S Renaultama mám docela dost zkušeností a setkávám se s těmi nesmysly pořád... Měl jsem jich asi 15ks různého stáří a stavu a zrovna 19 byly naprosto skvělý... Teď jezdím Lagunou a su spokojené ;)

 

Tak, tak, jezdil jsem R19, R Megane, R Scenic, R Scenic RX4, R Laguna, R Laguna 2 a teď Koleos. Vše v naftě, ročně 35 000 a více km. Mimo běžnýho servisu jsem 1x měnil čep řízení na Laguně za 700 Kč i s prací.

 Kecy typu "Renaultem tam, pěšky zpátky" poslouchám obden.

Pokud udělá R nové, vzhlednější SUV, určitě u nich zůstanu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klucí nevím proč se hádáte a napadáte i když jsou Vaše debaty navíc o prdu a jaksi nedůležité.

Vemte to z druhé strany a podívejte se prodej vozidel dle značek v Česku, Rakousku a Německu a UKÁZANÁ PLATÍ. Čísla hovoří jasně.

Pak si dejte ADAC a jejich mimoservisní zásahy  a šoupněte si tam VW Golg a k tomu například toho Rencka v Meganu ve stáří kolem 5 let a uvidíte podruhé.

 

No a je to, vaše názory jsou totiž pouze subjektivní a ovlilvněné tím co jezdíte a tím co slyšíte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...