Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Studenec a

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

okolí..!;-)

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 22. 7. 2020 v 19:11, Prochy68 napsal:

Vyjížďis až nahoru? Třeba od Chřibský?

Odesláno z mého Lenovo TB3-850F pomocí Tapatalk
 

Rozšířit  

No jasne;-) ta posledni pasaz po kamenech je mrda, ale stoji to za to. V chřibský máme chalupu;-) horní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 22. 7. 2020 v 19:53, tikzot napsal:

No jasne;-) ta posledni pasaz po kamenech je mrda, ale stoji to za to. V chřibský máme chalupu;-) horní.

Rozšířit  

To bych umrel, ja mam problem pesky 🙂 Pravda je, ze uz neco vetsinou v nohach mam, ale na kole si to nedovedu predstavit. Jeste tak Jedlovou po tom asfaltu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosim pekne o nazor. Mohli byste se podivat na tohodle krasavce? Chci jit je elektrokola, dat za nej max 100, ale radsi mene. Full v teto kategorii byva s mizernou vybavou a novy hardtail na hliniku. Zada uz nemam nejmladsi, tak bych se hliniku na pevnym kole rad vyhnul. Nevim, kolik toho pochyta karbon v pevnem ramu, mel jsemjen karbon na celoperu.  Vim, ze tohle ma starsi motor, neni to ta 4. generace, ale vybava a ram jsou skvele. Vaha snova. Bike&Run je bezproblemovy cykloobchod v Pardubicich.
https://sport.bazos.cz/inzerat/122484358/elektrokolo-haibike-xduro-hardnine-carbon-100.php

Upraveno uživatelem Roman I.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta RS-1 je IMHO vidle na závodní XC kolo s lehkým chrtem v sedle  - a ani tam nevyniká tuhostí. Takže otazník.

Určitě si zkus, zda ti vyhovuje charakter / chování pohonu Bosch. A pak pro porovnání Spešl Levo HT s motorem Brose = o dost lepší

Kolegyně před pár měsíci na moje doporučení koupila z druhé ruky Levo HT s vyměněnou vidlicí (RS Pike) s pár set km za lehce přes 50 tKč, totálně nadšená.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 23. 7. 2020 v 6:23, filltos napsal:

Měl bych dotaz ohledně rotační vůle v zadním kole. Při zabrždění je rotační vůle a vypadá to v uchycení náboj-centerlock. Je to problém nebo se to stává a vydrží to? Náboj je nějakej Deore.

Rozšířit  

Třeba to ani nebude nábojem. Když máš zabržděno a zkušíš otáčet kolem, tak se malinko hýbou brzdové destičky ve třmenu - to je vlastnost, ne vada

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 23. 7. 2020 v 6:25, Duke650 napsal:

Ta RS-1 je IMHO vidle na závodní XC kolo s lehkým chrtem v sedle  - a ani tam nevyniká tuhostí. Takže otazník.

 

Rozšířit  

Diky za postreh. Ja u te vidle mam trosku obavu, ze kdyz se jednou za uherak vymelu, aby to hned neodsraly nohy. Ne teda ty moje. Na bikeforu psali, ze neni zak mekka. Jdu patrat dal.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 23. 7. 2020 v 5:46, Prochy68 napsal:

To bych umrel, ja mam problem pesky 🙂 Pravda je, ze uz neco vetsinou v nohach mam, ale na kole si to nedovedu predstavit. Jeste tak Jedlovou po tom asfaltu.

Rozšířit  

Boli to, ale ty sešupy dolu... mňamka;-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 23. 7. 2020 v 6:23, filltos napsal:

Měl bych dotaz ohledně rotační vůle v zadním kole. Při zabrždění je rotační vůle a vypadá to v uchycení náboj-centerlock. Je to problém nebo se to stává a vydrží to? Náboj je nějakej Deore.

Rozšířit  

Já tedy když zabrzdím zadní kolo, tak vakl nulový, to kolo se nehne ani o milimetr. Jak píše Duke650, můžou to být destičky, ale to by jsi lehce poznal a viděl by jsi jak se hýbou. Já bych to viděl jako opravdu problém v náboji....těžko říct. 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 23. 7. 2020 v 6:23, filltos napsal:

Měl bych dotaz ohledně rotační vůle v zadním kole. Při zabrždění je rotační vůle a vypadá to v uchycení náboj-centerlock. Je to problém nebo se to stává a vydrží to? Náboj je nějakej Deore.

Rozšířit  

By mě docela zajímalo, co to jen taková rotační vůle může být...

Když brzda při brzdění škube a vydává nepříjemné zvuky, tak bych zkontroloval všechny vůle "v okolí" (vůle v náboji, dotažení centerlocku a RU, případně pevné osy). Také to může být způsobeno tím, že některé kotouče mají velké perforace, nebo jak to říci, které mají ostré hrany, ty se pak při brzdění zakusují do destiček a celé se to rozvibruje. Pak je dobré ty hrany trochu srazit. Good luck!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...