Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

ČTK: Papež František byl v neděli po pěti týdnech léčení zápalu plic propuštěn z římské nemocnice, oznámily tiskové agentury.

  • Like 1
  • Dát hlas 3
Odesláno
  V 23. 3. 2025 v 10:02, Já ml. napsal:

Díky podívám se, popravdě úplně nepotřebuji dálkové řízení pro přesnost, ale aby se ,,sám,, vyřešil hodinový posun, najetí po výpadku proudu a změna data u přestupných let. Prostě to chci zapnout do zásuvky a už na to nešahat. EH81, se už nedělají, ale mají náhradu EH82 a ta by měla splňovat vše co potřebuji. Příští týden tam zavolám a uvidím, zejména jsem zvědavý na cenu.

Ad. zajíc.cz, vypadá jako zajímává alternativa a ceny velmi příjemné. Tak ještě uvidím, také to provolám.

Děkuji

Potom podám report.

Rozšířit  

Já mám právě pocit, že posledně kluci nějaké EH 81 nabízeli zrepasované, takže finančně přijatelnější, ale už je to nějaký pátek ( spíš víc pátků 😞  )

Kromě zajíce tu bylo ještě pár obdobných, ale už je to dlouho, co jsem něco obdobného řešil, ale bylo to pro 100 hodin

 

Budu rád, když dáš vědět, semtam se na to někdo ptá a já jsem už přeci jen maličko v jiném oboru 😞

Odesláno

Dostal jsem typ na knihu, co by mě mohla zajímat a tak jsem si ji včera koupil. Byl jsem se v tom roce na závod cesťáků v Brně podívat, seděli jsme na tribuně ve Farinově zatáčce a průjezd bavoráků 635 CSi byl zážitek.
Kniha mně udělala radost a přiměla zavzpomínat.

20250325_072808.thumb.jpg.7273ad5ee69e6d5dec897ca53f1464c9.jpg

 

Odesláno (upraveno)

milomac - to je fajn.

Djó stará trať v Brně a Farinka.  😎Vždy stálo za to, já viděl v plné palbě tým TWR, Tom Walkinshaw Racing s jejich vozy, to byla mela, neskutečná děla a ta auta JELA. Chevrolet Camaro. V té době proti všem vehiklům na našich cestách a možnostech výjev jako z budoucnosti. 

Cesťáky na Autodromu - Mistrovství Německa 1988, také zážitek, to bylo pro zemi Škodovek úžasné divadlo. Musel jsem seběhnout až dolů k plotu a žrát ty meďáky, bavoráky a audiny z první ruky. Žena nechápala, děti cucaly limonádu. Připadal jsem si jako když vytáhnou námořníka z kanálu La Manche a polejou ho Lamb's Navy Rum, prostě jsem ožil... Konečně pořádná auta. 🙂🥃

A domů jsme jeli zase jen Škodovkou po D1. 🙁🥳

Upraveno uživatelem eloga
ed
Odesláno (upraveno)
  V 25. 3. 2025 v 9:30, eloga napsal:

milomac - to je fajn.

Djó stará trať v Brně a Farinka.  😎Vždy stálo za to, já viděl v plné palbě tým TWR, Tom Walkinshaw Racing s jejich vozy, to byla mela, neskutečná děla a ta auta JELA. Chevrolet Camaro. V té době proti všem vehiklům na našich cestách a možnostech výjev jako z budoucnosti. 

Cesťáky na Autodromu - Mistrovství Německa 1988, také zážitek, to bylo pro zemi Škodovek úžasné divadlo. Musel jsem seběhnout až dolů k plotu a žrát ty meďáky, bavoráky a audiny z první ruky. Žena nechápala, děti cucaly limonádu. Připadal jsem si jako když vytáhnou námořníka z kanálu La Manche a polejou ho Lamb's Navy Rum, prostě jsem ožil... Konečně pořádná auta. 🙂🥃

A domů jsme jeli zase jen Škodovkou po D1. 🙁🥳

Rozšířit  

A domů jsme jeli zase jen Škodovkou po D1 - přesně tak! Hlava plná dojmů z parádně rychlých aut a domů stodvácou po D1. Mě to v té době natolik ovlivnilo, že jsem objížděl co se dalo - hlavně tedy Brno, Šternberk, Most.
Později někde na automoto burze jsem koupil hliníkové disky na tu stodvacítku, na kterých byly jeté okruhové pneumatiky s prořezaným vzorkem (na nové "normální" 165 x 13 OR 6 nebo 36 jsem pak musel našetřit :)), bylo mi líto je vyhodit a tak jsem na nich v létě jezdil v normálním provozu, jo, užilo se srandy!!! V zatáčkách to drželo jako klíště, ale každá díra v silnici, to byly prdy, že vrzaly i sedačky :D:default_biggrin:.

Upraveno uživatelem milomac
Odesláno
  V 25. 3. 2025 v 9:30, eloga napsal:

milomac - to je fajn.

Djó stará trať v Brně a Farinka.  😎Vždy stálo za to, já viděl v plné palbě tým TWR, Tom Walkinshaw Racing s jejich vozy, to byla mela, neskutečná děla a ta auta JELA. Chevrolet Camaro. V té době proti všem vehiklům na našich cestách a možnostech výjev jako z budoucnosti. 

Cesťáky na Autodromu - Mistrovství Německa 1988, také zážitek, to bylo pro zemi Škodovek úžasné divadlo. Musel jsem seběhnout až dolů k plotu a žrát ty meďáky, bavoráky a audiny z první ruky. Žena nechápala, děti cucaly limonádu. Připadal jsem si jako když vytáhnou námořníka z kanálu La Manche a polejou ho Lamb's Navy Rum, prostě jsem ožil... Konečně pořádná auta. 🙂🥃

A domů jsme jeli zase jen Škodovkou po D1. 🙁🥳

Rozšířit  

Zapomněl jsi na hranatá Volva , cihly, co to napráskali kdekomu - málem mi vypadly oči.  Tým NEW MAN mám snad ještě někde na plakátě schovaný.

Odesláno

Irvinek - box Volvo, myslíš závodní taxík, řada 740/760/780, no to tedy jo, také škoda, že se tcelá řada v té době nevyskytovala k běžnému prodeji, servisu atd.

Ještě jedna perlička na dně - byl jsem kdysi na dovo na Lipně. Někde jsem tam viděl plakát - Autokros v Římově, tak jsem tam z Frymburka tehdy v sobotu vyrazil. Byla to paráda, to bylo něco na můj zub a vkus. Žrádlo. Jízdní škola u Mičánka v Brně pak už jen vršíček ambicí. Už je to dávno, 🙂, a po těch létech a jiných možnostech v dalších obdobích jak výkonově tak jezdecky a materiálově se skutečnými závodnímu motory a auty to je o začátcích se 4válci Škoda OHV z AZNP jako z dávných dob krále Klacka. 🤠

Ale třeba Záskalí a Sachsenring jsem také v nedávné době zkusil, člověk už musí ale ty bouchnuté saze zvládat jinak to hrozí nejen karambolem ale i katastrofou nejvyššího řádu. 🍻

Furt se de.

Odesláno

Dnes mě potěšilo moje já! Protože sem udělal dobrej skutek a svezl jsem stopaře! Možná bychom mohli založit vlákno, kdo dnes udělal dobrej skutek….. ale asi né….  Necháme to tu, tak jak to je✌️

  • Like 1
Odesláno
  V 23. 3. 2025 v 8:30, Irwinek napsal:

Najdi si Elektročas v areálu Podkovářská v Praze a na originální mateční se vykašli, zkus EH 81 nebo novější,  délka impulsů bude vyhovovat. Jinak vím, že se dělá nějaký bazmek, který bere signál po datech z netu a převádí ho, takže nemusíš těžko hledat místo, kde ještě chytneš Frankfurt ( hlavně v centrech je to kvůli zástavbě problém )

Rozšířit  

 

  V 23. 3. 2025 v 9:37, VS napsal:
Rozšířit  

Tak jsem kontaktoval Elektročas, ale základní hodiny bez DCF (řízené rádiem) začínají na cca 12 000,-. Tak se probudila moje lakotnost a zkusil jsem pana Zajíce. Velice příjemně jsme si popovídali, dostal jsem malou přednášku (míněno v dobrém) a nakocec se rozhodl pro verzi, která má:

  • Synchronizace s časovým normálem DCF
  • Automatická korekce času letní - zimní
  • Detekce výpadku napájení ze sítě a automatický doběh po obnovení
  • Ochrana proti zkratu a přetížení výstupu se signalizací
  • Verze s transformátorem na desce
  • Pomocné parametry nastavitelné pomocí tlačítek

S dopravou cca 2 800,-.

Tím nechci hanit Elektročas, zpracování je u nich na jiné úrovni (určitě atesty a zkušebny, průmyslové použití, napojení vícero hodin, připojení zvonků, světel atd.), p. Zajíc to vyrábí sám a evidentně ho to baví, ale je to "skládačka" spíše pro nadšence.

Teď se těším, až to dorazí, abych kolem toho mohl zase rok chodit, než se dokopu k tomu to zapojit a pověsit na zeď...

 

Odesláno
  V 28. 3. 2025 v 15:39, Já ml. napsal:

 

Tak jsem kontaktoval Elektročas, ale základní hodiny bez DCF (řízené rádiem) začínají na cca 12 000,-. Tak se probudila moje lakotnost a zkusil jsem pana Zajíce. Velice příjemně jsme si popovídali, dostal jsem malou přednášku (míněno v dobrém) a nakocec se rozhodl pro verzi, která má:

  • Synchronizace s časovým normálem DCF
  • Automatická korekce času letní - zimní
  • Detekce výpadku napájení ze sítě a automatický doběh po obnovení
  • Ochrana proti zkratu a přetížení výstupu se signalizací
  • Verze s transformátorem na desce
  • Pomocné parametry nastavitelné pomocí tlačítek

S dopravou cca 2 800,-.

Tím nechci hanit Elektročas, zpracování je u nich na jiné úrovni (určitě atesty a zkušebny, průmyslové použití, napojení vícero hodin, připojení zvonků, světel atd.), p. Zajíc to vyrábí sám a evidentně ho to baví, ale je to "skládačka" spíše pro nadšence.

Teď se těším, až to dorazí, abych kolem toho mohl zase rok chodit, než se dokopu k tomu to zapojit a pověsit na zeď...

 

Rozšířit  

Hmm, tak nikdy to nebyla láce, ale já nikdy nekupoval za své, a nikdy pod 50 podružných hodin

Tak držím palce 🙂

Odesláno

Celkem mě potěšilo, že jsem bez komplikací zpátky doma ze špitálu a vylepšená ruka už se docela slušně hýbe 😀

IMG-20250327-WA0004.thumb.jpeg.a28d4fa71c6738e24efe2653b56d7cbb.jpeg

Odesláno
  V 25. 3. 2025 v 11:17, milomac napsal:

A domů jsme jeli zase jen Škodovkou po D1 - přesně tak! Hlava plná dojmů z parádně rychlých aut a domů stodvácou po D1. Mě to v té době natolik ovlivnilo, že jsem objížděl co se dalo - hlavně tedy Brno, Šternberk, Most.
Později někde na automoto burze jsem koupil hliníkové disky na tu stodvacítku, na kterých byly jeté okruhové pneumatiky s prořezaným vzorkem (na nové "normální" 165 x 13 OR 6 nebo 36 jsem pak musel našetřit :)), bylo mi líto je vyhodit a tak jsem na nich v létě jezdil v normálním provozu, jo, užilo se srandy!!! V zatáčkách to drželo jako klíště, ale každá díra v silnici, to byly prdy, že vrzaly i sedačky :D:default_biggrin:.

Rozšířit  

Jízdu v Brně "Mezi pavilony" jsi zažil před pár lety?  Taky zajímavý zažitek..

Odesláno (upraveno)
  V 28. 3. 2025 v 19:08, Hudson10 napsal:

Jízdu v Brně "Mezi pavilony" jsi zažil před pár lety?  Taky zajímavý zažitek..

Rozšířit  

Nereagoval bych, ale nedá mi to - nerozumím tvému dotazu a poznámce, musíš se vyjádřit srozumitelněji, jsem už starší fotr. V mém příspěvku jde o rok 1983.

Upraveno uživatelem milomac

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...