safi Odesláno 18. listopadu Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 18. listopadu (upraveno) To je otazka. Jakmile nemas v Praze vyhody v parkovani, tak je mozna lepsi vzit Toyotu Highlander 2-3 roky starou. Nebo pokud chces mensi a nabijet, tak Rav4 PHEV. Ta nova generace Outlandera po zruseni parkovani zdarma a s vyssi cenou uz neni tak jasny vitez jako ta predchozi generace s parkovanim zdarma a s nizsi cenou. Upraveno 18. listopadu uživatelem safi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 19. listopadu Nahlásit Sdílet Odesláno 19. listopadu Mě je parkování v tomhle případě úplně ukradené jelikož jsem z vidlákova, mnohem důležitější je zdali s ním vyjedu ke kámošovi v Krkonoších v zimě na chalupu Samozřejmě ten Highlander je fajnový, takže bych zvážil určitě další možnosti před koupí. RAVka mě neoslovila vůbec a to jsem ji mohl mít za super peníz, to bych určitě radši sáhnul po novém Outlanderu, to jsem si jistý. Nikde nespěchám, teď jsem spokojený, v novém Outlanderu se rád projedu, vyzkouším, budu nějáký ten rok sledovat, konzultovat s mechaniky jaký to je a jednou po něm třeba skočím...prostě na pohodu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 19. listopadu Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 19. listopadu Já bych se už také nejradši přestěhoval z Prahy do vidlákova, ale žena nechce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 19. listopadu Nahlásit Sdílet Odesláno 19. listopadu před 26 minutami, safi napsal: Já bych se už také nejradši přestěhoval z Prahy do vidlákova, ale žena nechce. Tak třeba jednou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwuiddo Odesláno 19. listopadu Nahlásit Sdílet Odesláno 19. listopadu před 14 hodinami, safi napsal: Já bych se už také nejradši přestěhoval z Prahy do vidlákova, ale žena nechce. Ja jsem se z Prahy (zpatky) do vidlakova prestehoval par let zpatky a v elektrickym aute je to ranni dojizdeni stejny utrpeni jako ve spalovaku , jen v lete si to dobijes z vidlakovsky strechy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alky Odesláno 20. listopadu Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu Skutečně aplikace na ovládání Outlandera funguje jen když jsi v dosahu car WiFi? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 21. listopadu Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu Pro aktuální generaci ano a není vhodné ji používat - špatná bezpečnost. U nové generace, co je v předprodeji, je už klasická mobilní aplikace přes internet. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alky Odesláno 21. listopadu Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu Díky. Asi ta nová aplikace nepůjde i na starý auta (2019)? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 21. listopadu Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu Nemáš v nich modul pro mobilní data Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alky Odesláno 22. listopadu Nahlásit Sdílet Odesláno 22. listopadu Díky,jedu si pro auto ve čtvrtek, tak se docela těším. Parkovat+dobíjet budu v samostatné vlastní garáži, snad tam dosáhnu z domu na jeho wifinu, uvidíme. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alky Odesláno 3. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 3. prosince Auto je doma, z domu dosáhnu na wifi auta, co stojí na nabíječce v garáži, takže fajn. Dnes jsem musel polnačkou na stavbu, a nemile překvapen jsem zjistil, že automobilka, co dělá L200 apod, má auto s prahy, co nejsou krytý dveřmama...takže v autě bordel. Jinak jezdím za 6, žena za 4. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwuiddo Odesláno 3. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 3. prosince Vlastnim VW ID7 10.5 tydne a prekrocil jsem dnes 10 tisic najetych kilometru, konkretne mam necelych 10200. Obykle nemam takto velky najezd, vetsinou se pohodlne vejdu do 35k/rok, ale dvakrat nemecko, jednou ostrava, nekolikrat brno a pravidelne pendlovani Kolin-Praha udelali svoje. Davam za sebe nejake summary nize. Poridil bych si elektromobil znovu? Pokud by mi ho nekupovala firma, tak nikoliv. Jako firemni vuz (neresim tedy porizovaci cenu a predevsim ztratu hodnoty v case) pravdepodobne ano. Ta hlavni vyhoda vozu je v ekonomice provozu a servisu. Zari a rijen jsem jezdil v prumeru okolo 18kwh, dneska v zime to je jiz 20kwh a to se nijak neomezuji. Z 90% nabijim doma, coz dnes znamena cca 5kc/kwh (ja mam bohuzel nevyhodnou fixaci za 7.80/kwh, ale to se snad brzy zmeni). Tim, ze jsem ho prevzal v posledni tretine zari, jsem si jiz neuzil nabijeni z FVE, to tu ekonomiku jeste vylepsi. Nicmene za OL 22k mesicne si muzete s rezervou poridit auta o level jinde - priklad jsou pekne vybavene vozy jako Tuareg, GLC, BMW 5, E Class, A6, A7 nebo treba xc90. Nicmene chtel jsem vyzkouset elektro a ID7 mi na jare prisla jako nejlepsi volba pomer/cena/vykon. Co mi nejvice vadi? Rychlonabijeni az 180kw je dnes pomale, realne ten nejvetsi vykon se nevyuzije nebo vyuzije minimalne a nabijeni trva zbytecne dlouho, priste bych sel do vozu na 800V architekture, pro rychlejsi standard az 300kw. Na nabijecce nechci stat pul hodiny, ale maximalne polovinu toho casu v nejhorsim pripade. (Rychlo)nabijecky casto nefunguji, pripadne jsou bezohledne obsazene, coz opravdu velmi snizuje komfort. Prestoze ma vuz 210kw, tak vykonu nema na rozdavani, pravepodobne diky vysoke hmotnosti. Predjeti na okresce na pohodu, na dalnici ve vyssich rychlostech jiz vykon obcas schazi. Nutnost prehnaneho planovani cest vc. ubytovani, protoze potrebujete nabijecky v hotelech, rychlonabijecky po ceste atp. Opet to stoji cas a snizuje to komfort. Spotreba ve vyssich rychlostech na dalnici (okolo 160+) dela auto prakticky nepouzitelnym na rychle dalnicni presuny, realny dojezd se snizuje na 200-250km v zavislosti jestli do toho jeste prsi a jak moc je zima. Vadi mi, ze VW nema frunk na kabely, omezuje me to v pouzivani kufru. Co se mi nejvice libi? Ticho a pohodli, opravdu mi nechybi chrochtani spalovaciho superba. Auto je pohodlne, sedacky jsou velmi dobre. Priprava vozu pred jizdou - nasedam do vyhrateho auta, sedacka mi topi pod prdeli a volant je vyhratej na akuratni teplotu. Kazdy den. V lete naopak je prijemne vyklimatizovano. Elektrickej kopanec pri rozjezdu, to podle me neprestane bavit nikdy. Nechybi mi ani jezdeni na benzinky. Tim, ze nabijim zejmena doma, tak v tomhle je to pohodli opravdu mimoradne. Zadokolka, nic netreba dodavat. Urcite jsem na spoustu veci zapomnel, pokud mate nekdo dotazy, tak sem s nima 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 6. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince V 3. 12. 2024 v 19:20, alky napsal: Auto je doma, z domu dosáhnu na wifi auta, co stojí na nabíječce v garáži, takže fajn. Dnes jsem musel polnačkou na stavbu, a nemile překvapen jsem zjistil, že automobilka, co dělá L200 apod, má auto s prahy, co nejsou krytý dveřmama...takže v autě bordel. Jinak jezdím za 6, žena za 4. Jak v autě bordel, to moc nechápu? Jako špinavé prahy ano, i přes to že je na spodku dveří silné těsnění které je kryje, ale v autě? Já mu dávám tedy čas od času tay céres bahnem, ale v autě tedy nikdy nic.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 6. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince ID.7 jsem očumoval na salónu min.týden, když jsme přebírali nového fosila (unicorn, čistá nafta bez elektročástice) v podobě Passatu R-line. Vizuálně je to paráda, stejně tak prostorově a celkově pocitem. Infotainment prý už snad taky funguje, jak má. Nicméně musim říct, že v cenové hladině ~1.5M bych si došel pro Teslu Model Y Performance, a ještě mi zbylo na fajn dovolenou Kdyby mi to ale někdo nadělil jako služební, budu vejskat do stropu! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 6. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince A abych zůstal u tématu, menší (ale o to více intenzivní) negativní poznatek. Možná jsem objevil ameriku, ale nedá mi to. Tuhle jsem s ítrojkou potřeboval na D8 po cestě dom sosnout šťávu. Široko daleko v dojezdové vzdálenosti nic, než MOLka s nabíječkou Plugee. Napíchnu to na DC, a koukam na stojanu info, že aktivovat lze jen přes RFID chip. Mam jen E.ON Drive, bo od nich beru elektřinu doma. Tak jsem to chipnul, a ono to naběhlo. Dobrý řikam si. Jen do doby, než sem viděl účet — viz. screen appky. Krásných bratru 21,5kč/kWh !! A to prosím pěkně jen díky tzv. roamingu mezi poskytovali energie. MOL vs. E.ON. Jinak je tam std. cena 13kč. Kdybych bejval věděl, že si jde koupit jednorázový kupón na shopu MOL. Neveděl. Teď už vim. A vy taky, jestli jste nevěděli 1 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 6. prosince Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince Roaming je svině 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
exBURN Odesláno 6. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince V 3. 12. 2024 v 22:26, Qwuiddo napsal: Vlastnim VW ID7 10.5 tydne a prekrocil jsem dnes 10 tisic najetych kilometru, konkretne mam necelych 10200. Obykle nemam takto velky najezd, vetsinou se pohodlne vejdu do 35k/rok, ale dvakrat nemecko, jednou ostrava, nekolikrat brno a pravidelne pendlovani Kolin-Praha udelali svoje. Davam za sebe nejake summary nize. Poridil bych si elektromobil znovu? Pokud by mi ho nekupovala firma, tak nikoliv. Jako firemni vuz (neresim tedy porizovaci cenu a predevsim ztratu hodnoty v case) pravdepodobne ano. Ta hlavni vyhoda vozu je v ekonomice provozu a servisu. Zari a rijen jsem jezdil v prumeru okolo 18kwh, dneska v zime to je jiz 20kwh a to se nijak neomezuji. Z 90% nabijim doma, coz dnes znamena cca 5kc/kwh (ja mam bohuzel nevyhodnou fixaci za 7.80/kwh, ale to se snad brzy zmeni). Tim, ze jsem ho prevzal v posledni tretine zari, jsem si jiz neuzil nabijeni z FVE, to tu ekonomiku jeste vylepsi. Nicmene za OL 22k mesicne si muzete s rezervou poridit auta o level jinde - priklad jsou pekne vybavene vozy jako Tuareg, GLC, BMW 5, E Class, A6, A7 nebo treba xc90. Nicmene chtel jsem vyzkouset elektro a ID7 mi na jare prisla jako nejlepsi volba pomer/cena/vykon. Co mi nejvice vadi? Rychlonabijeni az 180kw je dnes pomale, realne ten nejvetsi vykon se nevyuzije nebo vyuzije minimalne a nabijeni trva zbytecne dlouho, priste bych sel do vozu na 800V architekture, pro rychlejsi standard az 300kw. Na nabijecce nechci stat pul hodiny, ale maximalne polovinu toho casu v nejhorsim pripade. (Rychlo)nabijecky casto nefunguji, pripadne jsou bezohledne obsazene, coz opravdu velmi snizuje komfort. Prestoze ma vuz 210kw, tak vykonu nema na rozdavani, pravepodobne diky vysoke hmotnosti. Predjeti na okresce na pohodu, na dalnici ve vyssich rychlostech jiz vykon obcas schazi. Nutnost prehnaneho planovani cest vc. ubytovani, protoze potrebujete nabijecky v hotelech, rychlonabijecky po ceste atp. Opet to stoji cas a snizuje to komfort. Spotreba ve vyssich rychlostech na dalnici (okolo 160+) dela auto prakticky nepouzitelnym na rychle dalnicni presuny, realny dojezd se snizuje na 200-250km v zavislosti jestli do toho jeste prsi a jak moc je zima. Vadi mi, ze VW nema frunk na kabely, omezuje me to v pouzivani kufru. Co se mi nejvice libi? Ticho a pohodli, opravdu mi nechybi chrochtani spalovaciho superba. Auto je pohodlne, sedacky jsou velmi dobre. Priprava vozu pred jizdou - nasedam do vyhrateho auta, sedacka mi topi pod prdeli a volant je vyhratej na akuratni teplotu. Kazdy den. V lete naopak je prijemne vyklimatizovano. Elektrickej kopanec pri rozjezdu, to podle me neprestane bavit nikdy. Nechybi mi ani jezdeni na benzinky. Tim, ze nabijim zejmena doma, tak v tomhle je to pohodli opravdu mimoradne. Zadokolka, nic netreba dodavat. Urcite jsem na spoustu veci zapomnel, pokud mate nekdo dotazy, tak sem s nima Ahoj. Díky za zajímavou recenzi. Jinak na youtube testovali ID7 oproti Passatu B9 tdi a hluk při konstantní jízdě byl navlas stejný dle měření, jelikož nad cca 80 km/h více přehluší motor valivý hluk pneumatik a svist vzduchu. Ta dálnice při 160km/h je fakt max 250km? Zrovna ID7 má mít super dojezd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwuiddo Odesláno 6. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince (upraveno) @exBURN S tim hlukem se mi tomu nechce verit uprimne. Posles prosim link? Co se tyka dojezdu, tak pro 160 by to mohlo byt 250-300km. Ta horni hranice plati na suchu, kdyz nemrzne. Pri 170-180, opravdu 200-250km. Mluvim o konstatni dalnicni jizde touto rychlosti. Jinak ID7 se dela jeste s vetsi baterkou, tusim 86kWh, ta bude mit o chlup lepsi dojezd. Ja mam tu 77kWh. Dnes me nastvaly dalsi dve veci: - auto dostalo nejakej update (ja blb ho odklikl k instalaci) a rozhasilo mi to nastaveni sedacky a rozlozeni home screen infotainmentu - nelze zapnout vyhrivani vozu na dalku, pokud je baterie na 20% a niz, pro me nepochopitelne Upraveno 6. prosince uživatelem Qwuiddo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwuiddo Odesláno 6. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince před 7 hodinami, Maxel napsal: ID.7 jsem očumoval na salónu min.týden, když jsme přebírali nového fosila (unicorn, čistá nafta bez elektročástice) v podobě Passatu R-line. Vizuálně je to paráda, stejně tak prostorově a celkově pocitem. Infotainment prý už snad taky funguje, jak má. Nicméně musim říct, že v cenové hladině ~1.5M bych si došel pro Teslu Model Y Performance, a ještě mi zbylo na fajn dovolenou Kdyby mi to ale někdo nadělil jako služební, budu vejskat do stropu! Ja jsem kombik nechtel a naopak TMY jsem chtel aspon omrknout. Bohuzel zastoupeni tesly je tragedie, sales manageri nereaguji nebo reaguji 2x do mesice, ze toho maji moc. Nakonec jsem nedal ani testovaci jizdu. Kdyz takhle funguje sales, jak bude asi fungovat nasledna poprodejni pece, servis atp.. Kazdopadne jsem ji okouknul alespon u mistniho chronopacienta a hodne mi vadila absence kaplicky nebo aspon HUD a pak samozrejme ty blinkry.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
exBURN Odesláno 6. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince OD 42. minuty to testujou. Ten dojezd je fakt hrozný - ne že bych lítal furt do Chorvatska a zpět, ale jen dneska jsem potřeboval na otočku něco omrknout a 300km jen to fiklo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se